Skocz do zawartości






Zdjęcie
- - - - -

Gra Komputerowa: Wojna Nanitów.

Posted by neomahakala108 , w Strategia, Sztuka Ogólnie, Programowanie, Sztuki Walki 22 September 2014 · 2184 wyświetleń

Nanotechnologia Gra Komputerowa
Gra Komputerowa: Wojna Nanitów.

- jak przetestować niebezpieczne idee bez krzywdzenia ludzi?

- być może tworząc grę komputerową.
 
- a co jak test się powiedzie?
- być może armia może wykorzystać dorobek gry do ochrony.
 
- do ochrony przed czym?
- przed Terroryzmem.
 
- czy 'Wojna Nanitów' to gra strategiczna?
- to gra taktyczna z elementami strategii, być może.
 
- czy 'Wojna Nanitów' bada i tworzy 'taktykę idealną'?
- być może przeciwko czemuś. rozgrywkę przewiduję na więcej niż 2-graczy, z opcją gry dla 2 graczy.
 
- czy jednostki 'Wojny Nanitów' będą skalowalne?
- być może zaistnieje opcja wykorzystania jednostek w skalach mili-, nano-, pico-, itd... ;)
 
- czy istnieje jakakolwiek inna opcja niż 'Wojna Nanitów?' ;)
- innym z pomysłów na grę komputerową była by gra o Sztukach Walki. ale wiem zbyt niewiele o Sztukach walki, i jestem w nich zbyt niezręczny aby stworzyć coś 'prawdziwego'.
 
- w jaki sposób gra zostanie wydana?
- najprawdopodobniej z udziałem Steam.
 
więcej szczegółów w : Stitie Machine 1.1 'Sunsail' , Czy Idealna Strategia jest Idealna?, Nanite War Computer Game.

  • 1



Wątpię by ta gra odniosła komercyjny sukces. Z zapowiedzi wydaje się zbyt hardcorowa i rozbudowana. Aczkolwiek, jako entuzjasta gier strategicznych oraz wojskowości będę obserwował ten projekt. ;)

    • 1
Zdjęcie
neomahakala108
25.11.2014 - 20:10

Dla początkujących powstaną tutoriale i udogodnienia takie jak prefabrykaty standardowych taktyk i formacji na drzewie decyzyjnym.

 

Da się łatwo rozegrać kilka bitew bez większego moddingu lub wcale bez moddingu, a także wykorzystać dorobek innych programistów ściągając skrypty itd.

 

Bitwa to nie tylko przygotowanie drzewa taktyk i reakcji ale też wydawanie poleceń jeśli zajdzie potrzeba.

 

Klikasz na grupach, i wydajesz polecenia wykonania przewidzianych zadań.

 

Przewidziana jest możliwość przegrupowania (zmiany formacji siły zadaniowej i innego podziału na grupy zadaniowe z innymi zadaniami).

 

Da się to zautomatyzować jak się chce, ale można też dopuścić 'ręczne sterowanie' w pewnych punktach.

 

Przewiduję różne scenariusze, z różnymi celami, z gotowymi siłami i taktykami do odegrania i modding.

    • 0

Listopad 2024

P W Ś C P S N
    123
45678910
11121314151617
181920212223 24
252627282930 

Ostatnie wpisy

użytkownicy przeglądający

0 użytkowników, 1 gości, 0 użytkowników anonimowych

Ostatni odwiedzający

  • Zdjęcie
    Kip
    19.12.2021 - 22:26
  • Zdjęcie
    TheToxic
    04.05.2020 - 09:50
  • Zdjęcie
    Jędruś
    29.05.2019 - 15:59
  • Zdjęcie
    Książe Zła
    05.05.2019 - 13:21
  • Zdjęcie
    Perseusz
    16.09.2018 - 21:09