UFO – niezidentyfikowany obiekt latający – taką nazwą opisuje się obiekty, które można zaobserwować jak poruszają się po naszym niebie (także przestrzeni kosmicznej) i których pochodzenia do końca nie potrafimy wyjaśnić. Do tego skrótu możemy przypisać każdy niezidentyfikowany obiekt jaki pozostanie nieznany dla obserwatora – może to być choćby jakiś tajny projekt wojskowy. Jednakże najwięcej kwestii związanych z tymi obiektami przypisuje się potocznie zwanym „obcym formom życia” , które posługują się takową technologią, która dla nas pozostaje niezbadana. Czy na pewno nie wiemy nic o tych obiektach i czy nadal ich nad-fizyka i wszelkie charakterystyki są dla nas nie odkryte i tajemnicze ? Kwestie obcych i wszelkie wątki z nimi związane odłożymy na dalszy plan i skupmy się na tym co podają niektóre źródła (w tym Disclosure Project) na temat tego co wiemy o obiektach UFO.
Większość myśli, iż owe obiekty przewyższają swoją technologią wszystko z czym do tej pory mieliśmy styczność na naszej planecie. NASA prowadzi misje kosmiczne używając „starych/zasłużonych” promów kosmicznych, co czasem kończy się niemiłymi konsekwencjami (katastrofy). Czy te pojazdy są szczytem naszej techniki ? Niektórzy są zdania, iż pojazdy UFO nie są dla nas czymś „niezbadanym” od dawien dawna. Steven M. Greer wraz z grupą swoich świadków (m.in. Marc McCandlish) i projektem Disclosure Project są przekonani, iż już na przełomie lat 50’tych i 60’tych – po tym jak miały miejsce pierwsze katastrofy tychże oryginalnych obiektów – prowadzone były badania nad tym aby skonstruować pojazd UFO , który byłby stworzony tutaj na Ziemi. Co więcej… miałoby się to udać i po tamtych operacjach stworzono coś co nazwano Alien Reproduction Vehicle (ARV) – czyli „Obcy Pojazd Reprodukcyjny”. Inna nazwa pod jaką można było spotkać ową technologię to Flux-liner – nazwa pochodziła od tego, iż pojazd ten wykorzystywał elektryczność pod wysokim napięciem. Pojazd ten został zbudowany na podstawie badań i testów wykonanych na ocalałych oryginalnych pojazdach, które uległy katastrofom na terenie USA – technologia ta nie została od zera przez nas stworzona.
Marc McCandlish (jeden ze świadków Disclosure Project, który był świadkiem obserwacji obiektu UFO) pracował w przeszłości w wielu korporacjach, które zajmowały się badaniami nad pojazdami powietrznymi. Jego przyjaciel Brad Sorenson – z którym studiował – był pracownikiem bazy Norton Air Force Base gdzie był świadkiem testów pojazdów ARV, które były w pełni sprawne. Brad w swoich oświadczeniach opisuje jak widział trzy tego typu obiekty, które różniły się wielkością. Opisywał je jako płaskie u spodu (spód w kształcie koła) , górna część miała mieć kształt połowy kuli. Boczna część miała być skonstruowana pod kątem 35 stopni. Jeden z bocznych panelów był odczepiony od całości poprzez co Brad mógł dostrzec wnętrze pojazdu. Widział coś co miało być zbiornikami na tlen – ich parametry to około 16/18 stóp (długość – 6 stóp). Widział tam również obszar, który był wyposażony w miedziane zwoje. Część która zawierała techniczne aspekty pojazdu Brad opisuje jakoby miała tak jakby wyodrębnionych 48 sekcji. Przestrzeń ta miałaby być wyposażona w miedziowe talerze/płyty – każda z 48 sekcji miała 8 tych płyt. Miało to być coś na wzór kondensatora, który miałby możliwość stworzenia efektu Biefielda-Browna (lewitacja/anty-grawitacja). Ładując kondensator na „pozytywnej płycie” aby poruszać się na przód. Jeśli każda sekcja miała 8 płyt – czyli było to kolejno : negatyw , pozytyw , negatyw , pozytyw, negatyw , pozytyw - czterokrotnie – tak że pozytywne płyty zawsze były ponad zestawem płyt negatywnych.
Diagram Alien Reproduction Vehicle na podstawie szkiców Brada Sorensona
Jak wspominał Brad – pojazd posiadał 48 sekcji na które można było go podzielić (oczywiście nie chodzi tutaj o porcjowanie pojazdu – przyp. autor ). W ten sposób można było decydować ile prądu dać na tą stronę a ile na inną – w ten sposób można kontrolować przepływ elektryczności i siły i skalować to wedle wyboru. Można było to w pełni kontrolować poprzez kontrolowanie gdzie w tych 48 sekcjach ma znajdować się elektryczność.
Opisując system kontrolny - widniał tam wielki potencjometr o wielkiej sile jakby wielki opornik nastawny. Pozwalał on na kontrole przepływu elektryczności. W innej części systemu kontrolnego widniało coś jakby metaliczna rura/poprzeczka na której końcu widniała metaliczna kula, która była połączona z inną mniejszą podobną kulistą sferą (jakby poprzez oddziaływanie magnetyczne). Brad porównywał to do energii na temat której pisał dr John Moray. Brad opisywał, iż kiedy to urządzenie było w ruchu (poruszało się dookoła) , wtedy system był naładowany do pełna.
Cała ta technika opierała się o specyficzne zastosowanie takiej technologii , iż ów pojazd mógł m.in. osiągać wielkie prędkości – im szybciej się poruszał, tym stawał się lżejszy i tym samym mógł szybciej się poruszać.
Zdjęcia dwóch obiektów wykonane przez pilota wojskowego w roku 1967
Oto zdjęcia dwóch obiektów ocenianych jako ARV , które zostały wykonane w roku 1967 przez pilota wojskowego Harvey’ego Williams’a. Pilot leciał samolotem C-47 – zdjęcie zostało wykonane na wysokości 12000 stóp 25 mil od Utah.
Marc McCandlish powołuje się na przeróżne dokumenty
Więcej na temat tego „tajnego projektu” można dowiedzieć się z samej konferencji Disclosure Project.
Kwestia technologii zastosowanej w tychże pojazdach jak i technologia wykorzystywana przez oryginalne obce pojazdy i jej wpływ na polepszenie się otaczającego nas Świata zostały omówione w innych pokrewnych tematach.
Fragment zeznań Marc’a McCandlish’a gdzie opowiada m.in. o ARV :
Marc McCandlish – Disclosure Project
Pokrewne tematy mające związek z w/w kwestiami :
UFO – Co na ich temat wie Rząd USA
Konferencja Disclosure Project
Disclosure Project – Video download
by dj_cinex - © VRP - www.paranormalne.pl
Źródło :
http://www.disclosureproject.org/
http://video.google.pl/