Napisano 26.02.2008 - 03:13
Napisano 26.02.2008 - 08:41
A wiec prosze was, czy istnieje powiazanie pomiedzy oobe w wersja Darka a wersja Jakuba Niegowskiego , Pogo oraz moja?
Napisano 26.02.2008 - 10:08
Napisano 26.02.2008 - 12:54
Napisano 26.02.2008 - 15:11
Użytkownik DeXX edytował ten post 26.02.2008 - 15:22
Napisano 26.02.2008 - 15:43
Ale czy w takim razie Oobe i przejscie w swiat astralny wedlug Jakuba Niegowskiego ( z jakichkolwiek zrodel on by nie korzystal) to jedno i to samo?
I dlaczego spsob Pogo, jesli chodzi o "przenoszenie sie" ,jest taki odmienny od sposobow spotykanych w interencie?
Swiat astralny sluzy miedzy innymi do manipulacji ludzmi . I nie chodzi mi tutaj bezposrednio o zastosowanie tego zjawiska (choc wiadomo ze kusi), lecz o sam fakt jego nieobecnosci w przeroznych poradnikach Oobe co jest dla mnie bardzo zastanawiajace.
Nie daje mi rowniez spokoju to, ze swiat astralny wedlug Pogo (ja rowniez mam takie wrazenie, chociaz jestem laikiem) jest taki sam dla wszystkich i jego wyglad nie zalezy od doswiadczen oraz psychiki praktykujacego (mam na mysli fizyczny [a raczej niefizyczny] wyglad tego swiata
...a nie stwory ktore karmia sie naszym strachem,
mowiono mi o wysokim iglastym lesie przez ktory prowadzi dluga sciezka [tam zreszta zostalem zaatakowany] o wielkich kaplicach, ktorych jeszcze niestety nie mialem przyjemnosci zobaczyc oraz o wielu innych lokacjach w ktorych przechadzaja sie tysiace dusz astralowiczow z calego swiata razem z tamtejszymi bytami . A wszedzie czytam cos wrecz przeciwnego.
Jak mowi forumowicz Refused, on nie napotkal sie na zadne zle byty (ja preferuje okreslenie demony bo faktycznie tak sie dla mnie przedstawialy), ale dlaczego?
@Refused, czy naprawde jeszcze nigdy nie natrafiles na takie zmory?
Napisano 26.02.2008 - 15:46