Skocz do zawartości

Zdjęcie

.:p!nkola:.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

.:p!nkola:..
  • Tematów: 14
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam!

Pewnie wszyscy zauważyli już że nie jestem tu nowa, ale jako że niby "każdy ma prawo do założenia jednej wizytówki" postanowiłam się trochę przedstawić.

Nazywam się Ola, mam 23 lata.
Obecnie mieszkam w Doncaster w UK, pochodzę z Trójmiasta, a dokładniej z Rumi.

Skończyłam pedagogikę na PWSH, teraz studiuję angielski w Doncaster College.
Kierunek - tłumacz przysięgły. Mój wymarzony zawód.

Interesuję się:

- pływaniem, skokami do wody i nurkowaniem
- zjawiskami paranormalnymi
- lataniem - jestem członkiem tutejszego aeroklubu

Jestem wegetarianką.
Kocham zwierzęta.
Jestem zazwyczaj pesymistką.

Pracuję w magazynie jako admin.

Mieszkam z moim narzeczonym który jest francuzem - pobieramy się w kwietniu 2009, więc jestem w trakcie papierkowej roboty, szukania sali, zespołu, sukni itp

Hmmm.... co tu jeszcze dodać... no chyba nic...

Jak jakieś pytania to walcie śmiało.

Pozdro

Paweł.
  • Tematów: 22
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Witaj :)

thewake.
  • Tematów: 10
Reputacja Nieszczególna
Reputacja

Napisano

hej Olu :) milo Cie poznac i mam nadzieje ze bedzie Ci odpowiadac nasze forum :) pozdrawiam

judas666.
  • Tematów: 12
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Witaj.

Po co się pobieracie? Przecież w 2012 będzie koniec świata :D

Arkadiusz.

Pilot in command

• Tematów: 6
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Ooo! Jakie miłe zaskoczenie :) A co dokładnie koleżanka robi w aeroklubie? Szybuje, skacze czy pilotuje? Co by to jednak nie było - jak mawiamy w Radomiu - blue sky! :)

Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

judas 666 - nie wierzę w 2012 :P
zresztą nawet jakby, to i tak bym wzięła ślub :P

Tak w aeroklubie uczę się latać takimi fajnymi samolocikami, jak na przykład Cessna 150/152/172 i 182.
Fajne maszynki :P

Pozdrawiam!

Arkadiusz.

Pilot in command