Skocz do zawartości


Cudowny manewr samolotu a prawa aerodynamiki i sił nośnych samolotu


  • Please log in to reply
365 replies to this topic

#181 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

Marcel Bernard główny instruktor lotu w Freeway: „Hani Hanjour, było z nim tak, że pojawił się na naszym lotnisku, chciał być przetestowany na samolocie, bo już wcześniej miał certyfikat, nie przyszedł do nas na kurs latania.



- Miał już koncesje pilota?

- tak, to był dokument z prywatnej szkoły w Arizonie, nie pamiętam jej nazwy, miał w ręce certyfikat, a czasami przychodzą do nas piloci, którzy nie chcą szkolenia, ale chcą tylko wynająć nasz samolot.

- I tak było w przypadku Hani Hanjoura?

- Tak było w przypadku Hani, chciał dostać ”odprawę” jak my to nazywamy, nasze ubezpieczenie wymaga tego, by pilot polatał z naszym instruktorem dla sprawdzenia kompetencji i to był proces, przez który przeszedł, skonstatowaliśmy, że był bardzo spokojny, umiejętności pilotażu średnie, nawet słabe, jego angielski był bardzo słaby, to jest najlepszy opis, jaki mogę dać, na tamten czas bardzo nijaki z mojego punktu widzenia



*****


Rick Garza, Instruktor pilotażu: „Oni nie mieli pojęcia o lataniu. Było dla mnie jasne, że nie uda im się jako pilotom.”



Słaby student, który marnował nasze środki”- Instruktor Duncan Hastie.



Posiadał nikłą wiedzę, do czego służą urządzenia” - Instruktor Wes Fults.



Jego angielski i umiejętności pilotażu były tak kiepskie, że uważali, iż nie powinien mieć licencji” – CBS News, 29.05.2002.

Aczkolwiek, kiedy [instruktor latania Sheri] Baxter i jego kolega instruktor Ben Conner wzięli lekko mówiąc smukłego Hanjoura na trzy testowe przeloty w czasie drugiego tygodnia sierpnia, odkryli że miał problemy z kontrolowaniem i lądowaniem jednosilnikowej Cessny 172. Nawet pomimo tego, że Hanjour pokazał im federalną licencję pilota i książkę katalogującą 600 godzin praktyki latania, główny instruktor lotu Marcel Bernard odmówił wynajęcia mu samolotu bez dodatkowych lekcji” – informował Newsday 23 września 2001 roku.





Dla żółtodzioba latania to niemożliwe, by tak precyzyjnie uderzyć w budynek.”

Szwajcarski podpułkownik doktor Albert A. Stahel, profesor nauk politycznych na Uniwersytecie w Zurychu, były profesor stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Genewskim.


W kwestii czterech samolotów, jeśli pamiętasz, żaden z samolotów nie włączył na transponderze kodu porwania. To bardzo, bardzo prosty kod który aktywujesz, gdy uważasz, że samolot został porwany. W ułamku sekundy kładziesz rękę na konsoli pstrykasz to. I na żadnym z porwanych samolotów nie załączono kodu porwania.”

Ted Muga, były pilot wojskowy takich maszyn jak Grumman E-1 i E-2, były pilot linii lotniczych Pan Am; członek Pilots for 9/11 Truth i Scholars for 9/11 Truth and Justice.


To są słowa o locie 77 i pilocie tego samolotu:

Jeśli chodzi o Pentagon, pilot Boeinga 757 dokonał czynu bohaterskiego. Latałem przez 6000 godzin na Boeingach 757 i 767 i nie mógłbym lecieć takim torem lotu jak opisano [w wersji oficjalnej].

Latałem również z marynarce wojennej i byłem instruktorem lotu w szkole U.S. Navy Fighter Weapons School i mam doświadczenie w lataniu w niskich wysokościach z szybkimi prędkościami. I nie potrafiłbym zrobić tego, co zrobili ci początkujący [porywacze 9/11]. Coś tu strasznie śmierdzi!

Gdzie są zniszczenia od skrzydeł w ścianie Pentagonu? Gdzie są ogromne kawałki, które odrywają się w czasie wypadku? Gdzie cały bagaż? Gdzie mile kabli, drutu i instalacji, które są częściami każdego ogromnego samolotu? Gdzie stalowe części silnika? Gdzie stalowe części nadwozia do lądowania? Gdzie sekcja ogona, która przełamałaby sie na ogromne części?

Osobiście znałem kapitana American Airlines "Chicka" Burlingame'a kapitana Lotu 77, który rzekomo uderzył w Pentagon i wiem, że nie oddałby tego samolotu świrom.

A co z miejscem uderzenia w Shanksville w Pensylwanii, czy jest tam jakiś wrak?!!! Na wszystkich zdjęciach, jakie widziałem, jest tam tylko dziura. Gdzie są części rozbitego samolotu? Dlaczego ten rejon był odgrodzony i nie dopuszczono personelu dopuszczanego do normalnych wypadków? Gdzie są całe dowody?”.

Ralph Kolstad, pilot wojskowy z 20 letnim stażem, latał na McDonnell Douglas F-4 Phantom, Douglas A-4 Skyhawk, i Grumman F-14 Tomcat; pilot komercyjny z 27 letnim stażem, latał na Boeingach 727, 757 i 767, McDonnell Douglas MD-80 oraz Fokker F-100; członek Pilots For 9/11 Truth.


CLICK
  • 0

#182

Quintus Maximus.
  • Postów: 577
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

W kwestii czterech samolotów, jeśli pamiętasz, żaden z samolotów nie włączył na transponderze kodu porwania. To bardzo, bardzo prosty kod który aktywujesz, gdy uważasz, że samolot został porwany. W ułamku sekundy kładziesz rękę na konsoli pstrykasz to. I na żadnym z porwanych samolotów nie załączono kodu porwania.

No proszę! Toś to kolejny, niesamowity CUD, jakich 11 września 2001 roku było kilkadziesiąt! Dopisuję do listy :D
  • 0

#183

QQRIVER.
  • Postów: 123
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Quintus jedynym cudem jest to, że za każdym razem wracasz. Myślałeś nad zmianą nick'a na Lassie? A może psa powinni inaczej nazwać hmmm....

Dołączona grafika

Dołączona grafika
3.2 Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz wcale.

A to bardzo ciekawe, panie moderatorze, bo w poście powyżej też nic ciekawego nie ma... chyba... i mógłby się pan w końcu zdecydować za co to upomnienie - spam, ot czy co jeszcze?

Użytkownik QQRIVER edytował ten post 20.02.2010 - 11:53

  • 0

#184 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

QQRIVER przechodzisz samego siebie.


Wolisz pisać bzdury zamiast się odnieść do postów, które nie posiadają w sobie merytoryki? :)
  • 1

#185

Lynx.
  • Postów: 2210
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

To są słowa o locie 77 i pilocie tego samolotu

A tu jest spis jego poczynań w okresie dziesięciu lat przed zamachem. Jak widać, Hanjour wielokrotnie odbywał samodzielne loty i ani razu nie rozbił, ani nie uszkodził samolotu.
Co więcej, zwolennicy TS uparcie zapominają, że na pokładzie lotu 77 było więcej terorystów, którzy wcześniej pobierali lekcje latania i na dobrą sprawę nie można mieć pewności który z nich trzymał stery w momecie uderzenia w Pentagon.
  • 0



#186

balas.
  • Postów: 363
  • Tematów: 15
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Nie wrzuca się człowieka z Cessny prosto do Boeinga, wcześniej musi on poznać wiele rodzajów maszyn, napędów. Podwójny silnik odrzutowy jako najbardziej wydajny i wymagający jest na końcu tej drogi.


Wrzuca się po szkoleniu na symulatorze co terroryści z 9/11 zaliczali. Pogadaj z kimkolwiek kto ma licencję pilota na samoloty pasażerskie. Wszyscy uczą się latać na symulatorach bo uczenie się na prawdziwych Boeingach jest zbyt drogie dla linii lotniczych. Zaliczasz kurs na symulatorze i idziesz na liniowiec pasażerski, a bardzo możliwe, że wcześniej taka osoba latała tylko Cessną, a w warunkach polskich to może jeszcze co najwyżej An-2. Oczywiście mówię tu o tych, którzy nie przychodzą do linii lotniczych z wojska.

Użytkownik balas edytował ten post 20.02.2010 - 13:26

  • 0

#187 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

To są słowa o locie 77 i pilocie tego samolotu

A tu jest spis jego poczynań w okresie dziesięciu lat przed zamachem. Jak widać, Hanjour wielokrotnie odbywał samodzielne loty i ani razu nie rozbił, ani nie uszkodził samolotu.
Co więcej, zwolennicy TS uparcie zapominają, że na pokładzie lotu 77 było więcej terorystów, którzy wcześniej pobierali lekcje latania i na dobrą sprawę nie można mieć pewności który z nich trzymał stery w momecie uderzenia w Pentagon.


Słowa odnosiły się do Burlingame'a kapitana Lotu 77.


A co do CIAmajdy Haniego... owszem. Miał za sobą jakieś szkolenia i to nawet sami instruktorzy potwierdzili, ale opinie tych instruktorów mi wystarczają.




Wrzuca się po szkoleniu na symulatorze co terroryści z 9/11 zaliczali. Pogadaj z kimkolwiek kto ma licencję pilota na samoloty pasażerskie. Wszyscy uczą się latać na symulatorach bo uczenie się na prawdziwych Boeingach jest zbyt drogie dla linii lotniczych. Zaliczasz kurs na symulatorze i idziesz na liniowiec pasażerski, a bardzo możliwe, że wcześniej taka osoba latała tylko Cessną, a w warunkach polskich to może jeszcze co najwyżej An-2. Oczywiście mówię tu o tych, którzy nie przychodzą do linii lotniczych z wojska.



Pograj w WRC na konsoli, posymuluj trochę, a potem wpuścimy Cię na wyścig z Sebastiane Loebem.
To będzie prawdziwa komedia :)
  • 0

#188

balas.
  • Postów: 363
  • Tematów: 15
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Pograj w WRC na konsoli, posymuluj trochę, a potem wpuścimy Cię na wyścig z Sebastiane Loebem.
To będzie prawdziwa komedia :)


Zostawiam bez ko0mentarza.

Użytkownik balas edytował ten post 20.02.2010 - 13:39

  • 0

#189 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

Bo chcesz mi wmówić ,że żółtodziób ciamajda potrafił wykonać manewr, który w ocenie podpułkownika doktora Albert A. Stahel, profesora nauk politycznych na Uniwersytecie w Zurychu, byłego profesora stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Genewskim, jest niemożliwy.

A świstak siedzi....

Użytkownik Muhad edytował ten post 20.02.2010 - 13:45

  • 0

#190

Lynx.
  • Postów: 2210
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Ależ Muhadzie, gdyby tylko szwajcarski podpułkownik doktor Albert A. Stahel, profesor nauk politycznych na Uniwersytecie w Zurychu, były profesor stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Genewskim siedział choć raz w życiu za sterami samolotu, to mógłbym się zacząć zastanawiać, czy jego opinia jest wiarygodna. A że jest specjalistą w zakresie stosunków międzynarodowych i nauk politycznych, i nie ma licencji pilota, to jego wyznanie przyjmuję jako prywatną opinię nie wynikającą w żaden sposób z nabytego doświadczenia, której zwolennicy TS używają tylko w celu podparcia swoich zarzutów jakimkolwiek autorytetem.
  • 0



#191

Don Corleone.

    Dispositif

  • Postów: 1116
  • Tematów: 68
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Wszyscy uczą się latać na symulatorach bo uczenie się na prawdziwych Boeingach jest zbyt drogie dla linii lotniczych.

To nie do końca prawda. Linie lotnicze teraz doją z kandydatów na F/O, żeby sami wykupili type rating, a to wydatek kilkudziesięciu tysięcy. Wątpliwe żeby 15 godzin na symulatorze kosztowało 30 tysiaków.
  • 0



#192

Arkadiusz.

    Pilot in command

  • Postów: 757
  • Tematów: 6
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Chodziło mi o to, że pomiędzy PPL (Private Pilot Licence - licencja "turystyczna", amatorska) a ATPL (Airline Transport Pilot Licence - zwana "liniową") jest jeszcze CPL (Commercial Pilot Licence) Pomiędzy tymi licencjami jest zaś sporo kursów i uprawnień, które przyszły pilot musi zaliczać i zdobywać, oraz masa godzin które trzeba wylatać. "Goła" licencja PPL to tak naprawdę drzwi do klatki wieżowca zwanego lotnictwem cywilnym.
  • 0



#193

Don Corleone.

    Dispositif

  • Postów: 1116
  • Tematów: 68
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

A nie jest tak, że CPL + ME + IR daje ATPL (A) frozen?

Użytkownik Don Corleone edytował ten post 20.02.2010 - 19:34

  • 0



#194

Arkadiusz.

    Pilot in command

  • Postów: 757
  • Tematów: 6
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Tak jest, CPLka z uprawnieniami to zamrożona ATPLka, która się "odmraża" po wylataniu godzin. Jednak aby było CPL najpierw musi być PPL. Czyli jak by nie patrzeć nie ma możliwości bezpośredniego skoku z Cessny za stery Boeinga choćby przez ME, które na czymś wielosilnikowym trzeba zrobić :) Chyba, że pilot zmienia samolot tylko na okoliczność szkoleń :)
  • 0



#195

Katody.
  • Postów: 28
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Witam, to mój pierwszy wpis na forum, choć śledzę wątki tutaj od pewnego czasu. Nie ukrywam, że do rejestracji tutaj skłoniło mnie pewne ożywienie w temacie 9/11 ostatnio :)

Mam pytanie do Arkadiusza:
Napisałeś o ile pamiętam, że pilotem jesteś jedynie wirtualnym, interesuje mnie jednak twoja opinia - czy według takich doświadczeń jakie posiadasz byłbyś w stanie wykonać ten manewr z wersji oficjalnej - nawet nie na żywo, ale choćby w symulatorze, którego używasz?
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych