Napisano 21.02.2010 - 17:48
Napisano 21.02.2010 - 18:07
OoBywały w tym czasie i takie sytuacje, kiedy do kokpitu wchodził porywacz i zanim wypowiedział pierwsze słowo, piloci z uśmiechem meldowali uprowadzenie i... zmieniali kurs na Berlin. Niektórzy "terroryści" zamiast broni mieli garść dewiz, "żeby wam się chłopaki chociaż za ten cyrk zwróciło"
Użytkownik xoenx edytował ten post 21.02.2010 - 18:24
Napisano 22.02.2010 - 00:35
Napisano 22.02.2010 - 00:43
Otóż w depeszy ACARS nie było konkretnego polecenia zamknięcia drzwi, choć zdrowy rozsądek i przepisy by to nakazywały. Ciekawi mnie, czy ktoś już mógł znać ewentualny przebieg wcześniejszych uprowadzeń, skoro informacja zawierała ostrzeżenie przed intruzami mogącymi wtargnąć do kokpitu.
Użytkownik balas edytował ten post 22.02.2010 - 00:43
Napisano 22.02.2010 - 10:25
Napisano 23.02.2010 - 21:52
Aha, chodzi Ci o ten obrazek. Ok, on wygląda w porządku. Początkowo miałem na myśli idiotyczne obrazki znajdujące się nieco niżej w artykule pana Manna...szkic jest w porządku, ..to ja zrobiłem błąd biorąc na nim latarnie przed autostradą, za antenę vdot,..tak to jest gdy chce się sobie ułatwić pracę, tanim kosztem...i bierze bez należytej uwagi oraz bez należytego sprawdzenia to, co jest do wzięcia bez wysiłku i za darmochę.,.."czyli ślśkie, słodkkie, łatwostrawene oraz podane na tacy, ..tylko wziąść i łykać...
Ja znam wartość swoich analiz. Ty znasz wartość swoich...co do kretów kto jak kto?... ale ty powinieneś znać ich prawdziwą [bez]wartość,..a jeżeli nie to, wówczas uzasadnionym jest twierdzenie, że to tobie przygotowują krety, które tutaj puszczas firmując je jedynie własną lub też niewłasną marką "akademickiego fizyka jądrowego"..w sumie dobry sposób na "sprzedaż" kretów "dla idiotów" ....uznanie dla pomysłodawcy..
Dlaczego "o dziwo"? Skoro są prawidłowe, to muszą być zgodne z moimi..nie muszę mówić, że wyniki, które w ten sposób otrzymałem , dodatkowo zwiększyły mój szok,...teraz już na spokojnie podaję prawidłowe, ..i "o dziwo" zgodne z twoimi
Nie, vkali. Powyższy wzór jest DOKŁADNY. To Twój jest PRZYBLIŻONY (dla kątów większych niż 30-35 stopni staje się już wyraźnie niedokładny)...r = c/(2 sin alfa)....tak mogłoby być dla bardzo małych wartości kąta poniżej 1^
Ja przybliżoną łukiem okręgu krzywiznę toru wyznaczałem metodą trójpunktową. Jest nieco bardziej skomplikowana, ale jednocześnie dokładniejsza. Wyniki jednak są bardzo do siebie zbliżone...czyżbyś miał lepsze niepracochłonne i proste odwzorowanie na promień krzywizny ślizgu,...przy danych "X" i "h" ,..że pytasz?
Ułamki sekundy przed uderzeniem, kiedy to samolot osiągnął owe 4 metry pułapu, Hanjour pewnie już o aerodynamicznych zawiłościach lotu nie myślał. Na pewno nie myślał już o świadomym sterowaniu samolotem, czy o tym, jak wysoko się znajduje i jaki ma ma kąt natarcia skrzydeł. Podejrzewam, że wtedy już z tradycyjnym "Allah akbaaaaaaaaaaar" i być może nawet z zamkniętymi oczyma zmierzał na spotkanie ze swoim Bogiem.Wasza rzetelność w imię jedynej prawdy doprowadziła Was do punktu, w którym niedoszły pilot, beztalencie, 4 metry nad ziemią przekroczyło 900km/h bez rozbicia się przy ujemnym kącie natarcia
Napisano 23.02.2010 - 23:31
Napisano 24.02.2010 - 02:11
Czujesz się lepiej, używając mających pogardliwy wydźwięk zdrobnień? Czy po prostu chcesz mnie takimi emocjonalnymi zagrywkami wyprowadzić z równowagi? A może jeszcze jest jakiś inny powód?Mariuszku
A kto mówi o wyprowadzaniu samolotu na 4 metrach??? Ja wiem, że masz jeszcze w pamięci idiotyczne grafiki ze strony pana Manna, na których samolot zmieniał kierunek lotu niemal w miejscu, tuż na ziemią... Ale nie tędy droga.z 3 sekund zrobiło się 5 sekund. To mała różnica przy tej prędkości i przy ujemnym kącie natarcia. Boeing rozbiłby się o ziemię. Sorka, ale w bajki o wyprowadzeniu samolotu na 4 metrach nie uwierzę. Wysokość dla tej prędkości jednak za mała.
Napisano 24.02.2010 - 10:14
Czujesz się lepiej, używając mających pogardliwy wydźwięk zdrobnień? Czy po prostu chcesz mnie takimi emocjonalnymi zagrywkami wyprowadzić z równowagi? A może jeszcze jest jakiś inny powód?
Użytkownik Muhad edytował ten post 24.02.2010 - 10:14
Napisano 24.02.2010 - 11:51
Napisano 24.02.2010 - 19:19
Popularny
Liniowiec pasażerski nie posiada takich umiejętności, ale Twoja wyobraźnia chyba tak.
A jak wiemy obiekt zanim uderzył w pentagon z prędkości 800km/h+ w ułamkach sekundy zwiększył prędkość do 950km/h. Liniowiec pasażerski nie posiada takich umiejętności i to nisko nad ziemią. (...) zczególnie ten dziwny skok do 950km/h w mgnieniu oka.
Podaj mi choć jedno źródło, w którym jest mowa o jakimś gwałtownym skoku szybkości do 950 km/h.
1) The 9/11 Commission Report mówi (str. 10) o ok. 530 mph, czyli 853 km/h.
2) The Pentagon Performance Building Report mówi (str. 12) o ok. 460 węzłach (780 ft/s), czyli też ok. 850 km/h
3) Flight Path Study - American Airlines Flight 77 z NTSB mówi o ok. 460 węzłach (530 mph), czyli o ok. 850 km/h
4) Ostatnie zapisy prędkości z FDR to: COMPUTED AIRSPEED = 463 węzły, GROUNDSPEED = 465 węzłów, TRUE AIRSPEED = 470 węzłów. Wszystkie te wyniki to wartości z zakresu między ok. 855 a 870 km/h
Więc?
Zacytowałeś tylko fragment wypowiedzi Arkadiusza, która w pełnym brzmieniu wygląda tak (tutaj LINK):TUTAJ CYTUJĘ ARKADIUSZA , DLA TYCH KTÓRZY MAJĄ WĄTPLIWOŚCI CO DO GWAŁTOWNEGO SKOKU PRĘDKOŚCI:
Każdy mówi o prędkości 800 km/h. Tymczasem przeglądam właśnie wykresy i nigdzie tej prędkości nie widzę. Faktycznie, pod sam koniec FD zanotował gwałtowny wzrost prędkości prawie do 950 km/h,
To są słowa Arkadiusza i taki był odczyt. Czyli obiekt zanotował gwałtowne przyspieszenie, którego wzrost jest charakterystyczny nie dla boeinga a raczej dla myśliwca odrzutowego lub rakiety. Liniowce pasażerskie się tak nie zachowują.
Napisano 24.02.2010 - 19:43
Napisano 24.02.2010 - 19:53
No pewnie. A może w ogóle przestaniemy w ogóle rozmawiać o 9/11. W końcu przecież wszystko zostało sfingowane: świadkowie przekupieni, dowody sfałszowane i podrzucone, samoloty wklejone itp., itd.Po co w ogóle roztrząsać temat czarnej skrzynki, skoro wiadome jest, że została sfałszowana i podrzucona?
A film, który zaprezentowałem w tym poście pokazuje, że jest to jednak możliwe.Sam Arkadiusz przyznał, że ten manewr jest nie do powtórzenia nawet w symulatorze.
0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych