Skocz do zawartości


Cudowny manewr samolotu a prawa aerodynamiki i sił nośnych samolotu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
365 odpowiedzi w tym temacie

#226

balas.
  • Postów: 363
  • Tematów: 15
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Po co w ogóle roztrząsać temat czarnej skrzynki, skoro wiadome jest, że została sfałszowana i podrzucona?
Sam Arkadiusz przyznał, że ten manewr jest nie do powtórzenia nawet w symulatorze.


Piękny pokaz logiki typowego zwolennika TS:
1. Zapis z czarnej skrzynki został sfałszowany.
2. Skoro ją sfałszowano to oczywiste, że można było wkleić w nią jakiekolwiek dane.
3. Ale pomimo punktu 2 wklejono takie dane, które są niemożliwe do osiągnięcia w realnym świecie.


Jedyny wniosek jaki można z tego wyciągnąć: Ten kto fałszował dane było skończonym, kompletnym idiotą.
  • 0

#227

Katody.
  • Postów: 28
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Jedyny wniosek jaki można z tego wyciągnąć: Ten kto fałszował dane było skończonym, kompletnym idiotą.


Gdyby spisek był perfekcyjny, to by się go nie dało wykryć, a tak wyszło wszystko na jaw.
  • 1

#228

Darken.
  • Postów: 261
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

A zapoznałeś się z dowodami oficjalnej wersji wydarzeń? Przeczytałeś wszystko na ten temat czy może tak jak Easy_Rider nie masz o tym zielonego pojęcia a uważasz się za zwolennika ts?
  • 1

#229

Katody.
  • Postów: 28
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Zapoznałem się z "dowodami" na tym forum, które były miażdżone bez trudu przez Muhada i Quintusa regularnie.
  • 1

#230

Tiamat.
  • Postów: 3048
  • Tematów: 29
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

A teraz lepiej się przyznaj którym, starym użytkownikiem jesteś. A co do "miażdżenia" to póki co, widzę że jest zupełnie na odwrót. Ja nie wiem, czy wy sami siebie oszukujecie że jest inaczej, czy co, albo w ogóle nie czytacie postów i argumentów, a zwracacie uwagę tylko na siłę formy, a nie treści ? Bo tutaj się zgodzę, strona spiskowa wygrywa, ale butnym zakrzyczeniem w stylu Leppera, a jak ktoś nie słucha jego słów, to na osobie słuchającej (czytającej) sam agresywny styl robi wrażenie i wydaje mu się, że ta osoba na pewno ma rację.
  • 1

#231

Darken.
  • Postów: 261
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Zapoznałem się z "dowodami" na tym forum, które były miażdżone bez trudu przez Muhada i Quintusa regularnie.


I to jest dowód że jednak nie wiesz nic o oficjalnej teorii. Jak na razie to nigdzie nie zauważyłem tego "miażdżenia" naszych dowodów. To my zawsze mamy potwierdzenie, a nie tak jak w przypadku ts tylko domysły. Proponuje żebyś jednak jeszcze raz wszystko dokładnie i rzetelnie przeczytał i sprawdził bo później się okaże że będziesz wierzyć we wszystko co przedstawi ts. Nawet w strzelający w pentagon generator.

Pozdrawiam
  • 1

#232

PaZi.
  • Postów: 933
  • Tematów: 4
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Czytają tylko posty TS łatwo jest odnieść wrażenie, że mają racje. Bez przerwy wymyslają co lepsze teorie, obalają nasze argumenty i ośmieszają nas naszym niemerytorycznym podejściem to tematu. Prawda jest jednak taka, że zwolennicy TS nie mają wiele do poparcia ich teorii. Mają tylko dużo argumentów przeciwko oficjalnej wersji. Ich argumenty są łatwo obalane przez sceptyków, wskazywane są błędy w rozumowaniu, przekłamania w prezentowanym materialie. Ale jeśli taki Quintus ośmiesza i drwi z sceptyków w niemal każdym poście to jako ktoś trzymający jego stronę, masz potem uprzedzenia do nas.

Naprawdę zacznij sam myśleć i zastanawiać się nad tymi dowodami. Przede wszystkim zaakceptuj fakt że możesz się mylić, tak jak ja to zrobiłem. Potem zacznij oceniać argumenty obu stron. Doradzę ci żebyś zaczął od wywiadu z panem Walters, które jak chcą zwolennicy TS, mówił o rakiecie cruise. Możesz też zajrzeć do tematu "Kilka faktów..." gdzie dosyć jasno wyjaśniłem kwestię manewru jaki wykonał samolot przed uderzeniem w Pentagon.

Pozdrawiam
  • 1

#233

Arkadiusz.

    Pilot in command

  • Postów: 757
  • Tematów: 6
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

W sumie nie pisałem o tym, że jest to nie do odtworzenia, ale że jest to raczej trudne. Próby na Flight Simulatorze wychodzą tylko "z grubsza", a przecież chodzi o jak najwierniejsze odtworzenie sytuacji. Ten symulator ma po prostu pewne ograniczenia względem fizyki lotu. Na dniach skończy się ściągać demo X-plane, który służył jako oprogramowanie dla profesjonalnych symulatorów, zobaczymy co on powie w kwestii bardziej zdecydowanych manewrów.
  • 0



#234 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

O ile dobrze pamiętam, to balas próbował ściemniać odnośnie prędkości i zaniżał jej wartość o niemal połowę. Zapomniał jednak uwzględnić, że pomylił jednostki pomiaru. Kto tu kręci?

Mariush, to Arkadiusz sobie wymyślił skok na 950km/h? Przecież jasno napisał, że takowy był. Ja sobie nic nie wybrałem. Opierałem się na jego słowach. A co do 4 sekund to ja mówię od momentu anteny i z tego co napisał Arkadiusz skok do 950km/h był odnotowany tuż przed uderzeniem, więc po co ściemniasz? Ja nie zakładam błędu, bo próba wyjaśnienia tego fenomenu błędem jest swego rodzaju wygodą.


Poza tym klapy były otwarte na 3 poziomie. Niestety klapy i sloty uniemożliwiają lot równoległy i tym bardziej szybki z tego względu, że klapy wysuwamy właśnie po to, by można było lecieć wolniej przy wstrzymywaniu przed lądowaniem a wstrzymywanie to zmniejszenie prędkości a nie jej zwiększanie. Przy wstrzymywaniu lot nie jest równoległy do ziemi tylko zachodzi najczęściej przy 10stopniowym kącie natarcia dziobem zadartym do góry.


A ile leciał samolot. Nawet jeśli zakładając wygodne dla Ciebie Mariush twierdzenie, że to była prędkość rzędu 850km/h, to nadal jest to prędkość przelotowa, która jest adekwatna do lotu niskiego przy tej prędkości z ujemnym kątem natarcia i to przy OTWARTYCH KLAPACH, KTÓRE SŁUŻĄ DO WYTRACANIA PRĘDKOŚCI.




  • 1

#235

PaZi.
  • Postów: 933
  • Tematów: 4
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Jak chcesz być rzeczowy i merytoryczny to zrób nam screena czy jakąś fotkę albo podaj źródło informacji i nagłym skoku prędkości.

Zresztą Arkadiusz sam mówił, że taki skok może być spowodowany nagłym zderzeniem z ziemią czy czymś w tym rodzaju.

BTW
Czy umie ktoś obsługiwać excella 2007? Ja mam problem z importem tych danych z FDR. W dodatku mój office jest po angielsku mimo że system jest po polsku (Win 7).

Pozdrawiam
  • 0

#236

Mariush.
  • Postów: 4319
  • Tematów: 60
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 5
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Czy umie ktoś obsługiwać excella 2007? Ja mam problem z importem tych danych z FDR. W dodatku mój office jest po angielsku mimo że system jest po polsku (Win 7).Pozdrawiam

Rozumiem, że masz rozkodowane pliki w formacie *.csv?
Mam Excela po polsku, ale spróbuję.

Ja ikonkę "Importu danych zewnętrznych (Import External Data)" mam na stałe w pasku szybkiego dostępu (dość często korzystam). To ten pasek u samej góry, gdzie defaultowo są ikonki "Redo", "Undo" i "Save". Wejdź na dostosowywanie paska i wybierz opcję "Więcej poleceń... (More Commands...)". Tam wybierz "Wszystkie polecenia (All Commands)" - będziesz mógł wtedy wybrać polecenie "Import External Data" i dodać je do paska.

Potem w całkiem nowym skoroszycie używasz tej komendy i otwierasz swój plik. Podczas konwersji pojawią się trzy okienka kreatora importu. W pierwszym zaznaczysz opcję dla pliku"Rozdzielany (Separated)", reszta powinna być Ok. W drugim jako ogranicznik (chyba "Limiter") obok Tabulatora, zaznaczysz Przecinek (Coma), a w trzecim w opcjach "Advanced..." zmienisz znak separatora dziesiętnego (Decimal Separator) z przecinka na kropkę. Reszta powinna być ok. Klikasz "Finish" i plik się importuje.
  • 0



#237

PaZi.
  • Postów: 933
  • Tematów: 4
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Dzięki wielkie Mariush.

Przejrzałem plik z wszystkimi danymi i co zaskakujące, nie ma tam nigdzie cudownego przyspieszenia :) Samolot przekroczył dozwoloną prędkość (Overspeed) na ok 25 sekund przed uderzeniem. W tym czasie w miarę równomiernie przyspieszył od 350 wezłów do 480 co daje różnicę 240km/h. Co lepsze samochody sportowe mogą rozpędzić się od zera do 200km/h w tym czasie a my mówimy o samolocie, który leciał w dół na pełnej mocy silników odrzutowych!!!

Czyli kolejne kłamstwo.

Pozdrawiam :)

EDIT
Zastrzegam sobie prawo do pomyłek. Niech ktoś to jeszcze sprawdzi.

Użytkownik PaZi edytował ten post 25.02.2010 - 19:58

  • 1

#238

Darken.
  • Postów: 261
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Bo teoria spiskowa opiera się na kłamstwach. Dlaczego nasze dowody są "mieszane z błotem" i odrzucane? Kiedy udowodnimy że coś jest tak a nie inaczej ( po naszej myśli) to od razu zarzucane jest nam kłamstwo i pranie mózgów innym, którzy nie są jeszcze wtajemniczeni. Oczywiście i tak zaraz pojawi się osobą twierdząca że jesteśmy agentami CIA i że odczyty ze skrzynki są sfałszowane. Nie będę pokazywać palcem ale pewnie wszyscy wiedzą o kogo mi chodzi
  • 1

#239 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

Dzięki wielkie Mariush.

Przejrzałem plik z wszystkimi danymi i co zaskakujące, nie ma tam nigdzie cudownego przyspieszenia :) Samolot przekroczył dozwoloną prędkość (Overspeed) na ok 25 sekund przed uderzeniem. W tym czasie w miarę równomiernie przyspieszył od 350 wezłów do 480 co daje różnicę 240km/h. Co lepsze samochody sportowe mogą rozpędzić się od zera do 200km/h w tym czasie a my mówimy o samolocie, który leciał w dół na pełnej mocy silników odrzutowych!!!

Czyli kolejne kłamstwo.

Pozdrawiam :)

EDIT
Zastrzegam sobie prawo do pomyłek. Niech ktoś to jeszcze sprawdzi.




Nie porównuj samochodu do samolotu, bo obie rzeczy posiadają różne masy, tak samo długość przyspieszenia nie można zmierzyć. To dwie zupełnie różne maszyny. Zastanów Ty się lepiej.
Wszystkie dane z pomiarów tak czy owak są dla Was niekorzystne. Jest za szybko, jest za nisko i jest ujemnie. Dziękuję.

Bo teoria spiskowa opiera się na kłamstwach. Dlaczego nasze dowody są "mieszane z błotem" i odrzucane? Kiedy udowodnimy że coś jest tak a nie inaczej ( po naszej myśli) to od razu zarzucane jest nam kłamstwo i pranie mózgów innym, którzy nie są jeszcze wtajemniczeni. Oczywiście i tak zaraz pojawi się osobą twierdząca że jesteśmy agentami CIA i że odczyty ze skrzynki są sfałszowane. Nie będę pokazywać palcem ale pewnie wszyscy wiedzą o kogo mi chodzi


Chodzisz i klepiesz powtarzacze w każdym temacie. Toria spiskowa - nie ma czegoś takiego. Jest teoria spisku. Są różne spiski. Nie ma jednego.
Zacznijmy od tego, że nie ma czegoś takiego, jak "nasze dowody". Ja tu żadnych nie widzę. Póki co widzę absurdalne prędkości tuż nad ziemią. Jakimś cudem samolot przy tej prędkości z 24 metrów obniżył lot na 4 metry nad ziemią na odcinku podwórza pentagonu. Niach niach :)

Użytkownik Muhad edytował ten post 26.02.2010 - 11:38

  • 0

#240

vkali.
  • Postów: 701
  • Tematów: 9
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Aha, chodzi Ci o ten obrazek. Ok, on wygląda w porządku. Początkowo miałem na myśli idiotyczne obrazki znajdujące się nieco niżej w artykule pana Manna.
Mimo wszystko, ciężko mi uwierzyć, że ten błąd popełniłeś nieświadomie.

…nic nie mogę uczynić z taką twoja małą wiarą
mariush

http://www.paranormalne.pl/index.php?showtopic=22670&view=findpost&p=373700
Cały artykuł pana Manna jest pełen zdjęć i grafik, z których jasno wynika, o jaką wieżę VDOT chodzi. Nawet jeśli założyć, że faktycznie pomyliłeś wieżę VDOT z latarnią na szkicu, to i tak nie sposób mi pojąć, jak można było nie zwrócić uwagi na fakt, iż przyjęta przez Ciebie wysokość 92,5 m zupełnie nie pasuje do przyjętej na szkicu wysokości tej odległej od Pentagonu o 295 m latarni. Oczywiście zakładam tutaj to, iż wiedziałeś, że szkic ten został wykonany za zachowaniem skali.

..wysokość była podana w artykule, a odległość w dobrej wierze i z wygody wziąłem ze szkicu,..jeżeli miały być tak wysokie przeciążenia to i długość zejścia musiała być nie wielka,..byłem ciekawy i chciałem pokrótce oszacować na ile to co podawał w arcie w. man jest prawdą ?
mariush

Ja znam wartość swoich analiz. Ty znasz wartość swoich.
Resztę zostawiam forumowiczom, niech SAMI oceniają. Tylko samodzielna, opierająca się na zrozumieniu weryfikacja prezentowanych przez nas treści może dać im pewność w kwestii oceny. A wbrew temu, co zwykłeś często sugerować, są na tym forum osoby, które w mniejszym lub większym stopniu rozumieją ścisłe zagadnienia tutaj poruszane. Tym bardziej, że przeważająca większość moich analiz nie wykracza poziomem zaawansowania matematycznego i fizycznego poza zakres szkoły średniej.
Oczywiście są też tacy, którzy ową wiedzę mają niewielką. Wtedy zostają im inne kryteria oceny, głównie opierające się na logice.[b](!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ich logice i ich bezczelności i agresywności)

..problem w tym ,że ja też znam wartość twoich liczeń,..mówisz szkoła średnia, ja mówię podstawówka wystarcza by je wycenić,… i bardzo się dziwię się, że ci te twoje liczne krety gładko uchodzą?
…miałem cię za uczciwego,..pierwsze wąty przyszły przy nadświetlności laserowych zajączków potem była już ich lawina, począwszy od pożaru węglowodorowego oraz potrzebnego do niego bilansu tlenowego, efektu kominowego czy właściwiej efektu huraganowego, poprzez wyliczenia ciepła wyzwolonego ze spalenia kerosony i możliwości rozmiękczenia tym ciepłem konstrukcji wież, …oczywiście kuriozum to twoje wyliczenia czasu upadku wież z prawa zachowania pędu, co w końcowym efekcie dało, że wyliczając w ten sposób 6 - 7 sekundowe, zależnie od wieży, opóźnienie upadku wież w stosunku do swobodnego spadku, wskutek systematycznego przybierania na wadze swobodnie spadającej masy co wysokość pietra o masę piętra,..tym samym całkowicie wykluczyłeś możliwość oficjalnego scenariusza upadku wież, z piętra na piętro wskutek osłabienia konstrukcji impaktem boeinga i zmiękczenia jej konstrukcji ciepłem z pożarów kerosyny i pochodnych,..oczywiście ani się nie przyznałeś , ani ustosunkowałeś,..i bezczelnie walisz głupa, udajesz głupiego, że nie ma sprawy, …to samo z wyjątkowo bezczelną twoja wtopą z temperaturami rumowisk, …przy niej zbrodnią na samym sobie byłoby mieć jakiekolwiek wątpliwości do wyjątkowo niskiego poziomu twojej uczciwości .. reszta czyli twoje liczenia kątów uderzeń z filmików drugiego boeinga oraz możliwości latania z prędkościami powyżej 800 km/h na wysokości poniżej 250 m tylko dopełniają osądu o twojej kreciej nikczemności, czy kreciej robocie na tym forum,
…ten nieciekawy ogląd ciebie, dopełnia, …odwoływanie się do osądu formowych głupoli, którzy nijak nie potrafią zweryfikować twoich liczanek, nawet po wyraźnym wskazaniu na błędność twoich liczankek czy tylko błędność wniosków płynących z nich, .… dokładnie znasz tę ich niemoc, to ich umysłowe zniedołężnienie, bo bezczelnie je wykorzystujesz i bezczelnie się do niej odwołujesz, ..i liczysz na ich agresywność proporcjonalna do ich głupoty, ….miast uczciwie odeprzeć zarzuty lub przyznać się do błędu w liczeniach, czy tylko w założeniach do nich lub wnioskach z nich,…
mariush

http://www.paranormalne.pl/index.php?showtopic=22670&view=findpost&p=373700
Dlaczego "o dziwo"? Skoro są prawidłowe, to muszą być zgodne z moimi

..dziwi mnie , że po tylu krecich liczankach „dla idiotów” potrafisz jeszcze prawidłowo liczyć…gdy chcesz,..

mariush

http://www.paranormalne.pl/index.php?showtopic=22670&view=findpost&p=373700
Nie, vkali. Powyższy wzór jest DOKŁADNY. To Twój jest PRZYBLIŻONY (dla kątów większych niż 30-35 stopni staje się już wyraźnie niedokładny).
(….)
Ja przybliżoną łukiem okręgu krzywiznę toru wyznaczałem metodą trójpunktową. Jest nieco bardziej skomplikowana, ale jednocześnie dokładniejsza. Wyniki jednak są bardzo do siebie zbliżone.
A wzór na promień krzywizny liczony wg Twoich założeń może być prostszy:
r = (x2+h2)/2h
Nie wymaga obliczania żadnych kątów, a więc i stosowania żadnych funkcji trygonometrycznych.
I co najważniejsze - jest DOKŁADNY.


..ok, … przymuszony wymalowałem na kartce..

Dołączona grafika

… i sprawdziłem, że w tym przypadku we wszystkim tym masz rację
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości oraz 0 użytkowników anonimowych