Napisano 12.02.2010 - 19:13
Napisano 12.02.2010 - 19:17
Użytkownik Bierdol edytował ten post 12.02.2010 - 19:29
Napisano 12.02.2010 - 19:56
Napisano 12.02.2010 - 19:58
Wielce prawdopodobne, bo Ci co zarejestrowali lot tego obiektu byli zdziwieni, że niby boeing miałby potrafić wykonywać takiego typu manewr.
"Danielle O'Brien, one of the air traffic controllers who reported seeing the aircraft at 9:25, said: 'The speed, the maneuverability, the way that he turned, we all thought in the radar room, all of us experienced air traffic controllers, that that was a military plane."
Zbyt szybko i zbyt zwrotnie i zbyt dokładnie wycelowany obiekt w jedyną, remontowaną (tak nagle), część pentagonu.
Napisano 12.02.2010 - 20:30
Użytkownik Garry edytował ten post 12.02.2010 - 20:31
Napisano 12.02.2010 - 20:33
Napisano 12.02.2010 - 20:36
Użytkownik Garry edytował ten post 12.02.2010 - 20:37
Napisano 12.02.2010 - 20:41
Napisano 12.02.2010 - 20:43
Użytkownik Garry edytował ten post 12.02.2010 - 20:48
Napisano 12.02.2010 - 20:51
Napisano 12.02.2010 - 22:13
dopiero aquila udowodnił że ten pilot był niezły, a mówię to dlatego, że po prostu wydaje mi się dziwne iż mając dużo łatwiejszą możliwość pokierował on samolot na ścianę lecąc parę metrów nad ziemią
Napisano 12.02.2010 - 22:51
o, czyżby nagle w którymśtam momencie nasz Arab terrorysta odkrył, że już NIE kieruje samolotem?dopiero aquila udowodnił że ten pilot był niezły
Użytkownik xoenx edytował ten post 12.02.2010 - 22:53
Napisano 12.02.2010 - 23:11
Napisano 12.02.2010 - 23:17
Napisano 13.02.2010 - 01:06
Konkluzja jest prawdziwa tylko dla symetrycznych profili lotniczych, czyli takich, w których górny profil skrzydła ma taką samą krzywiznę jak dolny. W Boeingu 757 (i większości innych samolotów) profil skrzydła jest niesymetryczny, a to pozwala na lot przy zerowym, a nawet ujemnym kącie natarcia.
Konkluzja: LOT SAMOLOTU JEST MOŻLIWY TYLKO WTEDY, GDY KĄT NATARCIA JEST POWYŻEJ ZERA.
... Sam manewr obiektu pokazuje, że obiekt ten musiał mieć zerowy lub ujemny kąt natarcia, co sprawia że cała sytuacja jest odwrotna do efektu, w jakim uzyskujemy siłę nośną samolotu ...
0 użytkowników, 3 gości oraz 0 użytkowników anonimowych