Napisano 26.02.2010 - 16:45
Napisano 26.02.2010 - 17:11
...reasumując…zapach kordytu=zapach balistytu= zapach prochów bezdymnych=zapach stałego paliwa rakietowego= zapach azotu i jego związków
A factoid about Cordite that some may find interesting is that a large amount of ammonia was used in it's manufacture, along with other chemicals, that gave it a strong, peculiar and unpleasant smell when the cartridges were fired. This gave rise to the term "the stench of Cordite", a term that is still used today by the ignorant. It's been a VERY long time since Cordite was used, the smell of today's propellants is nothing like that. When I was a boy I fired some surplus .303 Brit ammo loaded with Cordite, I know the difference. That ammo was old then, today it would be valuable as a collector's item.
.och te formowe ciao’wskie specjalisty,.. ubabrane po uszy oraz babrający innym mózgi powyżej uszu cia’owskim śmieciem „dla idiotów”
Użytkownik balas edytował ten post 26.02.2010 - 17:14
Napisano 26.02.2010 - 17:38
Użytkownik PaZi edytował ten post 26.02.2010 - 17:45
Napisano 26.02.2010 - 17:44
Napisano 26.02.2010 - 18:31
e]
Mój drugi rysunek pokazuje sytuację w której kąt natarcia jest ujemny. Strugi powietrza opływają skrzydło od góry pod kątem. Taka sytuacja trwa tylko pewną chwilę, gdy samolot obniża swój dziób względem ziemi. Trzeba tylko koniecznie zaznaczyć, że taki ujemny kąt natarcia występuje tylko w momencie zmiany nachylenia dzioba samolotu.
Coś rozjaśniło? Mam nadzieję, bo nie chce mi się rozpisywać na temat rzutów (materiał z liceum), dlaczego tak się dzieje. Jak nam nie wierzysz Muhad to poproś jakiegoś fizyka o rozpisanie sił działających na skrzydło w czasie lotu obniżającego pułap (dziób pod ujemnym kątem do horyzontu).
Użytkownik vkali edytował ten post 26.02.2010 - 18:42
Napisano 26.02.2010 - 18:45
.....po pierwsze kąt natarcia, to nie kąt pomiędzy kierunkiem lotu, a (kierunkami!!!!?????) strugami powietrza, .....doucz się i nie pisz bzdur
Kąt natarcia jest to kąt zawarty pomiędzy napływającymi strugami powietrza na skrzydło a jego cięciwą - Muhad
,.... po drugie kierunek lotu jest przeważnie równoległy do strug powietrza, czyli ten kąt jest przeważnie zero i chyba że mówimy bardzo silnym wietrze,..
Napisano 26.02.2010 - 18:52
Tadam, brawo. Dodajmy do tego że kierunek lotu się zmienia i nie zawsze jest horyzontalny. Drugi rysunek pokazuję sytuację, gdy właśnie zmieniamy ten kierunek lotu. A zanim go zmienimy to musimy zmienić kąt natarcia. Natomiast po zmianie tego kierunku, kąt natarcia znów jest zerowy.
Użytkownik vkali edytował ten post 26.02.2010 - 19:02
Napisano 26.02.2010 - 19:02
Napisano 26.02.2010 - 19:05
[offtop]Mam przedziwne wrażenie, że autorem dwóch ostatnich postów vkalego w tym watku jest podszywający się pod niego Muhad.[/offtop]..koleś nie błaznuj nie wiesz o czym piszesz,..być może twoim nauczycielem jest mariush.... to wszystko wyjaśniałoby
Użytkownik Lynx edytował ten post 26.02.2010 - 19:05
Napisano 26.02.2010 - 19:27
Napisano 26.02.2010 - 19:30
Napisano 26.02.2010 - 19:31
Tak, tak vkali większość już wie, że swoje teorie i wyliczenia uzupełniasz eterową pozafizyką... Przestań już, bo robisz się nudny, a kolegów podziwiam za upór w rzucaniu grochem o ścianę...
Użytkownik vkali edytował ten post 26.02.2010 - 19:38
Napisano 26.02.2010 - 19:38
Może zamiast ironii, która zaczyna tu być ignorancją na argumenty "przeciwnika" w tej w sumie debacie, to może wymienią się Ci panowie wiadomościami ? Nie lepiej będzie ? Jak sądzisz ?Nie zrozumiałeś ironii Lynxa, musiałbyś śledzić ten dział bez przerwy, żeby ją zrozumieć.
Użytkownik Andromedan edytował ten post 26.02.2010 - 19:41
Napisano 26.02.2010 - 19:39
Napisano 26.02.2010 - 19:41
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych