Napisano 02.03.2010 - 15:01
Napisano 02.03.2010 - 15:06
Sprawdzę dokładnie, ale nie wydaje mi się, żeby 6 stopniowy kąt pochylenia przy zerowym kącie natarcia (zakładając, że to poprawne dane) był odbieganiem od normy w przypadku tego Boeinga 757.
Napisano 02.03.2010 - 15:07
Napisano 02.03.2010 - 15:09
Użytkownik Muhad edytował ten post 02.03.2010 - 15:10
Napisano 02.03.2010 - 15:48
I takich bzdur nie wypisuj, bo samolot na takim odcinku przy takiej wysokości nie zmienia kierunku lotu w stronę ziemi, bo by się rozbił a z danych wynika, że taki manewr przeprowadził. Powinna być kaplica przed pentagonem.
Napisano 02.03.2010 - 18:19
Strugi powietrza zawsze napływają od przodu z punktu widzenia aerodynamiki. Do czego Twoje pytanie zmierza? Pilota w kokpicie mało interesują masy powietrza. On ma panel, na którym ma wysokościomierz, oznaczenia AoA (kąt natarcia), prędkość i wszystkie rzeczy potrzebne pilotowi do lotu. Gdyby mu się za każdym razem zerował kąt, to chłopaczyna by się pogubił gdzie ma poziom a gdzie pion. Jest znacznie więcej czynników, które ustalają rozpoznanie.
Napisano 02.03.2010 - 19:38
@Beorg
Ten wykres pozauje prędkość w węzłach (knots) co po przeliczeniu daje ponad 800 km/h public/style_emoticons/default/wink2.gif Jeden węzeł to mniej więcej 0.51 km/h
Samolot przyśpieszał bo nie miał w założeniu wylądować, ale rozbić się o budynek. Lot nie odbywał się z prędkością 850km/h (jak cały czas jest powtarzane bezsensownie), ale z dużo niższą prędkością 550km/h przez większość lotu. Od około godziny 9:30 do 9:36 samolot systematycznie (a jednak skokowo co jest zrozumiałe) traci prędkość z 610km/h do 500km/h. Około godziny 9:36 przez minutę trwa zwiększanie ciągu samolotu, pilot upewnia się, że leci prosto na Pentagon, zwiększa ciąg na max i przez ostatnią minutę przyśpiesza na spotkanie Allaha (moja interpretacja niekoniecznie mająca wiele wspólnego z rzeczywistością ). Zauważcie relację spadku odczytów innych pomiarów ze zmniejszaniem i zwiększaniem prędkości w ostatniej fazie lotu.
Ku pamięci 1mM to 1.852km/h. Przejrzyjcie jeszcze raz wykres i pokażcie mi gdzie samolot leci z prędkością powyżej 850km/h. Ja tam widzę jedynie uderzenie w momencie gdy osiąga taką prędkość. Samolot przyśpiesza w przedostatniej z 550km/h do 850km/h w ostatniej minucie lotu (i z 500 do 850km/h w dwie minuty jeśli wziąć pod uwagę cały okres przyśpieszenia). W każdym razie samolot "cudownie" nie przyśpieszył, miał na to odpowiedni czas i odpowiednie położenie względem ziemi. Dla terrorysty odległość ta była już naprawdę bliskim spotkaniem z jego dziewicami.
Polecam wykres FDR wrzucić do Paint'a i w odpowiedniej rozdzielczości porobić sobie linie proste na wyznaczenie dokładnych minut i prędkości. Zwróćcie też uwagę, że podawanie tych ostatnich w km/h może być trochę mylące, dla każdego mającego jakikolwiek kontakt z lotnictwem, węzły będą wydawać się bardziej odpowiednią jednostką. Przeliczyłem jednak wszystko na kilometry, żeby dyskusja na temat 850km/h samolotu dłużej się nie toczyła...
Chyba że znowu spiskowcy znaleźli jednego człowieka, który tak twierdzi i uznali go za jedynego prawdomówcę, który oparł się szantażowi ze strony CIA. To chyba jeszcze gorzej by o kimś takim świadczyło bo to oznaczałoby że w tyłku ma swoją rodzinę.
Ja nie widziałem wskaźnika AoA w writualnym kokpicie profesjonalnego modelu w samolotu w MS FS X. Jest tylko sztuczny horyzont, który pokazuje pitch czyli nachylenie, a nie zaden kąt natarcia. Skoro piszesz że strugi zawsze napływają od przodu samolotu, to dlaczego ciągle piszesz, że strugi napływają poziomo względem ziemi? Bo skoro uznajesz lot wznoszący za lot z dodatnim (cały czas) kącie natarcia to znaczy że te strugi musza lecieć poziomo czyli od spodu podwiewać kadłub samolotu.
Takeoff and landing operations from short runways, such as Naval Aircraft Carrier operations and STOL back country flying, aircraft may be equipped with angle of attack or Lift Reserve indicators. These indicators measure the angle of attack (AOA) or the Potential of Wing Lift (POWL, or Lift Reserve) directly and help the pilot fly close to the stalling point with greater precision. STOL operations require the aircraft to be able to operate at the critical angle of attack during landings and best angle of climb during takeoffs. Angle of attack indicators are used by pilots for maximum performance during these maneuvers since airspeed information is of less value.
Użytkownik Beorg edytował ten post 02.03.2010 - 19:51
Napisano 02.03.2010 - 20:59
Użytkownik PaZi edytował ten post 03.03.2010 - 09:58
Napisano 03.03.2010 - 13:06
Czytaj uważnie PaZi Wszystko wyjaśniłem wcześniej, samolot nie przekroczył 350 węzłów podczas lotu, dopiero w chwili uderzenia przyśpieszając przez ostatnie dwie minuty osiągnął prędkość 460 węzłów kropka.
Użytkownik Kozakiewicz edytował ten post 03.03.2010 - 13:07
Napisano 03.03.2010 - 15:03
Napisano 03.03.2010 - 15:55
Napisano 03.03.2010 - 16:37
Użytkownik PaZi edytował ten post 03.03.2010 - 16:51
Napisano 06.03.2010 - 11:44
Użytkownik vkali edytował ten post 06.03.2010 - 11:49
Napisano 06.03.2010 - 11:55
Bzdury:
Pierwszy z brzegu link:
http://shakeypete.bl...-smokeless.htmlA factoid about Cordite that some may find interesting is that a large amount of ammonia was used in it's manufacture, along with other chemicals, that gave it a strong, peculiar and unpleasant smell when the cartridges were fired. This gave rise to the term "the stench of Cordite", a term that is still used today by the ignorant. It's been a VERY long time since Cordite was used, the smell of today's propellants is nothing like that. When I was a boy I fired some surplus .303 Brit ammo loaded with Cordite, I know the difference. That ammo was old then, today it would be valuable as a collector's item.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hydrazyna
Hydrazyna – związek chemiczny o wzorze N2H4. Jest to bezbarwna, łatwopalna, żrąca, oleista ciecz o zapachu podobnym do amoniaku. Dobrze miesza się z wodą i alkoholami. Jest silnie trująca. W badaniach na zwierzętach wykazuje właściwości kancerogenne. Wchłania się również przez skórę. Hydrazyna i jej pochodne to silne reduktory, hydrazyna w obecności utleniaczy może gwałtownie wybuchnąć. Ryzyko wybuchu występuje także w obecności metali[1].
http://pl.wikipedia.org/wiki/Paliwa_hipergolowe
Hipergolowe paliwa – dwuskładnikowe ciekłe paliwa rakietowe samoczynnie zapalające się gdy zmieszają się ich składniki. Są kłopotliwe w przechowywaniu i transporcie, ale niezawodne w użytkowaniu - nie są potrzebne układy zapłonowe.
Niektóre częściej używane paliwa hipergolowe:
• hydrazyna + kwas azotowy
• hydrazyna + N2O4
• anilina + kwas azotowy
• dimetylohydrazyna niesymetryczna + N2O4
• monometylohydrazyna + N2O4
http://pl.wikipedia.org/wiki/Astrolit
Rodzina astrolitów zawiera dwa składniki: Astrolit G oraz Astrolit A. Oba to dwuskładnikowe, płynne, wysoce wybuchowe mieszaniny składające się z azotanu amonowego (utleniacz) oraz bezwodnej hydrazyny (paliwa rakietowego). Wciąż znajdują zastosowanie w przemyśle i wojsku, ale w większości są zastępowane tańszymi i bezpieczniejszymi składnikami, głównie ze względu na cenę oraz wyjątkową szkodliwość hydrazyny (substancja silnie trująca).
….balistyt wykorzystywany jest jako proch artyleryjski, a także, w połączeniu z hydrazyną i jej pochodnymi jako stałe paliwo rakietowe, czyli jako mieszanina ww. nitroestrów w połączeniu z aminami tj. innego rodzaju związkami azotu,
...reasumując…zapach kordytu=zapach balistytu= zapach prochów bezdymnych=zapach stałego paliwa rakietowego= zapach azotu i jego związków
Tutaj masz objaśnienia co do prędkości, nie wiem kto poza vkalim czy innym jego pokroju wierzy w Twoją magiczną prędkość 850km/h podczas lotu. Jak masz dowód na to, że reszta "potwierdziła" taką prędkość to chętnie się z nim zapoznam. Ani FDR ani ja nie potwierdzamy
Użytkownik vkali edytował ten post 06.03.2010 - 11:57
0 użytkowników, 2 gości oraz 0 użytkowników anonimowych