

Napisano 07.03.2010 - 09:49
Napisano 07.03.2010 - 10:13
I znowu kłamiesz....nie tylko świadek, ale również symulacje na podstwie rdr'ów wskazują,że ił jak tylko spadł wybuchł i stanął w płomieniach,..i nie było cięcia skrzydłami,...była od razu ich pełna wybuchowa rozwałka,.. na pierwszym drzewie nawet nie ciętym a giętym ich całą powierzchnią,..ił miał pełne baki,...reszty dokonała siła bezwładności taranującego kadłuba,..nie skrzydeł, których po wybuchu paliwa na pierszych drzewach już nie było
..rdr'y ulatniają się lub znajdują się uszkodzonymi tylko u was obrońców 9/11 oficjalnych i tylko w tym 9/11'towym dniu cudów w ameryce,..więc tego typu cuda pozostawmy tam i dla tego cudownego dnia wg oficjalów i ich obrońców
Z dokumentu "Czarny serial - Kościuszko cz.2" można się dowiedzieć (tutaj; 3'40" - 4'40"):
"Te rejestratory, czyli tzw. "czarne skrzynki" odnaleziono i wydobyto dopiero dzień później. Danych technicznych z ostatnich kilku minut i tak nie zdołano odtworzyć, ponieważ przecięte zostały przewody zasilania. Dźwiękowe rejestratory były w kabinie pilotów i te pracowały do końca."
..chciałbyś,..ale by tak było jak piszesz wypadałoby wpierw wykazać,..ze to one nie wybuchły i wówczas wycięły przecinkę, a nie kadłub pchany siłami bezwładności i siłami fali wybuchu baków w skrzydłach…
...prawda kadłub i to zapewne "pchany" bezwładnością bokiem,...a na pewno nie skrzydła
..jak na razie ty,..do czasu gdy wykażesz, że to skrzydła, a nie kadłub pchany do tego bokiem, ..na co wyraźnie wskazuje jedno ze zdjęć,.które nam tutaj zamieściłeś,..czyżby kolejna nieuwaga?
A może Ty wykażesz, że to kadłub sunąc bokiem ściął te wszystkie drzewa? Chyba to nic trudnego, skoro nawet zdjęcia tego „dowodzą”. Pokaż mi te dowody. W jaki sposób uzasadnisz swoją hipotezę? Co obróciło samolot o co najmniej kilkadziesiąt stopni? Przecież bokiem nie leciał – bocznego wiatru wiejącego jakieś 400 km/h tego dnia raczej nie było.
Edit:
P.S: I jeszcze jedno:Sugeruję, abyś ograniczył stosowanie liczby mnogiej w swoich wypowiedziach. A nuż ktoś posądzi Cię o jakąś schizofrenię...prawda nie wiem,..ale jak wnoszę ty wiesz dokładnie i dokładnie nam wykażesz, że znowu nie kłamałeś wypuszczając, tym razem "kabackiego" kreta "dla ....... ."
Paziemu z tego powodu już się tutaj oberwało. Od Ciebie...
Użytkownik vkali edytował ten post 07.03.2010 - 10:40
Napisano 07.03.2010 - 10:37
Napisano 07.03.2010 - 23:09
Rozumiem, że polemizujesz sam ze sobą.…niemożność zapisu danych w rdr, z powodu przepalenia się przewodów wskutek rozszerzającego się z minuty na minutę pożaru iła, to nie jest uszkodzenie rdr, a jedynie jest to brak możliwości zapisu danych w rdr'rze….
...nie tylko świadek, ale również symulacje na podstwie rdr'ów wskazują,że ił jak tylko spadł wybuchł i stanął w płomieniach,..i nie było cięcia skrzydłami,...była od razu ich pełna wybuchowa rozwałka,.. na pierwszym drzewie nawet nie ciętym a giętym ich całą powierzchnią,..ił miał pełne baki,...reszty dokonała siła bezwładności taranującego kadłuba,..nie skrzydeł, których po wybuchu paliwa na pierszych drzewach już nie było
Oczywiście, żadnego usprawiedliwienia tej nagłej zmiany. Nie wymagam już od Ciebie tego, abyś przyznał się do kłamstwa. Ale mógłbyś przynajmniej napisać, że po prostu się pomyliłeś, bo nie sprawdziłeś dokładnie wszystkich informacji...myślę, że brak zapisu danych rdr'rze ił'a utrudnił, lecz nie uniemożliwił fachowcom od katastrof lotniczych odtworzenie ostatnich 60 s ił'a przed wybuchem na ziemi, czy nad ziemią, …skrzydła wybuchły natychmiast jak tylko ił dosięgnął koron lasu
Ale wróćmy do do owego Airbusa....wydaje mi się, że nie,..czyli dalej jest to twoje wredne krecenie podobne temu wrednemu od, którego zacząłeś krecić katastrofą francuskiego airbus’a a320 na pokazie,..
http://www.paranorma...ndpost&p=345886
..na udowodnienie możliwości cięcia skrzydłami latarni przed pentagonem, bez jakichkolwiek skutków na przebieg dalszego lotu liniowego pasażera, po cięciu latarni na wysokości nawet nie 3m od gruntu...
..a tutaj http://www.paranorma...ndpost&p=346198
...moja pierwsza wypowiedź na tego twojego airbus’ owego kreta,..oczywiście sprytnie pominięta w twoim tuterazowym „wybielaniu się „ kabackimi fotkami z wcześniejszego krecenia airbusem,..
Tak, nie pasuje mi kilka rzeczy. Zacznę może od tego:..ja tylko wskazuję, że kreciłeś i nadal wrednie krecisz tymi fotkami z kabackiej katastrowy ił’a,..w żaden sposób nie wykazując, że ta wielka leśna przecinka, była udziałem skrzydeł ił’a ,..a nie udziałem jego kadłuba, obróconego bokiem, tuż po rozwałce i wybuchu skrzydeł na już pierwszych drzewach kabackiego lasu i bokiem nacierającego drzewa,… pchany siłami bezwładności oraz siłami fali uderzeniowej powstałej z wybuchu paliwa w baków ił’a, umiejscowionych w jego skrzydłach, i wypełnionych po brzegi nie zużytą kerosyną…
…czyżbyś znalazł coś przeczącego temu scenariuszowi
Tym zajmę się później.... a teraz dodatkowo próbujesz głupio krecić obrót iła bocznym wiatrem o prędkości co najmniej 400 km/h,..jakbyś nie wiedzia, ze do zajścia obrotu kadłuba wystarcza tylko niesynchroniczność w rozwałce skrzydeł,..wpierw prawe lub lewe i dopiero za ułamek sekunduy drugie,..
Ty dalej swoje. Konto na Imageshack założyłem dopiero 9 maja 2009 roku. A wszystkie obrazki z debaty uploadowałem jeszcze w trybie gościa. I jak widzę obrazków znika coraz więcej. A jeśli Cię to tak męczy, to spytam się Eurycide'a, czy uzupełni brakujące grafiki. Sam nie chcę tam mieszać, bo zgodnie z regulaminem debat edytowanie wpisów przez uczestników jest zabronione. No chyba, że dostanę pozwolenie, to sam się tym zajmę. Byleś tylko przestał jęczeć.wiem ,że jestes specjalistą od krecenia obrotami i środkiem cięzkosci,..przypominam obrót górnej części wieży wtc2 na zdrowym trzonie, podany na skreconych fotkach w debacie, które cudem zniknęły z twojego folderu na twoim profilu w imageschack,..gdy zastrzegłem ich wyjątkowa kreciość
Ja widzę tu tylko różnicę fleksyjną. "My" to mianownik, a "nam" to celownik. A o Twoim szacunku dla forumowiczów to Ty już lepiej nic nie pisz...…pudło,..trafiłeś kulą w płot,..czas nauczyć się rozróżniać „MY” ..np. Pazi, …od „nam” forumowiczom,
..to „nam” to wyraz szacunku,… ukłon w stronę forumowiczów, którym to wrednie zapuszczasz swoje krety „dla ……. .”
Ani nie nakręciłem, ani nigdzie nie zwiałem. Uzasadnienie wyżej.Tak tak Mariush. Nakręciłeś przy katastrofie AirBusa, a jak Cię przyłapaliśmy, to zwiałeś prędziuchno. Możesz vkalego nazywać schizofrenikiem, czy jakkolwiek sobie wymyślisz, ale własnego kupra nie uchroniłeś wtedy
Napisano 08.03.2010 - 19:28
Zresztą, co to za różnica? Uszkodzona, czy nie działająca w wyniku odcięcie zasilania...
Jak i w jednym, tak i w drugim przypadku efekt był taki sam - brak danych z ostatnich momentów lotu.
Co ciekawe, jeszcze "chwilę temu" tak obrazowo opisywałeś szczegóły katastrofy, które rzekomo uzyskano na podstawie zapisów z FDR-a:
A teraz już, jakby nigdy nic, mamy diametralną zmianę stanowiska:
Oczywiście, żadnego usprawiedliwienia tej nagłej zmiany. Nie wymagam już od Ciebie tego, abyś przyznał się do kłamstwa. Ale mógłbyś przynajmniej napisać, że po prostu się pomyliłeś, bo nie sprawdziłeś dokładnie wszystkich informacji.
nie. Łatwiej po cichu wycofać się w inne miejsce. Może akurat nikt nie zauważy, że vkali przed chwilą próbował wciskać tu wszystkim głodne kawałki. Robisz dokładnie to samo, co mi próbujesz zarzucać:
..i znowu próbujesz motać, co proste i jasne, .. że pozwolę sobie przywołać moją tobie odpowiedź http://www.paranorma...ndpost&p=374131Przykład katastrofy "Kościuszki" przytoczyłem podczas dyskusji z Muhadem (post nr 274; 22.06.2009 g.11:33) w wątku "BBC 911 - Tak się wyburza w Ameryce" przed Twoimi uwagami dotyczącymi filmu z Airbusem (post nr 283; 22.06.2009 g.19:11).
A ów przykład podałem dlatego, gdyż zauważyłem, że nasza już prawie dwudniowa wymian zdań z Muhadem dotycząca katastrofy francuskiego Airbusa zaczyna powoli prowadzić donikąd. Na tamtym etapie dyskusji prawdopodobnie ani ja nie przekonałbym Muhada, ani Muhad mnie. Wtedy przypomniałem sobie o katastrofie w Lesie Kabackim, a ponieważ był on bardziej wyrazisty, sięgnąłem do niego. Twój post nie miał tu nic do rzeczy. W sumie, to nawet specjalnie nie zwróciłem na niego uwagi. Wtedy moja uwaga w dyskusji z Muhadem była już przede wszystkim skierowana na katastrofę polskiego samolotu, a ponadto prowadziłem w tym wątku równolegle dość intensywną i tradycyjnie wyczerpującą dyskusję z Quintusem. Dlatego też na odpowiadanie Tobie nie miałem już najzwyklejszej ochoty.
No i zaczęliśmy z Muhadem dyskutować o "Kościuszce". Muhad zarzucił mi od razu (post nr 284; 23.06.2009 g.3:16), iż w tejże katastrofie też cięcia drzew nie było. Zatem wkleiłem mu kilka fotografii, które miały uzasadniać moje twierdzenia (post nr 285; 23.06.2009 g.13:27).
I wtedy pojawiłeś się Ty (post nr 286; 23.06.2009 g.16:46). Wyrwałeś kilka zdań z kontekstu, z różnych postów i dumnie oznajmiłeś, iż wszystkich zmanipulowałem, gdyż wkleiłem zdjęcia z innej katastrofy ("Kościuszko") sugerując jednocześnie, że pochodzą z katastrofy francuskiego Airbusa. Nie wiem czy zrobiłeś to świadomie, czy nie. Wcześniej zasugerowałem Ci działanie z premedytacją, ale być może po prostu był to wynik braku orientacji w owej dyskusji. I dlatego wszystko przekręciłeś. Jakby nie było, zrobiłeś zamieszanie.
Oczywiście Muhad nie byłby sobą, gdyby tej okoliczności zaraz nie wykorzystał. W moment zapomniał, że jeszcze w poprzednim swoim poście świadomie dyskutował ze mną o "Kościuszce" i zaczął rżnąć głupa (wybacz Muhad, ale nic innego mi do głowy w tym kontekście nie przychodzi), wesoło stwierdzając, że pomyliły mi się katastrofy (post nr 287; 23.06.2009 g.17:23).
Oczywiście, jak tylko zauważyłem co się dzieje, próbowałem sprostować całe zamieszanie (post nr 290; 23.06.2009 g. 19:59). Ale na to już uwagi nie zwracaliście. Jak w transie zaczęliście rozwijać urojoną przez Ciebie bajkę. Ty, wmawiając mi dalej (post nr 291; 23.06.2009 g. 21:11), że pomieszałem katastrofy i że zrobiłem to w reakcji na Twoje zastrzeżenia (sugerujesz przyczynowość wsteczną?).
Oczywiście, uczepiłeś się jak rzep katastrofy francuskiego samolotu. Tak, jakby to ona sama w sobie stanowiła cel dyskusji w tym temacie. A przecież nim nie była. Była tylko przykładem przytoczonym w kontekście uderzenia w Pentagon. A to, że była przykładem niezbyt przeze mnie trafionym przyznałem bardzo szybko po sprawdzeniu kilku dodatkowych informacji (post nr 292; 24.06.2009 g.1:05). Nigdzie nie uciekałem.
A o tym, że aż tak bardzo odległy od prawdy nie byłem, a jedynie początkowo trochę zbyt się w przypuszczeniach rozpędziłem świadczy choćby ten cytat ze strony AirDisaster, który permanentnie Ty i Muhad ignorujecie:
"When the aircraft hit the trees, its wings made an aisle in the forest - a valuable source of evidence. However the forest has been razed with precipitation within 3 days after the accident. The order to cut the trees was given by Mr Mangane and Mr Villeneuve from the Accident Investigation Bureau. While going down, the aircraft cut the trees at a height of 11 m (36 ft) on the left and 8.5 m (28 ft) on the right side. This difference might indicate that the engines were not running at the same speed. That has not been taken into account in the final report."
źródło
Zresztą, mój komentarz dotyczący wklejonego przeze mnie nagrania z katastrofy Airbusa, czyli:
Jak widać, powyższy samolot ściął skrzydłami zapewne mnóstwo drzew zanim eksplodował.
... o który zrobiłeś tyle hałasu, miał charakter stricte przypuszczający. Był tylko wyrażeniem mojego przekonania, czymś co ewentualnie może wymagać weryfikacji. Na pewno nie był ostatecznym niepodlegającym żadnej dyskusji stwierdzeniem. Nie wiem, może Ty inaczej to odebrałeś, ale ja używając zwrotu "zapewne" to miałem właśnie na myśli. Równie dobrze mogłem napisać:
Jak widać, powyższy samolot ściął skrzydłami prawdopodobnie mnóstwo drzew zanim eksplodował.
Też byś się tak czepiał?
Dalszej części owej dyskusji nie ma już chyba sensu przytaczać. Oprócz Twojego niezrozumiałego migania się od przypadku "Kościuszki", kolejnych muhadowych wersji wyjaśniających to, jak to mi pomyliły się katastrofy oraz moich kolejnych prób sprostowania bałaganu przez Ciebie spowodowanego nie ma już nic. Kto chce, może sprawdzić.
Tak, nie pasuje mi kilka rzeczy. Zacznę może od tego:..ja tylko wskazuję, że kreciłeś i nadal wrednie krecisz tymi fotkami z kabackiej katastrowy ił’a,..w żaden sposób nie wykazując, że ta wielka leśna przecinka, była udziałem skrzydeł ił’a ,..a nie udziałem jego kadłuba, obróconego bokiem, tuż po rozwałce i wybuchu skrzydeł na już pierwszych drzewach kabackiego lasu i bokiem nacierającego drzewa,… pchany siłami bezwładności oraz siłami fali uderzeniowej powstałej z wybuchu paliwa w baków ił’a, umiejscowionych w jego skrzydłach, i wypełnionych po brzegi nie zużytą kerosyną…
…czyżbyś znalazł coś przeczącego temu scenariuszowi
Uważasz, że zbiorniki paliwa wybuchły tuż po kontakcie z pierwszymi drzewami.
Zatem dlaczego te drzewa nie noszą ani śladu ognia? Ja na tych zdjęciach nie widzę nawet śladu osmalenia:
Dlaczego nie widać śladu działania ognia w początkowym fragmencie zniszczonego pasa? Tutaj też na pierwszych klatkach trudno go uświadczyć:Na razie tyle.
Tym zajmę się później.... a teraz dodatkowo próbujesz głupio krecić obrót iła bocznym wiatrem o prędkości co najmniej 400 km/h,..jakbyś nie wiedzia, ze do zajścia obrotu kadłuba wystarcza tylko niesynchroniczność w rozwałce skrzydeł,..wpierw prawe lub lewe i dopiero za ułamek sekunduy drugie,..
..jak wiesz twój arcyciekawy jak na uniwersyteckiego fizyka, manipulancki rysuneczek zapisałem i zachowałem,.. dałem go nawet na forum..Ty dalej swoje. Konto na Imageshack założyłem dopiero 9 maja 2009 roku. A wszystkie obrazki z debaty uploadowałem jeszcze w trybie gościa. I jak widzę obrazków znika coraz więcej. A jeśli Cię to tak męczy, to spytam się Eurycide'a, czy uzupełni brakujące grafiki. Sam nie chcę tam mieszać, bo zgodnie z regulaminem debat edytowanie wpisów przez uczestników jest zabronione. No chyba, że dostanę pozwolenie, to sam się tym zajmę. Byleś tylko przestał jęczeć.
Ja widzę tu tylko różnicę fleksyjną. "My" to mianownik, a "nam" to celownik. A o Twoim szacunku dla forumowiczów to Ty już lepiej nic nie pisz...
Użytkownik vkali edytował ten post 09.03.2010 - 09:52
0 użytkowników, 3 gości oraz 0 użytkowników anonimowych