Nie, to są podstawowe pytania na które musisz odpowiedzieć. Gdy na te pytania bedą odpowiedzi wtedy możemy przejść do kolejnego etapu w celu poznania dokładnego składu oprysków.
Musze odpowiedziec? To tak jak gdybysmy badali morderstwo, widzimy trupa, rany ciete, zdjete buty, mamy zapis z monitoringu jak ktos denata dźga nozem. Ty bys mi powiedzial zapewne, ze nie wiemy czy popelniono morderstwo, bo nie znamy koloru majtek mordercy, nie wiemy jaka lubil gume do zucia, czy tez, czy sie czesto masturbowal. Dodalbys, ze musze odpowiedziec na te pytania, bo inaczej nie uznasz, ze doszlo do morderstwa
Takie odpowiedzi można dostać bez problemu gdy sie sfotografuje takie samoloty, a numery rejestracyjne bedą widoczne na zdjęciach (wszak tych samolotów są setki dziennie, a każde maszyny posiadają nr. rejestracyjne (czy to na skrzydłach, czy na bocznym kadłubie, lub na stateczniku pionowym) więc jaki to problem poświęcić 1 dzień i po fotografować ? Aby to zrobić wystarczy zakupić nie drogi sprzęt i już gotowy dowód będzie.
Wojskowe samoloty tez wszystkie maja numery rejestracyjne na widoku?
Ogłupiać to chyba Twoja specjalność, wszak tym zdjęciem udowodniłem że iryzacja może powstać nawet po przez łopaty silnika turbośmigłowego. Tak jak napisałem, iryzacja może się pojawiać w sytuacji gdy jest podwyższona wilgotność i może ona się wytwarzać na ostrych krawędziach samolotów - w tym wypadku łopaty silnika wytwarzają kondensację)
Dopoki nie podasz mi jakiegos naukowego, czy jakiegoklwiek innego zrodla traktujacego o tych smugach, bede musial uznac, ze jest to Twoj chory wymysl na potrzeby oszukania uzytkownikow forum.
To jest to samo, kondensacja na ostrych krawędziach kadłuba. Wytwarzają sie one po przez tarcie nagrzanych końcówek kadłuba dzięki czemu skroplona para wodna zamarza i już jest smuga.
To nie jest to samo, bo sa dwie cieniutkie linie na czubkach skrzydel, a na przedstawionych nagraniach mamy ogromne ilosci dziwnych substancji wydobywajacych sie praktycznie z calej szerokosci samolotu.
Na tym nagraniu widzimy wyraznie, ze samolot wywala z siebie chemiczne substancje a nie mamy aerodynamicznych smug kondensacyjnych, ktore zgodnie z Twoja teoria tez powinny powstac.
http://www.youtube.com/watch?v=q28dQaaLQGQ&feature=player_embedded
Ill
@FrankNatrafiłem na bardzo ciekawy dokument, który z pewnością Ciebie zainteresuje: http://www.dtic.mil/...df&AD=ADA111876
Opisano tam warunki powstawania smug kondensacyjnych i aerodynamicznych. Nie zawiera co prawda teoretycznych modeli, ale empiryczne, konkretne dane są. I co najważniejsze: pochodzi z roku 1981, a w bibliografii znajdziesz odnośniki do źródeł jeszcze starszych.
No i co z tego wynika? Czy ja zaprzeczam, ze smugi kondensacyjne, czy te cieniutkie aerodynamiczne moga powstawac? Oczywiscie, ze nie. Chcialem sie czegos dowiedziec o smugach iryzacyjnych, a wyszlo na to, ze jest to kolejna bzdura wymyslona na potrzeby oszukiwania ludzi. Kostek powinien zostac za to odpowiednio ukarany. Jak tak mozna robic? Co za ludzie sa ta tym forum i po co robia takie rzeczy?
Użytkownik Frank Drebin edytował ten post 26.06.2011 - 20:23