Buhahaha, ale sie uśmiałem.
Ja ten film już widziałem kilka razy i za każdym razem mnie coraz bardziej rozśmiesza
Na samym początku autor filmu dowalił głupotę... Heli X51 jest prototypem i prawdopodobnie w ogóle nie wejdzie do seryjnej produkcji gdyż jest wyposażony w zbyt drogi i nie opłacalny w produkcji silnik.
Dalej,
Owszem w internecie istnieją tysiące zdjęć przelotówek, szkoda tylko że robionych komórkami, aby nie można było zidentyfikować owych samolotów i aby wciskać ciemnotę ludziom mówiąc że są to samoloty wojskowe NATOwskie.
Next,
Gość mówi i tym że smugi kondensacyjne tworzą sie od 30 000 stóp, i ma racje, ale.... dalej twierdzi że chemtrails są rozpylanie na wysokości od 12 000 do 20 000 stóp ? A więc samoloty rozpylają na wysokości od ~3600 metrów do ~6100 metrów. Bardzo ciekawa teoria, szkoda tylko że jeszcze w życiu nie widziałem aby samolot lecący poniżej 29 000 stóp posiadał smugę (pomijam zjawisko które czasami występujące podczas lądowania - smugi aerodynamiczne)
Oczywiście, nadal jesteśmy karmieni jedną i tą samą fotką przedstawiającą Boeinga B707 podczas zrzutu wody, jako test i symulacji zrzutu paliwa.
Dalej sie pytam, jakie są te cholerne dowody na istnienie instalacji i dysz do oprysku ?
W ogóle, nad czym tu dyskutować ?
Jak to możliwe że u mnie często samoloty zostawiają grube, gęste smugi, utrzymujące się po kilka godzin są pozostawiane przez rejsowe samoloty, a na żadnym z moich zdjęć nie dopatrzyłem sie żadnej instalacji, żadnej dyszy do oprysku ? Może mi ktoś ze zwolenników to wyjaśni ?
Jakim sposobem setki tysięcy spotterów na całym świecie, oraz miliony zdjęć nie ukazują tych instalacji ? Pewnie to agenci
m4st3r, Ot kolejny idiotyczny filmik, mający na celu robić z ludzi idiotów.