Napisano 03.12.2011 - 08:34
Napisano 03.12.2011 - 08:51
Napisano 03.12.2011 - 09:53
Miło mi, jestem agent Smith i nie podskakuj mi bo naślę na Ciebie kolegów w czarnych garniturkach i okularkach. Wpadną Ci na kwadrat i zrobią przemeblowanie. Natomiast Ciebie zamkną w ciemnym pokoju i zaczną świecić lampą po oczach.Ostatnio na podobnym forum czytałem cos na temat Kostka .podobno opanował wszystkie polskie fora na temat chemii i wysmiewa ludzi .I to by sie zgadzało,po przejrzeniu kilku podobnych stron wszędzie widzę wpisy o podobnym stylu wygląa to na robotę jednego gościa .Nie tylko ja to zauważyłem wczoraj czytalem gdzieś na ten temat żeby go olać bo to jakiś agent czy chory łeb.Nie dziwi was ,w temacie poświęconym temu procederowi pojawia się więcej wpisów kogoś kto zaciekle broni by prawda nie wyszla na jaw.Widać facet musi robić swoja robotę a my róbmy reklamę temu co się naw niebie dzieje.po zastanowienu sie zapytuje ,jaki cel może miec gosć w tym ,zeby na wszystkie sposoby starać sie uwalić temat,który dla niego nie jest problemem?r
Ja fotki robię Syntą 10" gdyż jest jaśniejsza od 8"Synta 8, którą zapewne wykonywane są takie ujęcia to ostatecznie nie jest majątek - taki teleskop można kupić już za 800-900 zł
Napisano 03.12.2011 - 10:37
Staniq
Na zaprezentowanym przez Ciebie nagraniu widzimy bombowce, a za nimi zwykłe smugi kondensacyjne. Gdyby te smugi zostały na niebie na kilka godzin i zamieniły się w chmury, uznałbym ten materiał za szalenie ciekawy. Nagranie nie pokazuje co dzieje się z tymi smugami po przelocie bombowców, dlatego też możemy śmiało uznać, że najpewniej są to zwykłe smugi kondensacyjne.
Napisano 03.12.2011 - 10:54
Kostek
Samoloty rejsowe też rozpylają chemię. Tyle.Te 3 zdjęcia przedstawiają dokładnie tą samą maszynę, a dokładnie maszynę rejsową, a jeszcze dokładniej jest to Airbus A340-300 Air Asia X o numerze rejestracyjnym 9M-XAC w locie XAX2013 z Paryża Orly do Kuala Lumpur
Mariusz
Nie. Smuga aerodynamiczna powstaje tylko na końcówkach skrzydeł. Reszta tego co widzimy to po prostu rozpylana chemia. Wskaż mi choć jedno opracownie naukowe traktujące o smudze aerodynamicznej powstającej na wszelkich krawędziach samolotu lecącego na znacznej wysokości. Nawet strona wikipedii, jaką wkleił pan Wszytsko, jasno i dobitnie pokazuje, że smuga aerodynamiczna lecącego samolotu powstaje tylko i wyłącznie na końcówkach skrzydeł. Dobrze o tym wiecie, dlatego uknuliście termin 'smuga iryzacyjna', by dalej swobodnie mieszać ludziom w umysłach.Ogólnie rzecz ujmując smugi aerodynamiczne powstaną na wszelkich krawędziach spływu profilu aerodynamicznego, jeśli tylko warunki termodynamiczne związane z obniżeniem ciśnienia pozwolą na kondensację pary wodnej. Zatem zjawisko to może wystąpić nawet na całej rozpiętości skrzydeł.
robron
Problem z Kostkiem nie jest nowy. W tym temacie na 1 wpis osoby, która wierzy w chemtrails przypada 10 wpisów osób, które temu zaprzeczają, wyśmiewają, szydzą. Typowa zorganizowana akcja dezinformacyjna. Masz rację - odpowiadając na idiotyczne wpisy pana Kostka robimy mu niepotrzebnie reklamę, ale czasami trzeba zareagować, bo trzeba przyznać, że to sprawny manipulator.Ostatnio na podobnym forum czytałem cos na temat Kostka .podobno opanował wszystkie polskie fora na temat chemii i wysmiewa ludzi .I to by sie zgadzało,po przejrzeniu kilku podobnych stron wszędzie widzę wpisy o podobnym stylu wygląa to na robotę jednego gościa .Nie tylko ja to zauważyłem wczoraj czytalem gdzieś na ten temat żeby go olać bo to jakiś agent czy chory łeb.Nie dziwi was ,w temacie poświęconym temu procederowi pojawia się więcej wpisów kogoś kto zaciekle broni by prawda nie wyszla na jaw.Widać facet musi robić swoja robotę a my róbmy reklamę temu co się naw niebie dzieje.po zastanowienu sie zapytuje ,jaki cel może miec gosć w tym ,zeby na wszystkie sposoby starać sie uwalić temat,który dla niego nie jest problemem?
Dokładnie. Udział w tym temacie trolli w liczbie trzykrotnie przewyższającej zwykłych użytkowników, ich zajadłe zwalczanie każdego kto odważy się tu pisać (2, 3 posty i już masz złą reputację!), najlepiej świadczy o rzeczywistym przeprowadzaniu całej akcji.po drugie po co mam udowadniać coś koleśowi ktory ma za zadanie zdyskredytować temat,skoro wieżę w spisek to i muszę brać po uwagę istnienie typków którzy za wszelką cenę będą mnie przekonywać ,ze wszystko jest ok.właśnie takie komentarze potwierdzają tą teorie,skoro tyle ludzi na całym swiecie chce wyciągnąć prawde na jaw logiczne ,żę odpowiedzialni za to bedą starali sie zamknąć sprawę.olać was ślepe szczury ,i agenci.
dżustin
Zgadza się, może być tak, że samolot zostawiający smugę kondensacyjną, wleci w obszar gdzie panują inne warunki i smuga na chwilę się przerwie. Jednak film ten ma jedną ogromną wadę - nie wiemy, czy te smugi zniknęły po kilkunastu sekundach, czy też zostały na niebie na kilka godzin zamieniając się w chmurę.Masz w tym filmie jak na dłoni przykład jak za lecącymi stosunkowo blisko siebie samolotom przy jednym smuga urywa się, po chwili ponownie pojawia, a za lecącym niżej smuga ciągnie się cały czas. To jest ten sam efekt który powoduje że jeden samolot odrzutowy zostawia za sobą smugę, a za lecący parę minut później wcale (pomimo że z dołu wygląda jak by leciał na tym samym pułapie).
Użytkownik Walczący z Trollami edytował ten post 03.12.2011 - 10:56
Napisano 03.12.2011 - 11:14
W tym temacie na 1 wpis osoby, która wierzy w chemtrails przypada 10 wpisów osób, które temu zaprzeczają, wyśmiewają, szydzą. Typowa zorganizowana akcja dezinformacyjna.
Zgadza się, może być tak, że samolot zostawiający smugę kondensacyjną, wleci w obszar gdzie panują inne warunki i smuga na chwilę się przerwie. Jednak film ten ma jedną ogromną wadę - nie wiemy, czy te smugi zniknęły po kilkunastu sekundach, czy też zostały na niebie na kilka godzin zamieniając się w chmurę.
Napisano 03.12.2011 - 11:18
Czekaj, czekaj, zaczynasz znowu kręcić ? Przecież wszyscy zwolennicy trąbią że "oprysków" dokonują "nieoznakowane cysterny NATO", a Ty mi tu wyjeżdżasz z takim tekstem że rejsowe maszyny też rozpylają.Samoloty rejsowe też rozpylają chemię. Tyle.
Napisano 03.12.2011 - 12:04
Smugi aerodynamiczne związane z występowanie gwałtownych zawirowań powietrza mogą powstawać nie tylko na końcówkach skrzydeł, ale także na innych elementach skrzydła samolotu o podobnej charakterystyce np. na końcówkach śmigieł, krawędziach klap i ich siłowników. Generalnie para wodna ulegnie kondensacji (lub zestaleniu w kryształki lodu) wszędzie tam, gdzie nastąpi umożliwiający to gwałtowny spadek ciśnienia i związany z tym spadek temperatury powietrza. Dlatego też może to zajść także na górnej powierzchni skrzydeł.Nie. Smuga aerodynamiczna powstaje tylko na końcówkach skrzydeł. Reszta tego co widzimy to po prostu rozpylana chemia. Wskaż mi choć jedno opracownie naukowe traktujące o smudze aerodynamicznej powstającej na wszelkich krawędziach samolotu lecącego na znacznej wysokości. Nawet strona wikipedii, jaką wkleił pan Wszytsko, jasno i dobitnie pokazuje, że smuga aerodynamiczna lecącego samolotu powstaje tylko i wyłącznie na końcówkach skrzydeł. Dobrze o tym wiecie, dlatego uknuliście termin 'smuga iryzacyjna', by dalej swobodnie mieszać ludziom w umysłach.
Napisano 03.12.2011 - 12:11
jasno i dobitnie pokazuje, że smuga aerodynamiczna lecącego samolotu powstaje tylko i wyłącznie na końcówkach skrzydeł.
Napisano 03.12.2011 - 12:53
Użytkownik Kostek edytował ten post 03.12.2011 - 12:55
Napisano 03.12.2011 - 13:38
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7205633&nseq=9
http://skrzydla.org/...68118bd988ef0b8
To też "chemia"? Nie... To fizyka.
Napisano 03.12.2011 - 13:51
Napisano 03.12.2011 - 14:12
0 użytkowników, 8 gości, 0 anonimowych