Czy i w tym przypadku brak Waszego odniesienia się do mojej wypowiedzi
mamy odbierać, jako Waszą aprobatę tego co napisałem?Nagrania jakie według Was mają przedstawiać smugi iryzacyjne pokazują typowe smugi aerodynamiczne, które znikają tuż za samolotem albo jak w przypadku filmów mariusha w ogóle nie wychodzą poza skrzydło. Nawet na zdjęciu pana mariusza, gdzie widzimy smugę aerodynamiczną w znacznych rozmiarach, możemy dostrzec, że powstająca na krawędzi skrzydeł kondensacja jest od razu rozdmuchiwana i nie wychodzi poza skrzydło, natomiast pozostaje smuga aerodynamiczna jedynie na końcówkach skrzydeł w formie linii. Nagranie pana Wszystko pokazuje smugi aerodynamiczne które rzeczywiście, pewnie z uwagi na unikalną budowę skrzydeł, nie wylatują z końcówek skrzydeł, a ze środka, jednak nadal mają typowy dla smug aerodynamicznych kształt linii.
A co chcesz sie dowiedzieć, dlaczego te smugi aerodynamiczne znikają tak szybko ? Podpowiem Ci... ciśnienie i temperatura.
Wiemy już, jak ta teoria ewoluuje i to w zastraszającym tempie.... Najpierw opryskiwały samoloty małe, takie prywatne (BizJety), potem samoloty wojskowe, następnie nie oznakowane samoloty NATO, a teraz mamy już samoloty pasażerskie.... i wydawało by się że to musi być koniec, ale nie... doszły jakieś "kulki" opryskujące Ciekawe co będzie następne ?
Zarzucasz nam że nie odpowiadamy na Twoje zagadnienia, a tym czasem sam olewasz wiele istotnych pytań....
A ja teraz tak zapytam i oczekuję rzetelnej odpowiedzi.... Widujesz już różowe słoniki ?
Na tym etapie to już ten człowiek tak nawpisywał głupot że pod tą chorą teorię wrzucił WSZYSTKIE samoloty które latają. A na pytanie w jaki sposób są transportowane te beczki z chemią w samolocie tak żeby pasażerowie nie widzieli wymyślił najgłupszą wymówkę jaką tylko można sobie wyobrazić.
@Walczący, idź sie lepiej przewietrz...
Użytkownik Kostek edytował ten post 03.12.2011 - 18:21