Napisano 30.12.2011 - 00:16
Użytkownik dzustin edytował ten post 30.12.2011 - 00:17
Napisano 30.12.2011 - 00:25
Użytkownik trele12 edytował ten post 30.12.2011 - 02:28
Napisano 30.12.2011 - 01:34
Coś mnie zaciekawiło:
Smugo kondensacyjne powstałe w dużej wilgotności mogą się utrzymać nawet kilka dni i dla mnie to jest zrozumiałe
aczkolwiek w następnym zdaniu ten program sam sobie zaprzecza bo :
w małej wilgotności smugo kondensacyjnie nie powstają w ogóle, lub bardzo szybko zanikają. Jednak może to być różny czas, nawet kilka dni. To skąd ja mam wiedzieć skoro smuga w niskiej wilgotności utrzyma się kilka dni a w wysokiej kilka godzin?
Użytkownik pdjakow edytował ten post 30.12.2011 - 18:26
Napisano 02.01.2012 - 11:13
Napisano 08.01.2012 - 23:30
Napisano 15.01.2012 - 09:40
Napisano 15.01.2012 - 20:23
Napisano 20.01.2012 - 11:29
@wszystkich wątpiących w zjawisko "fake plane"
Postaram się pokrótce zaprezentować na czym polega dziwaczność obserwacji "fałszywych samolotów" z czego najlepsze są obserwacje hologramów, które uległy awarii.
@Luna i inni - dla mnie oczywistym jest, że hologram samolotu przykrywa rzeczywisty, materialny obiekt, który jest niewidoczny - zresztą jak to sobie inaczej wyobrażacie - smugi rysujące się same na niebie?
1. Awaria/błąd hologramu przy przelocie przez chmurę - właściwa akcja od 1m10s
http://www.youtube.com/watch?v=wogUjmLTL2Q
Poza dziwacznym, prześwitującym wyglądem i kolorem kadłuba charakterystyczne jest świecenie różnych jego dziwnych punktów, które ciężko podciągnąć pod odbicia kadłuba nawet przy bogatej wyobraźni i braku doświadczenia w tego typu obserwacjach.
Poniżej widzimy jak pięknie i mocno świeci punkt POZA skrzydłem.
2. Całkowity brak jakiegokolwiek maskowania, również w sensie niewidoczności właściwego aparatu rozpylającego:
http://www.youtube.com/watch?v=YiP_R1jGBvQ
Jeżeli ktoś potrafi dopasować to coś do czegoś co lata, wytworzonego przez człowieka to poproszę o podpowiedź. Podpowiedzi typu "to przecież jakaś rakieta albo cuś" raczej nie docenię
3. Zmieniający się podczas obserwacji kształt skrzydeł. W przypadku obserwacji imitacji dużych samolotów lecących na dużych wysokościach nie jest to aż tak widoczne, natomiast w tym przykładzie lekko ktoś przesadził ze swoim niezdecydowaniem
http://www.youtube.com/watch?v=udgmME857WE&feature=related
Żeby nie zawalać forum obrazkami kształt skrzydeł:
- 2m23s - odwrócony trójkąt,
- 2m36 - układ typu "diament",
- 3m00s - typowy trójkąt.
Do tego cały czas silnie świecący punkt na kadłubie tuż przed skrzydłami. Sądząc z obserwacji świeci dookólnie z mocą halogenu o mocy min. 500W.
Podpowiedzi typu "to przecież światła lądowania albo cuś" raczej nie docenię
4. Awaria hologramu "osłaniającego" czyli samorysujące się na niebie smugi. Właściwa akcja od 2m50s
http://www.youtube.com/watch?v=hVwWrIxSD3s
Podpowiedzi typu "zniknął w mgiełce atmosferycznej" raczej nie dostaną wysokiej noty
Ciekawe, czy sterujący/operator chemplane'a zdaje sobie z tego sprawę czy ma to w d... i opyla dalej?
5. Tym razem brązowy cylinder z nieudolnie wykonanym hologramem.
http://www.youtube.com/watch?v=sJo6tWHt-2U
Chętnych na identyfikację samolotu zapraszam!
Na razie kończę ale jakbyście chcieli to dorzucę jeszcze!
Pzdr!
brązowy cylinder z nieudolnie wykonanym hologramem
Użytkownik Kostek edytował ten post 20.01.2012 - 13:22
Napisano 20.01.2012 - 12:02
Napisano 20.01.2012 - 18:53
Tu mnie gość rozłożył na łopatki swoją "yntelygencją"@Dysan
Skomentuję twoje wypowiedzi na temat filmików:
1. Nie będę się upierał. Niech będzie, że są to refleksy.
2. ???
3. Meritum filmiku nie dotyczyło światła tylko kształtu skrzydeł. Światło lądowania faktycznie może tak wyglądać.
Abyś nie udawał, że nie wiesz o co chodzi, wrzucam kolejne kształty skrzydeł tego czegoś co leci:
4. Cytuję "Samolot nie znikł tylko oddalił się na tyle że kamera już nie uchwyciła go."
Opowiedz coś więcej na temat tego unikalnego zjawiska optycznego "niechwytania" oddalającego się pod kątem ok. 45 stopni samolotu, podczas gdy widać cały czas dość ostro początki smug.
Zawsze myślałem, że oddalający się obiekt, obserwowany za pomocą przyrządów jak i naocznie zmniejsza się stopniowo do punktu ale może czegoś nie wiem
5. Tu się zgodzę co do Monarcha - tym bardziej, że to nagranie jest słabe.
Pzdr!
P.S. Nie bardzo rozumiem twoją złość na "dziwny" temat, w końcu to dość "dziwne" forum...
2. Całkowity brak jakiegokolwiek maskowania, również w sensie niewidoczności właściwego aparatu rozpylającego:
http://www.youtube.com/watch?v=YiP_R1jGBvQ
Jeżeli ktoś potrafi dopasować to coś do czegoś co lata, wytworzonego przez człowieka to poproszę o podpowiedź. Podpowiedzi typu "to przecież jakaś rakieta albo cuś" raczej nie docenię
@Dysan
Skomentuję twoje wypowiedzi na temat filmików:
3. Meritum filmiku nie dotyczyło światła tylko kształtu skrzydeł. Światło lądowania faktycznie może tak wyglądać.
Abyś nie udawał, że nie wiesz o co chodzi, wrzucam kolejne kształty skrzydeł tego czegoś co leci:
Weź jeszcze poprawkę na to że do tego jak widzisz i czy widzisz ma bardzo duży wpływ oświetlenie danego obiektu względem obserwatora. Samolot bardzo szybko się oddala, do tego leci na dużej wysokości, na tle nieba oświetlonego przez słońce. Mam propozycję, przyjrzyj się kiedy na lecący samolot po południowej stronie nieba w godzinach południowych. Z własnego doświadczenia powiem Ci że nie wiele zobaczysz.4. Cytuję "Samolot nie znikł tylko oddalił się na tyle że kamera już nie uchwyciła go."
Opowiedz coś więcej na temat tego unikalnego zjawiska optycznego "niechwytania" oddalającego się pod kątem ok. 45 stopni samolotu, podczas gdy widać cały czas dość ostro początki smug.
Zawsze myślałem, że oddalający się obiekt, obserwowany za pomocą przyrządów jak i naocznie zmniejsza się stopniowo do punktu ale może czegoś nie wiem
To nie jest złość, tylko ogromnie niedowierzanie że w tak prostych sprawach doszukuje się spisku.P.S. Nie bardzo rozumiem twoją złość na "dziwny" temat, w końcu to dość "dziwne" forum...
Napisano 20.01.2012 - 19:05
Napisano 25.01.2012 - 19:59
http://www.youtube.com/watch?v=qN54nhIqZUg&feature=player_embedded
Prof. Haman mówi, że kondensacja następuje przy pewnych proporcjach temperatury i wilgotności. Twierdzi, że tam gdzie powstają smugi kondensacyjne są już temperatury poniżej 40 st. C i w tej temperaturze kropelki skondensowanej wody zamarzają i tworzą się z tego kryształki lodu.
A więc pobawiłem się tym fajnym programikiem http://itg1.meteor.w...ail_applet.html i przy nawet -60 st.C i -40 C przy maksymalnej wilgotności powietrza smuga kondensacyjna dosyć szybko znika.
Chłopaki z paranormalne nie skomentują wypowiedzi prof. Hamana, który twierdzi, że smuga kondensacyjna może pozostać na niebie nawet... PARĘ DNI! Profesor mówi to w 4 minucie 48 sekundzie (żebyście nie musieli szukać). To nic, że smugi od zawsze jak je obserwuje bardzo szybko znikały, teraz już wiemy, że smuga może utrzymać się na niebie nawet parę dni. Profesor to wie, bo śledził taką smugę/chmurę przez kilka dni, aż w końcu zniknęła :spoko:
Profesor nie wytłumaczył, jakim cudem ze smug kondensacyjnych powstają chmury cirrus, gdy na niebie nie ma żadnych chmur, gdy po prostu nie występują warunki odpowiednie do a. powstania trwałej na kilkadziesiąt godzin smugi kondensacyjnej b. do powstania jakichkolwiek chmur. Jest gorąco i sucho, a trwałe smugi gremialnie powstają, układane są w kratownice i zamieniają się w chmury.
Pan udzielający głosu mówi, że chmury powstają na wysokości od 6 do 12 tys. metrów, gdzie temperatura waha się od -10 do -40 st. C. Ponownie odsyłam to programiku ze smugami kondensacyjnymi i spróbujcie tak ustawić parametry, by smuga kondensacyjna pozostała na niebie więcej niż minutę.
Następnie pan redaktor mówi, że oddziaływanie na pogodę i klimat przy pomocy lotnictwa według oficjalnych danych ogranicza się na przykład do prób zapewnienia dobrej pogody w czasie ważnych uroczystości. Przyznają, że jedną z form wpływania na pogodę to rozsiewanie w chmurach np. jodków srebra, którego drobinki staja się nowymi jądrami kondensacji co powoduje skroplenie się na nich zawartej w powietrzu pary wodnej, powstanie opadu i dochodzi do "rozbrojenia" w ten sposób chmury.
Potem profesor mówi o nieudanych próbach sterowania pogodą w Hiszpanii, a pan redaktor dodaje, że nie wszyscy wiedzą, że próby sterowania pogodą ograniczają się do nieudanych prób. (Polecam najnowsze wieści z Chin, gdzie o skutecznej geoinżynierii wprowadzonej w życie mówi się otwarcie).
Dalej redaktor mówi, że od jakiegoś czasu na forach internetowych dużo mówi się o teorii spiskowej CHEMITRAILS (ciekawe czy specjalnie przekręcił nazwę tej teorii, czy po prostu nie odrobił lekcji), według której smugi kondensacyjne za samolotami w powietrzu tworzone są specjalnie. (Teoria mówi o smugach chemicznych złożonych z aluminium, baru i innych metali, w tym wirusów, grzybów i innego syfu, a nie kondensacyjnych). W tym momencie widzimy fragment dokumentu Nie rozmawiaj o pogodzie i rozpylane na niebie smugi chemiczne.
Pan redaktor ciepłym głosem jedzie dalej: Naukowcy odrzucają jednak taki scenariusz. (Naukowcy, czyli prof. Haman, który odrzuci wszystko, co będzie musiał odrzucić). Profesor podnosi, że być może KTOŚ MOŻE PRÓBOWAĆ EKSPERYMENTÓW W TYM ZAKRESIE. (W jakim zakresie? Po co ma próbować? Likwidować chmury, czy je zasiewać?) Dodaje: że ktoś może DODAWAĆ COŚ DO SMUG, może robi to wojsko, BO ONI TEŻ MIEWAJĄ POMYSŁY różnego rodzaju. (Co dodawać? Jakie pomysły? No i czy aby te pomysły nie znalazły odzwierciedlenia w multum oficjalnych dokumentach wojskowych, w programach rządowych?) Tutaj prof. Haman jedynie snuje przypuszczenia.
Co ważne prof. Haman mówi, że w to, by takie działania były w stanie w istotny sposób zmienić klimat, a nawet wywołać jakieś bardzo poważne zaburzenia atmosferyczne w sposób niezauważalny, to TRUDNO MU W TO UWIERZYĆ. (Panie profesorze, to nie jest kwestia pańskiej wiary, wszyscy niestety to widzą i jest to fakt i brutalna rzeczywistość.) Następnie wypowiedź profesora komentuje ciepły głos redaktora: trudno profesorowi w to uwierzyć, a wiele osób wierzy w to, że ktoś specjalnie produkuje smugi kondensacyjne. (I znowu: nie smugi kondensacyjne a chemiczne). Redaktor uspakaja, że nie należy się temu dziwić, bo na świecie pojawiają się wciąż nowe teorie spiskowe. (I sru wszystko jak zwykle ląduje w koszu o nazwie teorie spiskowe. Hasło klucz dla otępienia mas.)
Zaprezentowany zostaje fragment filmu "Teoria spisku" z Gibsonem i Julią Roberts, tak żeby każdy widział, że osoba wierząca w spiski, w tym w chemtrails, zachowuje się jak na ciężkich prochach. Redaktor dalej: że nie da się jednak wykluczyć lokalnego wpływu smug na klimat, chociażby dlatego, że powstające z nich chmury cirrus zatrzymują promieniowanie długofalowe emitowane przez ziemię, a więc PRZYCZYNIAJĄ SIĘ DO WZROSTU TEMPERATURY W SYSTEMIE KLIMATYCZNYM. (A przed chwilą profesor powiedział, że sztuczne tworzenie smug nie byłoby w stanie w istotny sposób zmienić klimatu. Skoro smugi mogą wpłynąć na klimat lokalnie, to rozsiewane na całym świecie, z pewnością mogą wpłynąć na klimat globalnie.)
Redaktor dalej uspokaja:trudno sobie wyobrazić JAK OGROMNYCH SIŁ NALEŻAŁOBY UŻYĆ w celu wytworzenia takiej ilości smug kondensacyjnych, które mogłyby zmieniać klimat globalnie i w dużym stopniu.
Patrzę na te wszystkie zdjęcia i rzeczywiście ja również nie wyobrażam sobie tych ogromnych sił
(Te ogromne siły panują jak widać na całym świecie)
Profesor dalej śmiejąc się: żeby pokryć całą ziemię tymi smugami potrzeba by było CAŁEJ ESKADRY TYCH SAMOLOTÓW, które niczym innym by się nie zajmowały. (Rzeczywiście! Kogo byłoby stać na tyle samolotów? Do tego takich, które robiłyby tylko to? Ja sobie tego również nie wyobrażam :shock: )
I czy właśnie tych całych eskadr samolotów nie obserwują ludzie na całym świecie?
http://www.youtube.com/watch?v=a_9YxvZMys0&feature=related
I obstawiam, że po skończonych opryskach te samoloty nie są wykorzystywane do lotów krajoznawczych.
Co to są za argumenty? :cooo?: Wojsko coś tam zawsze planuje, próby modyfikacji klimatu były zawsze nieudane, profesor nie wierzy, że sztuczne smugi mogą wpłynąć na klimat globalnie (a może mają zupełnie inny cel? HAARP, ograniczenie promieni słonecznych, zatrucie ludzi, czy jeszcze co innego), ale już lokalnie mogą, musiałyby to robić ogromne siły i całe eskadry samolotów, które nie mogłyby robić nic innego itd. :shock:
Użytkownik Walczący z Trollami edytował ten post 25.01.2012 - 21:25
Napisano 25.01.2012 - 20:20
Użytkownik OpenYourMind edytował ten post 25.01.2012 - 20:41
Napisano 25.01.2012 - 20:28
0 użytkowników, 15 gości oraz 0 użytkowników anonimowych