A tutaj moje zdjęcia, proszę zwrócić uwagę na pierwsze, pod jakim dziwnym kątem skręcił samolot:
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Iron
Użytkownik Ironmacko edytował ten post 14.08.2012 - 09:59
Napisano 13.08.2012 - 21:05
Użytkownik Ironmacko edytował ten post 14.08.2012 - 09:59
Napisano 13.08.2012 - 21:25
Popularny
Co do mojego ostrzeżenia, uważam Kostka za dezinformatora.
A tutaj moje zdjęcia, proszę zwrócić uwagę na pierwsze, pod jakim dziwnym kątem skręcił samolot:
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Napisano 13.08.2012 - 21:27
Napisano 13.08.2012 - 21:58
Wytłumacz mi dlaczego uważasz, że skręcił pod dziwnym kątem... Po prostu doleciał do określonego punktu nawigacyjnego i zmienił kurs na następny. Z powodu sporej odległości może się wydawać, że zakręt był ostry, ale nie był
Użytkownik pswierq edytował ten post 13.08.2012 - 22:06
Napisano 14.08.2012 - 08:15
Przez te 269 stron już dawno obalono tą teorie spiskową, po co ja się pytam znowu to odgrzebywać. A w tym twoim torze lotu samolotu nie ma nic dziwnego, tak jak ktoś poprzednio mówił - doleciał do radiolatarni i zmienił kurs na inną. Nawet głupie doświadczenie w Microsoft Flight Simulatorze może coś dać w przyszłości
Wytłumacz mi dlaczego uważasz, że skręcił pod dziwnym kątem... Po prostu doleciał do określonego punktu nawigacyjnego i zmienił kurs na następny. Z powodu sporej odległości może się wydawać, że zakręt był ostry, ale nie był
Lotnisko mam na przeciwko, w odległości kilku kilometrów. "Zakręt" pod takim kątem zauważyłem pierwszy raz, jego ostrość (nie jakiś łuk, tylko myk, i 35stopni różnicy) jest jednak dla mnie conajmniej dziwna.
Aczkolwiek możesz mieć rację, jak zauważę więcej to się przyzwyczaję .
Napisano 14.08.2012 - 09:45
Co do mojego ostrzeżenia, uważam Kostka za dezinformatora w temacie chemitrals (jest to moja subiektywna, personalna ocena).
A tutaj moje zdjęcia, proszę zwrócić uwagę na pierwsze, pod jakim dziwnym kątem skręcił samolot:
Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Lotnisko mam na przeciwko, w odległości kilku kilometrów. "Zakręt" pod takim kątem zauważyłem pierwszy raz, jego ostrość (nie jakiś łuk, tylko myk, i 35stopni różnicy) jest jednak dla mnie conajmniej dziwna.
Użytkownik Ironmacko edytował ten post 14.08.2012 - 09:58
Napisano 14.08.2012 - 10:11
Użytkownik Staniq edytował ten post 14.08.2012 - 10:12
Napisano 14.08.2012 - 16:22
Powiedzcie mi drodzy ludkowie, dlaczego doszukujecie się dziwnych rzeczy w manewrach samolotów. Następuje potem tłumaczenie, dlaczego takie manewry są wykonywane, a przecież wykonanie zakrętu to nie jest dziwota. Miałbym pewne wątpliwości, gdybym ujrzał "beczkę" w wykonaniu pasażerskiego samolotu podczas lotu rejsowego, ale skręcanie?
Co to ma wspólnego z chemtrails?
Napisano 18.08.2012 - 08:27
http://pokazywarka.pl/9jewfz/O żadnym dodatkowym zbiorniku nie ma mowy. Samolot przed każdym startem jest wyważany, a waga w lotnictwie to rzecz święta. Kapitan przed rozpoczęciem kołowania otrzymuje tzw. loadsheet. Jest to dokument, w którym opisana szczegółowo jest waga samolotu, a więc ilość paliwa, zapełnienie rzędów siedzeń, masa bagaży w poszczególnych lukach. Może ktoś, kto kiedyś leciał jako pasażer zauważył, że niektóre rzędy były puste i pomimo braku rezerwacji stewardessy zabraniały tam siadać? To właśnie wynik wyważania maszyny, które ma wielki wpływ na jakość pilotażu i krytyczne momenty lotu - start i lądowanie. Chodzi o to, żeby odpowiednio ustawić środek ciężkości i samolot nie "uciekał" w żadnej płaszczyźnie. Dodatkowy zbiornik z "czymś" na to by wpływał i ilość "czegoś" powinna być uwzględniona w karcie załadunku. Możliwości oszustwa nie ma, bo teoretycznie można byłoby doliczyć masę "trutki" do masy pustego samolotu, z tym że ta masa jest niezmienna, a opróżniający się zbiornik staje się przecież lżejszy. Substancji musiałoby być bardzo dużo, a jeśli znaczenie ma kilkadziesiąt kilogramów, to co zrobić z nadmiarową toną? Taki numer by nie przeszedł...
Samolot podczas eksploatacji przechodzi przez tysiące rąk, również osób nie związanych bezpośrednio z linią lotniczą. Mechanicy w trakcie przeglądów rozbierają płatowiec na części pierwsze, więc nie dałoby się ukryć istnienia jakiegoś dodatkowego zbiornika. Podczas przeglądu na halę może wejść każdy pracownik, bo to żadna tajemnica. Zresztą serwis dla danej marki ma wiele dużych lotnisk, pracują tam setki ludzi. Do tego dochodzą sytuacje awaryjne, rozszczelnienia czy katastrofy. Wszystko to jest badane przez następne setki. Nielogicznym byłoby konspirowanie takiej masy osób tylko po to, aby wdrażać metodę, która z punktu widzenia fizyki jest zwyczajnie bez sensu. Może jeszcze o wszystkim musiałby wiedzieć producent (tak, następne setki ludzi), bo "samoróbki" w lotnictwie skończyły się wraz erą samolotów radzieckich. Paranoja bez najmniejszych podstaw...
Ech, ci piloci... Te czarne okulary, do tego to zwykle mili starsi panowie... Oni muszą coś ukrywać A tak na poważnie - luz. Bardziej zatruwamy się fast-foodami niż tym, co wylatuje z dysz samolotów. Over.
Użytkownik koconius edytował ten post 18.08.2012 - 08:11
Napisano 18.08.2012 - 09:51
A co ma być ? Podaj dokładne miejsce zrobienia tych zdjęć to postaram się odpowiedzieć na Twoje pytanie. Nawet może podam Ci dokładne numery dróg lotniczych na których widać owe smugi kondensacyjne.http://pokazywarka.pl/9jewfz/
Arkadiusz co to jest jakas parada wojskowa? Czy nowy tor lotów?
Aktualnie na niebie jest "białe mleko"
Napisano 23.08.2012 - 18:18
Witam. Lokalizacja widoczna na zdjęciach to Wrocław, widok w kierunku na południe. Pozdrawiam.A co ma być ? Podaj dokładne miejsce zrobienia tych zdjęć to postaram się odpowiedzieć na Twoje pytanie. Nawet może podam Ci dokładne numery dróg lotniczych na których widać owe smugi kondensacyjne.
Napisano 23.08.2012 - 18:37
Witam. Lokalizacja widoczna na zdjęciach to Wrocław, widok w kierunku na południe. Pozdrawiam.A co ma być ? Podaj dokładne miejsce zrobienia tych zdjęć to postaram się odpowiedzieć na Twoje pytanie. Nawet może podam Ci dokładne numery dróg lotniczych na których widać owe smugi kondensacyjne.
Napisano 23.08.2012 - 19:00
Jeśli warunki atmosferyczne pozwalają na długie utrzymywanie się smug kondensacyjnych, jasne się staje że będzie ich sporo.
Napisano 23.08.2012 - 20:00
Jeśli warunki atmosferyczne pozwalają na długie utrzymywanie się smug kondensacyjnych, jasne się staje że będzie ich sporo.
Jakie warunki masz na myśli? Zmiana frontu i zmiana pogody? Tak przy okazji - nie jestem fanatycznym, zaślepionym zwolennikiem tej teorii, baa nie jestem jej zwolennnikiem, jestem tylko ciekawy
Użytkownik pdjakow edytował ten post 24.08.2012 - 12:26
0 użytkowników, 6 gości oraz 0 użytkowników anonimowych