Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chemtrails – coś wisi w powietrzu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7696 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Chemtrails – coś wisi w powietrzu ? (535 użytkowników oddało głos)

Chemtrails - rozpylana chemia na niebie, czy obalona teoria spiskowa ?

  1. Głosowano Zostało wykazane, że Chemtrails to nie tylko teoria. To jest fakt. (137 głosów [25.61%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 25.61%

  2. Głosowano Sceptycy zasiali lekką niepewność, ale ogólnie nie poradzilili sobie z tematem - skłaniam się ku wersji spiskowej. (57 głosów [10.65%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 10.65%

  3. Głosowano Nie wiem. Obie strony dyskusji mają wiele mocnych argumentów i obie wersje są równie prawdopodobne. (64 głosów [11.96%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 11.96%

  4. Głosowano W kilku kwestiach sceptycy nie potrafili czegoś wyjaśnić, ale raczej wykazali, że spisku nie ma. (42 głosów [7.85%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 7.85%

  5. Głosowano Teoria o Chemtrails została obalona. (235 głosów [43.93%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 43.93%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#4576

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Kolory tęczy podczas iryzacji pojawiają się w dobrych warunkach, zwykle widać tylko kolor czerwony i zielony. Tylko gdy smuga jest blisko słońca widać więcej kolorów:
Dołączona grafika

W strugach powietrza opływających skrzydło następuje zmiana ciśnienia. Jeśli warunki są odpowiednie, ta niewielka zmiana wystarczy aby doszło do kondensacji pary. Kondensacja występuje wówczas na całej długości skrzydła, najintensywniej w wirach na końcówkach, czasem tuż przed w warstwie powietrza rozpychanego. Podobna zachodzi na końcówkach śmigła samolotów motorowych:
Dołączona grafika
  • 1



#4577

Nic.
  • Postów: 154
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Bredzisz. To co obserwujemy to jak najbardziej smuga aerodynamiczna, która jak najbardziej może pojawić się na całej powierzchni skrzydeł i jak najbardziej może iryzować.

Ohohoh, widzę, że podejmusz rękawicę. Smuga aerodynamiczna wychodząca z całej powierzchni skrzydeł na wysokości przelotowej to wasz wymysł, kłamstwo i kolejne zjawisko, o którym nauka się nie zająknęła!
Było to już wałkowane wcześniej. Smugi aerodynamiczne, mimo, iż mogą tworzyć się na powierzchni skrzydeł, to pojawiają się za samolotem wylatując z jego końcówek lub w przypadku nietypowej konstrukscji skrzydła, z innej jego części, jednakże zawsze w postaci linii a nie szerokiego na całą szerokość skrzydeł pasa. Innej opcji nie ma.

Jaka to szkoda, że nie zapoznałeś się z tym tematem. W ogóle nie powinienem z Tobą w takim wypadku rozmawiać, bo to świadczy, że jesteś ignorantem i nawet nie wiesz, o czym była już mowa w tej dyskusji. Z grzeczności udam, że o tym nie wiem.
  • -3

#4578

pdjakow.
  • Postów: 1340
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Bredzisz. To co obserwujemy to jak najbardziej smuga aerodynamiczna, która jak najbardziej może pojawić się na całej powierzchni skrzydeł i jak najbardziej może iryzować.

Ohohoh, widzę, że podejmusz rękawicę. Smuga aerodynamiczna wychodząca z całej powierzchni skrzydeł na wysokości przelotowej to wasz wymysł, kłamstwo i kolejne zjawisko, o którym nauka się nie zająknęła!


Zająknęła:
http://elib.dlr.de/5...69-66-2-227.pdf

I naprawdę nie moja wina, że twoja ignorancja każe ci pominąć źródła niepolskie i nowe.

Było to już wałkowane wcześniej. Smugi aerodynamiczne, mimo, iż mogą tworzyć się na powierzchni skrzydeł, to pojawiają się za samolotem wylatując z jego końcówek lub w przypadku nietypowej konstrukscji skrzydła, z innej jego części, jednakże zawsze w postaci linii a nie szerokiego na całą szerokość skrzydeł pasa. Innej opcji nie ma.



Niestety dla ciebie - jest.
  • 0

#4579

Nic.
  • Postów: 154
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Ach na litość, zapomniałem dodać, że chodzi o naukowe źródła powstałe przed datą rozpoczęcia całej akcji.
Wybaczcie mi. Opracownie jest z 2009 r. ;) A już bliskie szczytowania będzie takie polskie naukowe opracownie powstałe przed tą datą.

To nie Walczący a Frank Drebin zaczął ten wątek

Co do smug aerodynamicznych, to troche poszperalem. Nie ma za duzo informacji na ten temat, jednak znalazlem strone "National Weather Service Forecast Office" http://www.erh.noaa....ail/index.shtml na ktorej jest taki dzial "Weather in Action: Contrails", jak nazwa wskazuje traktujacy o rodzajach smug pozostajacych za samolotem.

Otoz wyroznione sa dwa rodzaje smug

-kondensacyjne

Dołączona grafika

oraz

-aerodynamiczne

Dołączona grafika
opis: The second method of formation occurs when an airplane flies through air that is clear but has a relative humidity near 100 percent. The pressure change generated by the air flow over the wing tip causes a reduction in temperature and results in complete saturation of the air. The turbulent vortex generated by the wing tip completes the process and a contrail is generated behind the wing tips (Figure 2). These contrails are not as pronounced as those formed by engine exhaust and are comparatively rare. Contrails formed by this process are sometimes called aerodynamic trails.

A wiec, tak jak pisalem, smuga areodynamiczna powstaje na koncach skrzydel i jest cienka. Nijak ma sie to do smug, ktore zaprezentowane sa na dwoch nagraniach, na ktorych widzimy szeroka smuga, ktora nie wychodzi z koncowek skrzydel, tylko od ogona do 3/4 skrzydel.


Użytkownik Nic edytował ten post 27.08.2013 - 16:01

  • 0

#4580

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

kolejne zjawisko, o którym nauka się nie zająknęła!

Aerodynamic Contrails: Phenomenology and Flow Physics JOURNAL OF THE ATMOSPHERIC SCIENCES FEBRUARY 2009
http://journals.amet...5/2008JAS2767.1

Condensation in tran-
sonic flows (i.e., subsonic flow becomes supersonic over
the wing and other upward curved surfaces, such as the
pilot canopy) is called Prandtl–Glauert condensation;
this yields the famous cone-shaped clouds that have a
sharp rear surface due to the shock front that reverses
the supersonic into a subsonic flow. Aerodynamic con-
trails of these kinds have been discussed by the military
for a long time (e.g., they are mentioned in Rhode and
Pearson 1942)


  • 0



#4581

pdjakow.
  • Postów: 1340
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Ach na litość, zapomniałem dodać, że chodzi o naukowe źródła powstałe przed datą rozpoczęcia całej akcji.


Jak już napisałem, twoja ignorancja w tym temacie mnie osobiście nie rusza.


To nie Walczący a Frank Drebin zaczął ten wątek


Bzdet. Smuga aerodynamiczna powstaje w obszarze podciśnienia, a więc jak najbardziej może się pojawić na całej powierzchni skrzydła. Chociaż najłatwiej rzecz jasna na końcach.
Notabene fajnie, ze Frank podaje tą stronę, bo napisano w niej:
"Under the right conditions contrails can persist for a prolonged period of time and sometimes evolve into a complete layer of cirrus. "
  • 2

#4582

Canaris.

    God Emperor of Mankind

  • Postów: 641
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

@Nic

Po drugie, nawet gdyby przyjąć, że to jest wypowiedź jego syna, to czy mówił to with no pressure, czy w trakcie chłodzenia jego skroni lufą desert eagle?


Po tym zdaniu najlepiej widać że jest dzieciakiem który ni chu chu nie zna sie na tym co mowi. Desert Eagle to głosna, niewygodna zabawka do popisywania sie przez wannabe gangsterów i inne typki spod ciemnej gwiazdy. Żaden szanujący sie agent miedzynarodowego spisku nie nosil by tego gówna.

To nie Walczący a Frank Drebin zaczął ten wątek


Milo ze pamietasz swoje multikonta.

@dzastin

Akcja oporu dopiero się zaczyna ? Przecież ten temat jest poruszany od wielu wielu lat, a na manifestacjach pojawia się garstka osób.


No jak co roku NWO jest "O krok" od wprowadzenia , Obama jest "O KROK" od zabicia wszystkich w USA dzieki obozom FEMA itp itd to nie dziw sie że "opor sie dopiero zaczyna" :) Bedzie sie tak zaczynał do usranej smierci.
  • 0



#4583

Nic.
  • Postów: 154
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Bzdet. Smuga aerodynamiczna powstaje w obszarze podciśnienia, a więc jak najbardziej może się pojawić na całej powierzchni skrzydła. Chociaż najłatwiej rzecz jasna na końcach.

Pojawić się może ale za samolotem zawsze widzimy ją w postaci cienkiej linii, a nie szerokiego pasa
Dołączona grafika

Jaka szkoda, że w National Weather Service Forecast Office pracują sami amatorzy, którzy nie znają tak powszechnej smugi areodynamicznej, a jedynie te wylatujące z końcówek skrzydeł w postaci cienkich linii.

Jak już napisałem, twoja ignorancja w tym temacie mnie osobiście nie rusza.

Ciebie rusza pewnie to, że nie łykam przygotowanych przez autorów akcji chemtrails materiałów, z których możemy dowiedzieć się, że naszą dotychczasową wiedzę o wielu sprawach można śmiało spuścić w kiblu. Za dużo już tutaj padło kłamstw, żeby ufać materiałom powstałym po rozpoczęciu akcji opryskiwania świata w momencie, kiedy ludzie zaczęli powszechnie dostrzegać, utralać i opisywać niezwykłe zjawiska na niebie.

Użytkownik Nic edytował ten post 27.08.2013 - 17:35

  • 0

#4584

pdjakow.
  • Postów: 1340
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Bzdet. Smuga aerodynamiczna powstaje w obszarze podciśnienia, a więc jak najbardziej może się pojawić na całej powierzchni skrzydła. Chociaż najłatwiej rzecz jasna na końcach.

Pojawić się może ale za samolotem zawsze widzimy ją w postaci cienkiej linii, a nie szerokiego pasa
Dołączona grafika


Oczywiście że może na całej powierzchni, nawet na zdjęciu powyżej kondensacja zachodzi na całej powierzchni skrzydła. Najczęściej jednak zachodzi ona właśnie na końcach skrzydeł, a konkretnie tam gdzie dochodzi do największej zmiany ciśnienia, a turbulencja pozwala na jej utrzymywanie się. Tęczowe smugi aerodynamiczne są znacznie rzadsze i pewnie dlatego na stronie NWS nie podano wszystkich przypadków. Nie mniej jednak takie przypadki zachodzą i były obserwowane już dawniej:

LIFE, str 160:
http://books.google....epage&q&f=false


Jaka szkoda, że w National Weather Service Forecast Office pracują sami amatorzy, którzy nie znają tak powszechnej smugi areodynamicznej, a jedynie te wylatujące z końcówek skrzydeł w postaci cienkich linii.


To nie są amatorzy. Zawsze możemy ich zapytać jak to jest z tymi smugami aerodynamicznymi.
Ale fajnie, że nie odniosłeś się do faktu, że na tej samej stronie jest jak byk napisane że smugi kondensacyjne mogą być trwałe i zamienić w warstwę cirrusów. Takie właśnie przemilczenia jednoznacznie wskazują, że jesteś zwyczajnie zakłamany i wybierasz z danego tekstu to co ci pasuje, kompletnie ignorując resztę.

W ogóle jak to możliwe, że na dowód czegoś podałeś stronę zaprzeczającą w sposób oczywisty chemtrails? :D


Ciebie rusza pewnie to, że nie łykam przygotowanych przez autorów akcji chemtrails materiałów, z których możemy dowiedzieć się, że naszą dotychczasową wiedzę o wielu sprawach można śmiało spuścić w kiblu.


Nie rusza mnie również co łykasz, a czego nie łykasz i wybacz, ale nie chcę się w to zagłębiać. Może mnie to co najwyżej rozbawić.

Za dużo już tutaj padło kłamstw,


No jasne, podstawowe kłamstwo, które tu padło to:
- "Trwałe smugi kondensacyjne są czymś nowym i wcześniej ich nie obserwowano".
To kłamstwo jest podstawą całej tej idiotycznej teorii spiskowej.

A dwa mniejsze kłamstwa wskazałem ci już wcześniej. Tak więc owszem, padło tu już za dużo kłamstw.
  • 2

#4585

Kostek.
  • Postów: 604
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

@Nic, pleciesz bzdury i doskonale o tym wiesz, zwłaszcza że czytałeś ten temat... Poniższe zdjęcie już tu przedstawiałem, ale przypomnę je jeszcze raz:

Dołączona grafika

Iryzacja chmur to jak najbardziej znany termin. Jednak najczęściej jest ona widoczna właśnie na smugach kondensacyjnych, ponieważ ono zachodzi gwałtownie. A najciekawsze jest to że tego typu smuga (smuga iryzacyjna) znika bardzo szybko (w kilka sekund). Właściwie gołym okiem jest ona widoczna tylko dla wytrawnych obserwatorów i jest ona całkowicie biała, nie widać żadnych kolorów. Kolory tęczy wychodzą dopiero na zdjęciu podczas konkretnej obróbki.... Popatrz, ostatnio zrobiłem takie zdjęcie....

Gołym okiem było widać tylko białą smużkę która znikała po ok. 5 sekundach, a na zdjęciu wygląda ona tak...
Dołączona grafika

Oraz to samo ujęcie, tylko z "mocniejszą" obróbką, aby lepiej było widać kolory tęczy.

Dołączona grafika

Więc teraz powiedz mi, co ma wspólnego smuga iryzacyjna do chemtrails, skoro ona znika po kilku sekundach ?
  • 1

#4586

pdjakow.
  • Postów: 1340
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Iryzacja chmur to jak najbardziej znany termin. Jednak najczęściej jest ona widoczna właśnie na smugach kondensacyjnych, ponieważ ono zachodzi gwałtownie. A najciekawsze jest to że tego typu smuga (smuga iryzacyjna) znika bardzo szybko (w kilka sekund).


Czasem do 10 sekund, może ciut dłużej. Ciekawe jak wpływa na zachowanie się właściwych contraili.

Notabene to, co Nic nazywa "właściwą smugą aerodynamiczną" często wcale nie wychodzi z końcówki skrzydła. Nawet na jego obrazku tak nie jest.

Użytkownik pdjakow edytował ten post 27.08.2013 - 18:58

  • 0

#4587

Nic.
  • Postów: 154
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Kostek

tego typu smuga (smuga iryzacyjna) znika bardzo szybko (w kilka sekund).

Heh, widzę, że idziecie w zaparte z tą smugą iryzacyjną. Nic sobie nie robicie z tego, że jest to pojęcie wymyślone na forum spotterów, by do reszty ogłupić tych, którzy pytają: jak to <pani lekkich obyczajów mniej grzecznie> możliwe, że nagle dostrzegamy na niebie coś, czego nigdy nie widzieliśmy?

Takie widocznie macie wytyczne - "idziemy w zaparte i łgamy do końca".

P.Djaków

Notabene to, co Nic nazywa "właściwą smugą aerodynamiczną" często wcale nie wychodzi z końcówki skrzydła. Nawet na jego obrazku tak nie jest.

Czytaj uważnie to, co piszę, bo widzę, że masz z tym naprawdę cholerny problem!

Smugi aerodynamiczne, mimo, iż mogą tworzyć się na powierzchni skrzydeł, to pojawiają się za samolotem wylatując z jego końcówek lub w przypadku nietypowej konstrukscji skrzydła, z innej jego części,


Użytkownik Nic edytował ten post 27.08.2013 - 19:04

  • -2

#4588

pdjakow.
  • Postów: 1340
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Heh, widzę, że idziecie w zaparte z tą smugą iryzacyjną. Nic sobie nie robicie z tego, że jest to pojęcie wymyślone na forum spotterów, by do reszty ogłupić tych, którzy pytają: jak to <pani lekkich obyczajów mniej grzecznie> możliwe, że nagle dostrzegamy na niebie coś, czego nigdy nie widzieliśmy?


No jasne, bo nagle spotterzy to główni siewcy dezinformacji. Bo jasne jest że jak się kogoś o coś pytam, to i tak ja wiem lepiej.

Jasne.



Czytaj uważnie to, co piszę, bo widzę, że masz z tym naprawdę cholerny problem!


Jeżeli smuga aerodynamiczna może się tworzyć na powierzchni skrzydła, to równie dobrze może pozostać za nim. Podobnie jak smuga aerodynamiczna tworząca się na "nietypowej konstrukcji skrzydła" pozostaje za nim. Czego tu nie rozumiesz?
  • 0

#4589

dzastin.
  • Postów: 207
  • Tematów: 2
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Heh, widzę, że idziecie w zaparte z tą smugą iryzacyjną. Nic sobie nie robicie z tego, że jest to pojęcie wymyślone na forum spotterów, by do reszty ogłupić tych, którzy pytają: jak to <pani lekkich obyczajów mniej grzecznie> możliwe, że nagle dostrzegamy na niebie coś, czego nigdy nie widzieliśmy?


Nie kumam. A dlaczego na jakimś forum ludzie nie mogą sobie nazwać jakoś zjawiska które obserwują. Widują na smudze efekt iryzacji i nazwali sobie to smugą iryzacyjną. Czy musi to określenie pojawić się w polskiej publikacji naukowej przed 1997 rokiem ? Czy wszystkie informacje po tym roku są automatycznie kłamstwem ? Chłopie to już jest paranoja i nie piszę tego złośliwie by obrazić. Z twoich postów wręcz to bije po oczach. To się leczy.

Równie dobrze można napisać że słowo "chemtrails" powstało na forach zwolenników tej teorii. I w tym sensie jest równie prawdziwe jak określenie "smuga iryzacyjna"

No i ciekawe że milczeniem pominąłeś magazyn LIFE z 1954 roku :) Jak wyjaśnisz zdjęcie na stronie 160 i opis pod nim ? Doklejone ?

Zawsze możesz kupić na ebay i sprawdzić

http://www.ebay.pl/i...a13de3dc&_uhb=1

Użytkownik dzastin edytował ten post 27.08.2013 - 19:28

  • 0

#4590

pdjakow.
  • Postów: 1340
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

No i ciekawe że milczeniem pominąłeś magazyn LIFE z 1954 roku :) Jak wyjaśnisz zdjęcie na stronie 160 i opis pod nim ? Doklejone ?


Ja bym bardziej drążył temat jak to jest, że światli panowie z NWS wg Nic pokazują jaka jest naprawdę smuga aerodynamiczna, a jednocześnie twierdzą, że smugi kondensacyjne mogą się utrzymywac dłuższy czas i zamieniać w cirrusy.
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 9

0 użytkowników, 9 gości oraz 0 użytkowników anonimowych