Napisano 27.08.2013 - 15:32
Napisano 27.08.2013 - 15:39
Ohohoh, widzę, że podejmusz rękawicę. Smuga aerodynamiczna wychodząca z całej powierzchni skrzydeł na wysokości przelotowej to wasz wymysł, kłamstwo i kolejne zjawisko, o którym nauka się nie zająknęła!Bredzisz. To co obserwujemy to jak najbardziej smuga aerodynamiczna, która jak najbardziej może pojawić się na całej powierzchni skrzydeł i jak najbardziej może iryzować.
Napisano 27.08.2013 - 15:52
Ohohoh, widzę, że podejmusz rękawicę. Smuga aerodynamiczna wychodząca z całej powierzchni skrzydeł na wysokości przelotowej to wasz wymysł, kłamstwo i kolejne zjawisko, o którym nauka się nie zająknęła!Bredzisz. To co obserwujemy to jak najbardziej smuga aerodynamiczna, która jak najbardziej może pojawić się na całej powierzchni skrzydeł i jak najbardziej może iryzować.
Było to już wałkowane wcześniej. Smugi aerodynamiczne, mimo, iż mogą tworzyć się na powierzchni skrzydeł, to pojawiają się za samolotem wylatując z jego końcówek lub w przypadku nietypowej konstrukscji skrzydła, z innej jego części, jednakże zawsze w postaci linii a nie szerokiego na całą szerokość skrzydeł pasa. Innej opcji nie ma.
Napisano 27.08.2013 - 15:58
Co do smug aerodynamicznych, to troche poszperalem. Nie ma za duzo informacji na ten temat, jednak znalazlem strone "National Weather Service Forecast Office" http://www.erh.noaa....ail/index.shtml na ktorej jest taki dzial "Weather in Action: Contrails", jak nazwa wskazuje traktujacy o rodzajach smug pozostajacych za samolotem.
Otoz wyroznione sa dwa rodzaje smug
-kondensacyjne
oraz
-aerodynamiczne
opis: The second method of formation occurs when an airplane flies through air that is clear but has a relative humidity near 100 percent. The pressure change generated by the air flow over the wing tip causes a reduction in temperature and results in complete saturation of the air. The turbulent vortex generated by the wing tip completes the process and a contrail is generated behind the wing tips (Figure 2). These contrails are not as pronounced as those formed by engine exhaust and are comparatively rare. Contrails formed by this process are sometimes called aerodynamic trails.
A wiec, tak jak pisalem, smuga areodynamiczna powstaje na koncach skrzydel i jest cienka. Nijak ma sie to do smug, ktore zaprezentowane sa na dwoch nagraniach, na ktorych widzimy szeroka smuga, ktora nie wychodzi z koncowek skrzydel, tylko od ogona do 3/4 skrzydel.
Użytkownik Nic edytował ten post 27.08.2013 - 16:01
Napisano 27.08.2013 - 15:58
Aerodynamic Contrails: Phenomenology and Flow Physics JOURNAL OF THE ATMOSPHERIC SCIENCES FEBRUARY 2009kolejne zjawisko, o którym nauka się nie zająknęła!
Condensation in tran-
sonic flows (i.e., subsonic flow becomes supersonic over
the wing and other upward curved surfaces, such as the
pilot canopy) is called Prandtl–Glauert condensation;
this yields the famous cone-shaped clouds that have a
sharp rear surface due to the shock front that reverses
the supersonic into a subsonic flow. Aerodynamic con-
trails of these kinds have been discussed by the military
for a long time (e.g., they are mentioned in Rhode and
Pearson 1942)
Napisano 27.08.2013 - 16:09
Ach na litość, zapomniałem dodać, że chodzi o naukowe źródła powstałe przed datą rozpoczęcia całej akcji.
To nie Walczący a Frank Drebin zaczął ten wątek
Napisano 27.08.2013 - 17:30
Po drugie, nawet gdyby przyjąć, że to jest wypowiedź jego syna, to czy mówił to with no pressure, czy w trakcie chłodzenia jego skroni lufą desert eagle?
To nie Walczący a Frank Drebin zaczął ten wątek
Akcja oporu dopiero się zaczyna ? Przecież ten temat jest poruszany od wielu wielu lat, a na manifestacjach pojawia się garstka osób.
Napisano 27.08.2013 - 17:35
Pojawić się może ale za samolotem zawsze widzimy ją w postaci cienkiej linii, a nie szerokiego pasaBzdet. Smuga aerodynamiczna powstaje w obszarze podciśnienia, a więc jak najbardziej może się pojawić na całej powierzchni skrzydła. Chociaż najłatwiej rzecz jasna na końcach.
Ciebie rusza pewnie to, że nie łykam przygotowanych przez autorów akcji chemtrails materiałów, z których możemy dowiedzieć się, że naszą dotychczasową wiedzę o wielu sprawach można śmiało spuścić w kiblu. Za dużo już tutaj padło kłamstw, żeby ufać materiałom powstałym po rozpoczęciu akcji opryskiwania świata w momencie, kiedy ludzie zaczęli powszechnie dostrzegać, utralać i opisywać niezwykłe zjawiska na niebie.Jak już napisałem, twoja ignorancja w tym temacie mnie osobiście nie rusza.
Użytkownik Nic edytował ten post 27.08.2013 - 17:35
Napisano 27.08.2013 - 17:51
Pojawić się może ale za samolotem zawsze widzimy ją w postaci cienkiej linii, a nie szerokiego pasaBzdet. Smuga aerodynamiczna powstaje w obszarze podciśnienia, a więc jak najbardziej może się pojawić na całej powierzchni skrzydła. Chociaż najłatwiej rzecz jasna na końcach.
Jaka szkoda, że w National Weather Service Forecast Office pracują sami amatorzy, którzy nie znają tak powszechnej smugi areodynamicznej, a jedynie te wylatujące z końcówek skrzydeł w postaci cienkich linii.
Ciebie rusza pewnie to, że nie łykam przygotowanych przez autorów akcji chemtrails materiałów, z których możemy dowiedzieć się, że naszą dotychczasową wiedzę o wielu sprawach można śmiało spuścić w kiblu.
Za dużo już tutaj padło kłamstw,
Napisano 27.08.2013 - 18:37
Napisano 27.08.2013 - 18:42
Iryzacja chmur to jak najbardziej znany termin. Jednak najczęściej jest ona widoczna właśnie na smugach kondensacyjnych, ponieważ ono zachodzi gwałtownie. A najciekawsze jest to że tego typu smuga (smuga iryzacyjna) znika bardzo szybko (w kilka sekund).
Użytkownik pdjakow edytował ten post 27.08.2013 - 18:58
Napisano 27.08.2013 - 19:03
Heh, widzę, że idziecie w zaparte z tą smugą iryzacyjną. Nic sobie nie robicie z tego, że jest to pojęcie wymyślone na forum spotterów, by do reszty ogłupić tych, którzy pytają: jak to <pani lekkich obyczajów mniej grzecznie> możliwe, że nagle dostrzegamy na niebie coś, czego nigdy nie widzieliśmy?tego typu smuga (smuga iryzacyjna) znika bardzo szybko (w kilka sekund).
Czytaj uważnie to, co piszę, bo widzę, że masz z tym naprawdę cholerny problem!Notabene to, co Nic nazywa "właściwą smugą aerodynamiczną" często wcale nie wychodzi z końcówki skrzydła. Nawet na jego obrazku tak nie jest.
Smugi aerodynamiczne, mimo, iż mogą tworzyć się na powierzchni skrzydeł, to pojawiają się za samolotem wylatując z jego końcówek lub w przypadku nietypowej konstrukscji skrzydła, z innej jego części,
Użytkownik Nic edytował ten post 27.08.2013 - 19:04
Napisano 27.08.2013 - 19:16
Heh, widzę, że idziecie w zaparte z tą smugą iryzacyjną. Nic sobie nie robicie z tego, że jest to pojęcie wymyślone na forum spotterów, by do reszty ogłupić tych, którzy pytają: jak to <pani lekkich obyczajów mniej grzecznie> możliwe, że nagle dostrzegamy na niebie coś, czego nigdy nie widzieliśmy?
Czytaj uważnie to, co piszę, bo widzę, że masz z tym naprawdę cholerny problem!
Napisano 27.08.2013 - 19:27
Heh, widzę, że idziecie w zaparte z tą smugą iryzacyjną. Nic sobie nie robicie z tego, że jest to pojęcie wymyślone na forum spotterów, by do reszty ogłupić tych, którzy pytają: jak to <pani lekkich obyczajów mniej grzecznie> możliwe, że nagle dostrzegamy na niebie coś, czego nigdy nie widzieliśmy?
Użytkownik dzastin edytował ten post 27.08.2013 - 19:28
Napisano 27.08.2013 - 19:30
No i ciekawe że milczeniem pominąłeś magazyn LIFE z 1954 roku Jak wyjaśnisz zdjęcie na stronie 160 i opis pod nim ? Doklejone ?
0 użytkowników, 14 gości oraz 0 użytkowników anonimowych