Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chemtrails – coś wisi w powietrzu


  • Please log in to reply
7697 replies to this topic

Ankieta: Chemtrails – coś wisi w powietrzu ? (535 użytkowników oddało głos)

Chemtrails - rozpylana chemia na niebie, czy obalona teoria spiskowa ?

  1. Głosowano Zostało wykazane, że Chemtrails to nie tylko teoria. To jest fakt. (137 głosów [25.61%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 25.61%

  2. Głosowano Sceptycy zasiali lekką niepewność, ale ogólnie nie poradzilili sobie z tematem - skłaniam się ku wersji spiskowej. (57 głosów [10.65%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 10.65%

  3. Głosowano Nie wiem. Obie strony dyskusji mają wiele mocnych argumentów i obie wersje są równie prawdopodobne. (64 głosów [11.96%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 11.96%

  4. Głosowano W kilku kwestiach sceptycy nie potrafili czegoś wyjaśnić, ale raczej wykazali, że spisku nie ma. (42 głosów [7.85%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 7.85%

  5. Głosowano Teoria o Chemtrails została obalona. (235 głosów [43.93%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 43.93%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#5086

Milosz.
  • Postów: 547
  • Tematów: 47
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Jak na razie hologramy i kulki były moim zdaniem ''the best'', chociaż innym mogły się podobać np. przerabiane zdjęcia, albo tłumaczenia filmów przez Tanker Enemy. Zdrowia życzę...


Do tego zestawu bzdur można śmiało dodać jeszcze zmyśloną i obaloną teorię jednorodnej atmosfery, którą już dziecko po pierwszych lekcjach w szkole o pogodzie, określi mianem bzdury. Przypominam tym którzy nie są w temacie, ta dyskusja dotyczyła widoczności smug kondensacyjnych. Dzięki temu, że atmosfera jest nie jednorodna, mamy do czynienia z tym, że na różnych wysokościach mamy odmienne warunki, dlatego zdarza się, że jeden samolot zostawia za sobą smugę, a drugi już nie, choć ten leci nad tym który zostawia smugę paręset metrów wyżej. Różnica wysokości jest nie wielka ale wystarcza, by jeden samolot generował smugę, a drugi lecący na innym pułapie, już nie.
Bzdurna teoria jednorodnej atmosfery miała tłumaczyć ciągłość oprysków i to że nie warunki atmosferyczne są winowajcą powstawania smug za samolotami. To że jeden samolot nie zostawia smugi a drugi "opryskuje" oznaczać ma, że skończył mu się śmiercionośny chemtrailsowy ładunek i żeby był ciągły oprysk, to drugi samolot pod nim psika, jakoś tak te głupoty brzmiały.
Pamiętam dyskusję o tej teorii dosyć dobrze ze względu na ilość facepalmów jakie wtedy zrobiłem.

Użytkownik Miłosz edytował ten post 26.04.2014 - 16:33

  • 0



#5087

NexaT.
  • Postów: 116
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

 

Co o tym myślicie?


  • 1

#5088

Kostek.
  • Postów: 604
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Co o tym myślicie?

Smugi aerodynamiczne.
  • 0

#5089

Magda72.
  • Postów: 758
  • Tematów: 36
  • Płeć:Kobieta
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Gdy pojawiły się pierwsze odrzutowce ciemny ludek obserwując smugi za nimi twierdził że to ślad po tym jak Matka Boska szła po niebie do Częstochowy....Teraz widzę że jest teoria na miarę XXI wieku ale równie genialna

Użytkownik Magda72 edytował ten post 29.04.2014 - 09:09

  • 0



#5090

Milosz.
  • Postów: 547
  • Tematów: 47
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Co o tym myślicie?

Smugi aerodynamiczne.

Smugi aerodynamiczne, bardzo nisko nad ziemią, ale niema w tym nic dziwnego i niezwykłego.
Wszystko zależy od warunków atmosferycznych.
  • 0



#5091

Goosfraba.
  • Postów: 324
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

W sprzyjających warunkach widać podobne smugi za tylnym spojlerem bolidu Formuły 1.


  • 0

#5092

John Harper.
  • Postów: 68
  • Tematów: 0
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Smugi aerodynamiczne? Przecież to wygląda na jakąś ciecz wylatującą ze skrzydeł. Może zrzut paliwa, ale na pewno nie są to smugi aerodynamiczne ludzie. Smugi aero są bardzo delikatne i powstają góra dwie, a to coś jest bardzo masywne, wydobywa się w wielu miejsc na skrzydłach. Ilość substancji jaka jest uwalniana musi być ogromna.

Użytkownik John Harper edytował ten post 29.04.2014 - 22:26

  • -1

#5093

skittles.
  • Postów: 1323
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

 

Smugi aero są bardzo delikatne i powstają góra dwie

 

Dlaczego smugi aerodynamiczne mogą powstać tylko dwie, a nie np. 3?

I rozumiem, że pilot tego samolotu rozpyla ciecz także spod kół, kadłuba i z całej powierzchni skrzydeł? Bo dobrze to na filmie widać.


  • 0



#5094

owerfull.
  • Postów: 1321
  • Tematów: 5
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Sądzę, że ten film został usunięty. Mógłby ktoś podesłać inny link ??


  • 0

#5095

John Harper.
  • Postów: 68
  • Tematów: 0
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

 

Naliczyłem się 6 miejsc, z których wylatuje ciecz. Smugi aero mogą powstawać w innych miejscach jak końcówki skrzydeł, ale zawsze są tylko dwie, po jednej na skrzydło. Do tego smugi aero zawsze były bardzo delikatne, takie smużki, a tutaj coś leje się ostro i gęsto. Ciekawy materiał nie powiem. 

 

Tu to samo albo podobne nagranie tego samolotu w wyższej jakości


Użytkownik John Harper edytował ten post 30.04.2014 - 11:52

  • -5

#5096

skittles.
  • Postów: 1323
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Smugi aero mogą powstawać w innych miejscach jak końcówki skrzydeł, ale zawsze są tylko dwie, po jednej na skrzydło.

Jeszcze raz spytam, dlaczego tylko dwie na końcówkach skrzydeł?

Tutaj kolejny film ze smugami aerodynamicznymi w dużo lepszej jakości, wyraźnie widać, że powstają na całej powierzchni skrzydeł (no chyba, że skrzydła te usiane są malutkimi wylotami dla substancji chemicznych...)

 


Użytkownik skittles edytował ten post 30.04.2014 - 11:48

  • 2



#5097

Milosz.
  • Postów: 547
  • Tematów: 47
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Tutaj kolejny film ze smugami aerodynamicznymi w dużo lepszej jakości, wyraźnie widać, że powstają na całej powierzchni skrzydeł

Smugi powstają na każdej części samolotu która sprzyja ich powstawaniu, na przykład, są to skrzydła, klapy ( na podanym przez ciebie filmie to klapy są przyczyną powstania najwyraźniejszych smug ), silniki itd. Wszystko zależy od budowy maszyny i warunków atmosferycznych.

Użytkownik Miłosz edytował ten post 30.04.2014 - 16:37

  • 0



#5098

John Harper.
  • Postów: 68
  • Tematów: 0
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Jeszcze raz spytam, dlaczego tylko dwie na końcówkach skrzydeł?

Nie napisałem, że na końcówkach skrzydeł - "mogą powstawać w innych miejscach jak końcówki skrzydeł". To oczywiste że smugi aero mogą wylatywać z różnych części skrzydeł. Jak widać na załączonym przez Ciebie nagraniu smugi te faktycznie powstają na powierzchni skrzydeł ale za ich powierzchnią widzimy je właśnie w postaci delikatnych smug po jednej na skrzydło. Mogą zatem się pojawić góra dwie a nie sześć jak na omawianym nagraniu . Do tego jak przyjrzysz się uważnie na nagraniu tego Boeinga777 nie widać by smugi powstawały na skrzydłach (tak jakby odrobinę przed nimi) a dokładnie za nimi. Może to zrzut paliwa był bo na pewno nie są to smugi aero. 


  • -2

#5099

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6688
  • Tematów: 774
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Quintusie, wystarczy, że klapy będą odchylone nierównomiernie, poza tym klapy są dzielone. Po drugie, nie znasz warunków, w jakich się to odbywało, a gdybyś przypomniał sobie wcześniejsze posty, stwierdziłbyś, że podobne zjawisko było omawiane już kilka razy. Ty jednak wolisz bić pianę, wcielając się w kogoś innego i z uporem maniaka wracasz do starych tematów.





#5100

Kostek.
  • Postów: 604
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Mogą zatem się pojawić góra dwie a nie sześć jak na omawianym nagraniu . Do tego jak przyjrzysz się uważnie na nagraniu tego Boeinga777 nie widać by smugi powstawały na skrzydłach (tak jakby odrobinę przed nimi) a dokładnie za nimi. Może to zrzut paliwa był bo na pewno nie są to smugi aero.

Smugi aerodynamiczne powstają wskutek zmiany ciśnienia nad i pod skrzydłem jakie występują podczas lądowania. Te smugi mogą powstać na każdym elemencie poszycia skrzydła, a najczęściej tego typu smugi aerodynamiczne powstają właśnie na ostrych zakończeniach klap. To właśnie te dwie smugi które pozostają najdłużej w wilgotnym powietrzu. Nie jest to także zrzut paliwa.

 

 

 

Z resztą, temat ten był już poruszany.

 

PS. Mam nie odparte wrażenie że zawitał do nas kolejny klon :)

 

EDIT:

 

cytat z astroawarii dotyczącego omawianego nagrania z lądowania Cathay Pacific:

 

Ktos w komentarzach dodal, ze trzeba by bylo takie samoloty zestrzeliwac i slusznie, bo sa to wojenni agresorzy bezkarnie bombardujace chemia w krajach pozbawionych obrony lotniczej wskutek cichego puczu „prawnie” wybranych „politykow” i klerykow z piekla rodem, ktorzy nienawidza i niszcza swiat na ktorym sie ponoc urodzili ?

 

Ci ludzie są chorzy, żeby nie powiedzieć dosadniej !!!. Już wielokrotnie były podobne wypowiedzi co do samolotów zostawiających smugi.


Użytkownik Kostek edytował ten post 30.04.2014 - 18:12

  • 1


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 9

0 użytkowników, 9 gości, 0 anonimowych