Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chemtrails – coś wisi w powietrzu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7697 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Chemtrails – coś wisi w powietrzu ? (535 użytkowników oddało głos)

Chemtrails - rozpylana chemia na niebie, czy obalona teoria spiskowa ?

  1. Głosowano Zostało wykazane, że Chemtrails to nie tylko teoria. To jest fakt. (137 głosów [25.61%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 25.61%

  2. Głosowano Sceptycy zasiali lekką niepewność, ale ogólnie nie poradzilili sobie z tematem - skłaniam się ku wersji spiskowej. (57 głosów [10.65%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 10.65%

  3. Głosowano Nie wiem. Obie strony dyskusji mają wiele mocnych argumentów i obie wersje są równie prawdopodobne. (64 głosów [11.96%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 11.96%

  4. Głosowano W kilku kwestiach sceptycy nie potrafili czegoś wyjaśnić, ale raczej wykazali, że spisku nie ma. (42 głosów [7.85%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 7.85%

  5. Głosowano Teoria o Chemtrails została obalona. (235 głosów [43.93%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 43.93%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#5596

Kostek.
  • Postów: 604
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Co więcej, na bardzo wielu zaprezentowanych w tej dyskusji nagraniach widać wyraźnie, że ciecz wylatuje właśnie z pochowanych w skrzydłach małych kanalików, o których pisał ten anonimowy mechanik. Dla mnie zatem relacja tego pana jest jak najbardziej wiarygodna.

A to ciekawe z tymi "kanalikami" bo jeszcze żaden Spotter na Świecie takowych nie widział ? hehe.

Człowieku, kup sobie teleskop i porób zdjęcia przelotówek i pokaż nam wszystkim te "kanaliki" na skrzydłach.

Pokaż mi na przykładzie moich zdjęć gdzie są te "kanaliki", ok?

Klikamy na zdjęcie aby uzyskać pełny rozmiar!
12_49_a388_singapore___9v_skk___sia333_c

15_54_a388_thai___hs_tub___tha931_cdg_bk

15_14_b748_lufthansa___d_abya___dlh760_f
 

Tak sobie myślałem, czytając pierwsze strony tej dyskusji, jak można wytłumaczyć nagłą zmianę w zachowaniu się smug kondensacyjnych na wysokości przelotowej. Jak wytłumaczą to, że smugi nagle zaczęły pojawiać się nie za silnikami, a za całymi skrzydłami, za ich całą powierzchnią. I co zabawne, na początku przyjąłem wyjaśnienie ze smugą iryzacyjną (!). Dopiero gdy ktoś poszperał, poszukał, okazało się, że pojęcie to zostało zmyślone, by w jakikolwiek sposób wytłumaczyć tę nagłą zmianę w zachowaniu się smug kondensacyjnych.

Teraz to kolego manipulujesz ponieważ termin "smuga iryzacyjna" jest powszechnie używany wśród miłośników lotnictwa i nie ma w tym nic zmyślonego. Owszem tego terminu nie znajdziesz w wiki, ale jest termin "Iryzacja (tęczowanie chmur)". To zjawisko często można spotkać właśnie podczas przelotu samolotu. Termin "smuga iryzacyjna" jest nazywana tylko dla uproszczenia. Nie zmienia to faktu że Iryzacja powstaje na chmurach.

No dla mnie wygląda to na robotę pilotów, którzy dokładnie wiedzieli kiedy włączyć i kiedy wyłączyć oprysk, tak by powstała graficzka pozwalająca na grę w kółko i krzyżyk.

Ośmiesz się pisząc takie głupoty. Samolot leci z prędkością ok. 950 km/h i to powinno ci dać trochę do myślenia. Dla małego zobrazowania... rozpędź się samochodem np. do 150 km/h i przez okno rozpyl dezodorant, ale tak aby dokładnie pokryć długość np. od słupka do słupka... ciekawe czy ci się uda :) hehe.
 

Na tym nagraniu leci sobie samolot i załóżmy że za silnikami tworzą się smugi kondensacyjne. Ale co u licha wylatuje z tego samolotu pomiędzy tymi smugami? Mając na uwadze okoliczność, że pojęcie smuga iryzacyjna została zmyślona, że na pewno nie są to smugi aerodynamiczne, ani tym bardziej zrzut paliwa, odpowiedź może być tylko jedna.

Z tego samolotu nic nie wylatuje, tylko się tworzy i jest to Iryzacja. Poniżej masz film nagrany przez jednego Spottera używając przy tym profesjonalnego sprzętu. Zobacz jak Iryzacja powstaje nawet przed skrzydłami samolotu.

Oglądać tylko w 1080p lub 720p:

Użytkownik Kostek edytował ten post 03.10.2014 - 16:27

  • 3

#5597

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

 

na początku przyjąłem wyjaśnienie ze smugą iryzacyjną (!). Dopiero gdy ktoś poszperał, poszukał, okazało się, że pojęcie to zostało zmyślone

To poszukaj pod hasłem "smuga aerodynamiczna".

 

ps. Taka mała ciekawostka:

 

 

Długo namawiałem Marka Szwarca i jego bliskich, aby zgodził się opowiedzieć o wydarzeniach sprzed 70 lat. Dla niego walka z okupantem była czymś naturalnym, bo tak wychowano przedwojenne pokolenie, i nie dla medali i zaszczytów bili się o wolną Polskę. Choć trauma Powstania Warszawskiego już nigdy go nie opuści.

Przed wojną Stefan Szwarc, ojciec pana Marka, był aktorem filmowym, później zajął się sprawami technicznymi i produkcją filmową. Z rodziną mieszkał na Bielanach, peryferyjnej dzielnicy Warszawy graniczącej z Puszczą Kampinoską.

– W mojej głowie został mi obrazek, gdy z mamą 1 września 1939 roku wybieramy się na Pragę po huculski kożuszek na zimę, to wtedy zobaczyłem pierwszy raz na niebie smugi kondensacyjne niemieckich samolotów lecących zbombardować Warszawę – wspomina Marek Szwarc.

http://www.gk24.pl/a...CINEK/140829835


Użytkownik Zaciekawiony edytował ten post 03.10.2014 - 17:35

  • 0



#5598

Daniel..
  • Postów: 4140
  • Tematów: 51
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Długo mi to zajęło (jakiś miesiąc), ale przeczytałem cały ten temat i musze przyznać, że coś jednak jest na rzeczy.

 

Naprawdę można przeczytać 300 stron tego tematu i nadal wierzyć w tę teorię? Podziwiam.


  • 0



#5599

OpenYourMind.
  • Postów: 272
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Bo te 300 stron nic definitywnie nie wyjaśnia, tylko pozostawia dalej wątpliwości, sceptycy nie są żadna wyrocznią w tej sprawie dla ludzi z przeciwnej strony barykady.


  • -4

#5600

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6688
  • Tematów: 774
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Up@

To powiedz, co byś chciał wiedzieć i gdzie masz wątpliwości. Nie rozumiesz zjawisk zachodzących w atmosferze, czy zjawisk fizycznych w ogóle?

Daruj sobie pytania o pochodzenie hologramów, kulek itp. Nie jesteś chyba zwolennikiem poglądu o wywierconych kanalikach w skrzydłach....





#5601

Zniesmaczony.
  • Postów: 8
  • Tematów: 0
Reputacja Kiepska
Reputacja

Napisano

W skrócie. Autor tego nagrania opisuje w jaki sposób smugi tworzy się w nie przypadkowych miejscach. www.youtube.com/watch?v=w7jNUwjx1vo#t=18 Można włączyć angielskie napisy. Bardzo ciekawy materiał do analizy.
  • 0

#5602

Kostek.
  • Postów: 604
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

@Zniesmaczony,

Widzę że zupełnie zignorowałeś to co napisałem i nie masz zamiaru się do tego odnieść ?
  • 0

#5603

Blitz Wölf.
  • Postów: 495
  • Tematów: 7
  • Płeć:Nieokreślona
  • Artykułów: 1
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Na tej stronie można się wiele dowiedzieć o samolotach latających nad Polską (mapa globalna, ale skoncentrujmy się na naszym kraju): http://aviateam.pl/mapa/radar/. Wyraźnie widać, że maszyny poruszają się po swego rodzaju "powietrznych autostradach", aby uniknąć kolizji z innymi samolotami. Kiedy klikniecie w jakikolwiek żółty samolot wyświetlą się Wam informacje dotyczące lotu: prędkość, skąd, dokąd i wiele innych danych.

 

Mamy XXI wiek - takie sprawy są monitorowane. Wprost niemożliwe jest, żeby jakiś samolot opryskowy ot tak sobie gdzieś leciał i nie zostało to zarejestrowane. Statystyczny Kowalski zaraz powiadomiłby służby, że "on se nie życzy, żeby mu jakieś cholerne samoloty latały i spryskiwały", że to skandal i że on tego tak nie zostawi. A następnego dnia Fakt opublikowałby to na pierwszej stronie...


  • 0



#5604

Panjuzek.
  • Postów: 2804
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Tak abstrahując od tematu Niezłomnie Strapiony, Zniesmazony i parę innych nicków. Sposób wypowiedzi ?

 

Witamy ponownie panie quintus qamliwus alias WzT


  • 0



#5605

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6688
  • Tematów: 774
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

... następnego dnia Fakt opublikowałby to na pierwszej stronie...

Podając nawet numer buta i kołnierzyka drugiego pilota.

Tak naprawdę, aby zobaczyć rozmiar i zasięg podróży lotniczych, wystarczy pomniejszyć mapkę, którą podałaś, ale tak, aby pokazała wszystkie kontynenty. Wtedy dopiero widać jak gęsto od samolotów jest w powietrzu. 





#5606

Blitz Wölf.
  • Postów: 495
  • Tematów: 7
  • Płeć:Nieokreślona
  • Artykułów: 1
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Staniq - do tego trzeba jeszcze doliczyć helikoptery, maszyny wojskowe, sanitarne i patrolowe, prywatne awionetki, tajne projekty typu stealth. Tak naprawdę w powietrzu panuje spory ruch, więc nie dziwota, że czasem kilka machin utworzy coś, co zwolennicy chemtrails nazywają "kratownicą".


  • 0



#5607

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6688
  • Tematów: 774
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Czy wiesz ile razy o tym była mowa w tym temacie? Dołóż jeszcze niejednorodność atmosfery i wiatry, wiejące czasami w zupełnie innym kierunku, niż te przy ziemi.





#5608

Panjuzek.
  • Postów: 2804
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

pochyliłem się lekko nad tekstem mechanika Który obnaża spisek.

 Oto wnioski

 

Ze względów, które zrozumiecie po przeczytaniu tego tekstu, nie mogę ujawnić swojej tożsamości

To zdanie jest kluczowe. Można z niego wywnioskować że autor ma świadomość że będzie miał poważne problemy w wypadku ujawnienia jego danych osobowych. Nic odkrywczego. Taki banał.

 

Jestem mechanikiem samolotów dużych linii lotniczych. Pracuję przy utrzymywaniu jednej z baz znajdujących się w dużym porcie lotniczym.

To stwierdzenie zawęża znacznie  ilość poszukiwanych portów do pięćdziesięciu. Tyle podaje wiki.http://pl.wikipedia.org/wiki/Największe_porty_lotnicze_świata_pod_względem_liczby_pasażerów

 

 

Żaden mechanik nie chce pracować przy pompach, zbiornikach i rurach, które są używane do przechowywania odpadów z toalet. Ale na każdym lotnisku, gdzie pracowałem, zawsze znajdywało się 2-3 takich którzy 'na ochotnika' pracowali przy tych systemach.

Praca mechaników co gdzie i co robił jest dokładnie dokumentowana ze względu chociażby na terroryzm. Więc śmiem wątpić w "ochotnictwo" Nawiasem mówiąc pracowałem troszkę jako hydraulik. Pracowałem przy "systemach" znacznie mniej doskonałych  niż te samolotowe.Praca jak praca kręcisz spiralą i wyciągasz różne rzeczy z rury. Obsługa Toytoya nie jest niczym strasznym a koleś pisze o dwóch trzech takich co na dużym lotnisku zajmują się opróżnianiem zbiorników na fekalia.

 

 

Pozostali mechanicy są szczęśliwi oddając im to zajęcie. Z tego powodu na jednym lotnisku tego typu rzeczy wykonuje tylko 2-3 mechaników. Nikt nie zwraca szczególnej uwagi na tych facetów, inni mechanicy nie utrzymują kontaktu z tymi, którzy pracują przy systemach odpadów.

Może się mylę ale gdyby na dużych lotniskach każdy mechanik by robił to co chce to niezły burdel by powstał do tego

 

:"inni mechanicy nie utrzymują kontaktu z tymi, którzy pracują przy systemach odpadów"

 

 Ale to chyba tylko w Indiach. bo o ile się nie mylę to tylko w tym kraju istnieje kasta czyścicieli kibla.

 

 

Pewnego dnia zostałem przywołany z bazy do pracy w samolocie innego przewoźnika. Otrzymałem telefon od Dyspozytora, który nie wiedział na czym polega problem. Gdy dotarłem do samolotu okazało się, że problemem jest system usuwania odpadów. Nie było innego wyjścia niż się wczołgać i rozwiązać problem.

 

Ale co wczołgać się pod samolot ? Skąd założenie że instalacje sanitarne mieszczą się w najniższym punkcie samolotu. nie wspominając o tym iż samolot stoi na kołach więc aby dostać się do tych instalacjiu potrzebna jest drabina.

 

 

Gdy wychodził spytałem go o dodatkowe wyposażenie. Powiedział mi abym: "martwił się o swoją część samolotu, a on będzie martwić się o swoją!"

No i w tym momencie kolo , Który chce zacować anonimowość wali pierwszego babola.

 

 

 

Następnego dnia, na firmowym komputerze, oglądałem schematy instalacji. Kiedy tam byłem postanowiłem sprawdzić schematy dodatkowego wyposażenia. Ku mojemu zdziwieniu schematy nie pokazywały instalacji, które widziałem na własne oczy dzień temu. Nawet w plikach producenta niczego nie było. Byłem już zdeterminowany aby dowiedzieć się to to wykonał.

  No i następny babol. Każde tego typu poszukiwania na pewno są kontrolowane chociażby ze względu na ataki terrorystyczne. Dostęp do firmowch kompueróww stu proce3ntach jest reglamentowany.

 

 

 

Kiedy byłem na skrzydle, jeden z kierowników dostrzegł mnie. Wyprosił mnie z hangaru mówiąc, że moja zmiana się skończyła i nie jestem autoryzowany do pracy w nadgodzinach.

jeżeli kierownik uczestniczył w spisku na pewno zaraportował gdzie trzeba

 

 

30 minut później zostałem przywołany do Dyrektora Naczelnego. Gdy wszedłem do jego biura, spostrzegłem, że nasz przedstawiciel związkowy i dwóch nieznanych mi już na mnie czekali. Powiedział mi (przed. zw; przyp. Airbag), że został odkryty poważny problem. Powiedział, że zostałem umieszczony w sprawozdaniu za składanie fałszywych dokumentów

No i w tym momencie anonimowośc jest już tylko fikcją

 

Podążyliśmy do samolotu, który powinien być w powietrzu a był zaparkowany na ziemi. PZ otworzył silnik i odpiął czujnik z numerem seryjnym, ten, który zainstalowałem. Poinformowano mnie, że zostałem zawieszony na tydzień, bez wynagrodzenia, i, że mam natychmiast opuścić miejsce

Czyli "PZ" pokazał biednemu mechanikowi że działa niezgodnie z procedurą  i ka zał mu wy...jćś :)

 

 

Pierwszego dnia mojego zawieszenia siedziałem w domu i zastanawiałem się co u lich mi się przydarzyło. Wieczorem otrzymałem telefon. Głos powiedział do mnie: "Teraz już wiesz, co dzieje się z mechanikami, którzy grzebią w czym nie powinni. Następnym razem, gdy zaczniesz grzebać przy systemach nie podlegających Tobie, stracisz pracę! Wspaniałomyślnie, mam nadzieję, że będziesz mógł wrócić wkrótce do pracy" KLIK.

no ale przecież tylko ochotnicy grzebali przy kiblach. Dodatkowo upublicznienie tekstu tej rozmowy to dodatkowe pozbawienie si anonimowości.

 

Następnego ranka DN wezwał mnie. Powiedział, że z powodu mojej doskonałej zawodowej przeszłości zawieszenie zostało zredukowane do jednego dnia, i, że powinienem wracać natychmiast do pracy. Jedyne o czym mogłem wtedy myśleć to "co oni próbują ukryć" i "kim ONI są"!

I w tym momencie kolo powiedział publicznie jak się nazywa i gdzie mieszka. 

 

Porty lotnicze zazwyczaj zawierają umowy na tego typu prace i nikt nie jest w pobliżu tych ciężarówek. Kto chciałby stać obok ciężarówki pełnej gów

To nie jest kwestia tego czy ktoś chce czy nie. Taka praca.  Skoro nikt nie alienuje właścicieli beczkowozów opróżniających przydomowe szamba, to dlaczego miało by to miejsce wśród wykształconych mechaników lotniczych. Dodatkowo to czy ktoś zajmuje się kiblem czy silnikiem w samolocie, nie jest kwestią wyboru a specjalizacji. Żeby opróżniać kible w samolocie trzeba być Inżynierem.

 

 

Oj byłbym zapomniał autor tekstu nad którym się pochyliłem to: "Zaniepokojony Obywatel" jakoś dziwnie mi się kojarzy  

 

 

 

http://www.vismaya-m...chemtrails.html


Użytkownik pan juzek edytował ten post 04.10.2014 - 20:55

  • 0



#5609

Kostek.
  • Postów: 604
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

@pan juzek,

Że też chciało Ci sie ten tekst "mechanika" analizować. Każdy kto choć trochę sie interesuje lotnictwem od razu jest wstanie zauważyć że tekst tego rzekomego "mechanika samolotowego" jest napisany przez osobę która o lotnictwie nie ma żadnego pojęcia. Zwolennicy chemtrails słyną ze swojej skrajnej wiary w każde głupstwo które jest otagowane słowem "chemtrails". To im w zupełności wystarcza.

PS. W dalszym ciągu czekam na komentarz od @zniesmaczonego na mój wcześniejszy post. Doczekam się... ? :)
  • 0

#5610

Anioł_Stróż.
  • Postów: 106
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

 @pan juzek

Zapomniałeś panie józku (lub pominąłeś) jeszcze o fragmencie w którym mechanik mówi że czytał o chemtrails w necie,a na drugi dzień w skrzynce na listy

znalazł wiadomość ,,nie odwiedzaj stron ,które cię nie dotyczą ''.Straszne dziwne że władze lotniska ;wysyłają list z ostrzeżeniem ,za to że ktoś przeczytał o jakiejś w waszym mniemaniu ,,bzdurę''.Musiało być coś na rzeczy...

 

 

No i następny babol. Każde tego typu poszukiwania na pewno są kontrolowane chociażby ze względu na ataki terrorystyczne. Dostęp do firmowch kompueróww stu proce3ntach jest reglamentowany.

Przecież on jest mechanikiem ,ma prawo wiedzieć gdzie co dokładnie się znajduje w samolocie by naprawić usterkę,lub sprawdzić coś.

 

Poza tym rzekome ,,zabezpieczenie przed atakiem terrorystycznym''może być wykorzystane jako pretekst do ukrywania takiej

instalacji przed ludźmi.

 

 

Teraz odnieście się do tego filmu który dał zniesmaczony.Widać na nim jak nagle blisko gęsto zaludnionego wybrzeża pojawiają się białe pasyo grubości 100km a długie na ponad 500 !Niemożliwe ,samoloty o  musiały by mieć zamiast silników 10 stumetrowych rakiet kosmicznych.by wytworzyć taką smugę.Najdziwniejsze jest ,że nie widać takich smug w innym regionie Ameryki.

Jeszcze raz daje link

 http://www.youtube.c...7jNUwjx1vo#t=18


  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości oraz 0 użytkowników anonimowych