A tu jeszcze jeden i też Airbus A380, i też ma "krzywo ustawione kanaliki", buhahaha. Czyżby seryjny błąd hahahahahahaTe, się nie śmiej. Skrzydła pękały to kanaliki też pewnie powyginali.
Chałupnicza robota... dysze z wkładu do długopisu.
Napisano 22.10.2014 - 18:45
Napisano 23.10.2014 - 22:28
Użytkownik Bezlistosny egzekutor edytował ten post 23.10.2014 - 22:38
Napisano 23.10.2014 - 23:06
Ponownie zapytam
- o ten cieknący zbiornik pod samolotem,
- o 3 smugę która na wielu zdjęciach wylatuje na środku spod kadłuba samolotu.
(...) Udajecie, że pytanie nie padło...
Dałem Ci minus, ale w przeciwieństwie do Ciebie, napiszę o co mi chodzi.
Udawanie, że nie wiadomo o co chodzi, to zdaje się Wasza domena. Nie odpowiedziałeś na pytanie zadane Wam kilkakrotnie, a sam udajesz, że Ci zależy na naszej odpowiedzi. Poza tym, zawirowania występujące na powierzchni skrzydła, przenoszą się czasem poza nie, a bierze się to z tego, że czasem system odladzania skrzydła nie zadziała skutecznie, w wyniku czego przez chwilę na jego powierzchni jest zgrubienie, co zaburza prawidłowy przepływ powietrza. Nie sugeruj się tym, że jeżeli strumień gazów z silnika jest lekko odchylony od normy, to ma to związek z silnikiem, bo może nie mieć żadnego.
Dlaczego interesuje Cię cieknący zbiornik i jak się to ma do chemtrails?
No powtórzę pytanko, na które nie raczyłeś odpowiedzieć: dlaczego smuga nie może być długotrwała?
Napisano 23.10.2014 - 23:59
To nie jest podwójna smuga. Wir tworzący się za skrzydłem spłaszcza strugę spalin. Struga szybciej ochładza się na brzegach niż w środku i tam szybciej następuje kondensacja. To co widzimy to zatem cieplejszy środek i chłodniejsze brzegi strugi spalin. Coś podobnego widać na tym zdjęciu pary uchodzącej z czajnika - strumień wydaje się zaczynać od dwóch cienkich strug, będących chłodniejszymi brzegami strumienia pary:
Aha - nad literą E widzimy tworzącą się smugę aerodynamiczną, nie mającą kontaktu z samolotem.
Napisano 24.10.2014 - 00:16
Popularny
Co do smug aerodynamicznych powstających na skrzydłach. Bardzo fajny fiilmik pokazujący z bliska szczegóły tego procesu:Już nie proszę (bo ile można prosić) o wykazanie budową skrzydła możliwości wydobywania się z samolotu kilkunastu cienkich smug równolegle ddalonych, ale to ciekawe zjawisko - dwie smugi z jednego silnika - powinno zostać wyjaśnione. Zdjęcie powyżej jest o tyle ciekawe, gdyż widać na nim wyraźnie, że to nie jest przypadkowe, po dwie smugi wychodzą z dwóch silników, a za przeciwległym skrzydłem widzimy już po jednej masywnej smudze wychodzącej z silników.
Napisano 24.10.2014 - 15:15
Napisano 24.10.2014 - 15:32
@Kostek
I jeszcze widać jak pilot robi on/off
Zwolennicy tej teorii nie chcą słyszeć racjonalnych wyjaśnień. Oni są oderwani od rzeczywistości i żyją w swoim świecie pełnym latających kulek i hologramów.
I dlatego nigdy nie usłyszymy od nich odpowiedzi na pytanie "Dlaczego smuga nie może być długotrwała". Szukając odpowiedzi na to pytanie sami sobie zburzyliby swój światopogląd.
Wolą otoczyć się murem niedorzecznych wyjaśnień, wśród których czują się najlepiej. Są Oświeceni, a znajomość praw fizyki ich wykluczy z tego elitarnego grona.
Napisano 24.10.2014 - 16:13
Użytkownik Seba88 edytował ten post 24.10.2014 - 16:15
Napisano 25.10.2014 - 08:42
Do odważnych świat należy.@Mariush, pozamiatałeś swoim postem i nie sądzę aby się już jakiś zwolennik miał odwagę odezwać
Użytkownik Bezlistosny egzekutor edytował ten post 25.10.2014 - 08:59
Napisano 25.10.2014 - 10:12
Ta 3-cia smuga kondensacyjna powstaje za masztem odpływowym służącym do odprowadzania wody ze zlewów kuchennych. Każdy samolot takie posiada a w przypadku maszyn 4-ro silnikowych będzie powstawała tak zwana 5-ta smuga.Ponownie zapytam
- o ten cieknący zbiornik pod samolotem,
- o 3 smugę która na wielu zdjęciach wylatuje na środku spod kadłuba samolotu.
Użytkownik Kostek edytował ten post 25.10.2014 - 10:24
Napisano 25.10.2014 - 10:40
Wiecie co, zanim ja bym zaczął głosić jakąkolwiek teorię, zapoznałbym się przynajmniej z podstawowymi zagadnieniami aby mieć czym to potwierdzić.Ale jak widać zwolennicy nie znają budowy samolotów, podstawowych zagadnień fizyki atmosfery oraz faktów naukowych.
Jak widać Chemtrails powstało z niewiedzy.
Ale może ktoś odpowie?
Dlaczego smuga musi szybko zniknąć?
Dlaczego atmosfera ma nie być zmienna?
Z czego czerpaliście wiedzę dotyczącą iryzacji, atmosfery i smug kondensacyjnych, i jak ta wiedza potwierdza Chemtrails?
Napisano 25.10.2014 - 11:00
Napisano 25.10.2014 - 11:16
Tam nie piszą nic o "nowych rodzajach smug" podzielili je jedynie wedle czasu trwania, na krótkotrwałe, trwałe i trwałe rozprzestrzenione. Tak samo można sobie klasyfikować dowolne zjawiska. W dodatku przy dokumencie jest informacja, że został utworzony w 2004 roku, czyli 10 lat temu.
Napisano 25.10.2014 - 11:26
Tak, Bezlitosny znalazł kanalik!
Pewnie dla Ciebie to magia lecieć samolotem, jak i widzieć taką sytuację:
Zapewne wydaje Ci się to niemożliwe w realnym świecie. Ma to związek z naszym pytaniem:
- dlaczego atmosfera według Ciebie nie może być niejednorodna,
- dlaczego smuga nie może być długotrwała.
Pomocnym materiałem może być ten -> http://science-edu.l...L/contrail.html
To od NASA, potwierdzają tym samym istnienie chmur .
Wytłumacz, po czym poznajesz, że nie jest to chemtrails:
Jeszcze ciężej za to kłamstwo przeprosić, a jeszcze ciężej usunąć się okrytym hańbą w cień. Ale spróbujcie, może Wam się to uda.
Właśnie, i kto to mówi... największy kłamca i fejkorób. Nawet, jak dojdziesz do tego, że jednak ta Wasza teoria to kupa śmieci, to prawdopodobnie sam sobie nie uwierzysz i nazwiesz się kłamcą.
Wiem, że ciężko się przyznać do kłamstwa.
Nawet nie próbowałeś jeszcze, za to wszystkich wokół o to posądzasz. Paranoja?....
0 użytkowników, 4 gości oraz 0 użytkowników anonimowych