Nie anonimowy zaprzeczaczu - TO NIE SĄ SMUGI AERODYNAMICZNE!! Było podawane KILKADZIESIĄT już razy, jak wyglądają i jak zachowują się smugi aerodynamiczne, zostało wykazane że smugi iryzacyjne to WYMYŚLONA ŚCIEMA
Kolejny raz tylko utwierdzasz nas w przekonaniu, że nie masz pojęcia o czym piszesz. To są smugi aerodynamiczne, powstające dzięki lokalnym zmianom warunków atmosferycznych (zmiany ciśnienia). Mogą powstawać na całej powierzchni skrzydeł, przed skrzydłami, za drain mastem, spilerem bolidów itp. Smugi kondensacyjne pojawiają się tylko za spalinami (w przypadku samolotów, przy naszym podziale na smugi con i aero) - są to bowiem smugi "na bazie" jąder kondensacji dostarczanych do atmosfery przez spaliny.
Smugi aerodynamiczne widzimy na tym zdjęciu:
Rozumiem, że wg ciebie w systemie pojawiła się masowa nieszczelność i chemikalia zaczęły wyciekać zewsząd?
NIE anonimowy człowieku, Ty KŁAMIESZ w żywe oczy!
Nie, nie kłamię. A jeżeli tak, to udowodnij, że mówię nieprawdę.
Ale te smużki wychodzą z całej szerokości skrzydeł! Nie są to więc smugi kondensacyjne! Nie są to smugi aerodynamiczne, ani iryzacyjne!
No i co z tego, że wychodzą z całej powierzchni skrzydeł? Udowodnij, że nie mogą...
I po raz kolejny pokazujesz, że po prostu nie rozumiesz pojęcia smugi iryzacyjnej, bo traktujesz ją jako jakąś 3 kategorię smug - to jest zwykła smuga kondensacyjna / aerodynamiczna, na której wystąpiło zjawisko iryzacji. Ile razy ci to trzeba będzie jeszcze tłumaczyć?
Użytkownik skittles edytował ten post 06.11.2014 - 16:13