Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chemtrails – coś wisi w powietrzu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7696 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Chemtrails – coś wisi w powietrzu ? (535 użytkowników oddało głos)

Chemtrails - rozpylana chemia na niebie, czy obalona teoria spiskowa ?

  1. Głosowano Zostało wykazane, że Chemtrails to nie tylko teoria. To jest fakt. (137 głosów [25.61%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 25.61%

  2. Głosowano Sceptycy zasiali lekką niepewność, ale ogólnie nie poradzilili sobie z tematem - skłaniam się ku wersji spiskowej. (57 głosów [10.65%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 10.65%

  3. Głosowano Nie wiem. Obie strony dyskusji mają wiele mocnych argumentów i obie wersje są równie prawdopodobne. (64 głosów [11.96%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 11.96%

  4. Głosowano W kilku kwestiach sceptycy nie potrafili czegoś wyjaśnić, ale raczej wykazali, że spisku nie ma. (42 głosów [7.85%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 7.85%

  5. Głosowano Teoria o Chemtrails została obalona. (235 głosów [43.93%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 43.93%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#5941

Panjuzek.
  • Postów: 2804
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

 

No i? Jak ona tego nie rozumie, tym samym ja chyba też tego nie rozumiem, to nas proszę oświeć i nam wytłumacz, o co chodzi. Mieliście przedstawić własną interpretację słów zawartych w tym oficjalnym dokumencie NASA i co? Kolejny dowód został obalony, wyjaśniony? Czekam zatem na wyjaśnienia.

 To proste nie ma tam nic o chemitrails.

 

 

Powstawać mogą na całej szerokości skrzydeł, jednak wylatują za samolotem w postaci dwóch cienkich smużek po jednej na skrzydło, a na załączonym zdjęciu mamy kilkadziesiąt cienkich smug, w tym tylko dwie aerodynamiczne.

 Tak a twoim zdaniem jak pada mżawka albo słaby deszczyk to jest ok. a jak mamy do czynienia z ulewą to pewnie jest chemi deszcz bo nigdy takiego nie widziałeś. 

Po czym poznajesz że tylko dwie są aerodynamiczne i dlaczego taka smuga nie może być długotrwała


  • 0



#5942

Bezlistosny egzekutor.
  • Postów: 91
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Teoria Chemtrails w skrócie - rozpylanie w aerozolach głównie aluminium dostające się do gleby, wód i organizmów ludzkich

Oficjalny dokument NASA - rozpylanie w aerozolach mikro sproszkowanego aluminium, wdychane przez ludzi, dostające się do tkanki płucnej, testowane na ludziach, wykonujące różne patologiczne misje.

Faktycznie dokument NASA mówi zupełnie o czymś innym, niż o tym, o czym dyskutujemy tutaj od 5 lat! Może ktoś bardziej kumaty weźmie się za dyskusję w tym temacie?

Tak a twoim zdaniem jak pada mżawka albo słaby deszczyk to jest ok. a jak mamy do czynienia z ulewą to pewnie jest chemi deszcz bo nigdy takiego nie widziałeś.

CO? Mam nadzieję, że pisałeś to trzeźwy.

Po czym poznajesz że tylko dwie są aerodynamiczne i dlaczego taka smuga nie może być długotrwała

To smużki aerodynamiczne też mogą być długotrwałe, ciągnąć się na setki kilometrów i godzinami rozchodzić się tworząc włóknistą, mleczną zawiesinę mieniącą się kolorami tęczy? Chryste Panie!

Użytkownik Bezlistosny egzekutor edytował ten post 06.12.2014 - 15:32

  • -2

#5943

Last Sicarius.

    Ostrzewtłumie

  • Postów: 1437
  • Tematów: 84
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

To smużki aerodynamiczne też mogą być długotrwałe, ciągnąć się na setki kilometrów i godzinami rozchodzić się tworząc włóknistą, mleczną zawiesinę mieniącą się kolorami tęczy? Chryste Panie!

 

Na pytania nie odpowiedziałeś(ale ci je znów zapodam spokojnie: Po czym poznajesz że tylko dwie są aerodynamiczne i dlaczego taka smuga nie może być długotrwała). Wracamy do punktu wyjścia : dlaczego smugi mają szybko znikać, naukowy dowód? Więcej od Ciebie nie wymagam.

BTW. Jakimi to tajnymi kanalikami się wydostaje to aluminium?

 

Może ktoś bardziej kumaty weźmie się za dyskusję w tym temacie?

No jakiś zwolennik znający się na pogodzie by się przydał.

 

BTW: Chemtrails to nie teoria tylko hipoteza.


Użytkownik Ostrzewtlumie edytował ten post 06.12.2014 - 15:52

  • 2



#5944

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6688
  • Tematów: 774
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

No jakiś zwolennik znający się na pogodzie by się przydał.

Nikt, kto zna się na pogodzie nie weźmie udziału w dyskusji po stronie zwolenników. Po tamtej stronie stoją tylko Ci, których nie było na lekcji fizyki i chemii w szkole. Ta teoria to zestaw absurdów i niedających się udowodnić tez.

 

Oficjalny dokument NASA - rozpylanie w aerozolach mikro sproszkowanego aluminium...

Zalinkuj łaskawco ten dokument, lub go przedstaw.





#5945

Lynx.
  • Postów: 2210
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

*
Popularny

Oficjalny dokument NASA - rozpylanie w aerozolach mikro sproszkowanego aluminium, wdychane przez ludzi, dostające się do tkanki płucnej, testowane na ludziach, wykonujące różne patologiczne misje.

Bzdura. W dodatku nawet nie wymyślona przez ciebie, tylko bezmyślnie powtórzona za kobietą z zezem rozbieżnym, o której było już powiedziane, że ma urojenia i nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Naprawdę, dla dobra dyskusji lepiej by było, gdybyś weryfikował rewelacje gadających głów z Youtube. Jeśli sam nie umiesz czytać, to poproś kogoś, kto potrafi.

W rzeczonym dokumencie o aluminium wspomina się tylko w sekcji poświęconej turbinie zasilanej wodą morską (takiej, jak opisana tutaj). Sproszkowany glin "pali się" w wodzie, co znajduje zastosowanie w napędach podwodnych.

Inna sekcja dokumentu wspomina o broni mikropyłowej działającej na zasadzie rozpylenia cząsteczek pyłu o mikronowej średnicy ziaren, które mogą dostawać się do tkanki płucnej powodując schorzenia. Warunkiem skutecznego zadziałania takiej broni jest duża gęstość wytworzonej chmury pyłu. Można powiedzieć, że mieszkańcy dużych miast, w których często występuje smog i przekraczane są normy stężenia pyłu zawieszonego, stykają się niemal codziennie z czymś podobnym do broni mikropyłowej.

Podsumowując: w omawianym dokumencie nie ma żadnej wzmianki na temat rozpylania przez samoloty aluminium w postaci aerozolu, jak chcieliby tego wyznawcy koncepcji "chemtrails". Może się o tym przekonać każdy, kto go przeczyta.
  • 7



#5946

Panjuzek.
  • Postów: 2804
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano


Faktycznie dokument NASA mówi zupełnie o czymś innym, niż o tym, o czym dyskutujemy tutaj od 5 lat! Może ktoś bardziej kumaty weźmie się za dyskusję w tym temacie?
 

 No może kumaty nie jestem ale liczę na to że jako specjalista przybliżysz nam trochę bliżej, popierając cytatami i naukowymi faktami o czym mówi ten legendarny dokument NASA

 

 

CO? Mam nadzieję, że pisałeś to trzeźwy.

 A Ty trzeźwiejesz czasem ?

 

To smużki aerodynamiczne też mogą być długotrwałe

A nie mogą? Jeżeli tak to może nas oświecisz dla czego. Są jakieś prawa fizyczne które to uniemożliwiają? Zamiast bredzić następnego posta może odpowiesz na pytanie które tu padało wielokrotnie. DLACZEGO SMUGI AERODYNAMICZNE NIE MOGĄ BYĆ DŁUGOTRWAŁE. 

Jeżeli nie potrafisz, to przeproś i zamilcz.


  • 0



#5947

Bezlistosny egzekutor.
  • Postów: 91
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

DLACZEGO SMUGI AERODYNAMICZNE NIE MOGĄ BYĆ DŁUGOTRWAŁE?

Bo do licha nigdy przenigdy te delikatne smużki aeordynamiczne nie pozostawały godzinami na niebie, nie rozchodziły się i nie zamieniały w wielkie, włókniste, bardzo dziwnie i sztucznie wyglądające ZACHMURZENIE! A teraz nagle i to się zmieniło!

W rzeczonym dokumencie o aluminium wspomina się tylko w sekcji poświęconej turbinie zasilanej wodą morską (takiej, jak opisana tutaj). Sproszkowany glin "pali się" w wodzie, co znajduje zastosowanie w napędach podwodnych.


Inna sekcja dokumentu wspomina o broni mikropyłowej działającej na zasadzie rozpylenia cząsteczek pyłu o mikronowej średnicy ziaren, które mogą dostawać się do tkanki płucnej powodując schorzenia. Warunkiem skutecznego zadziałania takiej broni jest duża gęstość wytworzonej chmury pyłu. Można powiedzieć, że mieszkańcy dużych miast, w których często występuje smog i przekraczane są normy stężenia pyłu zawieszonego, stykają się niemal codziennie z czymś podobnym do broni mikropyłowej.

Proszę Cię! Najpierw wspominają o aluminium dodawanego do silników, potem piszą o .....

Z oficjalnego dokumentu NASA:

strona 39 - Aluminum/Vortex Combustror - Mirco powdered Aluminium fed into a vortex combustor "burns" SEAWATER (mikro sproszkowane aluminium! wprowadzone do komory spalania!)

strona 43 - Micro Dust Weaponry - A Mechanical Analog to Bio, Micron sized mechanized "dust" which is distributed as an aerosol inhaled into the lungs. Dust mechanically bores into lung tissue and executes various "Pathological Missions." A Wholly "New" class od Weaponry which is legal. (miro zmechanizowany pył, który jest rozprowadzany JAKO AEROZOL WDYCHANY DO PŁUC! Pył trafia do tkanki płucnej i WYKONUJE RÓŻNE PATOLOGICZNE MISJE! Ta nowa klasa broni jest całkowicie legalna!)

strona 48 - "Volumetric" Weaponry - Fuel/air, dust/air/Thermobarics, Chem/bio Antifunctionals/antifuana

strona 49 - Antipersonnel MW/RF Weaponry - Heatint [High Power Requirements(s)] - Surface Effects - BRAIN INTERACTIONS [Low Frequency Modulation]

strona 50 - Effects of low power MICROWAVES - Behavioral perfomance decrements - Gross ALTERATION IN BRAIN FUNCTION - 30 to 10% increases in brain blood flow - Lethality (Interactions between low power [microwatts per sq. cm./.4 to 3 GHz] MW and BRAIN FUNKCTIONi dalej - Toxinsm Anti flora/fauna/functional - Viruses! - Bacteriological - Parasites! - Airborne varieties of EBOLA, Lassa etc.

Strona 53 - Easily TRANSMITTED VIA AEROSOL! - TESTED ON HUMANS

Strona 55 - Co najwidoczniej jest legalne? - Microwave/RF Anti-Functional nad Anti-Personnel Weaponry - CHEMICAL ANTI-FUNCTIONAL Weaponry - CHEMICAL "Psychological Effects" via Sensory Organs Weapons - Chemical Personnel Incacitation Weaponry - PSYWAR! - Acoustic Weaponry - MECHANICAL MICRO DUST!

Połaczenie tych wszystkich informacji w jedną wielką całość nie jest trudne. Aerozole, Aluminium, Micro Dust Weaponry!! Przecież tutaj wspomina się o broni przyszłości polegającej na rozpyleniu na ludzi micro, nano, ptak wie czego jeszcze cząsteczek jakiegoś mikro pyłu!
Poszę, tutaj jest ciekawy reportaż w tle zaprezentowany o tym Micro Dust tak przypadkowo opisanym w oficjalnym dokumencie/informacji NASA...


Może w stanach już micro dust został rozpylony w potężnych ilościach!

Użytkownik Bezlistosny egzekutor edytował ten post 06.12.2014 - 21:42

  • -1

#5948

Last Sicarius.

    Ostrzewtłumie

  • Postów: 1437
  • Tematów: 84
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Bo do licha nigdy przenigdy te delikatne smużki aeordynamiczne nie pozostawały godzinami na niebie, nie rozchodziły się i nie zamieniały w wielkie, włókniste, bardzo dziwnie i sztucznie wyglądające ZACHMURZENIE! A teraz nagle i to się zmieniło!

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA A zdjęcia z IIWŚ które tak przemilczałeś, a opracowania sprzed XXI wieku? W wybiórczości informacji jesteście mistrzami.


  • 0



#5949

Lynx.
  • Postów: 2210
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Połaczenie tych wszystkich informacji w jedną wielką całość nie jest trudne.

Ba, dokładnie to samo możesz zrobić z informacjami z książki telefonicznej i uzyskasz taki sam wynik: zbiór niczym nie popartych spekulacji i przesłanek doklejanych na siłę.

Może w stanach już micro dust został rozpylony w potężnych ilościach!

I zamiast wywołać schorzenia płuc spowodował jakieś zmiany skórne. Logiczne, prawda?
  • 0



#5950

Mariush.
  • Postów: 4319
  • Tematów: 60
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 5
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

*
Popularny

DLACZEGO SMUGI AERODYNAMICZNE NIE MOGĄ BYĆ DŁUGOTRWAŁE?

Bo do licha nigdy przenigdy te delikatne smużki aeordynamiczne nie pozostawały godzinami na niebie, nie rozchodziły się i nie zamieniały w wielkie, włókniste, bardzo dziwnie i sztucznie wyglądające ZACHMURZENIE! A teraz nagle i to się zmieniło!

Smugi aerodynamiczne mogą być długotrwałe.
Pozwoliłem sobie poniżej krótko przybliżyć kilka podstawowych kwestii związanych z powstawaniem smug różnego typu. Może to rozjaśni Ci trochę pewne sprawy, w tym także tę powyższą.
 
Smugi kondensacyjne powstające za silnikami oraz smugi aerodynamiczne powstające na skrzydłach i na ich końcówkach mogą występować niezależnie od siebie. To znaczy, czasem będą pojawiać się smugi jednego typu, czasem drugiego, a czasem obu typów jednocześnie. Powodem tego jest nieco odmienny sposób ich powstawania, a co za tym idzie odmienność warunków, w jakich one powstają.

Smugi kondensacyjne powstające za silnikiem, są wynikiem kondensacji (a precyzyjniej krystalizacji) pary wodnej zawartej w powietrzu (a także pary wodnej będącej produktem spalania paliwa). Czynnikiem koniecznym jest zatem odpowiednio wysoka wilgotność powietrza oraz odpowiednio niska temperatura. Zawarta w powietrzu para wodna sama jednak z siebie nie skrystalizuje, nawet w odpowiednich warunkach temperaturowych, gdy nie będzie jąder kondensacji (mówimy wtedy, że para znajduje się w stanie przechłodzonym). Po przelocie samolotu jądrami tymi stają się cząstki stałe produktów spalania. Proces krystalizacji może wtedy wystartować. Może też się rozwinąć. Wtedy pierwotny ślad samolotu uruchamia proces krystalizacji pary w sąsiednich obszarach i targana ruchami powietrza smuga rozrasta się w coraz bardziej nieregularną chmurę lodową piętra wysokiego. Gdy powietrze będzie bardziej suche, smuga się nie rozrośnie lub będzie względnie szybko zanikać, a w skrajnych suchych warunkach smuga nie powstanie wcale (para wodna ze spalin bardzo szybko się w nim rozpręży).

Smugi aerodynamiczne powstają natomiast w wyniku gwałtownego obniżenia temperatury spowodowanego gwałtownym obniżeniem ciśnienia na aerodynamicznych elementach samolotu (np. górnych powierzchniach skrzydeł). Dlatego też smugi tego typu mogą powstawać nawet na powierzchni Ziemi, gdzie temperatura powietrza jest względnie wysoka (np. samoloty podczas lądowania, bolidy F1). Warunkiem koniecznym jest tylko odpowiednio wysoka wilgotność powietrza. Dlatego też może zdarzyć się, że za silnikami samolotu smug kondensacyjnych nie będzie, choć będzie powstawać piękny, czasem nawet iryzujący ślad aerodynamiczny. Przyziemne smugi aerodynamiczne zawsze będą zjawiskami krótkotrwałymi (najtrwalsze z nich będą te generowane przez wiry powstające na końcówkach skrzydeł). Natomiast los smug powstających na wysokościach przelotowych będzie już zależny od wilgotności w danym miejscu. Przy odpowiednio wysokim jej poziomie smugi będą mogły przetrwać, a nawet rozwinąć się, a przy niższej będą zanikać (podczas zaniku można wtedy dość często wtedy zaobserwować tzw. niestabilność Crowa; ang. Crow instability).


  • 7



#5951

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

 

strona 39 - Aluminum/Vortex Combustror - Mirco powdered Aluminium fed into a vortex combustor "burns" SEAWATER (mikro sproszkowane aluminium! wprowadzone do komory spalania!)

Seawater to "woda morska".

http://en.wikipedia.org/wiki/Seawater

Komora spalania silnika to "Combustion chamber"

http://en.wikipedia....bustion_chamber

 

To by był strasznie dziwny samolot, spalający aluminium w strumieniu wody morskiej

 

"Vortex combustror" to turbina spaleniowa, wersje do których używa się aluminium są stosowane w łodziach podwodnych bo nie tworzą spalin.

http://www.tfd.chalm..._combustion.pdf


  • 3



#5952

Panjuzek.
  • Postów: 2804
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

 

wielkie, włókniste, bardzo dziwnie i sztucznie wyglądające ZACHMURZENIE!

 Swoją drogą jak dokładnie wygląda to o czym raczyłeś nadmienić. Pytam ponieważ ten opis brzmi jak opowieść pięciolatka wracającego do domu z torbą cukierków w Halloween. 

 

P.S. A coś więcej oprócz minusa dodasz ?


Użytkownik pan juzek edytował ten post 07.12.2014 - 13:45

  • 0



#5953

dzastin.
  • Postów: 207
  • Tematów: 2
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano


 

BTW: Chemtrails to nie teoria tylko hipoteza.

 

 

Chemtrails to nie hipoteza ... to stan umysłu.


  • 2

#5954

Bezlistosny egzekutor.
  • Postów: 91
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja Żałośnie niska
Reputacja

Napisano

Mariush

Smugi kondensacyjne powstające za silnikiem, są wynikiem kondensacji (a precyzyjniej krystalizacji) pary wodnej zawartej w powietrzu (a także pary wodnej będącej produktem spalania paliwa). Czynnikiem koniecznym jest zatem odpowiednio wysoka wilgotność powietrza oraz odpowiednio niska temperatura. Zawarta w powietrzu para wodna sama jednak z siebie nie skrystalizuje, nawet w odpowiednich warunkach temperaturowych, gdy nie będzie jąder kondensacji (mówimy wtedy, że para znajduje się w stanie przechłodzonym). Po przelocie samolotu jądrami tymi stają się cząstki stałe produktów spalania. Proces krystalizacji może wtedy wystartować. Może też się rozwinąć. Wtedy pierwotny ślad samolotu uruchamia proces krystalizacji pary w sąsiednich obszarach i targana ruchami powietrza smuga rozrasta się w coraz bardziej nieregularną chmurę lodową piętra wysokiego. Gdy powietrze będzie bardziej suche, smuga się nie rozrośnie lub będzie względnie szybko zanikać, a w skrajnych suchych warunkach smuga nie powstanie wcale (para wodna ze spalin bardzo szybko się w nim rozpręży).

Smugi aerodynamiczne powstają natomiast w wyniku gwałtownego obniżenia temperatury spowodowanego gwałtownym obniżeniem ciśnienia na aerodynamicznych elementach samolotu (np. górnych powierzchniach skrzydeł). Dlatego też smugi tego typu mogą powstawać nawet na powierzchni Ziemi, gdzie temperatura powietrza jest względnie wysoka (np. samoloty podczas lądowania, bolidy F1). Warunkiem koniecznym jest tylko odpowiednio wysoka wilgotność powietrza. Dlatego też może zdarzyć się, że za silnikami samolotu smug kondensacyjnych nie będzie, choć będzie powstawać piękny, czasem nawet iryzujący ślad aerodynamiczny. Przyziemne smugi aerodynamiczne zawsze będą zjawiskami krótkotrwałymi (najtrwalsze z nich będą te generowane przez wiry powstające na końcówkach skrzydeł). Natomiast los smug powstających na wysokościach przelotowych będzie już zależny od wilgotności w danym miejscu. Przy odpowiednio wysokim jej poziomie smugi będą mogły przetrwać, a nawet rozwinąć się, a przy niższej będą zanikać (podczas zaniku można wtedy dość często wtedy zaobserwować tzw. niestabilność Crowa; ang. Crow instability).

Poproszę o źródło tych rewelacji. Poproszę o nagranie z rozrastającymi się smugami aerodynamicznymi, na których powstała niestabilność Crowa.

pan juzek

Swoją drogą jak dokładnie wygląda to o czym raczyłeś nadmienić. Pytam ponieważ ten opis brzmi jak opowieść pięciolatka wracającego do domu z torbą cukierków w Halloween.

Czysty spam. Cały ten temat jest o tym jak ta rozpylona rakotwórcza chemia wygląda na niebie.

Na wiki piszą, że chemtrail to teoria spiskowa, a nie hipoteza, czy też stan umysłu. Jak na zwykłych dyskutantów jest w Was zbyt dużo jadu i zajadłości. Widać, że strasznie Was denerwuje, że ktoś jeszcze uydziela się w tym temacie.

Co cieklawe na wiki http://pl.wikipedia....Smugi_chemiczne piszą, że Różne środowiska naukowe i rządowe zaprzeczają tej tezie[1][2][3][4] i jest ona przez nie oficjalnie uznawana za teorię spiskową. podając źródła tej informacji

1 źródło:

404 - Page not found!

2 źródło:

Wypowieź jakiegoś Mr Morleya, że Departament nie bada zjwiska chemtrails, bo nie zostało ono naukowo potwierdzone ;) No i gra muzyka! Tak samo jak ze Smoleńskiem, po co badać, skoro starsza Pani powiedziała, że jak rypło to jedbło, ląduj dziadu i spadać na drzewo.

Aircraft Pollution

Mr. Drew: To ask the Secretary of State for Environment, Food and Rural Affairs what research her Department has undertaken into the polluting effects of chemtrails for aircraft. [24397]

8 Nov 2005 : Column 315W

Mr. Morley: The Department is not researching into chemtrails from aircraft as they are not scientifically recognised phenomena. However, condensation trails (contrails) are known to exist and have been documented since the 1940s. Contrails are composed of ice crystals forming on the small particles and water vapour emitted by aircraft as the result of the combustion process, they form behind high-flying aircraft depending on the temperature and humidity of the atmosphere.

A major scientific report, Aviation and the Global Atmosphere", was published in 1999 by the Intergovernmental Panel on Climate Change. The report assessed the current contribution of aviation to climate change and, based on a range of scenarios and assumptions, forecast its contribution up to 2050. It estimated that contrails covered about 0.1 per cent. of the Earth's surface in 1992 and projected this cover would grow to 0.5 per cent. by 2050 (on middle range assumptions). More recently this work has been updated from the results of the EU 5th Framework Project, TRADEOFF.

Contrails continue to be the subject of research to help better understand both how they are formed and what effects they have on the atmosphere.



3 źrodło:


Odpowiedź rządu Kanady na petycję w sprawie chemtrails

There is no substantiated evidence, scientific or otherwise, to support the allegation that there is high altitude spraying conducted in Canadian airspace. The term "chemtrails" is a popularized expression, and there is no scientific evidence to support their existence.
(...)
The increase in air traffic, compared with 10 to 20 years ago, has inevitably caused an increase in the number of visible contrails in the sky. Also, the paths of aircraft at various altitudes can criss-cross each other. This explains why contrails sometimes form unusual patterns.

Since contrails are composed primarily of water, they do not pose health risks to humans.

W skrócie - chemtrails to bzdury, bo jak zwykle naukowcy tego jeszcze nie zauważyli i nie opisali, ruch powietrzny się zwiększył, więc możemy na niebie obserwować niezwykłe pokrzyżowane wzory ze smug lotniczych.

4 źródło:

link do jakiegoś artykułu, który.... trzeba wykupić!

Akron Beacon Journal (OH) - March 16, 2002 - A1 METRO

CONSPIRACY THEORISTS LOOK UP, SOME ARGUE JET CONTRAILS ARE U.S. CHEMICAL SPRAY
Chalky lines streak across the sky. To most people, they're contrails, particles of ice that form around jet exhaust and dissipate as the ice descends, melts and evaporates. A small but vocal band of Internet and talk-radio believers, however, sees a different truth out there. They see "chemtrails" - the residue of a secret government program to spray chemicals on an unknowing American public. Federal agencies and scientists repeatedly have issued denials that chemtrails...
Purchase complete article, of 871 words

5 źródło: o tym, że smuga może być dłuotrwała -

Not Found

The requested URL /contrail-edu/resources/Contrail_Formation_English.pdf was not found on this server.



I te źródła dały autorowi artykułu na wiki podstawy do stwierdzenia, że "różne środowiska naukowe i rządowe zaprzeczają tej tezie i jest ona przez nie oficjalnie uznawana za teorię spiskową."!!!!!!!!
- Pan Morley,
- rząd Kanady,
- jakiś artykulik i
- dwa niedziałające linki!!!!

I my niedouczeni paranoicy mamy się tym zaspokoić, to ma nas przekonać! Kpina i nic więcej. Kpili sobie z nas w sprawie Katynia, 11 września 2001, Smoleńska 2010, teraz robią to w temacie smug chemicznych. Mówią nam: "Zobaczcie frajerzy jak łatwo Was bujać, z jaką łatwością wciskamy wam totalne bzdury, a wy i tak nic z tym nie robicie. Banda bezmózgich robali, z którymi możemy zrobić wszystko":

Użytkownik Bezlistosny egzekutor edytował ten post 07.12.2014 - 14:30

  • -1

#5955

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

A odpowiesz na tą kwestię wody morskiej? W dokumencie który cytowałeś opisane było, że aluminium jest spalane w turbinie z wodą morską, a na odpowiedniej stronie objaśniono że chodzi o silnik łodzi podwodnej. Nie odniosłeś się do tego.


  • 0




 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości oraz 0 użytkowników anonimowych