Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chemtrails – coś wisi w powietrzu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7696 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Chemtrails – coś wisi w powietrzu ? (535 użytkowników oddało głos)

Chemtrails - rozpylana chemia na niebie, czy obalona teoria spiskowa ?

  1. Głosowano Zostało wykazane, że Chemtrails to nie tylko teoria. To jest fakt. (137 głosów [25.61%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 25.61%

  2. Głosowano Sceptycy zasiali lekką niepewność, ale ogólnie nie poradzilili sobie z tematem - skłaniam się ku wersji spiskowej. (57 głosów [10.65%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 10.65%

  3. Głosowano Nie wiem. Obie strony dyskusji mają wiele mocnych argumentów i obie wersje są równie prawdopodobne. (64 głosów [11.96%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 11.96%

  4. Głosowano W kilku kwestiach sceptycy nie potrafili czegoś wyjaśnić, ale raczej wykazali, że spisku nie ma. (42 głosów [7.85%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 7.85%

  5. Głosowano Teoria o Chemtrails została obalona. (235 głosów [43.93%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 43.93%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#826

Gienek.
  • Postów: 4
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Dzięki za linka . nawet nie wiedziałem,ze tyle jest szczegolnych chmur , nawet wywolane pozarami
fragment - Trwałe smugi stopniowo rozpościerają się, tworząc często duże ławice puszystych lub włóknistych chmuro wyglądzie chmur Cirrus albo ławic chmur Cirrocumulus lub Cirrostratus - szkoda ze mamy wakacje ale po wakacjach zapytam sie pani od geografi czy slyszala o czyms takim

Użytkownik Gienek edytował ten post 09.07.2010 - 19:06

  • 1

#827

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6686
  • Tematów: 774
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Gienek,wiem,ze ciężko jest przebrnąć przez tyle stron postów.Czytanie ostatnich,może Ci nic nie dać.Mniej więcej co kilkanaście postów z uporem maniaka,co bardziej cierpliwi próbują powtarzać to ,co wcześniej wyjaśniali.Tak to wygląda do teraz.Jedni wyjaśniają używając do tego fizyki i meteorologii,inni tylko zdjęć lub filmików oraz pojęć :chłopaczku,agencie itd.

Muhad, kilka postów wcześniej napisałeś:"I przypominam opornym, że warunki były niezmienne."
Domyślam się,ze na poziomie gruntu,bo na tej wysokości gdzie właśnie powstawały smugi,w omawianym momencie na pewno nie byleś.Rzetelność dziennikarska porażająca.Nie udawaj,ze nie wiesz,iż na tej wysokości mogą być inne warunki niż na poziomie wspomnianego gruntu.

Grunt,to zadyma.No nie?
Zastanawiam sie tylko,ile merytorycznego materiału zamierzasz wrzucić do tematu,wszak zagroziłeś "wklejaniem".

Lynx-zdjęcia w konkretnym miejscu zrobione.Niestety, zwolennikom-spisku,krzyżyk nie tłumaczy kratki,choć kratka z krzyżyków jest złożoną.



#828

koconius.
  • Postów: 35
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Czesc Gienek, coś się tak nagle dziś obudził i ferment siejesz, jaka twoja rola? Sianie zamętu? Pytam w takim razie w jakiej walucie ci płacą za to i mów mi jaką jesteś częścią i jakiego elementu? Czy częścią Konfederacji? W takim razie z jakiej jesteś nacji? Z Mosadu? Ha koniec tematu.
Do Admina: jest weekend bawmy się ile można!!!


"Grunt,to zadyma.No nie?" I dlatego powstał twór Gienek? Multikonto?
Edit: Czysta psychologia pozwala "wyplewić chwasty" i np. wyłapać fałszywy "plastikowy dialog" propagowany w jedynym wiadomym celu...... Bez wycieczek personalnych

edit Yawgmoth
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dwa poważne oskarżenia (agentura + multikonto) i zero dowodów ? Pomówienie.

Użytkownik Yawgmoth edytował ten post 10.07.2010 - 00:45

  • 0

#829 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

Przed chwilą wracałem z pracy i widziałem smugi które tworzyły mniej więcej kształt litery Z, więc jeszcze raz napiszę, że ktoś się pomylił mówiąc o tym, że widać je dlatego rano i w nocy bo jest chłodniej, jest gorąco jak w piekle, więc jak to w końcu jest? Tworzą się rano i wieczorem gdy jest chłodno, czy też gdy gorąco?


Zazwyczaj robią to w godzinach, w których ludzie albo jeszcze śpią lub w których już odpoczywają wieczorem. Jednak moje ujęcia pokazują, że są już na tyle bezczelni, że wykonują swoje prace szachowe w porach godzin roboczych.


Edit: "Ja często widzę samoloty najróżniejszych linii lotniczych, które pozostawiają trwałe smugi, z których następnie powstają cirrusy." I ja pewnie też widzę często takie samoloty które zostawiają trwałe smugi" - Nie neguję tego, mi chodzi o sytuację nietypowe czyli leci samolot (jeden), skręca, zawraca, smuga gdzieś się zaczyna i gdzieś urywa.... Następnie tworzy kratownicę. Szczególnie widoczne jest to w USA i napisze znowu nie chodzi mi tutaj o chemię tylko np. "odbijanie promieni" słonecznych.

Przepraszam za mały offtop ale
Odnośnie "najciemniej pod latarnią" czy znacie przykład dobrego przykładnego policjanta, który po wzorowej służbie idzie do domu i maltretuję swoją żonę? To taki mały przykład dający do myślenia.....

Pozdrawiam.



Możliwe, że działają także w kwestii odbijania promieni słonecznych. Oni tak robią aerozolami, rozpylają je, by zasłonki robić. Jednak sądzę, że te szachownice i dziwne zachowania samolotów, to coś więcej.



P.S: Doszedłem do jednego wniosku. Nikt nie napisał do mnie na PW w sprawie filmów. Widocznie nikogo one nie interesują, za to jest zainteresowanie do krytykowania moich obserwacji. Coś tu nie gra. Czy to tak trudno zapoznać się z nimi? Ręka uschnie Wam od napisania mi adresów mailowych? Przypominam, że ja wciąż czekam na Wasze wiadomości, bo chcę byście zobaczyli "przede wszystkim" pozostałe dwa filmy, bo są dłuższe i ja pokazuję na nich więcej.

Nagrałem samolot ze znikającą smugą , kiedy widać jak przecina "długotrwałą" smugę". Warunki te same, tylko co innego z tyłka podniebnych panów leci :) Pokazuję w nich osobowe dowody - KONTRASTOWO. Zobaczycie też na nich już grube, praktycznie ze zmienionymi kształtami smugi długotrwałe - tzw. chemtrailsy. Wszystko na tacy macie, a do tej pory nikt się nie zgłosił. NIKT. O czym to świadczy? O tym, że niestety dla Was PRAWDA nie liczy się w ogóle. Prawda leży daleko od Waszego systemu potrzeb. Ja na miejscu Waszym wstydziłbym się, bo do mądrowania się jesteście pierwsi, lecz do rzetelnej weryfikacji to już wolicie sypnąć hasełkami z wikipedii. Ruszcie te zardzewiały tyłki i poruszcie neurony do zdrowego myślenia. Obserwujcie świat.

Samoloty w standardzie nie wydalają oprysków, które powstają jako smugi, które się rozrzedzają i rozwiewają, tworząc obłoki i dziwne zawiesiny, którymi nazywacie Cirrusami

Trochę nie po polsku to zdanie, ale mniejsza z tym. Ja często widzę samoloty najróżniejszych linii lotniczych, które pozostawiają trwałe smugi, z których następnie powstają cirrusy. Dziś zrobiłem sobie kilkanaście minut rozrywki z FlightRadar24.com i trafiłem na przelot pięciu maszyn z persistent-spreading contrails. Konkretnie: D-ABBK Air Berlin, OE-LDC Austrian Airlines, YL-BBH Air Baltic, VP-BUM Aeroflot i 9M-MPR Malaysia Airlines. Jeśli warunki się utrzymają, może nawet porobię zdjęcia.


Lynx, uczep się człowieku własnej polszczyzny. Ja nie dostrzegam nic niepoprawnego w moim poście. Czekaj, już wiem. Użyłem chińskich znaków?

P.S: a co do Twojego postu. Zapewne też uchwycisz, jak te samoloty robią literę Z lub szachownicę i nagle znikną :)

Ja cały dzień widzę cirrusy. Wiesz koconius co to oznacza? Że tak w górze jest na tyle zimno, że utrzymują się chmury, które składają się z kryształków lodu. Ergo - są to idealne warunki do powstania długo utrzymujących się smug kondensacyjnych. Wcześniej było wyjaśniane na jakiej podstawie one powstają...


Acha, tylko że ja często obserwuję ,że samoloty pasażerskie z krótkotrwałymi smugami są na wyższych wysokościach, bo przelatują NAD długotrwałymi smugami. Kolego wczoraj nad moim domem z dość niskiej wysokości przeleciał MAŁY samolot "niekomercyjny". Był znacznie niżej niż przeloty komercyjne. Gdzie w tym przypadku są Twoje "kryształki"?

Nigdy nie widziałem tak latającego samolotu, ani w 'realu', ani na jutubowych filmikach. Traktuję to jako urban legend, choć domyślam się, że w sytuacjach awaryjnych może dochodzić do takich nagłych zwrotów.


Ja widzę to codziennie. Cóż. Jak się nie chce widzieć, to się nie zobaczy.

Skoro zwolennicy teorii "chemtrailsów" twierdzą, że samoloty pasażerskie regularnych linii lotniczych pozostawiają tylko krótkie smugi, które znikają parę sekund po przelocie, to mam zdjęcie zjawiska, które według nich nie powinno istnieć ;-)

Dołączona grafika

Numer 1. to I-DISB Alitalia, ok. 10 minut po przelocie;
Numer 2. to HL7489 Korean Air, który leciał tuż za Alitalią, ale jakieś 600 metrów wyżej;
Numer 3. to TC-SNM Sun Express, ok. 20 minut po przelocie.



Znając Twoje skłonności do kłamania i do przeinaczania, to ja wyobraź sobie, że każdy sobie może wkleić dowolne zdjęcie i opisać : To jest lot taki, To jest lot sraki,... Nic nie wniosłeś.

Gienek, właśnie przekonałeś się, że meteorologia nie jest żartem i że smugi kondensacyjne jednak mogą pozostawać na niebie przez długi czas :-)


Nie rób z człowieka debila za przeproszeniem. Weź pod uwagę, z łaski swojej, że spokojnie można zaobserwować znikające smugi PONAD długotrwałymi, więc skończcie z tymi bredniami, że to kryształki lodu, bo sam fakt takiej obserwacji obala te Wasze "meteorologiczne brednie" ;-)
No sora, to niżej są te kryształki, bliżej ziemi, czy to w końcu temperatura maleje wraz z wysokością. Pytam, bo chłopaki zaczynacie znów mącić.

Na geografii nie slyszałem o chmurach powstajacych ze smug, ale może nie uwaznie słuchalem

Może. Jeśli cię to interesuje, to tutaj znajdziesz tekst o smugach napisany przez meteorologa z IMGW.


Huehue :) Ty, oni jakoś muszą objaśniać zjawiska nowe "zaniepokojonym" ludziom , by nie byli za bardzo podejrzliwi ;-)

Muhad, kilka postów wcześniej napisałeś:"I przypominam opornym, że warunki były niezmienne."
Domyślam się,ze na poziomie gruntu,bo na tej wysokości gdzie właśnie powstawały smugi,w omawianym momencie na pewno nie byleś.Rzetelność dziennikarska porażająca.Nie udawaj,ze nie wiesz,iż na tej wysokości mogą być inne warunki niż na poziomie wspomnianego gruntu.

Grunt,to zadyma.No nie?
Zastanawiam sie tylko,ile merytorycznego materiału zamierzasz wrzucić do tematu,wszak zagroziłeś "wklejaniem".


Co za bzdury. Kolejny z "rewelacjami". Smugi długotrwałe bardzo często pojawiają się na znacznie niższej wysokości względem kontrastowego wychwycenia przelatującego boeinga. W takim razie gdzie tu jest Twoja meteorologia?

Czesc Gienek, coś się tak nagle dziś obudził i ferment siejesz, jaka twoja rola? Sianie zamętu? Pytam w takim razie w jakiej walucie ci płacą za to i mów mi jaką jesteś częścią i jakiego elementu? Czy częścią Konfederacji? W takim razie z jakiej jesteś nacji? Z Mosadu? Ha koniec tematu.
Do Admina: jest weekend bawmy się ile można!!!


"Grunt,to zadyma.No nie?" I dlatego powstał twór Gienek? Multikonto?
Edit: Czysta psychologia pozwala "wyplewić chwasty" i np. wyłapać fałszywy "plastikowy dialog" propagowany w jedynym wiadomym celu...... Bez wycieczek personalnych






Walnij w stół a nożyce się odezwą.

Użytkownik Muhad edytował ten post 10.07.2010 - 08:37

  • 0

#830

PaZi.
  • Postów: 933
  • Tematów: 4
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

P.S: Doszedłem do jednego wniosku. Nikt nie napisał do mnie na PW w sprawie filmów. Widocznie nikogo one nie interesują, za to jest zainteresowanie do krytykowania moich obserwacji. Coś tu nie gra. Czy to tak trudno zapoznać się z nimi? Ręka uschnie Wam od napisania mi adresów mailowych? Przypominam, że ja wciąż czekam na Wasze wiadomości, bo chcę byście zobaczyli "przede wszystkim" pozostałe dwa filmy, bo są dłuższe i ja pokazuję na nich więcej.


Zupełny brak kultury. Poziom chamstwa w twoich wypowiedziach jest niesamowicie wysoki. Mam nadzieję że jakiś moderator się tym zajmie w niedługim czasie. Pokażę tylko jeden przykład:

(twój post z linkami do niedziałających filmików)

odpowiedź Lynx:

Na yfrogu działa tylko pierwszy film. To, co na nim widać, też wygląda jak zwykły persistent-contrail.


Twoja odpowiedź na to jakże proste zwrócenie uwagi:

To sobie zapisz drugi plik. Są po dwa linki na każdy film (drugi do zapisania). Będzie CI działało. Widzisz? Jesteś tak leniwy i kompletnie pozbawiony obiektywnego myślenia, że wychodzi bokiem Twoja postawa. Widzę zmieniłeś post, widocznie nie nadawał się do publikacji.


I już mamy pierwszy atak z twojej strony.
Odpowiedź Mariusha:

Pliki .mp4 do zapisania też są zrąbane. Trochę mniej arogancji w wypowiedziach życzę.


Odpowiedź Muhada:

Nie jestem bardziej arogancki niż Ty Mariushu, Lynx, czy ktokolwiek inny z Was.
A jeśli chodzi o pliki to jeśli nie działają na różnych odbiornikach, to jak ktoś sobie zażyczy, to wyślę mu mailem. Wystarczy do mnie napisać drogą prywatną. Wystarczy tylko chcieć, a nie się spinać i narzekać. Prawda Mariush?


I co to niby my się spinamy i narzekamy skoro zauważamy niedziałające filmiki? Już nawet na zwykłe technicze uwagi reagujesz chamsko. Zdaje się że twoja obecność na tym forum jest już całkowicie zbędna bo nawet po kolejnym banie nawet nie zmieniasz swojego języka. Poza tym po co mamy do ciebie pisać na pw skoro linki podałeś do publicznej wiadomości? Tak ciężko ci jest się przyznacz do tak pierdołowatego błędu jak źle zuploadowane filmy, aż tak cię to boli?

Apropo języka:

Lynx, uczep się człowieku własnej polszczyzny. Ja nie dostrzegam nic niepoprawnego w moim poście. Czekaj, już wiem. Użyłem chińskich znaków?


Napisałeś:

Samoloty w standardzie nie wydalają oprysków, które powstają jako smugi, które się rozrzedzają i rozwiewają, tworząc obłoki i dziwne zawiesiny, którymi nazywacie Cirrusami


Jeśli nie wiesz a co chodzi z tymi pogrubieniami to widać gramatyka polska jest ci zupełnie obca, a dla takiego ignoranta szkoda tracisz czas tłumacząc byki gramatyczne.

------------------------


Wracając do tematu (w ostatnich postach Muhada merytoryki jest mało).

Zazwyczaj robią to w godzinach, w których ludzie albo jeszcze śpią lub w których już odpoczywają wieczorem. Jednak moje ujęcia pokazują, że są już na tyle bezczelni, że wykonują swoje prace szachowe w porach godzin roboczych.


Nie chce mi się szukać odpowiedniego TWOJEGO cytatu że niebo rano jest piękne a rozpylają już chwilę później tak że przez resztę dnia jest mleczna zawiesina. Teraz ty mówisz, że robią to w nocy jak śpią albo wieczorkiem. Typowa manipulacja: zmiana zdania żeby lepiej pasowało do teorii, a potem robienie z nas głupków bo nagle to co mówimy nie ma sensu. Oczywiście że nie ma skoro odnosiliśmy się do twoich poprzednich zarzutów.

Możliwe, że działają także w kwestii odbijania promieni słonecznych. Oni tak robią aerozolami, rozpylają je, by zasłonki robić. Jednak sądzę, że te szachownice i dziwne zachowania samolotów, to coś więcej.


Skoro ty już wszystko wiesz to powiedz nam co się w końcu znajduje w tych chemtrailsach? Raz jakies trutki, raz aerozol do blokowania promieni słonecznych, a to wszystko wygląda tak samo i jeszcze żadne ze spiskowców nie wykazał różnic w wyglądzie 2 różnych chemtrailsów zależnych od składu.


Acha, tylko że ja często obserwuję ,że samoloty pasażerskie z krótkotrwałymi smugami są na wyższych wysokościach, bo przelatują NAD długotrwałymi smugami. Kolego wczoraj nad moim domem z dość niskiej wysokości przeleciał MAŁY samolot "niekomercyjny". Był znacznie niżej niż przeloty komercyjne. Gdzie w tym przypadku są Twoje "kryształki"?


Czy ty rozumiesz że my takie zjawiska jak krótkie smugi tłumaczymy na 2 sposoby? Jedno wytłumaczenie jest takie że są niesprzyjające warunki i smugi szybko znikają, albo wieje silny wiatr i je od razu rozwiewa (i przy okazji tłumaczy to przerywane smugi)? Co tu jest takiego trudnego do zrozumienia. Nie zgadzasz się? To udowodnij że się mylimy. UDOWODNIJ że nasze wytłumaczenie o wietrze rozwiewającym smugi jest fałszywe. Tylko w ten sposób możesz nas do czegokolwiek przekonać, a nie prezentując tylko swoją teorie.

Pozdrawiam

Użytkownik PaZi edytował ten post 10.07.2010 - 08:57

  • 1

#831 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

Zupełny brak kultury. Poziom chamstwa w twoich wypowiedziach jest niesamowicie wysoki. Mam nadzieję że jakiś moderator się tym zajmie w niedługim czasie. Pokażę tylko jeden przykład:


Wybacz chłopcze, od kiedy stwierdzenie faktu, jest objawem braku kultury? Co widzisz w poście, w którym napisałem, że nie raczycie do mnie napisać w sprawie wysłania mailem tych filmów? Pomijam już to, że brak zainteresowania wynika zupełnie z innych potrzeb dyskusyjnych z Waszej strony. A co do braku kultury, kto jak kto, ale Ty jesteś mistrzem łamania zasad kultury. Większego hipokryty nie znałem na tym forum.


Weź się ogarnij i nie spinaj pośladków. Napisz mi mail to Ci wszystko wyślę, a zamiast tego, to się mądrzysz i czepiasz. Skoro filmy nie działają, to zaproponowałem ,że je wszystkim powysyłam. Tak źle, tak niedobrze. Szukacie wszyscy dziury w całym, ale ja znam doskonale przyczyny takiego zachowania.

Czy ty rozumiesz że my takie zjawiska jak krótkie smugi tłumaczymy na 2 sposoby? Jedno wytłumaczenie jest takie że są niesprzyjające warunki i smugi szybko znikają, albo wieje silny wiatr i je od razu rozwiewa (i przy okazji tłumaczy to przerywane smugi)? Co tu jest takiego trudnego do zrozumienia. Nie zgadzasz się? To udowodnij że się mylimy. UDOWODNIJ że nasze wytłumaczenie o wietrze rozwiewającym smugi jest fałszywe. Tylko w ten sposób możesz nas do czegokolwiek przekonać, a nie prezentując tylko swoją teorie.

Pozdrawiam



Kryształki i niższa temp. w wyższych partiach nieba jest dla Was wyjaśnieniem - dlaczego chemtrailsy są długotrwałe.
Wyjaśnij jakim sposobem samolot ma znikającą szybko smugę znajdujący się znacznie wyżej od istniejącej smugi długotrwałej. Nie tłumacz mi tego idiotycznym wiatrem, bo jest różnica między rozwianiem a zniknięciem. Pod wpływem wiatru ta smuga po prostu szybciej zmieni się w obłok, bo taka jest struktura tych smug. One tworzą obłoki przede wszystkim dzięki ruchom mas powietrza. Nie rozumiesz pewnych pojęć.
  • 2

#832

Lynx.
  • Postów: 2210
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

*
Popularny

Znając Twoje skłonności do kłamania i do przeinaczania, to ja wyobraź sobie, że każdy sobie może wkleić dowolne zdjęcie i opisać : To jest lot taki, To jest lot sraki,...

Cieszyłbym się, gdyby kiedyś udało ci się zapanować nad swoją paranoją kłamstw, bo aż przykro czyta się twoje posty. Każdy może łatwo sprawdzić czy w tym przypadku piszę prawdę. Wystarczy w taki dzień jak wczoraj (z licznymi trwałymi smugami kondensacyjnymi) odpalić FlightRadar24 i poświęcić jakieś pół godziny na obserwacje przelatujących samolotów. Sam mogłeś tak zrobić kręcąc swoje filmiki. A skoro już o nich mowa, to zamiast żalić się, że nikt nie prosi o nie na kolanach, mógłbyś je jeszcze raz uploadować i byłoby po sprawie.

No sora, to niżej są te kryształki, bliżej ziemi, czy to w końcu temperatura maleje wraz z wysokością.

Uwaga, teraz będzie nowe określenie: inwersja temperatury, do przeczytania i przemyślenia. A kiedy się już z nim zapoznasz, to w ramach walki z upraszczaniem obrazu świata poczytaj o wilgotności powietrza, bo najwyraźniej zdążyłeś zapomnieć, że ona też wpływa na powstawanie i rozwój smug kondensacyjnych.
  • 8



#833

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6686
  • Tematów: 774
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

W meteorologii wprowadza się stałe opisujące określające wartość gradientu temperatur w określonych warunkach: gradient suchoadiabatyczny, gradient wilgotnoadiabatyczny, gradient superadiabatyczny.
Gradient suchoadiabatyczny

Gradient suchoadiabatyczny jest zmianą temperatury cząstki powietrza podczas wznoszenia lub opadania przy założeniu, że woda (para wodna) zawarta w cząstce nie kondensuje ani nie paruje. Gradient suchoadiabatyczny w atmosferze wynosi 9,8 °C/km (3 °C/1000 stóp (304 m)). Fizycznie, w czasie pionowego ruchu, cząstka powietrza napotyka różne ciśnienie otoczenia co powoduje zmianę jej objętości i zmianę temperatury. Zakłada się też, że nie ma żadnej wymiany ciepła z otoczeniem, np. promieniowania cząstki, pochłanianie promieniowania otoczenia lub słonecznego.
Gradient wilgotnoadiabatyczny

Kiedy cząstka próbna porusza się pionowo w atmosferze, a para wodna jest nasycona wtedy w wyniku adiabatycznego sprężania / rozprężania zachodzi skraplanie / parowanie zmniejszające zmiany temperatury cząstki. Tak określone zmiany temperatury nazywa się gradientem wilgotnoadiabatycznym. Wartość gradientu wilgotnoadiabatycznego zależy od temperatury i ciśnienia cząstki i rodzaju przejścia fazowego (skraplanie/parowanie resublimacja/sublimacja). Dla typowych warunków atmosferycznych wynosi 4,9 °C/km (1,5 °C/1000 ft)
Rzeczywisty gradient temperatury

W atmosferze pionowy gradient temperatury zależy od pory dnia i od wielu innych czynników i zazwyczaj zawiera się pomiędzy gradientem sucho- i wilgotnoadiabatycznym. Typowa wartość wynosi około 6,5 °C na km (3,57 °F/1000 ft lub 1,99 °C/1000 ft).

Źródło:Wikipedia,dział-meteorologia.

Powyższe skopiowałem,aby poszerzyć wasze wiadomości oraz pomóc Muhadowi w zrozumieniu pewnych zjawisk.


Cytat;Muhad napisałeś:"Znając Twoje skłonności do kłamania i do przeinaczania, to ja wyobraź sobie, że każdy sobie może wkleić dowolne zdjęcie i opisać : To jest lot taki, To jest lot sraki,... Nic nie wniosłeś."

Takie,srakie smugi opisywałeś wielokrotnie jako chemitrails,co ma również jak sam dowodzisz sraką wartość.Przeinaczone przeinaczenia i okłamujesz sam siebie.

A teraz OT:prośba do Moderatora tematu-proszę zabronić Muhadowi używania pedofilskich zwrotów typu:cyt.-"wybacz chłopcze........i nie spinaj pośladków".Jestem tolerancyjny-ale bez przesady.



#834

Defibrylator.
  • Postów: 59
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

*
Popularny

Jak tak czytam te Wasze tezy spiskowe, to jest to po prostu zabawne - jak w takim wieku można wierzyć w takie bzdury. Pomijając to, że spisek na tak wielką skalę nie wytrzymałby tyle w tajemnicy i to, że smugi są naukowo opisanymi zjawiskami:

- jestem pilotem z licencją turystyczną i tyle razy już widziałem, jak rozlewa się trochę paliwa odrzutowego przy tankowaniu (wg. przepisów przerwać tankowanie należy dopiero, gdy plama ma więcej, niż 1m2, więc widzicie jak często występuje to zjawisko) i jakoś obsługa petrolotu nie notuje wysokiego współczynnika zgonów. Sam sporo razy miałem na rękach jet fuel i oprócz nieprzyjemnej oleistej konsystencji i szybkiego parowania nie zauważyłem żadnych "zielonych domieszek", jak to było w przytoczonym przez kogoś w tym temacie fragmencie rozmów z pilotem, i paliwo nie wyrządziło mi żadnych szkód. Bardzo często przebywam na płycie lotniska i w obszarze tankowania ciągle czuć kerozynę i jakoś wszyscy ciągle żyjemy.

Radzę też poczytać o meteorologii w bardziej wiarygodnych źródłach, niż portale spiskowe. Nikt nie jest w stanie przewidzieć jak zachowa się substancja wypuszczona na wysokości przelotowej samolotu pasażerskiego.

Spójrzcie na to zdjęcie: http://pl.wikipedia....=20050219133048 Zostało wykonane w 1944r. Uważacie, że już wtedy, w czasie II wojny światowej ktoś myślał o tym, żeby zmniejszyć populację ludzkości, gdy ginęły miliony niewinnych ludzi?

A teraz do Pana, który twierdzi, że nagłe zniknięcie smugi jest dowodem na istnienie tych trutek. Jeśli spojrzysz na samolot na wysokości przelotowej, to zobaczysz, że smuga zaczyna się tuż za silnikiem. Jeśli nie ma smugi, to co - silnik się wyłączył? Jeśli dodawaliby tą trutkę, to tylko w paliwie - nie uszło by uwadze choćby bandzie spotterów przy bramie lotniska, że do samolotu podjeżdża jakaś inna cysterna, bo musieliby tankować ogromne ilości te substancji. Więc nikt mi nie wyjaśni jak oni to robią, że raz substancja byłaby rozpylana, a raz nie. Opcja z wyłączeniem silnika nie jest możliwa, bo nie dałoby się go włączyć z powrotem na takiej wysokości. To z pewnością prąd powietrzny o innej temperaturze, a bardzo możliwe, że miejsce, gdzie stykają się prądy i występują turbulencje zakłócające to zjawisko.

Nie chce mi się już więcej pisać, ale jak co, to chętnie odpowiem.

PS Pan który wspomniał, że widział dziwne smugi a godzinę później "ptaki niespokojnie podrywały się do lotu" najbardziej mnie rozbawił. Myślisz, że przez godzinę ta substancja dotarła by na ziemię akurat na Twoje osiedle? : D

Użytkownik Defibrylator edytował ten post 10.07.2010 - 19:10

  • 5

#835

Gienek.
  • Postów: 4
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Dzisiaj znowu cale niebo pokryli tym czyms. Ja osobiscie jestem bardzo przestraszony. Wygląda to okropnie, te dlugie nitki ułorzone w krzyże, ale tego jest. Poprostu jestem zalamany. Nie przekonuje mnie ze to są chmury, niebo jest koloru prawie szarego takie szare brudne niebo. Moze rzeczywiście jestem za młody ale ani mama ani tata nigdy nie widzieli czegos takiego.

Użytkownik Gienek edytował ten post 10.07.2010 - 19:15

  • 1

#836

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6686
  • Tematów: 774
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Dzisiaj znowu cale niebo pokryli tym czyms. Ja osobiscie jestem bardzo przestraszony. Wygląda to okropnie, te dlugie nitki ułorzone w krzyże, ale tego jest. Poprostu jestem zalamany. Nie przekonuje mnie ze to są chmury, niebo jest koloru prawie szarego takie szare brudne niebo. Moze rzeczywiście jestem za młody ale ani mama ani tata nigdy nie widzieli czegos takiego.


Lynx pokazał skąd się biorą krzyże i kratki.Czytałeś?Zaczynam odnosić wrażenie,ze kopiujesz wcześniejsze posty zwolenników.Nie dlatego,ze treść jest taka sama,ale ta melodia...



#837

Rainbow Lizard.
  • Postów: 484
  • Tematów: 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

(...)
- jestem pilotem z licencją turystyczną i tyle razy już widziałem, (...)

Post bardzo dobry, doświadczenia z pierwszej ręki. Szkoda tylko, że Muhad albo to zignoruje, albo odpowie tekstem na poziomie "Chciałbyś" (już raz to w tym temacie zrobił). Ewentualnie uzna cię za agenta Imperium Zła. (ave Satan!)

Radzę też poczytać o meteorologii w bardziej wiarygodnych źródłach, niż portale spiskowe.

Wszystkie inne źródła są niewiarygodne i inwigilowane przez masońskich agentów. To forum też. To ty nie wiedziałeś?

A teraz do Pana, który twierdzi, że nagłe zniknięcie smugi jest dowodem na istnienie tych trutek. Jeśli spojrzysz na samolot na wysokości przelotowej, to zobaczysz, że smuga zaczyna się tuż za silnikiem. Jeśli nie ma smugi, to co - silnik się wyłączył? Jeśli dodawaliby tą trutkę, to tylko w paliwie - nie uszło by uwadze choćby bandzie spotterów przy bramie lotniska, że do samolotu podjeżdża jakaś inna cysterna, bo musieliby tankować ogromne ilości te substancji.

A oprócz tego pytanie - czy dodawanie do paliwa jakiejś "trucizny" nie spowodowałoby na dłuższą metę problemów z silnikiem? I czy dodatkowa, nie będąca substancja z paliwem w zbiorniku nie spowodowałaby dziwnie niskiej wydajności silników albo dziwnie wysokiego zużycia paliwa?

PS Pan który wspomniał, że widział dziwne smugi a godzinę później "ptaki niespokojnie podrywały się do lotu" najbardziej mnie rozbawił. Myślisz, że przez godzinę ta substancja dotarła by na ziemię akurat na Twoje osiedle? : D

Nie ma to jak teorie spiskowe. Zabójcza trucizna (mniejsza o to, że zwolennicy TS nie znają jej składu, o dowodach nie wspominając...), która płoszy ptaki, jest odporna na działanie wiatru i spada na ziemię z prędkością zrzuconej cegły. Kocham absurd.

(...)Wybacz chłopcze,

Ojeeej, Muhaaad, "chłooopcze", nie wiedziałem, że ty tak od razu... Oh, a ja taki nieuczesany, ale ze mnie gapa! xP

od kiedy stwierdzenie faktu, jest objawem braku kultury?

Cytując:

O czym to świadczy? O tym, że niestety dla Was PRAWDA nie liczy się w ogóle. Prawda leży daleko od Waszego systemu potrzeb. Ja na miejscu Waszym wstydziłbym się, bo do mądrowania się jesteście pierwsi, lecz do rzetelnej weryfikacji to już wolicie sypnąć hasełkami z wikipedii. Ruszcie te zardzewiały tyłki i poruszcie neurony do zdrowego myślenia. Obserwujcie świat.

Ponieważ nikt nie chciał ciebie prosić o wysłanie filmików, dorobiłeś do tego całą teorię. Stwierdziłeś, że dla innych "prawda" nie liczy się w ogóle, nikt jej nie potrzebuje etc. Nie ma to jak przyszywanie kamizelki do guzika.

Co do hasełek z Wikipedii - a co konkretnie ci się w nich nie podoba? Jeśli widzisz w nich błędy merytoryczne, nie krępuj się i nam je wskaż - jak zawsze, twoja skrupulatna analiza poparta wielką wiedzą (masz doktorat we wszystkich dziedzinach nauki - a przynajmniej zachowujesz się tak, jakbyś miał) oraz cytatami z innych encyklopedii, książek etc. na pewno okaże się niezwykle pomocna.

Na tym polega problem z twoimi postami - dostajesz twarde, naukowe fakty, i zamiast chociażby starać się je obalić, rzucasz hasełkami w stylu "zacznijcie zdrowo myśleć", "obserwujcie świat" i robisz sobie osobiste wycieczki.

Istnieje cała masa innych powodów, dla których nikt nie poprosił cię o przesłanie tego na maila. Na przykład:
- wszyscy dobrze znają jakość twoich "dowodów" i są przekonani, że te filmiki nie są warte takiego zachodu,
- nie każdego ten temat interesuje na tyle, aby specjalnie bawić się w ściąganie filmików z linków,
- nikt nie chce do ciebie napisać, bo całkiem możliwe, że w mailu wrzucisz tekst na poziomie "Widzisz, trzeba było tak od razu, leń!",
- to ty chcesz podać coś, co uznajesz za dowód, nie odwrotnie. Dlaczego mam specjalnie ganiać po mailach etc., skoro to tobie powinno zależeć na udowodnieniu tego, co piszesz? Przecież to twoja teoria.

(...)Pomijam już to, że brak zainteresowania wynika zupełnie z innych potrzeb dyskusyjnych z Waszej strony.

Dobrze wiedzieć, że siedzisz w czyjejś głowie na podstawie jednej, nic nie znaczącej błahostki jesteś w stanie odgadnąć czyjeś zamiary.

A co do braku kultury, kto jak kto, ale Ty jesteś mistrzem łamania zasad kultury.

Cytaty, cytaty, cytaty... coś ich tutaj nie widzę.

Większego hipokryty nie znałem na tym forum.

Widać nie znasz siebie.

Weź się ogarnij i nie spinaj pośladków. (...)

Jak na razie to ty zachowujesz się najbardziej agresywnie - o czym świadczy chociażby powyższy cytat. I zanim stwierdzisz, że "nie ma nic złego w poproszeniu kogoś o to, aby się uspokoił" - chodzi nie o treść, a o ton i użyte słownictwo.

Kryształki i niższa temp. w wyższych partiach nieba jest dla Was wyjaśnieniem - dlaczego chemtrailsy są długotrwałe.
Wyjaśnij jakim sposobem samolot ma znikającą szybko smugę znajdujący się znacznie wyżej od istniejącej smugi długotrwałej. Nie tłumacz mi tego idiotycznym wiatrem, bo jest różnica między rozwianiem a zniknięciem. Pod wpływem wiatru ta smuga po prostu szybciej zmieni się w obłok, bo taka jest struktura tych smug. One tworzą obłoki przede wszystkim dzięki ruchom mas powietrza. Nie rozumiesz pewnych pojęć.

Zaraz, skąd znasz strukturę tych smug? Wziąłeś samolot i następnie zbierałeś ich próbki?

Użytkownik Tekeeus edytował ten post 10.07.2010 - 20:54

  • 2

#838

PaZi.
  • Postów: 933
  • Tematów: 4
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Wyjaśnij jakim sposobem samolot ma znikającą szybko smugę znajdujący się znacznie wyżej od istniejącej smugi długotrwałej. Nie tłumacz mi tego idiotycznym wiatrem, bo jest różnica między rozwianiem a zniknięciem. Pod wpływem wiatru ta smuga po prostu szybciej zmieni się w obłok, bo taka jest struktura tych smug. One tworzą obłoki przede wszystkim dzięki ruchom mas powietrza. Nie rozumiesz pewnych pojęć.


Jak dobrze zauważyłeś:

"bo jest różnica między rozwianiem a zniknięciem"

czyli jest różnica między słabym wiatrem (powolnym ruchem mas powietrza), a silnym wiatrem. Nie wiem skąd ty się wziąłeś ale ja wiele razy podczas moich urodzin mogłem się zabawić świeczkami i jak się mocniej dmuchnęło to przez chwilę nie było widać dymu ze świeczki. Dla ciebie to jest magiczne zniknięcie a dla mnie rozrzedzenie w powietrzu. Jak już wspominaliśmy, wiatr może się zmieniać co 50 metrów wysokości, a jeśli był dostatecznie silny to po kilku minutach kryształki tej smugi mogą się znajdować wiele kilometrów dalej w porównaniu do tej samej smugi przy braku wiatru. Tak ja to rozumiem na chłopski rozum, czyli na podstawie własnych obserwacji. Być może wiatr jakoś inaczej wpływa na te kryształki i być może je niszczy, nie wiem.

Odnośnie filmów: Kończ waść, wstydu oszczędź. Pokazałeś swoje niechlujstwo w uploadowaniu filmów, a teraz masz do mnie pretensję że ja cię nie poproszę o kolejne ich wysłanie. No jeszcze czego. Wstawiłeś linki do postu? Do twój problem by one działały. W każdej chwili możesz wkleić poprawne linki.

Pozdrawiam
  • 0

#839

Mariush.
  • Postów: 4319
  • Tematów: 60
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 5
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Wyjaśnij jakim sposobem samolot ma znikającą szybko smugę znajdujący się znacznie wyżej od istniejącej smugi długotrwałej. Nie tłumacz mi tego idiotycznym wiatrem, bo jest różnica między rozwianiem a zniknięciem. Pod wpływem wiatru ta smuga po prostu szybciej zmieni się w obłok, bo taka jest struktura tych smug. One tworzą obłoki przede wszystkim dzięki ruchom mas powietrza. Nie rozumiesz pewnych pojęć.

Pozwolę sobie co nieco napisać w tej kwestii.

Najniższa warstwa atmosfery - troposfera, sięgająca do ok. 10 km zimą i 12 km latem zawiera ok. 99% atmosferycznej wody. Wilgotność powietrza w tej warstwie maleje z wysokością i na granicy z tropopauzą spada praktycznie do zera. Dlatego też nie jest dziwne, iż samoloty pasażerskie latające na górnych pułapach (gdzieś ponad 11 km) będą wytwarzać krótkie, zanikające smugi lub wręcz wcale nie będą się one pojawiać. I to nawet mimo sprzyjającej, cirrusowej pogody pozwalającej na powstawanie bardzo długich i trwałych smug 1-2 km niżej.
  • 2



#840

Defibrylator.
  • Postów: 59
  • Tematów: 2
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano


(...)
- jestem pilotem z licencją turystyczną i tyle razy już widziałem, (...)

Post bardzo dobry, doświadczenia z pierwszej ręki. Szkoda tylko, że Muhad albo to zignoruje, albo odpowie tekstem na poziomie "Chciałbyś" (już raz to w tym temacie zrobił). Ewentualnie uzna cię za agenta Imperium Zła. (ave Satan!)

Dzięki! No pewnie niedługo się dowiem, że ja też się sprzedałem i ukrywam informacje o tym, że co tydzień EPWA ma nową obsługę na płycie.

A oprócz tego pytanie - czy dodawanie do paliwa jakiejś "trucizny" nie spowodowałoby na dłuższą metę problemów z silnikiem? I czy dodatkowa, nie będąca substancja z paliwem w zbiorniku nie spowodowałaby dziwnie niskiej wydajności silników albo dziwnie wysokiego zużycia paliwa?

Nie mam pojęcia, czy są trucizny zdolne wytrzymać warunki panujące w silnikach. Nie jestem chemikiem :) Musiałyby być w stanie znieść ogromne ciśnienie podczas sprężania i wysoką temperaturę zapłonu. Ale totalną bzdurą jest jakoby chemitrails mogły zawierać toksyczne dla człowieka metale, np kadm. Proszę sobie wyobrazić co by się działo w takim silniku, wiedząc, że temperatura topnienia np. kadmu to 371°C. To od razu czyni zupełnie wyssanymi z palca statystyki podane przez kogoś wcześniej w tym temacie, w których te metale figurowały. Bo powtarzam, iż nie możliwym jest tankowanie tych trucizn do zbiorników innych, niż zbiorniki paliwa. Nasi zdolni spotterzy mają sprzęt pozwalający na dokładne rozpoznanie samolotu na wysokości przelotowej, więc nie umknęło by ich uwadze, gdyby podjeżdżała do samolotu inna cysterna niż od tankowania, a oni są nie mniej ciekawscy od Was.

Gdyby mieli coś rozpylać, to prędzej dodawaliby to do zwykłego paliwa do tłokowych silników samolotowych. Mały procent paliwa w takich silnikach w ogóle się nie spala, lecąc od razu do układu wydechowego. No i samoloty te latają na niższych wysokościach, co pozwalałoby na dokładniejsze opryskiwanie... ale jak na złość one zostawiać śladów nie chcą. Tak w ogóle to czy nie lepiej byłoby dodawać to do paliw samochodowych? O wiele bardziej ekonomiczne, wydajniejsze i można bardzo precyzyjnie skażać wybrane obszary. No ale niestety - spiskowcy są chyba tak głupi, że wybrali najmniej wydajną, najmniej ekonomiczną i najbardziej widoczną formę skażania. Nic dojąć nic ująć.

No i ostatnia rzecz o której napiszę w tym poście - jeśli te smugi powstają z jakichś trucizn, to samolot musiałby brać ich tyle, że niewiele miejsca zostałoby na paliwo. Już nie wspominając, że to szalenie nieekonomiczne w czasach, gdy przewoźnicy zaczynają ważyć pasażerów i każą im dopłacać do biletu, gdy ważą za dużo (poważnie!).

Pozdrawiam ludzi zdroworozsądkowych!

Użytkownik Defibrylator edytował ten post 10.07.2010 - 23:41

  • 2


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości oraz 0 użytkowników anonimowych