Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chemtrails – coś wisi w powietrzu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7696 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Chemtrails – coś wisi w powietrzu ? (535 użytkowników oddało głos)

Chemtrails - rozpylana chemia na niebie, czy obalona teoria spiskowa ?

  1. Głosowano Zostało wykazane, że Chemtrails to nie tylko teoria. To jest fakt. (137 głosów [25.61%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 25.61%

  2. Głosowano Sceptycy zasiali lekką niepewność, ale ogólnie nie poradzilili sobie z tematem - skłaniam się ku wersji spiskowej. (57 głosów [10.65%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 10.65%

  3. Głosowano Nie wiem. Obie strony dyskusji mają wiele mocnych argumentów i obie wersje są równie prawdopodobne. (64 głosów [11.96%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 11.96%

  4. Głosowano W kilku kwestiach sceptycy nie potrafili czegoś wyjaśnić, ale raczej wykazali, że spisku nie ma. (42 głosów [7.85%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 7.85%

  5. Głosowano Teoria o Chemtrails została obalona. (235 głosów [43.93%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 43.93%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1141

Arkadiusz.

    Pilot in command

  • Postów: 757
  • Tematów: 6
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Akurat przyczyna holdingu w piękny słoneczny dzień jest prosta. Startuje sobie z Okęcia Boeing 737. Na krótko po starcie kapitan zauważa, że jego wysokościomierz zatrzymał się na określonej wartości, a wysokościomierz pierwszego oficera działa normalnie. Resetują elektronikę, sytuacja się normuje, ale po chwili znowu coś szaleje. Z jednej strony nic wielkiego, ale z drugiej sytuacja niepewna, bo nie wiadomo czy to jakiś błąd, czy np. gdzieś jest zwarcie, które na dłuższą metę może skończyć się pożarem. Załoga zgłasza awarię. Samolot jest jednak zatankowany na dłuższą podróż, a jak wiemy masa startowa (MTOW) jest wyższa od masy do lądowania (MLW) Boeing 737 nie posiada instalacji do zrzutu paliwa, należy je więc wypalić. Wchodzi się więc w holding i krąży tam, aż masa będzie odpowiednia. Potem lądowanie, maszyna w ręce mechaników i cały tabun wkurzonych na maksa pasażerów, których czeka podstawienie innej, sprawnej maszyny lub lot tą samą, jeśli mechanicy stwierdzą, że usterka nie była zbyt poważna. Ktoś powie "marnotrawstwo paliwa/czasu/panikarstwo" Gdzie jak gdzie, ale w lotnictwie na bezpieczeństwie się nie oszczędza. Tam myśli się do przodu. Jeżeli instrukcja użytkowania zaleca lądować, robi się to. Dlatego samolot uchodzi za najbezpieczniejszy środek transportu.
Pogoda czy awaria na pokładzie jest tylko jedną z przyczyn holdingu. Przyczyna może znajdować się także na ziemi. Awaria ILS, oblot ILS po usunięciu usterki, problemy z siłą sygnału radiolatarni. Czasem bałagan może sprawić "niedzielny pilot" w małej maszynie, który władował się w sam środek obszaru kontrolowanego lotniska. Wystarczy sobie posłuchać częstotliwości EPWA czy przejrzeć raporty PKBWL, aby stwierdzić że przynajmniej raz w miesiącu zdarza się nad Okęciem obecność pana "kim jestem? gdzie jestem? Uciec ale dokąd?" :) Zanim kontrola ustawi od nowa kolejkę do lądowania trochę schodzi. Holding jest w tym przypadku "boczną kieszenią" do której można schować nadmiarowe samoloty na czas wyjaśnienia sytuacji. Kolejna przyczyna to np. chmary ptaków. Wtedy albo czeka się, aż same odlecą, albo też wysyła się sokolników, a w międzyczasie gdzieś ten ruch trzeba podziać. Aby uniknąć bałaganu zbliżający się do lotniska krążą w holdingu.
Inną sprawą są wspomniane przez Mishkę okienka, czyli sloty, czasem holding wynika z tego, że maszyna jest zbyt wcześnie lub zbyt późno i musi zwyczajnie zaczekać na swoją kolej, a na pobocze przecież nie zjedzie :)
  • 1



#1142

Mishka.
  • Postów: 310
  • Tematów: 5
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Załóżmy przez moment, że paliwo lotnicze jest "uszlachetniane". Zostawmy na razie jak, gdzie i w jakim celu.
Moje pytanie. Jak odróżnić spaliny z normalnego paliwa od spalin zmiksowanego? Wszak smugi będą się układały w podobny, jeśli nie identyczny sposób.

Nie odróżnił byś. To prawda. Tyle, że w świetle tego co wiemy miało by to mniej więcej taki sam skutek jak dolanie flakonika perfum do 40 litrów bioestru, a następnie oczekiwanie, że miły zapach rozejdzie się po osiedlu.
Poza tym podważasz jedną z najważniejszych podstaw tej teorii - mianowicie twierdzisz, że smugi będą jeśli nie identyczne, to w każdym razie bardzo podobne, a przecież właśnie na podstawie wyglądu ocenia się co jest smuga chemiczną, a co zwykłą - kondensacyjną

Użytkownik Mishka edytował ten post 06.08.2010 - 20:48

  • 0

#1143

kapuchy.
  • Postów: 591
  • Tematów: 10
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

*
Popularny

Aquila i Lynx, przedstawiacie kiepskie argumenty.
Lynx, na Ziemi bywały okresy sporo cieplejsze niż dzisiaj, bywało też więcej co2. Więc pewnie człowiek nie ma z tym nic wspólnego.

Proponuję zabawę w drugą stronę, bo temat staje się nudny.

Załóżmy przez moment, że paliwo lotnicze jest "uszlachetniane". Zostawmy na razie jak, gdzie i w jakim celu.
Moje pytanie. Jak odróżnić spaliny z normalnego paliwa od spalin zmiksowanego? Wszak smugi będą się układały w podobny, jeśli nie identyczny sposób.

Wszystkie auta mam na ON i bez problemu po zapachu odróżniam domieszkę bio. Wali plackami jak nie wiem.
Tylko jak powąchać smugę kondensacyjną?

Macie panowie jakiś pomysł jak to odróżnić?


Na tej:
Charakterystyka paliwa
stronie jest podana charakterystyka najbardziej powszechnego paliwa do turbinowych silników lotniczych.
Liczba jakichkolwiek cząstek stałych wynosi maks 1mg/l bo inaczej instalację wtryskową diabli by wzięli raz dwa.


tutaj:
Wpływ zanieczyszczeń na korozję silnika turbinowego
omówiono procesy związane ze szkodliwością związków chemicznych w silnikach turbinowych, co prawda omawia się silniki okrętowe, ale silniki lotnicze stawiają jeszce wyższe wymagania.

W paliwie lotniczym NIE MA MIEJSCA na dodatki o jakich pisza zwolennicy chemtrails. Przede wszystkim ze względu na ich szkodliwość, co za tym idzie niebezpieczeństwo dla załogi , pasażerów, poza tym , ze względu na kompletną nieekonomiczność - 1mg/l to = 1 g/1000 litrów! To ile by mozna władować trucizn do paliwa na przelot...?
Boeing 747 ma pojemność zbiorników paliwa ok 216 m3, czyli można by władowac w niego 216 gramów dodatkowych trucizn.... Myslę, ze nie trzeba tego dalej komentowac....
  • 5

#1144

Mishka.
  • Postów: 310
  • Tematów: 5
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

*
Popularny

Czemu niektóre samoloty zostawiają za sobą smugę, a inne nie ?

Powyższe pytanie wynika z obserwacji, które mówią nam, że jedne samoloty zostawiają za sobą ślad, który pozostaje długo na niebie i się rozprzestrzenia, a inne NA TYM SAMYM NIEBIE zostawiają krótkie smugi, albo nawet żadnych.

Ta różnica często używana jest jako dowód na istnienie smug chemicznych, które z racji swojego długiego życia mają niby być w jakiś sposób różne od tych krótkotrwałych. Popatrzmy na obrazek, który wyjaśni o co chodzi:



Dołączona grafika



Te ślady nazywamy smugami kondensacyjnymi. Nie jest to dym z silników, tworzą się one gdy woda zawarta w spalinach miesza się z zimnym, wilgotnym powietrzem i kondensuje w postaci kryształków lodu. Smuga kondensacyjna jest w zasadzie chmura typu cirrus. Gdy powietrze jest wilgotne i wystarczająco zimne smugi mogą pozostawać przez długi czas, a czasem się rozprzestrzeniać.

Są dwa główne powody dla których jedne samoloty zostawiają smugi, a inne nie. Pierwszym, mniej istotnym powodem jest to, że różne samoloty mają różne silniki. A niektóre silniki wymagają innych warunków aby zostawić za sobą smugę kondensacyjną. Na przykład Airbus A340 (pierwszy oblot w 1991 roku) widoczny na zdjęciu po lewej stronie zostawia za sobą smugę, zaś Boeing 707 (pierwszy oblot 1957) nie zostawia. Oba lecą na wysokości 33000 stóp (FL330), ale nowsze silniki Airbusa wytwarzają więcej wilgoci o innej temperaturze i stąd za nim powstaje smuga.



Dołączona grafika



Kolejny powód, w zasadzie najważniejszy, dla którego widzimy smugę za jednymi samolotami, a za innymi nie jest bardzo prosty, a jednocześnie łatwy do przeoczenia. Mianowicie SAMOLOTY LATAJĄ NA RÓŻNYCH WYSOKOŚCIACH.

To naprawdę proste. Powodem, dla którego za jednym samolotem możemy obserwować smugę kondensacyjną, a za innym nie, jest to, że poruszają się w powietrzu o różnych właściwościach fizycznych. Dla uproszczenia przyjmijmy, że zależy to tylko od temperatury i wilgotności (aczkolwiek problem jest bardziej złożony).

Gdy samolot znajduje się w wilgotnym powietrzu zostawia smugę. W suchym nie zostawia. Można by jednak sądzić, że warstwy suchego i wilgotnego powietrza odległe są od siebie o kilka mil. Nieprawda. SUCHE I WILGOTNE POWIETRZE MOŻE SĄSIADOWAĆ ZE SOBĄ W ODLEGŁOŚCI KILKU STÓP (1 stopa = 12 cali = 30,5cm). Przypatrzmy się na przykład chmurom:


Dołączona grafika

Wewnątrz chmury jest wilgotno. Na zewnątrz jest sucho. Jaka jest różnica pomiędzy „wewnątrz”, a „na zewnątrz”? Czasem nawet mniej niż metr. Chmury tworzą płaską warstwę z wyraźną granicą na pewnej wysokości. Poniżej nie ma chmur. Powyżej są.

Przedstawiłem tu zdjęcie cumulusów, popatrzmy jednak na chmury wyższego pułapu:




Dołączona grafika



Znów widzimy płaską warstwę. Różnica pomiędzy byciem w tej warstwie, a poza nią znów wynosi kilka stóp.

Ta warstwowość powietrza nie ogranicza się tylko do chmur. Niebo, które uważamy za czyste i bezchmurne także zawiera różne warstwy powietrza o różnej temperaturze i wilgotności. Zostało to dobrze zilustrowane przy zdjęciu startu rakiety SDO. W czasie, gdy wzlatywała w górę z początku nie zostawiała smugi kondensacyjnej, jako że powietrze było suche. Po osiągnięciu pułapu w którym powietrze było bardziej wilgotne widoczna jest smuga kondensacyjna, która znów zanika, gdy rakieta osiąga poziom na którym znów jest suche powietrze.

Jakkolwiek dziwnie by to zdjęcie nie wyglądało, nie jest to żadna dorysówka. Oryginał można zobaczyć na tej stronie http://www.universet...-study-the-sun/



Dołączona grafika



Tak wiec, jeśli samolot leciałby przez środkowy region zostawiłby długotrwała smugę kondensacyjną. Jeśli byłby ponad lub poniżej nie zostawiłby żadnej. Czemu ślad nie jest linią prostą? Ano dlatego, że powietrze nie jest statyczne i przemieszcza się w poziomie. Prosta pionowa smuga kondensacyjna po kilkunastu sekundach nie jest już prosta. Tym bardziej pozioma smuga będzie rozwiewać się na boki, a może też się rozrastać jak każda chmura (o czym w następnym rozdziale).

Powiecie, no dobrze, ale samoloty latają na tej samej wysokości. Możecie uważać, że ich wysokość nie różni się nawet o tych kilka metrów. Odpowiem na to, że NIE WIEMY JAK WYSOKO LECI SAMOLOT – innymi słowy – na jakim pułapie aktualnie się znajduje. Nikt nie może stwierdzić czy drugi samolot leci na tym samym pułapie. Popatrzmy na to:



Dołączona grafika



Zrobiłem zdjęcie samolotu lecącego na wysokości 35000 stóp. Przeskalowałem je o 102,9%, aby wyglądało jak samolot na wysokości 34000 stóp, a następnie o 109,4% to znaczy tak, jakby wyglądał samolot na wysokości 32000 stóp. Myślę, że zgodzicie się ze stwierdzeniem, że na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie. Nawet pomimo tego, że to, co widzimy na zdjęciu to powiększenie. Obraz, jaki widzielibyśmy z ziemi wyglądałby tak:



Dołączona grafika



Nawet jeśli samoloty lecą niżej, to ciągle wyglądają podobnie. Gdy jeden leci na wysokości 20000 stóp, a drugi na 18285 stop, a więc różnica poziomów wynosi ok 600 metrów wyglądają prawie tak samo dla nieuzbrojonego oka. I to przy założeniu, że jest to ten sam model samolotu i widoczne są w tym samym czasie na tym samym kawałku nieba (i na dodatek oba lecą w tym samym kierunku, gdyż samoloty lecące z przeciwnych kierunków z założenia lecą na innej wysokości). Sytuacja, która prawie nigdy się nie zdarza. Jeśli maszyny są różne, albo lecą w stosunku do siebie pod kątem, albo są daleko od siebie wtedy niemożliwym jest określenie względnej różnicy wysokości pomiędzy nimi. Popatrzmy na to zdjęcie:



Dołączona grafika



Wyglądają, jakby były na tej samej wysokości i zaraz miały w siebie uderzyć, prawda? Tymczasem samolot JAL (Boeing 777) znajduje się wyżej o co najmniej 350 metrów niż samolot DHL (Airbus 300), pomimo, że Boeing wydaje się bliżej ziemi. Tak więc odpowiedź na pytanie czemu samoloty czasem zostawiają smugi, a czasem nie brzmi: ponieważ latają na różnych wysokościach, a na różnej wysokości mamy odmienne warunki fizyczne.



Następna część będzie traktować o smugach kondensacyjnych które się długo utrzymują i które rozrastają się po niebie zasnuwając je całe.
  • 15

#1145

Lynx.
  • Postów: 2210
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Lynx, na Ziemi bywały okresy sporo cieplejsze niż dzisiaj, bywało też więcej co2. Więc pewnie człowiek nie ma z tym nic wspólnego.

Przez chwilę myślałem, że silnik forum pomylił linki :-D Może warto by odgrzebać tamtego flejma? Ostatnich 12 miesięcy było najcieplejszym okresem w historii pomiarów, a być może w ogóle najcieplejszym w ciągu ostatnich paru tysięcy lat.

Załóżmy przez moment, że paliwo lotnicze jest "uszlachetniane". Zostawmy na razie jak, gdzie i w jakim celu.
Moje pytanie. Jak odróżnić spaliny z normalnego paliwa od spalin zmiksowanego? Wszak smugi będą się układały w podobny, jeśli nie identyczny sposób.

Niewiele mogę dodać ponad to, co napisał Mishka. Wierzący w "chemtrailsy" uważają, że można je łatwo odróżnić od zwykłych smug kondensacyjnych po czasie, przez jaki utrzymują się w powietrzu. Podważając tą prostą zależność podważa się całą teorię "chemtrailsów".
  • 0



#1146

Zagaroth.
  • Postów: 124
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Należało by przebadać próbki paliwa i to całą masę takich próbek, lub skład powietrza ze smugi. Tu i ówdzie były takie opisy. Problem w tym na ile są wiarygodne?

Aby to zrobic trzeba najpierw najglosnic ta sprawe. Nie wyobrazam sobie zwyklego czlowieka dokonujacego tych badan na wlasna reke.

U mnie w Gdansku znowu lataja, jest zachmurzenie - takie niskie ciemne chmury - ale gdy sie przerzedzaja, widac jak nad nimi samoloty ciezko pracuja.

Na koniec dodam - niech was nie zwioda wysokie oceny (znaczki "popularny") postow Mishki i innych. Na forum tym zebralo sie kolko wzajemnej adoracji, ktore koniecznie chce nam wmowic, ze chemia na niebie to cos normalnego, mamy watla pamiec i jestesmy bezmyslnymi paranoikami. Post pisze pan, ktory ma podobno 41 lat, a zatem bardzo powazny czlek, dostaje duzo plusikow, zadaje bardzo madre pytania, cos tam niby wyjasnia, a reszta kolka wspiera jego wypociny tak, abysmy mysleli, ze tak madrze napisal i uznali jego wyjasnienia za rozwiazujace problem "chemicznych smug". Wiem, ze sami to widzicie, ale z pewnoscia sa osoby, ktore daja sie nabrac na takie sztuczki.
  • -5

#1147

Rainbow Lizard.
  • Postów: 484
  • Tematów: 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

(...)Aby to zrobic trzeba najpierw najglosnic ta sprawe. Nie wyobrazam sobie zwyklego czlowieka dokonujacego tych badan na wlasna reke.

Na tym polega jeden z wielu problemów z teorią chemtrails. Aby w ogóle zdobyć jakieś dowody, trzeba od razu założyć, że teoria ta jest prawdziwa. Funkcjonuje tu ten sam schemat, co w przypadku większości teorii konspiracyjnych (wliczając w to teorie związane z WTC czy katastrofą pod Smoleńskiem) - teoria spiskowa powstaje na samym początku, gdy nie ma jeszcze żadnych dowodów, śladów etc., i dopiero później jej zwolennicy zaczynają szukać dowodów, które by ją potwierdzały. To nie teoria dostosowuje się do faktów - to fakty mają dostosować się do teorii.

Nawet, jeśli przyjmie się, że chemtrails rzeczywiście istnieją (...a nie istnieją), to NADAL nie masz dowodu na to, że to jakakolwiek trucizna. A zatem, powtarzam pytania postawione w moim poprzednim poście. Odpowiedzi zapewne i tak się nie doczekam (prawdopodobnie dlatego, że sam jej nie znasz), ale spróbować nie zaszkodzi.

Czy masz jakieś podstawy, aby podejrzewać, że populacja Polski, Europy i całego świata jest truta?

Czy masz dowody na to, że nagle wzrosło zachorowanie na określone choroby? Czy masz dowody na to, że coraz więcej ludzi ma objawy wskazujące na zatrucie metalami ciężkimi?

Czy masz dowody na to, że ludzie coraz częściej zgłaszają się do lekarza z objawami będącymi wynikiem zatrucia szkodliwymi związkami chemicznymi?


Za każdym razem, gdy nie podejmujesz polemiki z kontrargumentami sceptyków (a robisz to praktycznie przy okazji każdego posta), liczba osób, które będziesz w stanie przekonać, maleje.

U mnie w Gdansku znowu lataja, jest zachmurzenie - takie niskie ciemne chmury - ale gdy sie przerzedzaja, widac jak nad nimi samoloty ciezko pracuja.

A, tak, czyli po tym, jak chmury się rozejdą widzisz samoloty. No i? Jedyne, czego to dowodzi to fakt, że dzisiaj, tak jak każdego innego dnia, w powietrzu nad Polską znajdują się tysiące samolotów latających od lotniska do lotniska. Ponadto zachmurzenie wskazuje na to, że w niektórych partiach atmosfery wilgotność może być dosyć wysoka, a co za tym idzie - smugi kondensacyjne mogą utrzymywać się w powietrzu przez dosyć długi okres czasu.

Na koniec dodam - niech was nie zwioda wysokie oceny (znaczki "popularny") postow Mishki i innych. Na forum tym zebralo sie kolko wzajemnej adoracji, ktore koniecznie chce nam wmowic, ze chemia na niebie to cos normalnego, mamy watla pamiec i jestesmy bezmyslnymi paranoikami.

Raz - nikt ze sceptyków nie twierdzi w ogóle, że istnieją "chemtrails"/chemia to coś normalnego. Zamiast tego sceptycy udowadniają (i w sumie już dawno udowodnili...), że żadnych chemtrails/chemii nie ma.

Dwa - jakby się tak nad tym zastanowić, to rzeczywiście "chemia na niebie" jest czymś normalnym, jednak nie w takim sensie, w jakim to rozumiesz. Każdego dnia tysiące ton związków chemicznych, różnych pierwiastków etc. dostaje się do atmosfery - pochodzą z rur wydechowych, kominów, parują z jezior, gleby, są wypuszczane do atmosfery poprzez naciśnięcie przycisku na puszce z dezodorantem etc. Nie ma w tym jednak żadnego spisku - jest po prostu rozwój cywilizacji.

Trzy - skoro twierdzisz, że forum przekształciło się w "kółko wzajemnej adoracji", to dlaczego na przykład Radoslaw dostał plusy za Ten post? Gdyby twoje kółko rzeczywiście istniało, powinien zostać zminusowany na potęgę, a jednak ma trzy "plusiki".

Post pisze pan, ktory ma podobno 41 lat, a zatem bardzo powazny czlek, dostaje duzo plusikow, zadaje bardzo madre pytania, cos tam niby wyjasnia, a reszta kolka wspiera jego wypociny tak, abysmy mysleli, ze tak madrze napisal i uznali jego wyjasnienia za rozwiazujace problem "chemicznych smug". Wiem, ze sami to widzicie, ale z pewnoscia sa osoby, ktore daja sie nabrac na takie sztuczki.

Wspaniale. Udowodnij w takim razie, dlaczego tylko "coś tam niby wyjaśnia". Skoro jego argumenty tylko wyglądają na inteligentne i przemyślane, to je obal. Przecież to tylko sztuczki, a zatem z pewnością jesteś w stanie bardzo łatwo obalić jego twierdzenia.

Ogółem - nie podejmujesz dyskusji z argumentami, jednocześnie twierdząc, że bardzo łatwo mógłbyś je obalić (to przecież "sztuczki" - LOL). Twoje posty w dużej mierze ograniczają się tylko do napisania, że chemtrails to prawda "bo tak i już/bo ja wiem". Ignorujesz kontrargumenty sceptyków, licząc na to, że ktoś przeczyta twój post i uzna, że jednak masz rację (i właśnie za to najprawdopodobniej dostałeś minusy - post nic sobą nie reprezentuje).

Argument o uszkodzeniu silników mnie nie przekonuje. Wszak skład mieszanki można dobrać tak, żeby był obojętny dla pracy silnika.

Możliwe - tyle tylko, że rodzi się pytanie, czy w takiej sytuacji owa mieszanka nadal nadawałaby się do trucia ludności bądź zabawy z atmosferą.

Poza tym dosyć spore wątpliwości budzi fakt, że w Sieci krąży co najmniej kilka diametralnie odmiennych wersji składu rzekomych chemtrails. Większość z nich prawdopodobnie została zmyślona na kolanie w czasie przerwy obiadowej, zaś niektóre z nich zawierają związki chemiczne, które nie mają prawa istnieć (barek sodu). Idealnym przykładem jest tekst zamieszczony w tym poście.

Skoro sposób układania się smug jest zależny od tak wielu czynników i na podstawie wyglądu nie da się powiedzieć czy to zwykły ślad, czy uszlachetniony, to jest to potencjalnie bardzo dobry sposób na "uszlachetnianie" powietrza. Bo bardzo trudny do wykrycia.

O wiele lepszym sposobem byłoby wykorzystanie kominów fabryk (dzięki temu można dosyć dokładnie kontrolować, który obszar miałby otrzymać określoną ilość "uszlachetniaczy) etc. Ponadto zwolennicy teorii chemtrails piszą o tym, że materiały zawarte w nieistniejących chemtrails jednak służą truciu populacji. W końcu sam Zagaroth przyznał, że chemtrails wywoływać mogą astmę (chociaż kompletnie nic nie wie o ich składzie).

Jednolitej wersji co do tego, jaki skład mają chemtrails, nie ma. Jakiś czas temu zapytałem się o to na forum DI - odpowiedzi brak, moderator stwierdził, że to prowokacja (i nie, nie było tam żadnych osobistych wycieczek), ja zaś dostałem bana. Szczęśliwie założyłem drugie konto, więc ban problemem nie jest.

Należało by przebadać próbki paliwa i to całą masę takich próbek, lub skład powietrza ze smugi. Tu i ówdzie były takie opisy. Problem w tym na ile są wiarygodne?

O ile mnie pamięć nie myli, jedyne badanie, jakie w tym temacie przedstawiono, to badanie deszczówki ze słoika, które nie posiada jakiejkolwiek wiarygodności. Z deszczówką w końcu spada wszystko, co dostało się do atmosfery przez kominy, wyparowało z powierzchni etc.

E... był w tym temacie gdzieś link do filmu zrobionego przez kanał Discovery w cyklu "Niezbite dowody" a traktującego o smugach chemicznych (zwanych przez tłumacza "chemsmugami"). Były w nim również badania paliwa z tego co pamiętam :)

W takim razie zwracam zwolennikom teorii spiskowych honor, mój błąd. Musiałem to przeoczyć.

Pojawia się tylko pytanie, dlaczego zwolennicy teorii spiskowych biorą to pod uwagę jako dowód - przecież twierdzą, że media kłamią, są opanowane przez spiskowców etc.

Użytkownik Tekeeus edytował ten post 07.08.2010 - 21:04

  • 1

#1148 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

Wyjaśnijcie jedną rzecz, skoro tacy mądrzy.

Kiedy nie ma chemtrails, ruch lotniczy jest mniejszy a smugi są zwyczajne. Nie tworzą, obłoków, chmur, itp.
Natomiast kiedy chemtrails powstają to ruch jest zwiększony i blisko siebie leci po kilka samolotów, które dokonują manewry nawrotu wymijającego się (jakby grały w wężyka na niebie, czasem robiąc też planszę na kółko i krzyżyk) tworząc kraty i samoloty znikają, lecz nie w kierunkach lotnisk. Wiem, bo znam kierunki i wiem w którym miejscu wskazać palcem kierunek na Warszawę a który kierunek na Katowice (najbliższe lotniska). Z Lublinka loty są co pół godziny. Bywają dni, że znacznie rzadziej, to skąd ten tłok i dziwne manewry w miejscu odległym od lotnisk? Samolot pasażerski wykonuje czasem przeczekanie dość blisko lotniska i to na mniejszej wysokości. Dodam do tego, że żaden samolot nie kieruje się w kierunku tych lotnisk. Ja na swoim koncie mam ponad sto lotów, myślę że tego nie da rady zliczyć nawet. Wiem jak się zachowuje samolot i nigdy nie przytrafiło mi się tak, że samolot mi nagle zawrócił w połowie drogie, lecąc przez 100km następnych w drogę powrotną, a potem nawrót i tak z dwa, trzy razy. To nie jest przeczekanie, to jest sprzeczne z lotami komercyjnymi.

Wyjaśnijcie ten fenomen, bo póki co to wypisujecie wszyscy głupoty.



P.S: odnośnie spotkania w Gdańsku z Zarą. I co? Nie widzę chętnych, a tacy głośni byli, och ach.

edit Yawgmoth
Dołączona grafika

edit2 Yawgmoth
7.12 Decyzje moderatorów o ostrzeżeniach są nieodwracalne i nie podlegają dyskusji.
Zażalenia na priv lub w przeznaczonym do tego dziale.

Użytkownik Yawgmoth edytował ten post 07.08.2010 - 16:18

  • 0

#1149

Lynx.
  • Postów: 2210
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Kiedy nie ma chemtrails, ruch lotniczy jest mniejszy a smugi są zwyczajne. Nie tworzą, obłoków, chmur, itp.
Natomiast kiedy chemtrails powstają to ruch jest zwiększony i blisko siebie leci po kilka samolotów, które dokonują manewry nawrotu wymijającego się (jakby grały w wężyka na niebie, czasem robiąc też planszę na kółko i krzyżyk) tworząc kraty i samoloty znikają, lecz nie w kierunkach lotnisk. Wiem, bo znam kierunki i wiem w którym miejscu wskazać palcem kierunek na Warszawę a który kierunek na Katowice (najbliższe lotniska).

Kiedyś to już wyjaśniałem Kozakiewiczowi i niedawno podałem ci linka do tamtej wypowiedzi, ale widzę, że z linków nie korzystasz i trzeba ci wszystko na tacy podać. Cóż...

Dołączona grafika

To są trasy samolotów przelatujących nad Łodzią w ciągu 15 minut. Żaden z nich nie leciał na Okęcie ani do Katowic, ani na żadne inne polskie lotnisko. Dwa z nich bez najmniejszych wątpliwości leciały z Azji do zachodniej Europy (KAL935 z Korei Południowej, TUA411 z Turkmenistanu), a jakoś wątpię, byś potrafił też wskazać kierunki na lotniska w Seulu i Aszchabadzie. Kozakiewicz wspominał, że nad Łodzią normalnie przelatują 2 samoloty na pół godziny, ty też sugerujesz coś podobnego pisząc, że z lotniska w Łodzi samoloty startują rzadko. Najwyraźniej nie rozumiesz, że na niebie można obserwować też samoloty inne niż te, które startują z najbliższych lotnisk.

Zwróć też uwagę, że jeden z samolotów przelatując nad Łodzią zmienił kierunek lotu. To normalna sytuacja i nie wierzę, że się z czymś takim nigdy nie zetknąłeś. Jednak twoje opowieści o samolotach zawracających i kreślących rózne figury na razie traktuję jako bajki, chyba że w końcu nagrasz coś takiego nad Łodzią. Tutaj napisałem jakie nagranie by mnie przekonało - myślę, że nie jest to zbyt skomplikowane.

Użytkownik Lynx edytował ten post 07.08.2010 - 12:30

  • 2



#1150

Zagaroth.
  • Postów: 124
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

tekeus

Nawet, jeśli przyjmie się, że chemtrails rzeczywiście istnieją (...a nie istnieją), to NADAL nie masz dowodu na to, że to jakakolwiek trucizna.


Tu macie kilka rad jak się przed tym gównem chronić

http://www.youtube.com/watch?v=pFmaWOFraak&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=wpGzKWpDvLs&feature=related

Trzeba o tym dudnić i informować wszystkich wokół!

tu w poscie Qiuntusa jest informacja jak sie przed tym bronic. Ta lekarka bada swoich pacjentow i widzi zmiany w ich zdrowiu jakie nastapily po tym, jak zaczeli nas spryskiwac.

Użytkownik Zagaroth edytował ten post 07.08.2010 - 12:31

  • -1

#1151 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

Dołączona grafika

To są trasy samolotów przelatujących nad Łodzią w ciągu 15 minut. Żaden z nich nie leciał na Okęcie ani do Katowic, ani na żadne inne polskie lotnisko.


Kolejna bzdura...te samoloty robią po kilka zwrotów w przeciwnym kierunku, często przy tym robiąc szlaczki wężykowe (zmiany kierunku lotów). Od kiedy komercyjne samoloty robią nawroty w tę i z powrotem po kilka razy? Po każdym nawrocie potrafią przelecieć ze 100km a potem nawrót, kolejne 100km, znów nawrót i tak wężykiem. Lynx, kompletnie nic nie wyjaśniasz a Twoje argumenty są irracjonalne.Niejednokrotnie na tym forum były prezentowane filmy z dziwnymi manewrami samolotów (podobnych do moich opisów), które były zawsze tłumaczone przez Ciebie i innych w taki sam sposób - czyli bezsensowny.

Użytkownik Muhad edytował ten post 07.08.2010 - 13:00

  • -1

#1152

Lynx.
  • Postów: 2210
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Muhad, jak na razie nie dałeś mi żadnych podstaw, żeby wierzyć w twoje opowieści, więc nie wzruszysz mnie swoim słowotokiem. Kiedy nagrasz filmik taki, o jakim pisałem, to pogadamy. Sam czasem piszesz, że "bujać to my, a nie nas", więc wiesz co mam na myśli.
  • 0



#1153 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

Była masa pokazywanych filmów przez Zagę (przykładowo) tego typu w tym temacie. Ciebie nie interesuje ich oglądanie. Ty masz zadawać podchwytliwe pytania, pośmiać się trochę (prawda Lynx?), porobić sobie jajka. Ciebie nie interesują argumenty, ani żadne filmy. Taki mamy stan rzeczy, więc w istocie - Bajki to my, ale nie nam.

(...)

tekeus

Nawet, jeśli przyjmie się, że chemtrails rzeczywiście istnieją (...a nie istnieją), to NADAL nie masz dowodu na to, że to jakakolwiek trucizna.


Tu macie kilka rad jak się przed tym gównem chronić

[url="http://www.youtube.com/watch?v=pFmaWOFraak&feature=player_embedded"]http://www.youtube.c...player_embedded[/url]
[url="http://www.youtube.com/watch?v=wpGzKWpDvLs&feature=related"]http://www.youtube.c...feature=related[/url]

Trzeba o tym dudnić i informować wszystkich wokół!

tu w poscie Qiuntusa jest informacja jak sie przed tym bronic. Ta lekarka bada swoich pacjentow i widzi zmiany w ich zdrowiu jakie nastapily po tym, jak zaczeli nas spryskiwac.



Ten film wszyscy powinni obejrzeć.

edit Yawgmoth
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Poza tym OT. To nie miejsce na upublicznianie wiadomości Tekeeusa z innego forum.

Użytkownik Yawgmoth edytował ten post 07.08.2010 - 14:06

  • 0

#1154

skittles.
  • Postów: 1323
  • Tematów: 8
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Zabawne, przeczytałem każdy post w tym temacie i nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek zamieścił jakikolwiek film, na którym samoloty zachowują się w przedstawiony przez was sposób (latają w kółko, zawracają, latają w formacjach etc.), więc w istocie - bajki to wy.

A co do spotkania, to o ile mnie oczy nie mylą, Mishka stronę wcześniej wyraził chęć na takowe.

Użytkownik skittles edytował ten post 07.08.2010 - 14:24

  • 1



#1155 Gość_Muhad

Gość_Muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

Bo Cię nie interesują te filmy, tylko negowanie z góry założone. Zagaroth, ja i inni pokazywaliśmy różne filmy. Wystarczy poszukać w tym temacie.
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 użytkowników, 5 gości oraz 0 użytkowników anonimowych