Skocz do zawartości


Katastrofa samolotu prezydenta


  • Please log in to reply
743 replies to this topic

#331

solo11.
  • Postów: 66
  • Tematów: 5
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Dobrze Moi Drodzy, zakładając że to był zamach, chciałbym postawić bardzo ważne pytanie: Kto i co chciałby zyskać na śmierci Kaczyńskiego, oraz przedstawicieli Narodu Polskiego?
  • 0



#332

BadBoy.
  • Postów: 737
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

http://www.youtube.com/watch?v=LnPh7cTnPcs


  • 0



#333 Gość_osiris

Gość_osiris.
  • Tematów: 0

Napisano

Kto i co chciałby zyskać na śmierci Kaczyńskiego, oraz przedstawicieli Narodu Polskiego?

Jest na ten temat obszerny wątek na forum.
  • 1

#334

D.K..

    Semper invicta

  • Postów: 3176
  • Tematów: 2724
  • Płeć:Kobieta
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Piszesz takie bzdury, że się włosy na głowie jeżą. Chciałbym ciebie zobaczyć w takiej sytuacji, nagle ci się samolot wymyka z pod kontroli i masz powiedzmy z 30 sekund do spotkania z ziemią, wątpię, żebyś traciła ten czas na nawiązywanie kontaktu z kontrolą lotów! Przykro mi, że do ciebie to nie dociera.



Niech Ci się jeżą. Przestaną Ci się jeżyć, kiedy się dowiesz kiedyś może, zapewne przypadkiem, bo w Twoje własne chęci nie wierzę, jak wygląda komunikacja pilotów z wieżą kontrolną tuż po stwierdzeniu poważnej awarii. Nie zamierzam kolejny raz powtarzać tego samego. To, że Ty czegoś nie wiesz, nie oznacza, że tego czegoś nie ma.

Podajesz w wątpliwość wiarygodność Wikipedii i Gazety Wyborczej, a jednocześnie zamieszczasz artykuł pochodzący z Naszego Dziennika. Jak to skomentować?



A tak, że ten tekst znajduje się i w poważniejszych serwisach.


Przedruk idiotyzmów z Naszego Dziennika zawsze będzie idiotyzmem. Nie wiem, kim w rzeczywistości jest Pan Drozdowicz, ale jedyne loty jakie  odbył zapewnie zawdzięcza modlitewnemu uniesieniu, bądź też LSD.

W przeciwieństwie do mnie, ty zmyślasz, dopiero potem szukasz jakiś tam źródeł (jak się przyczepię)które na siłę upychasz, byle by było. O dziwo teraz nie mam zastrzeżeń do tych 3. O ile mi wiadomo, samolotem tym, zaczęło dziwnie trząść, to w górę to w dół, nieco inaczej niż normalna turbulencja która potem, rzeczywiście się zdarzyła i doprowadziła do katastrofy. Przyczyny tego trzęsienia, wielorakie, niesprawne lotki, silniki… . Awaria nie koniecznie musiała być zasygnalizowana, wystarczy, że coś nawaliło.



Nie dość, że nie jesteś w stanie podważyć żadnego źródła, które podaję w moich postach (jedyne Twoje argumenty to zarzucanie mi kłamstwa całkowicie bezpodstawnie), to jeszcze bezczelnie przekłamujesz zawarte w nich informacje. Przykładem tego jest wymieniony przez Ciebie lot 571, w którym nie ma żadnej wzmianki o technicznej usterce, a Ty tępo brniesz w wytwory swojego umysłu wypisując brednie o niesprawnych lotkach, silnikach i innych wyimaginowanych awariach, co oczywiście jest całkowicie niezgodne z prawdą.

Definitywny EOT, bo dyskusja zbacza za bardzo z pierwotnego tematu.
  • 1



#335

sebacyw.
  • Postów: 246
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Jest do zdjęcie satelitarne z miejsca katastrofy.
http://bi.gazeta.pl/...65/m7765863.jpg

Jedyne co nasuwa mi się w tej chwili na myśl jest fakt, że samolot upadł pod kątem znacznie odbiegającym prawidłowemu podejściu do lądowania co jest BARDZO ZASTANAWIAJĄCE

Niewiele też dzieliło samolot, aby spaść chociażby na pobliski parking i budynki, czy też na samo lotnisko.

Może pilot widząc jaka jest sytuacja i być może na tej wysokości widząc już jakieś szczegóły budynków itp chciał uniknąć kolizji z nimi, aby nie dopuścić do jeszcze większej(ewentualnej) liczby ofiar ?
  • 0



#336

Palmæro.

    Anty-lewak

  • Postów: 303
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Znalazłem to miejsce w google earth troche bardziej "oddalone" (więcej widać)

http://img40.imagesh...77/smolensk.jpg

i fakt faktem pilot minął się trochę z pasem...
  • 0

#337

livin.
  • Postów: 532
  • Tematów: 11
  • Płeć:Kobieta
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

Piszesz takie bzdury, że się włosy na głowie jeżą. Chciałbym ciebie zobaczyć w takiej sytuacji, nagle ci się samolot wymyka z pod kontroli i masz powiedzmy z 30 sekund do spotkania z ziemią, wątpię, żebyś traciła ten czas na nawiązywanie kontaktu z kontrolą lotów! Przykro mi, że do ciebie to nie dociera.

Sorry, że się wtrącę, ale uważasz, że sygnał Mayday to od czego jest?
  • 0



#338

sebacyw.
  • Postów: 246
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Nowe fakty.

http://farm3.static....7f966c125_o.jpg

Popatrzcie na południe, a dokładniej tutaj:

http://img441.images.../smolenskok.jpg

Jest to końcówka skrzydła, prawdopodobnie już w tamtym miejscu samolot zahaczył o coś.

W tej chwili moje poprzednie informacje dotyczące przeciągnięcia troszeczkę się zmieniają, ponieważ przy utracie tak ważnej części skrzydła samolot sam automatycznie przechylił się i zszedł z prawidłowej ścieżki do lądowania.

Końcówka skrzydła oddalona jest od wraku o jakieś 300-500 metrów.
  • 0



#339

Palmæro.

    Anty-lewak

  • Postów: 303
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

1.
http://img146.images...03/75802467.jpg

Samolot nadlatuje od zachodu i przygotowuje się do lądowania. Okrąża lotnisko 3 razy tracąc wysokość.

2.
http://img341.images...27/14952404.jpg

Niestety z powodu mgły pilot nie widzi jak nisko jest... (trochę to dziwne... może jednak awaria wysokościomierza?)
Niestety jest za nisko - samolot zahacza lewym skrzydłem o antenę (kawałek skrzydła odpada j/w) - skrzydło traci siłę nośną - samolot przechyla się w lewą stronę.

3.
http://img217.images...83/95071321.jpg

Pilot nie jest w stanie już nic zrobić... samolot opada, ścina drzewa i ląduje rozpadając się na kawałki
  • 1

#340

sebacyw.
  • Postów: 246
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Palmaero, taka uwaga-kręgu nad lotniskowego nie wykonuje się TAK CIASNO.
Tym bardziej taką maszyną.
Aby wykonać taki krąg potrzeba kilku-kilkunastu kilometrów od lotniska.
  • 0



#341

Palmæro.

    Anty-lewak

  • Postów: 303
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Palmaero, taka uwaga-kręgu nad lotniskowego nie wykonuje się TAK CIASNO.
Tym bardziej taką maszyną.
Aby wykonać taki krąg potrzeba kilku-kilkunastu kilometrów od lotniska.


wiem ale przestrzeń mnie ograniczała ;)

EDIT:
jeszcze co do punktu drugiego... wszystko mogło być sprawne a pilot po prostu myślał że już znajduje się nad pasem i może lądować - a to przez niewystarczające możliwości naprowadzania takich samolotów na pas na tamtym lotnisku. Jest to prawdopodobne)

Użytkownik Palmaero edytował ten post 13.04.2010 - 13:29

  • 0

#342

sebacyw.
  • Postów: 246
  • Tematów: 2
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Przebieg całego zdarzenia z mojego punktu widzenia (jest to oczywiście przypuszczenie)
Dołączona grafika
  • 0



#343

hubiii p.
  • Postów: 500
  • Tematów: 7
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

seba niezly opis ....
moze i tak wlasnie bylo, zobaczymy co podadza po zakonczeniu sledztwa
  • 0

#344 Gość_Armstrong2009

Gość_Armstrong2009.
  • Tematów: 0

Napisano

Niech Ci się jeżą. Przestaną Ci się jeżyć, kiedy się dowiesz kiedyś może, zapewne przypadkiem, bo w Twoje własne chęci nie wierzę, jak wygląda komunikacja pilotów z wieżą kontrolną tuż po stwierdzeniu poważnej awarii. Nie zamierzam kolejny raz powtarzać tego samego. To, że Ty czegoś nie wiesz, nie oznacza, że tego czegoś nie ma.

Żeby porozmawiać, z wieżą, podajesz najpierw swój numer samolotu, dosyć długi, czasami trudny do zapamiętania, i trochę czasu na tym trwa, powiedzmy z dziesięć sekund. Akurat posiadam symulator lotu na komputerze i wiem co nieco jak to wygląda. (MS Symulator X)Tak, zgodzę się, symulator nie przedstawi wszystkiego ale daje dobry obraz jak to wygląda, zwłaszcza wywoływanie. Ja wolałbym poświęcić ten czas na ratowanie swojego życia i pasażerów, zwłaszcza gdy mam niewiele czasu do spotkania z ziemią. Z drugiej strony, sygnał mayday, fakt o nim zapomniałem, jest coś takiego. Wydaje mi się, że będąc przerażonym, walcząc zaciekle, może taki szczegół umknąć. Ty posiłkujesz się wiedzą z podręcznika a ja posiłkuję się emocjom jakie towarzyszyły pilotowi. Myślę o boje mamy rację w tym aspekcie.

Przedruk idiotyzmów z Naszego Dziennika zawsze będzie idiotyzmem. Nie wiem, kim w rzeczywistości jest Pan Drozdowicz, ale jedyne loty jakie odbył zapewnie zawdzięcza modlitewnemu uniesieniu, bądź też LSD.


SLD? Wiara? Typowa odpowiedź dla kogoś kto niema kontr argumentów, jak nie pasuje to proszę inne źródła.

Z serwisu TVP, trzeba poszukać, wiadomość nieco starsza.

„– Usłyszałem silnik i wyszedłem na zewnątrz, żeby zobaczyć samolot podchodzący do lądowania. To był rządowy tupolew w biało-czerwonych barwach. Na ogonie szachownica. Zdziwiło mnie jednak, że maszyna jest pochylona o 40 stopni. Samolot szedł za nisko. Nagle jednym skrzydłem uderzył w ziemię. Huk, eksplozja i pożar. Rozbił się – relacjonował Sławomir Wiśniewski, pracownik TVP, który akurat był w położonym obok lotniska hotelu Nowyj.”

Kolejna ciekawa relacja, tym razem z TVN.

http://www.tvn24.pl/...,wiadomosc.html
Na razie tyle, miłego dementowania.

Nie dość, że nie jesteś w stanie podważyć żadnego źródła, które podaję w moich postach

Bo niema co podważać.Poza tymi trzema linkami ostatnimi, strony ciekawe, nie powiem. Ale tam są opisy katastrof w wielkim skrócie, a to trochę mało.

Przykładem tego jest wymieniony przez Ciebie lot 571, w którym nie ma żadnej wzmianki o technicznej usterce, a Ty tępo brniesz w wytwory swojego umysłu wypisując brednie o niesprawnych lotkach, silnikach i innych wyimaginowanych awariach, co oczywiście jest całkowicie niezgodne z prawdą.


Akurat te wytwory znajdują się w obszerniejszych relacjach. Jak nie wierzysz to przeczytaj sobie książkę, znajdziesz tam o wiele obszerniejszą relację poza, było to i to, co prezentujesz w linkach. Zapraszam, wróć jak przeczytasz.


Dzięki Kurczak za minusa, wiedz, że niema to dla mnie żadnego znaczenia.

Użytkownik Armstrong2009 edytował ten post 13.04.2010 - 17:53

  • 0

#345

rolpiek.
  • Postów: 577
  • Tematów: 3
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Jedyne co nasuwa mi się w tej chwili na myśl jest fakt, że samolot upadł pod kątem znacznie odbiegającym prawidłowemu podejściu do lądowania co jest BARDZO ZASTANAWIAJĄCE


http://farm3.static....7f966c125_o.jpg
na tej fotce widac wyraźnie że schodzili prawidłowo (w sensie na wprost pasa ale niestety za nisko) do momentu kolizji skrzydła z tą anteną
jak ścieli sobie kawałek skrzydła samolot przechylił się i pociągło go w lewo i spadając NJAPIERW zachaczył lewym skrzydłem o ziemie co spowodowało że najprawdopodobniej przekoziołkował i runął do góry dnem

biorąc pod uwagę wielkość samolotu to by pasowało,, tam gdzie są Isze ślady dotknął ziemi tym lewym skrzydłem i zaczął się rozpadać "koziołkując"

gdyby "normalnie" spadł z takiej niskiej wysokości przy tak niskiej prędkości , najprawdopodobnie wielu by przeżyło

Niewiele też dzieliło samolot, aby spaść chociażby na pobliski parking i budynki, czy też na samo lotnisko.

Może pilot widząc jaka jest sytuacja i być może na tej wysokości widząc już jakieś szczegóły budynków itp chciał uniknąć kolizji z nimi, aby nie dopuścić do jeszcze większej(ewentualnej) liczby ofiar ?


no i co niby mógłby zrobić ? zaryć w ziemie ? bzdura
on po utracie tego kawałka skrzydła po prostu stracił kontrole nad samolotem

podstawowe pytanie jest dlaczego zeszli za nisko ?
celowo czy coś działało nieprawidłowo i źle wskazywało wysokość ?
podejrzewam że pilot mimo że był 3 dni wcześniej na tym lotnisku mógł nie zauważyć tej anteny nawet wtedy i nie spodziewał się że coś wystaje powyżej np. 20-30 metrów (podają że antena sięga 50 m) , w końcu to już było bardzo blisko pasa


no chyba że tej anteny tam nie było wcześniej i postawiono ją dopierow ten dzień to by było dziwne ;)
trzeba by starych zdjęc poszukać
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych