MatoIto
W takim razie przedstaw się. Jak masz na imię, nazwisko, wiek, ukończone szkoły, certyfikaty i w jaki sposób można je potwierdzić. Dopiero wtedy możesz się nazywać ekspertem w czymkolwiek. Na razie jesteś zwykłym użytkownikiem forum, nie wyróżniającą się osobą z przerośniętym ego.
Nie ma znaczenia czy ktoś robił magistra za komuny czy teraz (kiedy ja wspominałem coś o ekspertach z komuny?). Wymagania były wysokie, a czasami nawet wyższe niż dzisiaj. Bo dzisiaj można mieć dyplom z odpowiednią opłatą w prywatnej uczelni. Dzisiaj nie tyle liczy się samo wykształcenie co umiejętność jego wykorzystania, a tobie niestety brak czegokolwiek. Lepiej zmień zawód, bo ocena wypadków polega na opracowaniu wytłumaczenia na podstawie dowodów, a ty nie g**** masz a już wiesz jak było i kto jest winny.
W dodatku nie znasz się zupełnie na lotnictwie. Grałeś kiedyś na jakims porzadnym symulatorze lotów jak FSX w czasie mgły z zerową widocznością? To tylko gra, z wieloma uproszczeniami a już w niej jest gigantyczny problem z lądowaniem na takim lotnisku jak w Smoleńsku, bo pilot nie ma zielonego pojęcia czy jest na dobrej ścieżce schodzenia.
Zabawne jest to że teorie spiskowe tworzą ludzie którzy nie dość, że nie mają żadnego wykształcenia w tym kierunki to nawet nie mieli żadnej styczności z lotnictwem przed stworzeniem teorii spiskowych.
Pozdrawiam
EDIT
Czyli tylko rozmowy będą upublicznione? Szkoda. Choć w sumie skoro samolot był cały czas sprawny to pozostałe czarne skrzynki też by nic nie pomogły.
Tak co ci jeszcze mam podać? numer konta i hasło? możemy się spotkać osobiście? Nie mam zamiaru być szykanowany i zastraszany przez rzekomych patriotów w czarnych kominiarkach. Co do moich kwalifikacji to dlaczego miał bym kłamać. Spytaj mnie o coś to ci odpowiem. Dla mnie ten samolot był naprowadzany w las jak już tu czytałem opinie ekspertów od nawigacji w 3D