Napisano 14.01.2011 - 01:36
Napisano 14.01.2011 - 10:45
Napisano 14.01.2011 - 10:56
Napisano 14.01.2011 - 13:31
Napisano 14.01.2011 - 14:44
Tak, najlepiej rozpisywać się bez końca o procedurach ,srurach i regulaminach , tym samym sprowadzając problem do rzeczy nieistotnych - czy ktoś mógł puścić bąka w kabinie pilotów czy nie mogł.
Napisano 14.01.2011 - 14:47
Widzieliśmy przecież zdjęcia na których Rosjanie wkręcali żarówki do reflektorów świateł podejścia. Znając życie "normalnie" paliła się co druga lub kilka na krzyż, bo nie miał kto, za co i po co naprawiać uszkodzenia. Ot, nasze słowiańskie myślenie - "jakoś to będzie", tyle że kiedy zdarzy się tragedia to raz dwa znajdą się i żarówki i ludzie, którzy je wymienią.
Jeżeli chodzi o radar to bardzo możliwe, że nie był on zbyt dokładne. Nie zapominajmy, że lotnisko w Smoleńsku funkcjonowało tylko wtedy, kiedy było potrzebne.
Użytkownik balas edytował ten post 14.01.2011 - 14:49
Napisano 14.01.2011 - 15:32
Napisano 14.01.2011 - 15:32
Argument?Żal mi Ciebie ... tkwij sobie w swoim świecie bo tak będzie Tobie łatwiej .
Cytując kogoś tam: "Ludzie dzielą się na tych, co wiedzą co to ULC i LKE, i na całą resztę." O to w lotnictwie chodzi.Tak, najlepiej rozpisywać się bez końca o procedurach ,srurach i regulaminach , tym samym sprowadzając problem do rzeczy nieistotnych - czy ktoś mógł puścić bąka w kabinie pilotów czy nie mogł.
Już ty się nie martw.Jestem tylko ciekawy gdzie wy będziecie jak się okaże , że to rzeczywiście był zamach
Użytkownik Don Corleone edytował ten post 14.01.2011 - 15:32
Napisano 14.01.2011 - 15:49
Napisano 15.01.2011 - 17:09
Kolego prometeusz błąd. Procedury to punkt wyjścia w analizie każdego zdarzenia lotniczego.
Użytkownik balas edytował ten post 15.01.2011 - 17:10
0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych