Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tajemnica Samolotu 101


2351 replies to this topic

#301

:::P:::i:::S:::.
  • Postów: 106
  • Tematów: 1
  • Płeć:Nieokreślona
Reputacja Nieszczególna
Reputacja

Napisano

http://www.paranorma...showtopic=23340

LISTA PYTAŃ:
01. DLACZEGO NIKT W MEDIACH NIE WYMÓWIŁ SŁOWA "ZAMACH"?
02. Dlaczego w jednym samolocie leciało jednocześnie tyle ważnych osobistości?
03. Dlaczego nie leciał nikt ważny z obozu rządzącego?
04. Dlaczego mówiono o 4 próbach lądowania skoro potem się okazało, że było tylko jedno?
05. Czy Polacy mieli dokładny wgląd w przebieg remontu Tupolewa o numerze 101 w Samarze?
06. Czy Rosjanie są w stanie wywołać sztuczną mgłę na dużą skalę?
07. Dlaczego pilot został oskarżony o błąd niemal od razu po katasrofie mimo, że polscy eksperci wykluczają jednogłośnie taką opcje?
08. Dlaczek pracowni wieży twierdził, że prawdopodobnie Polscy piloci znali słabo rosyjski skoro wiadomo, że to nieprawda i że rozmawiali w 3 językach?
09. Dlaczego na filmach amatorskich nie widać krwi, szczątków ciał, ubrań, butów?
10. Dlaczego nie zidentyfikowano ciał pilotów skoro widać na filmach, że kokpit zachował się w dobrym stanie?

...reszta pytań w linku
Zapraszam do ankiety i dyskusji
  • 0

#302

Tropiciel.
  • Postów: 181
  • Tematów: 1
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

przepisuję na piechotę, bo dostęp on-line jest płatny a gazetę mam w domu :mrgreen:

Angora nr 16 (18 IV 2010) - numer bieżący jeszcze w kioskach

rubryka ,,przegląd tygodnia" autor Bohdan Melka

,,Polski gaz z łupków może zagrozić Gazpromowi - zamartwił się dziennik ,,Kommiersant". Zasoby gazu w Polsce mogą wynosić 1,36 bln metrów sześciennych"

i jeszcze:

,,Analityk rynku gazowego Michaił Krutichin prognozuje, że jeśli dojdzie do wydobycia naszych zasobów, to Gazprom może szybko stracić swoją pozycję w Europie. (...)"



Dziękuję za publikację tego posta. Może w końcu ludzie otworzą oczy i zrozumieją o co toczy się gra?
Ułatwić to Wam? Bilion to tysiąc miliardów metrów sześciennych gazu. Teraz moi drodzy otwórzcie swój ostatni rachuneczek z gazowni i zobaczcie ile kosztuje metr sześcienny w detalu. Chyba możemy zakładać, że analogicznie jak z benzyną, cena metra sześciennego w hurcie będzie wynosiła ok 25% ceny detalicznej. Reszta to haracz dla Sobiesiaków. ;)
Oki, wiec proszę podzielić cenę metra sześciennego gazu z Waszych rachunków przez 4 a potem pomnożyć przez 1,36 biliona. Otrzymany wynik to SZACUNKOWA, HIPOTETYCZNA i TEORETYCZNA wartość polskich złóż gazu łupkowego w złotówkach. Podzielona przez 3,85 da nam wynik w Euro.
Mi wychodzi pi razy oko 883 miliardy euro. W pytkę Zbysia... niezły szejkanat, lecę kupić wielbłąda!!! :)
Albo nawet 2 wielbłądy bo świat ogarnia kryzys energetyczny co oznacza wzrost cen gazu.
Czy to normalne że w kraju posiadającym takie bogactwo jest choć jedno głodne dziecko?
Tak - to jest normalne, głodne dzieci będą dalej bo ktoś teraz na tym gazie położy łapę. I figę z niego zobaczycie.

Użytkownik Tropiciel edytował ten post 15.04.2010 - 20:27

  • 0

#303

Tropiciel.
  • Postów: 181
  • Tematów: 1
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano


ale przecież od dawna wiadomo już że to gałązka, wyważasz otwarte drzwi.



W ogóle skąd masz pewność, co wiedzą, a czego nie odwiedzający ten temat ludzie?
Mój post nikomu tu nie zaszkodził, ale oczywiście musi znaleźć się ktoś ze swoją durną uwagą



Wytłumaczę powoli i na spokojnie, jak dziecku. Już kilka stron wcześniej udowodniono że to jest gałąź. I nikt nie protestował, więc sprawa zamknięta.
Twój post był zatem równie bezprzedmiotowy jak post Ozyrysa - on wracał do zamkniętego tematu i Ty tak samo.
Niepotrzebnie mnoży się liczbę komentarzy z których nikt nie wynika.
Po co pisać kolejny raz to samo?
Zadałaś sobie trud przeczytania 20 stron wątku zanim wkleiłaś to zdjęcie? Pewnie nie i coraz więcej wchodzących tu ludzi tego nie robi, bo tu już jest bałagan.
I do donikąd się nie posuwamy i takie sensacje jak samolot walki radioelektronicznej Tu-22 który nagle przeistoczył się w transportowego Antonowa z oddziałem milicji na pokładzie :) znikają w gąszczu nic nie wnoszących do sprawy postów.
Chcesz zaistnieć? To napisz coś ciekawego dla innych albo załóż swój wątek z własną teorią.
Ale nie, Ty wolisz napisać coś, co już każdy wie, a potem zamiast przyznać się do błędu to pałasz świętym oburzeniem.
Nie tędy droga.


Użytkownicy tacy jak Ty właśnie- zniechęcają nowych do wypowiedzi...


A co mnie to obchodzi kto tu jest nowy a kto stary? Ja sam tu jestem nowy, założyłem ten temat w niedzielę. Choć od dawna z uwagą i przyjemnością czytałem inne wątki tego forum, przyznaję.
Jest ODWRONIE!!! Jak możesz przeczytać w moim pierwszym poście ja ZACHĘCAM do nowych wypowiedzi i PROSZĘ o komentarze. Gdybyś przeczytała mój otwierający wątek wpis i posiadała umiejętność czytania ze zrozumieniem, to teraz by nie było problemu...
Proszę tylko żeby te komentarze COŚ WNOSIŁY DO SPRAWY, proszę o NOWE FAKTY, NOWE TROPY, NOWE INFORMACJE i uzupełnienia, które mają wplyw na sprawę. Tak jak ten o zasobach gazu z łupków.
Jeśli 5 osób z rzędu pisze że to jest gałąź i pokazuje dowody na screenshotach to może powiedzmy sobie w końcu:
TO JEST GAŁĄŹ :)
I skupmy się na innych faktach, porzuciwszy ten fałszywy trop.
Dociera?
  • 0

#304

Kasander.
  • Postów: 16
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Ogladalem w TVN opis goscia ze Skrzydlatej Polski tego zdjecia z polamanymi drzweami, i on twierdzi ze samolot zachaczyl i o brzozki i o antene..Da sie zmierzyc na jakims google aearth odleglosc miedzy tymi punktami?Czy to napewno jest mnie niz 37 m?

Gosc stwierdzil ponad to ze samolot przewrocil sie na "plecy" w powietrzu dlaczego wobec tego na zdjeciach kola sa tak bardzo ublocone?

Opisal rowniez czastki samolotu widziane z satelitarnego zdjecia:wymienil tylko skrzydla, i tyl..gdzie wiec jest kadłub i kokpit?czy mozliwe jet ze rozpad sie na tak mala kawaleczki gdy nie bylo zadnego wybuchu?


Ps.Wie ktos na jaki czas została zamknieta przestrzen lotnicza w europie?w zwiazku z erupcja wulkanu w Islandii?Do niedzieli juz bedzie mozna latac?:)

Użytkownik Kasander edytował ten post 15.04.2010 - 20:39

  • 0

#305

Vooor.
  • Postów: 6
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Przyznam, ciekawy temat, ciekawa teoria, ale myślę że jeszcze tylko trzeba poczekac na ujawnienie tej czarnej skrzynki co dzisiaj do Polski przyleciała, może z niej wyniknie coś ciekawego...
  • 0

#306

Bliss.
  • Postów: 213
  • Tematów: 35
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

tu jest rozwinięcie tego o gazie - Angora to jedynie przedruki wybrane ;)

http://www.wprost.pl...zic-Gazpromowi/

notabene trochę off-top

właśnie się zastanawiam, że mimo że nie jestem jakimś szczególnym wielbicielem teorii spiskowych uważam, że SĄ BARDZO POTRZEBNE!
Każdy myślący człowiek inaczej widzi te same fakty i inaczej je powiązuje ...
I tak - nie uważam się za głupka ale paranormalne znalazłam ,,dzięki" 9/11 - coś mi nie pasowała i chętnie znalazłam ludzi, którzy mają podobne odczucia - i nie muszę się ze wszystkim zgadzać ale jednak myślenie się włącza.

Tu jest podobnie - nie podoba mi się ta katastrofa i to szybkie zwalanie na pilota bez szczegółowych badań dlatego to czytam. I dzięki wielkie autorowi wątku - w życiu do głowy by mi nie przyszedł akurat gaz ... nawet w domu go nie mam i jestem zupełnie ,,nie techniczna" ale wydaje mi się, że faktycznie musi być coś na rzeczy w tej sprawie ...

pozdrawiam i proszę - nie kłóćcie się bez sensu - każdy ma prawo do własnego zdania i nie ma nic bardziej orzeźwiającego niż rzeczowa dyskusja na dobrym poziomie ;]


edit:

jeszcze jeden artykuł http://www.opoka.org...01005_gazz.html

Użytkownik Bliss edytował ten post 15.04.2010 - 21:05

  • 0



#307

Goldberg.
  • Postów: 7
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

http://www.paranormalne.pl/index.php?showtopic=23340

LISTA PYTAŃ:
01. DLACZEGO NIKT W MEDIACH NIE WYMÓWIŁ SŁOWA "ZAMACH"?
02. Dlaczego w jednym samolocie leciało jednocześnie tyle ważnych osobistości?
03. Dlaczego nie leciał nikt ważny z obozu rządzącego?
04. Dlaczego mówiono o 4 próbach lądowania skoro potem się okazało, że było tylko jedno?
05. Czy Polacy mieli dokładny wgląd w przebieg remontu Tupolewa o numerze 101 w Samarze?
06. Czy Rosjanie są w stanie wywołać sztuczną mgłę na dużą skalę?
07. Dlaczego pilot został oskarżony o błąd niemal od razu po katasrofie mimo, że polscy eksperci wykluczają jednogłośnie taką opcje?
08. Dlaczek pracowni wieży twierdził, że prawdopodobnie Polscy piloci znali słabo rosyjski skoro wiadomo, że to nieprawda i że rozmawiali w 3 językach?
09. Dlaczego na filmach amatorskich nie widać krwi, szczątków ciał, ubrań, butów?
10. Dlaczego nie zidentyfikowano ciał pilotów skoro widać na filmach, że kokpit zachował się w dobrym stanie?

...reszta pytań w linku
Zapraszam do ankiety i dyskusji


  • Z uwagi na dobro rodzin i ich możliwy stan psychiczny w momencie doniesień z miejsca zdarzenia. W późniejszym czasie i do teraz by nie siać zbędnej paniki bazując na nie potwierdzonych informacjach.
  • Oszczędność, brak jasnych procedur co do zasad podróżowania ważnych osobistości kraju, głupota i niedopatrzenie ze względu na towarzyszące emocje związane z tak ważnym wydarzeniem.
  • Ważny to nie to samo, że nikt tam nie leciał z obozu rządzącego. Delegacja rządzących była wcześniej.
  • Błędne zeznania naocznych świadków, jednak błąd nie jest pomyłką do momentu kiedy pozwolisz go naprawić - stare mądre powiedzenie.
  • A czy logicznym wydaje się by pozostawili to tak bez opieki?, samopas?, a czy ma to oznaczać, że cały czas patrzą na ręce osób pracujących przy samolocie? Odebrali by w ciemno bez własnych ekspertyz, przeglądu?
  • Przy dostępie do dzisiejszej technologii jaka jest powszechnie w użyciu mniemam, że każdy jest to w stanie zrobić. Pytanie raczej powinno iść w kierunku: Czy Rosja wywołała mgłę specjalnie?
  • Bo jest najprostsze, najszybsze, najwygodniejsze - co nie znaczy, że sprawiedliwe. Człowiek jest tylko człowiekiem, ludzka rzecz popełniać błędy i się mylić - tylko ten, który nic nie robi może sobie pozwolić na komfort nieomylności. A samolot to tylko samolot, maszyna, ma prawo się zepsuć.
  • Być może wynika to z tego, że podał im wytyczne/dane i nie otrzymał tak jak się tego spodziewał od pilotów natychmiastowej odpowiedzi - do czego zapewne przywykł, skoro jest to lotnisko rosyjskojęzyczne - obiekt wojskowy Rosji.
  • Tak naprawdę i nie widzimy i widźmy, z dostępnych materiałów jakie mamy trudno nam jest ocenić co jest czym, snujemy przypuszczenia, a oczekujemy od materiału, że będzie widoczne czarno na białym, niestety tak nie jest.
  • To nie jest kokpit ani kabina pilotów - są pierwsze wypowiedzi i ekspertyzy, poza tym wiele osób już wcześniej analizowało nazwijmy to amatorsko w zaciszu domowym i porównywało z budową samolotu.

--
offtop skierowany do Tropiciela za co przepraszam wszystkich czytelników niniejszego wątku.

Gdybym chciał Ci powiedzieć, wszystko to, o czym jesteś przekonany i co wypisałeś, to zrobił bym to bez żadnego namysłu i wprost. To, iż był to mój pierwszy post na tym forum a w dodatku w tym wątku nie oznacza, iż nie widziałem całej polemiki od samego początku jak również ataków na twoją osobę. Rodzina na którą się tak powołujesz, jeśli dobrze pamiętam wymieniona była raz w tym wątku i padło zdanie: ...byś więcej czasu spędzał z rodziną... - w czym ja osobiście nie widzę nić złego (mówię o zapisanym/użytym wyrażeniu). Twoja reakcja natomiast była wszystkim znana i nie mam ochoty jej tu przywoływać.

Skoro chcesz abyśmy sobie poszli i założyli swój wątek, to powiedz mi z kim zamierzasz prowadzić polemikę?

Jeśli chcesz podzielić się swoimi spostrzeżeniami to sugeruję byś unikał sarkazmu którego użyłeś w końcówce swojej wypowiedzi dotyczącej złóż gazu - ta z przed kilku minut. Nie ułatwiaj nam nic, przynajmniej mi i nie podawaj nam, przynajmniej mi, gotowych rozwiązań, daj nam po prostu pomyśleć i się wypowiedzieć, nie traktuj nas tu jak debili czy półmózgów.

Szczerze i serdecznie Cię pozdrawiam, jak również innych czytających ten ciekawy wątek, bo przecież pytań jak widać jest sporo.
  • 0

#308

adam0.
  • Postów: 163
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

Ogladalem w TVN opis goscia ze Skrzydlatej Polski tego zdjecia z polamanymi drzweami, i on twierdzi ze samolot zachaczyl i o brzozki i o antene..Da sie zmierzyc na jakims google aearth odleglosc miedzy tymi punktami?Czy to napewno jest mnie niz 37 m?


Od anteny odchodzą liny, które są rozstawione bardzo szeroko, więc prawdopodobnie samolot zahaczył o jedną z lin.



Mam jedno pytanie. Skoro są świadkowie, którzy widzieli kołujący samolot z dołu, to dlaczego załoga samolotu nie widziała ziemi z góry?
  • 0

#309

PaZi.
  • Postów: 933
  • Tematów: 4
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

Gosc stwierdzil ponad to ze samolot przewrocil sie na "plecy" w powietrzu dlaczego wobec tego na zdjeciach kola sa tak bardzo ublocone?

Opisal rowniez czastki samolotu widziane z satelitarnego zdjecia:wymienil tylko skrzydla, i tyl..gdzie wiec jest kadłub i kokpit?czy mozliwe jet ze rozpad sie na tak mala kawaleczki gdy nie bylo zadnego wybuchu?


Nie musiał się odwrócić w powietrzu. Podczas samego uderzenia mógł się poskręcać i przewrócić. Wiemy że samolot miał przechył i tego typu zdarzenia nie sa niczym dziwnym.

Tak, ten samolot zarył w ziemię będąc mnie lub bardziej przechylonym przez co uderzenie miało bardzo duży potencjał niszczenia kontrukcji samolotu. Gdyby lądował awaryjnie dolną częścią to może ktoś by przeżył, ale w momencie gdy nie ma nawet kawałka tuby kabiny pasażerskiej to wiadomo że wszyscy musieli zginąć. To rozwiewa wątpliwości odnoście szybkiego komunikatu. Dodam jeszcze że są specjaliści od katastrof powietrznych i potrafią oni na oko ocenić czy ktoś mógłby przeżyć.

BTW nie piszcie w tym temacie odpowiedzi na tę listę wątpliwości. Jest osobny temat w którym zaprezentowana jest cała lista i już różni ludzie odpowiedizeli na większośc pytań.

Pozdrawiam
  • 0

#310

Bliss.
  • Postów: 213
  • Tematów: 35
  • Płeć:Kobieta
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

sprawa z gazem jest chyba faktycznie poważna ...

w tym artykule http://www.opoka.org...01005_gazz.html jest napisane, że odwierty mają się zacząć w KWIETNIU ...

a poza tym te licencje dla AMERYKAŃSKICH firm :( - jesteśmy znów między młotem a kowadłem i zysków nie będzie i oby strat nie za wiele ....
  • 0



#311

findout.
  • Postów: 18
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

taka mała odskocznia, zobaczcie sobie filmik jak samolot ląduje podczas mgły, w sumie na lotnisku był ILS, oraz sam pas startowy elegancko oświetlony


  • 0

#312

rudnickir.
  • Postów: 30
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Przeczytałem cały wątek od początku , stwierdziłem że warto się zarejestrować żeby coś można było napisać -zawsze to uczestnictwo wpływa pozytywnie nawet na czytanie:)

Wiele osób tutaj napisało jakieś kompletne bzdury-chodzi mi głównie o film nagrany przez Rosjanina . Niektórzy wypisują jakieś głupie tłumaczenia , nie wiem czy to ma być forma wyśmiewania się z aktywnie uczestniczących w dyskusji czy o co chodzi ....jedyne co na tym filmie widać to wrak samolotu i strzały , a później uciekający gapie. Upadający ludzie , model broni , twarze, polskie głosy itp - nie pijcie już przed zamieszczaniem postów... Temat mnie ciekawi i sam miałem różne myśli zanim znalazłem ten wątek , ale nie przesadzajcie z tym naciąganiem faktów .

Mnie intrygują taki rzeczy jak np to że nie widać żadnych ciał -nie wiem jak to jest w katastrofach , ale wydaje mi się że tyle ludzi to naprawdę dużo powinno być widać . Zobaczcie tutaj film z wypadku dość podobnego gabarytowo samolotu , z podobną prędkością lądowania :

Katastrofa


Samolot podobnie lądował awaryjnie w lesie- wybuchł - na pokładzie było 130 pasażerów i 6-ciu członków załogi - ilu zginęło ? kto zgadnie ?

Co do mgły - podano na początku , że widoczność wynosiła około 400m - Przypuśćmy że samolot podchodzi do lądowania- nie znam się dokładnie na tym modelu , ale prawdopodobnie przy tym manewrze jego prędkość wynosi w okolicach 300km/h. Czyli mamy prędkość około 84m/s . Ile jest czasu na reakcję ? 400/84=4,7s Tyle powiedzmy miał pilot czasu w razie zauważenia , że coś jest nie tak . Chyba niewiele.

Tylko jakim cudem mamy dowiedzieć się prawdy ...nikt się nie przyzna do niczego i tak jak pisał autor wątku - wynik ekspertyz - błąd pilota podczas zbyt małej widoczności. Poza tym w przypadku takiego orzeczenia zostaną wypłacone odszkodowania z tego co pisali w którymś z portali.
  • 0

#313

frosti.
  • Postów: 654
  • Tematów: 3
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja dobra
Reputacja

Napisano

błąd pilota podczas zbyt małej widoczności. Poza tym w przypadku takiego orzeczenia zostaną wypłacone odszkodowania z tego co pisali w którymś z portali.


No tak. "Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę". Oj naprawdę prawo, a nie matematyka to jest potęgi klucz. Studiuj prawo bo nieznajomość prawa szkodzi.
  • 0

#314

Goldberg.
  • Postów: 7
  • Tematów: 0
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Zobaczcie tutaj film z wypadku dość podobnego gabarytowo samolotu , z podobną prędkością lądowania :

Katastrofa


Samolot podobnie lądował awaryjnie w lesie- wybuchł - na pokładzie było 130 pasażerów i 6-ciu członków załogi - ilu zginęło ? kto zgadnie ?


Małe uzupełnienie do tego filmu Była to pierwsza katastrofa maszyny tego typu i wywołała falę dyskusji na temat bezpieczeństwa technologii komputerowego sterowania samolotów fly-by-wire. Dodatkowy rozgłos zdobyła ze względu na do dziś niewyjaśnione wątpliwości dotyczące przebiegu wydarzeń i przyczyn wypadku.

Użytkownik Goldberg edytował ten post 15.04.2010 - 21:45

  • 0

#315

rudnickir.
  • Postów: 30
  • Tematów: 1
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

No tak. "Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę". Oj naprawdę prawo, a nie matematyka to jest potęgi klucz. Studiuj prawo bo nieznajomość prawa szkodzi.
[/quote]


Cytuje gazeta prawna ...

"W przeciwieństwie do lotów cywilnych, podróże lotnicze czterech najważniejszych osób w Państwie - prezydenta, premiera i marszałków Sejmu i Senatu, nie były ubezpieczane - alarmuje "Dziennik Gazeta Prawna".

MON opiera się na artykule prawa lotniczego, który zwalnia z obowiązku ubezpieczenia "państwowe statki powietrzne". I tak też się działo, z bardzo prostej przyczyny - braku pieniędzy. Widocznie nikt nie przewidywał takiej możliwości, jak sobotnia tragedia.

Rodziny osób, które zginęły na pokładzie rządowego TU 154 będą mogły składać w sądach indywidualne pozwy przeciwko Skarbowi Państwa. Jeżeli komisja badająca przyczyny katastrofy, orzeknie winę pilotów - odszkodowania mogą być bardzo wysokie. "
  • 0


 


Odpowiedz



  

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych