Skocz do zawartości


Kaczyński zabił siebie, oraz innych


406 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Ankieta (299 użytkowników oddało głos)

Kto jest winny?

  1. Głosowano Prezydent (63 głosów [21.07%])

    Procent z głosów: 21.07%

  2. Piloci (22 głosów [7.36%])

    Procent z głosów: 7.36%

  3. Kontrolerzy (7 głosów [2.34%])

    Procent z głosów: 2.34%

  4. Głosowano Ruscy coś kręcą (107 głosów [35.79%])

    Procent z głosów: 35.79%

  5. Głosowano To coś jeszcze innego... (27 głosów [9.03%])

    Procent z głosów: 9.03%

  6. Głosowano Łańcuch zdarzeń (73 głosów [24.41%])

    Procent z głosów: 24.41%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#226

Wszystko.
  • Postów: 10021
  • Tematów: 74
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

No przecież podałem linka gdzie jest pytanie i odpowiedź na nie.
Wszystkie raporty mam od dawna na kompie.
  • 0



#227

Aton.
  • Postów: 33
  • Tematów: 1
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Wreszcie udało się dotrzeć do najlepiej odczytanej wersji stenogramów, którą można przeczytać TUTAJ

 

prowokacja2.gif

 

Chciałbym przypomnieć, że w katastrofie zginęło 96 osób. Trochę szacunku.

 

Kronikarz


  • 0

#228

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

@Trzynastka

 

Chciałaś zobaczyć zdjęcie brzozy z odłamkami z dnia katastrofy, tj. 10 kwietnia - pokazałem Ci je. Tak?

Czy uważasz, że można potwierdzić datę wykonania tego zdjęcia?

Czy na zaprezentowanym przeze mnie zdjęciu widać odłamki wbite w brzozę?

Czy w związku z tym, możemy uznać, że udokumentowane zostało iż w dniu katastrofy, czyli 10 kwietnia, w złamanym pniu brzozy można było dostrzec odłamki?

 

Odpowiedz proszę najpierw na te pytania, bo bez ustalenia tej kwestii robi się małe zamieszanie, a przeskakiwanie na kolejny temat  tylko je pogłębia.


  • 0



#229

Cait Sith.
  • Postów: 685
  • Tematów: 159
  • Płeć:Nieokreślona
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

No przecież podałem linka gdzie jest pytanie i odpowiedź na nie.
Wszystkie raporty mam od dawna na kompie.

 

No zatem zacytuj mi z raportu Millera zapis, który mówi, że skrzynki znaleziono innego dnia. 


  • 0



#230

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

@Trzynastko

Jeszcze raz poproszę Cię o odpowiedź na zadanie  przeze mnie wyżej pytania, bo brak odpowiedzi na nie świadczyć będzie o tym, że albo mnie lekceważysz albo uciekasz od odpowiedzi.

W obu tych przypadkach będę musiał uznać, że dalsza dyskusja z Tobą w tym temacie traci sens, bo szkoda mi czasu na rozmowę z kimś, kto ignoruje mnie i zadawane przeze mnie pytania albo odpowiada na nie tylko wtedy kiedy mu one pasują.

 

Na razie zakładam, że to tylko brak czasu albo zwykłe przeoczenie i dlatego ponawiam prośbę.

 

Pytania brzmiały tak:

 

Czy uważasz, że można potwierdzić datę wykonania tego zdjęcia?

Czy na zaprezentowanym przeze mnie zdjęciu widać odłamki wbite w brzozę?

Czy w związku z tym, możemy uznać, że udokumentowane zostało iż w dniu katastrofy, czyli 10 kwietnia, w złamanym pniu brzozy można było dostrzec odłamki?

 


  • 0



#231 Gość_Veckas

Gość_Veckas.
  • Tematów: 0

Napisano

Trzynastka, zmniejsz sobie zdjecie brzozy z odlamkami, pozniej je powieksz i zastosuj wygladzenie contrastowe, bedziesz miala brzoze bez odlamkow. bo to co Ty pokazujesz to sa jakies smiecie, a nie dobrej jakosci fotografie.


  • 0

#232

Odmęt Szaleństwa.
  • Postów: 15
  • Tematów: 0
Reputacja Zła
Reputacja

Napisano

Akurat putin jest dla mnie nieistotny w sprawie katastrofy. Śmieszne jest takie wiązanie czyjegoś przekonania co do przyczyn katastrofy z jakimś wymyślonym zaufaniem dla danego polityka. Dla mnie liczy się to co jest zapisane w skrzynkach, zwłasza polskiej firmy atm.

Widać nigdy nie rozmawiałeś z osobą która ma większe pojęcie na ten temat niż ty. Krateru nie było, bo nie musiało go być. W internecie można znaleźć wiele zdjęć z podobnych katastrof, gdzie również nie ma kraterów.

Jesteś pierwszą osobą, a rozmawiałem chyba z przeszło setką wierzących w zwykły wypadek, która napisała coś aż tak bardzo niedorzecznego! Jak to krater nie musiał powstać? Podmokły teren, błoto, potężny samolot rozpadający się na tysiące kawałków i ...... brak choćby malutkiego krateru? To może inaczej, weź proszę zdjęcie satelitarne z miejsca w którym leżą szczątki Tu-154 i zaznacz kolorem miejsce w które według ciebie uderzył samolot. Bo chyba w jakieś miejsce musiał uderzyć skoro się rozpadł, nieprawdaż?

Użytkownik Odmęt Szaleństwa edytował ten post 12.04.2015 - 20:28

  • 1

#233

Cait Sith.
  • Postów: 685
  • Tematów: 159
  • Płeć:Nieokreślona
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

 

@Trzynastko

Jeszcze raz poproszę Cię o odpowiedź na zadanie  przeze mnie wyżej pytania, bo brak odpowiedzi na nie świadczyć będzie o tym, że albo mnie lekceważysz albo uciekasz od odpowiedzi.

W obu tych przypadkach będę musiał uznać, że dalsza dyskusja z Tobą w tym temacie traci sens, bo szkoda mi czasu na rozmowę z kimś, kto ignoruje mnie i zadawane przeze mnie pytania albo odpowiada na nie tylko wtedy kiedy mu one pasują.

 

Na razie zakładam, że to tylko brak czasu albo zwykłe przeoczenie i dlatego ponawiam prośbę.

 

Pytania brzmiały tak:

 

Czy uważasz, że można potwierdzić datę wykonania tego zdjęcia?

Czy na zaprezentowanym przeze mnie zdjęciu widać odłamki wbite w brzozę?

Czy w związku z tym, możemy uznać, że udokumentowane zostało iż w dniu katastrofy, czyli 10 kwietnia, w złamanym pniu brzozy można było dostrzec odłamki?

 

 

 

 

Wybacz. Twoja wypowiedź gdzieś mi umknęła. I w jednym i w drugim temacie odpisuje mi parę osób, także może się zdarzyć, że coś przeoczę. 

 

Nie widzę na tym zdjęciu odłamków, jest zbyt słabej jakości. 

 

 

Zapoznałeś się z linkiem, który wrzuciłam ?


  • 0



#234 Gość_Veckas

Gość_Veckas.
  • Tematów: 0

Napisano

Jaki krater? Widac ze ludzie nie maja pojecia o czym w ogole pisza, to nie jest meteoryt tylko blaszka wypelniona powietrzem, i nie spada prostopadle do ziemi tylko sunie po niej, a ze samolot uderzył plecami to tym bardziej zle dla samolotu, poniewaz tylko podwozie jest  w miare mocne, reszta to 'balonik'. Samolot ma za zadanie wazyc jak najmniej, to jest bardzo delkatna konstrukcja wbrew pozorom. Samolot po utracie skrzydła musiał sie obrocic. W 2009 roku firmowy samolot firmy transportowej fedex przy podchodzeniu do ladowania odbil sie kilka razy, zawadzil lewym skrzydlem o ziemie i po jego utracie tez wyladowal na plecach, tyle ze to bylo na lotnisku w Tokyo, plaskim terenie bez drzew i przy mniejszej predkosci.


  • 0

#235

Odmęt Szaleństwa.
  • Postów: 15
  • Tematów: 0
Reputacja Zła
Reputacja

Napisano

To gdzie jest miejsce w które uderzył samolot? Proszę pokazać. No chyba musiał gdzieś uderzyć skoro się aż tak rozczłonkował?

Inna kwestia - części samolotu przed brzozą - brak wytłumaczenia.
Zapisy z czarnej skrzynki (bezsporne) mówiące że samolot przeleciał nad brzozą, stracił zasilanie jak był jeszcze w powietrzu - brak wytłumaczenia.

Użytkownik Odmęt Szaleństwa edytował ten post 12.04.2015 - 20:34

  • 0

#236

Cait Sith.
  • Postów: 685
  • Tematów: 159
  • Płeć:Nieokreślona
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Wszystko czekam na ten cytat z raportu Millera.


  • 0



#237

Wszystko.
  • Postów: 10021
  • Tematów: 74
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Pytanie Czy to prawda, że wg raportu Millera, cztery rejestratory Tu-154M 101 znaleziono na miejscu wypadku 10.04.2010 r.?

Takie błędne informacje pojawiły się w artykule „Nowy błąd w raporcie” - Nasz Dziennik w dn. 28.11.2013 .

 

W rzeczywistości w Raporcie informujemy jedynie, że 10 kwietnia na miejscu katastrofy znalezione zostały rejestrator katastroficzny MŁP-14-5 i blok 70A-10M rejestratora MARS-BM. W przypadku pozostałych rejestratorów w Raporcie nie padają daty ich znalezienia jak błędnie informuje Nasz Dziennik.

 

W Raporcie końcowym czytamy na stronie 60 „...Rejestrator katastroficzny MŁP-14-5 został odnaleziony na miejscu wypadku 10.04.2010 r. przez stronę rosyjską....” a dalej, „...Odczyt danych z tego rejestratora przeprowadzono w dniu 11.04.2010 r. w Moskwie, w siedzibie Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK), w obecności polskich specjalistów oraz polskiego prokuratora wojskowego....”.

 

Na tej samej stronie, w informacji o rosyjskim rejestratorze eksploatacyjnym, czytamy „...Rejestrator eksploatacyjny KBN-1-1 został odnaleziony na miejscu wypadku przez stronę rosyjską....” oraz „...Odczyt danych z tego rejestratora przeprowadzono 14.04.2010 r. w Moskwie w siedzibie MAK w obecności polskich specjalistów oraz polskiego prokuratora wojskowego....”

 

Na stronie 61 znajdujemy opis polskiego rejestratora ATM QAR „...Na miejscu wypadku została odnaleziona kaseta pamięci rejestratora ATM-QAR. W dniu 20.04.2010 r. w ITWL w Warszawie, wspólnie z przedstawicielem MAK, Komisji, polskiej prokuratury oraz producenta rejestratora ATM-QAR, przeprowadzony został odczyt danych z pamięci kasety. Dane zostały odczytane w całości;...”

 

Na stronie 62 w opisie rejestratora K3-63 znajdujemy informację „...Rejestrator K3-63 nie został odnaleziony;...”.

Dalej, na stronie 63, jest natomiast informacja o rejestratorze rozmów „...Na miejscu wypadku został odnaleziony 10.04.2010 r. przez stronę rosyjską blok 70A-10M rejestratora MARS-BM....” oraz na stronie 64 „...Odczyt danych z rejestratora przeprowadzono 11.04.2010 r. w Moskwie w siedzibie MAK w obecności polskich specjalistów. Dane zostały skopiowane i zabezpieczone przez przedstawicieli polskiej prokuratury w siedzibie MAK....”

Wszystkie powyższe cytowania, zgodne są również z Załącznikiem nr 4.10.1 do Protokołu KBWLLP „Analiza działania załogi oraz funkcjonowania instalacji samolotu na podstawie zapisów pokładowych rejestratorów lotu.”

Dla przypomnienia zwracamy jeszcze raz uwagę na fakt jakim jest sentencja zawarta w ekspertyzie przedstawionej w Załączniku nr 4.9.6 do Protokołu „Porównanie i deszyfracja kopii zapisów pokładowych rejestratorów parametrów samolotu.” oraz w ekspertyzie na potrzeby postępowania przygotowawczego prowadzonego przez Prokuraturę Wojskową: ”... Wynik porównania jednoznacznie wskazuje, że trzy pliki: Msrp64.dta, KBN.DAT, 85837.FDR.ALLData.dat, zawierają zapis tego samego lotu....”. Powyższe jednoznacznie wskazuje, że zapisy wszystkich rejestratorów lotu, a poprzez kolejne ekspertyzy, rejestratora rozmów, zawierają zapis jednego i tego samego lotu samolotu Tu-154M z dn. 10.04.2010 r, który uległ wypadkowi lotniczemu pod Smoleńskiem.

http://www.faktysmol...ia-i-odpowiedzi


  • 0



#238

Cait Sith.
  • Postów: 685
  • Tematów: 159
  • Płeć:Nieokreślona
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Rozróżniasz pojęcia znaleziono a odczytano ?

 

Znajdź mi cytat w raporcie Millera, że skrzynek nie ZNALEZIONO tego samego dnia.


  • 0



#239

Wszystko.
  • Postów: 10021
  • Tematów: 74
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 1
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Przecież masz napisane, że dwie skrzynki znaleziono 10 kwietnia, a co do reszty, nie ma dat ich znalezienia.

W naszym dzienniku napisali, że wszystkie skrzynki znaleziono tego samego dnia. A tak nie napisali w raportach. Kapujesz?


  • 0



#240

Cait Sith.
  • Postów: 685
  • Tematów: 159
  • Płeć:Nieokreślona
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Przecież masz napisane, że dwie skrzynki znaleziono 10 kwietnia, a co do reszty, nie ma dat ich znalezienia.

W naszym dzienniku napisali, że wszystkie skrzynki znaleziono tego samego dnia. A tak nie napisali w raportach. Kapujesz?

 

No właśnie, skąd zatem możesz mieć pewność, że nie znaleziono ich 10 kwietnia ? 

 

Nie możesz mieć.


  • 0




 


Dodaj odpowiedź



  

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych