po prostu sprytnie wkleiłeś link do okrojonego Moussaoui Shot
Żadne sprytnie. Po prostu ten fragment wystarczał do analizy ujęć, które porównywano w tym żenującym 911 Taboo. Tam tez przecież pokazano tylko połowę tego ujęcia. Równie dobrze mogę zająć się całym ujęciem "Moussaui Shot" i zaraz to zrobię.
Na nieokrojonym Moussaoui Shot (gdzie też mamy "samolot" niczym UFO pojawiający się nagle na niebie) widzimy wyraźnie, że "samolot" przez 8 sekund leci w linii prostej, nie nurkuje i nie osiąga najniższych pułapów, a przez to jego tor lotu kompletnie nie zgadza się z torem lotu "samolotu" na nagraniu CBS.
Pleciesz bzdury, a wszystko przez to, że analizujesz wszystko "na oko".
Po pierwsze:
Samolot nie pojawia się nagle na niebie, tylko tak jak powinien, wyłania się zza lewej krawędzi kadru. Przyjrzyj się dokładnie.
Po drugie:
Tor lotu UA 175 na ujęciu "Moussaui Shot" nie jest prosty, ani przebiegający na jednym pułapie. Przyjrzyj się temu ujęciu dokładnie, odznacz sobie jakieś charakterystyczne położenia samolotu (np. względem budynków) i zobacz, co Ci wyjdzie. Ja tak zrobiłem i oto efekt:
Czy ten tor jest prosty i na jednym poziomie? Absolutnie nie.
Jest zakrzywiony i opadający.
Jak bardzo opadający? Postanowiłem to oszacować.
Samolot tuż przed zderzeniem poruszał się z prędkością ok. 242 m/s. Zatem w ciągu 7,3 sekundy pokonał ok. 1770 metrów. Ponadto kierunek uderzenia tworzył z prosta prostopadłą do południowej ściany WTC 2 kąt ok. 15 stopni. Nagrania dokonano spod wschodniego przęsła Mostu Brooklyńskiego odległego od WTC 2 o ok. 1,7 km. Wszystko to przedstawia poniższa grafika wykonana w GoogleEarth:
Biała, gruba linia przedstawia tor odpowiadający ostatnim 7,3 s lotu samolotu. Żółta linia łączy WTC2 z punktem z którego wykonano ujęcie (czerwona kropka). Jak widać, w ciągu owych 7,3 s odległość miedzy samolotem a punktem obserwacji uległa znacznej zmianie (uległa zmniejszeniu). Zatem gdyby samolot poruszał się na jednej wysokości jego położenie względem horyzontu powinno także się zmienić (wysokość względem horyzontu powinna wzrosnąć).
Jak zatem taki hipotetyczny tor powinien się prezentować na "Moussaui Shot"?Dzięki GoogleEarth jest to bardzo proste do ukazania, gdyż program pozwala nakładać na obraz dowolnie zorientowane ścieżki przebiegające na dowolnej wysokości nad powierzchnią ziemi.
Poniżej przedstawiam wygląd hipotetycznego toru samolotu przebiegającego na stałej wysokości równej 300 m (na tej wysokości nastąpiło uderzenie w budynek), obserwowanego spod Mostu Brooklyńskiego. Zaznaczyłem go białą, grubą linią. Linia żółta przedstawia natomiast rzeczywisty tor lotu samolotu:
Różnica jest aż nadto wyraźna. Samolot wyraźnie obniża swój pułap, aby ok. 3-4 sekund przed zderzeniem osiągnąć docelową wysokość, czyli ok. 300 m.
A na jakie wysokości znajdował się samolot w chwili pojawienia się w kadrze?Bardzo prosto to określić, porównując odległości liczone wzdłuż czerwonej linii symbolizującej krawędź kadru. Skoro różnica wysokości między poziomem wody, a początkiem białego, hipotetycznego toru jest równa 300 m, to różnica wysokości między owym torem, a początkiem zaznaczonego na żółto toru rzeczywistego wynosi ok. 120 m.
Zatem w momencie pojawienia się w kadrze ujęcia "Moussaui Shot" samolot znajdował się mniej więcej na wysokości ok. 420 m.Wszystko jest jak najbardziej zgodne z ujęciem z CBS.