Historia silnika z Pentagonu :Karl Shwarz wraz ze swoją grupą starał sie zidentyfikować silnik z obiektu, który uderzył w Pentagon. Wcześniej został zidentyfikowany silnik Boeing'a 737 CFM56, NIE BOEING'A 767 (jak twierdzi Rząd USA), który wylądował na ulicy Nowego Jorku i który był pozostałością po samolocie uderzającym w wieże południową (atrykuły o silniku z WTC w drodze - "Is Popular Mechanics Hiding 911 NYC Engine In Street Photo?" i "The Rest Of The 9/11 Street Engine Story" - tłumaczenie i analiza po omówieniu Penatgonu).
Tamte dwa artykuły (przypominam, że przeanalizuje je w najblizszym czasie) zawierają kilka różnych ujęć silnika Boeing'a 737. Jedno z tych fotografii pokazuje agenta FBI, który przygląda sie silnikowi:
Silniki, które zostały odkryte z Lotu 93, Pentagonu i Strefy Zero pokazują iż użyto pokrewnych (jeśli nie tych samych) samolotów w całych atakach dnia 9/11.
Śledczy Karla Shwarza starali sie zidentyfikować te części:
Strona internetowa www.praxair.com określiła silnik jako JT8D. Po jakimś czasie strona ta została zlikwidowana aby bronić "winnych" (aktualnie działa lecz jej nieprzegladałem i niewiem jakie treści dot. 9/11 przechowuje).
Oczywiste jest, że silnik JT8D jest o ponad połowę mniejszy od silników Boeing'a 757. Od kiedy dwa takie silniki zostały odkryte w Pentagonie jasne stało sie to, że samolot posiadał dwa silniki pod skrzydłami. Samoloty typu 737-100 i 737-200 posiadają takie silniki. Samolot A-3 Skywarrior posiada natomiast bardzo zbliżone silniki. FBI skonfiskowała wszelkie nagrania wideo, które mogłyby pokazać co uderzyło w Pentagon. FOIA zaapelowała aby pokazać wszelkie zdjęcia dla opini publicznej ... odpowiedzia na to wezwanie była informacja, że sa prowadzone w tej sprawie śledztwa i zdjęcia niemogą być ujawnione (przykład gry na czas itd.).
Wojsko jest kolejną przykrywką na ten atak. Ta fotografia ukazuje samolot uderzający w Pentagon, który następnie wybucha. Świadkowie zdarzenia uważają , że samolot najpierw wbił sie w ściane, a następnie eksplodował na kawałki.
Helikopter, który według teorii samonaprowadzenia nakierowywał samolot na Pentagon jest widoczny i zaznaczony na żółto:
Pomiędzy uderzeniem samolotu w Pentagon a zawaleniem sie sekcji bydunku mineło 30 minut. Ta fotografia przedstawia Pentagon tuż po uderzeniu:
Jako, że samolot rozbił sie o budynek itd. należy zwrócić uwagę na silnik na zdjęciu poniżej. Obszar zaznaczony na żółto pokazuje miejsce gdzie fragmenty metalu łączą sekcje silnika. Karl SHwarz twierdzi, że rozmiar obiektu jest właściwy:
Muzeum Nauki i Przemysłu w Chicago ma w swoich zbiorach silnik JT8D, który ma identyczne części co silnik znaleziony w Pentagonie. Silnik jest w przekroju także widać podobne fragmenty (zaznaczony obszar):
To zdjęcie JT8D pochodzi z Francuskiej strony internetowej:
Ta fotografia z muzeum pokazuje kompletny silnik:
Trzynaście minut po uderzeniu frontowa sekcja Pentagonu uległa zniszczeniu. Nalezy zwrócić uwagę na żółte wyróżnienie, które pokazuje silnik. Żadnych bliższych zdjęć niema! Gdy tylko na miejscu zjawiła sie FBI wszelkie próby fotografowania tajemniczego obiektu zostały przerwane. Jamie McIntyle, korespondent CNN w Pentagonie posiadał wszystkie fotografie i nagrania wideo, lecz wszystkie (!) zostały skonfiskowane przez FOIA i niezostały zwrócone.
Grafika poniżej ma przedstawiać takowe samoloty, których USA ma na pęczki na pustynnych lotniskach ... :
________________
Tłumaczenie do ogólnego zrozumienia: =[dj_cinex]=Żródło: http://www.rense.com/[/i]
________________