Zderzenie z wieżą Południową – Analiza 1Mechanik Boeinga z 30 letnim doświadczeniem struktury budowy, skrzydeł i reszty samolotu - z wiedzą jaką posiada na temat konstrukcji i elementów Boeinga , może on opisać jak powinny były się zachować elementy samolotu po zderzeniu z budynkiem ...
Wyobraża on sobie to tak:
„Nos samolotu rozbija się o budynek, prędkość samolotu pcha go na budynek i ścianę, skrzydła gdy docierają do ściany wyginają się do tyłu w stronę kadłuba , odłamują się i spadają w dół na ulice, kadłub samolotu uderza pod pewnym kątem w budynek, łamie się i pod wpływem siły jaką oddziałowywuje na ścianę … eksploduje, część ogonowa oddziela się od całości i oddzielnie spada na dół.”Jednak 9/11 było inaczej … prawdopodobnie część przednia samolotu była wyłożona ładunkami wybuchowymi, aby „otworzyć” stalową konstrukcje ściany. Ta fotografia ukazuje tajemniczy błysk, który mógł być spowodowany prze rakietę lub innego rodzaju ładunek, który miał ułatwić dostanie sie samolotu do wnętrza budynku:
Mechanik kontynuuje...
Monstrualnie spektakularna kula ognia , która pojawiła się po uderzeniu samolotu także według niego była „tajemnicza”. Było wiele niezgodności i pytań , aż ktoś w dyskusjach na ten temat w internecie rzucił hasło „napalm” (albo fosfor/magnez [org. – „phosphorus/magnesium”]) , które miało więcej sensu co do tego konkretnego wybuchu.
Poniższe zdjęcie przedstawia kule ognia jaka powstaje podczas rozbicia się samolotu (szczególnie widać żółtawy kolor!):
Te zdjęcia pokazują wystrzelone paliwo podczas eksplozji samolotu 757 w wieży południowej (na uwagę zasługuje czerwonawy kolor płomieni!):
To zdjęcie pokazuje wybuch napalmu i płomień jaki wówczas powstaje:
Wideo stacji CBC pokazuje nam samolot z perspektywy ziemi. Za ogonem z prawej strony widać „coś” co jest jakby przymocowane do boku samolotu (w innych ujęciach będzie bardziej widoczne). Silniki są zbyt blisko kadłuba i to odrzuca teorie rządu, która mówi, że samolot , który uderzył w wierze południową to Boeing 767 lecz był to … Boeing 737!. Pogrubiony/płaski obszar kadłuba pod skrzydłami jest także typowy dla konstrukcji Boeing’a 737.
To zdjęcie Boeinga 737 pokazuje to specyficzne płaskie miejsce pod skrzydłami samolotu i bliskie położenie silników koło kadłuba – przynajmniej o jedną długość silnika:
Samolot z wieży południowej musiał wykonać manewr nurkująco/skrętny , który jest łatwiejszy dla 737 aby uderzyć w cel. Manewr ten uwidocznił na zdjęciach „lśniące dziwne części” na kadłubie samolotu:
Widać kilka częśći "nienaturalnych", które mogą odpowiadać teorii użycia MK 77: Według Armii Stanów Zjednoczonych napalm nie jest już w użyciu i jest niedorzeczne aby sądzić, że został użyty 9/11. Taka bomba (napalm) zwana MK 77 spowodowała już dużo zniszczeń i śmierci (Druga Wojna Światowa , Wietnam). Amerykańskie strony internetowe zostały oczyszczone z wszelakich fotografii ukazujących jak wygląda takowa bomba (oczywiście po 9/11) aby niemożna było móc porównać jej z fotografiami samolotu 737.
Jednak na stronach Duńskich widać samolot Harrier z podłączonymi bombami MK77:
Strony Niemieckie także mają takowe fotografie:
Wieża północna i południowa prawdopodobnie także zostały potraktowane MK 77. Obszar zaznaczony na zdjęciu to dziura po samolocie w płomieniach –wygląda jak napalm eksplodujący w budynku i buchający w powietrze:
___________
Źródło : http://www.rense.com[/i]
Tłumaczenie: =[dj_cinex]=
___________
Jeśli takiego typu analizy się wam spodobają to dajcie mi znać na PW lub w trakcie pisania postów - wtedy mogę przygotowywać wiecej takiego typu artykułów/analiz ...
Oczywiście zachęcam do komentowania analiz ...
___________