Jasne, już mówię dlaczego, porównując z Unity bo to klony.
Unity
-zatłoczony, pełen wrzasków Paryż, który faktycznie wydawał się być żyjącym miastem, na każdym coś się działo w tłumie ludzi,no ale było tak ze względu na historyczny okres (niech będzie to mały plus)
-najbardziej dopracowany system walki ze wszystkich części
-Paryskie opowieści, wszystkie miały jakieś tło fabularne i niektóre były całkiem ciekawe
-rozwiązywanie zagadek morderstw
-łamigłówki z fraszkami prowadzące do znajdziek
-znajdziek samych było bardzo dużo
-wymagające misje co-op, jeżeli robiło się je samemu, one też miały swoje tło fabularne i przedstawiały jakieś wydarzenie historyczne
-po wykupieniu rożnych cafe dostawałeś kolejne misje związane z nimi, każda z jakimś krótkim opisem
-wyzwania i kradzieże
-najwyższy poziom trudności do tej pory w serii
Syndicate
-miejscami bardzo ładne miasto, klimatyczne wieczorową porą, ale zbyt pustawe i przesycone dorożkami...
-...które były chyba najgorzej zrobionym elementem gry(pancerne konie, taranowanie wszystkiego dookoła nie wiadomo jakim cudem)
-razem z systemem walki który chciał być jak w batmanie, a okazał się niewypałem i meczącym mashowaniem, przy niektórych bossach można bylo usnąc klepiąc to samo przez ~2 minuty non stop
-beznadziejny system levelowania który na końcu zacierał różnice między obiema postaciami
-misje poboczne - wyzwól dzieci, zabij templariusza, zlikwiduj gang, pobij bossa.. powtórz w każdej kolejnej dzielnicy
-zero nawiązań fabularnych w pobocznych aktywnościach, co robiło z nich nużąca czynność do odbębnienia
-brak innych aktywności (oprócz zadań dla sojuszników, które były też w Unity więc ich nie licze)
-wojny gangów zamiast być bardziej rozwinięte polegały na wykonaniu 3-4 tych samych aktywności wszędzie, sklepaniu bossa i przejsciu dalej, do poprzedniej dzielnicy już się prawie nigdy nie wracało
-najniższy poziom trudności do tej pory w serii
Jak coś pominąłem to trudno. O głównym wątku nie wspominam bo w obu częsciach był kiepski. Unity miało lepsze miasto i gameplay zwyczajnie, to nie jest kwestia opinii tylko fakt (ilość i jakość contentu w grze)
Użytkownik mjr Tsu edytował ten post 26.11.2015 - 04:27