Część I
"Do dzisiaj Teoria zaawansowanych starożytnych cywilizacji (dop. Ancient Aliens, A.A.) była niezaprzeczalna. Uważałem, że jest wiarygodna. Nie jestem zwolennikiem teorii A.A. Ten temat ma przedstawić moją ulubioną teorię w najlepszy sposób jaki potrafię, będę próbować zaprzeczyć założeniom teorii A.A. Próbując to zrobić na początek będę opierać się na zawodzie który wykonuje."

Powyżej widzicie moje narzędzia. Jestem precyzyjnym mechanikiem. Obrabiam różne rodzaje stali, żelazo oraz aluminium, moimi klientami są branże motoryzacyjne, lotnicze, przemysłowcy, górnicy, przedsiębiorstwa zajmujące się alternatywną energią, rząd U.S. , i to tylko kilka przykładów. Przygotowuje części wielkości od cukierków aż do wielkości samochodu.
Precyzja pomiaru:
Kartka papieru ma grubość 0,1016 mm, ludzki włos 0.0762 mm. Przeważnie używając moich maszyn posługuje się precyzją liczoną w 0.0256 mm wykonując prace według planu i ustalonych wymiarów. W rzadkich przypadkach mogę obrabiać metal z dokładnością co do 0.00254 mm.
Narzędzia:

Narzędzia którymi posługuje się do obróbki metalu są całkiem masywne. Do obróbki potrzebujesz materiału twardszego i mocniejszego od tego który tniesz, wiercisz czy mielisz. Niektóre z nich wykonane jest z węgliku wolframu, niektóre nawet są pokryte ultra twardą powłoką z azotku tytanu. Narzędzia są tak twarde, że potrzebny jest diament żeby je naostrzyć. Nawet to wszystko nie jest niezniszczalne, zdarzają się przetarcia, złamania czy obkruszenia.

Maszyny:
Narzędzia same z siebie nie będą działać. Potrzebna jest maszyneria która wprawi je w ruch. Maszyny te wprawią w ruch który pozwoli na cięcie albo spowoduje obracanie się końcówki lub przedmiotu obrabianego. Ruchy te niezbędne są do otrzymywanie niemal perfekcyjnie płaskich powierzchni, wykończenia, bruzdy, kącików, łuków, promieni, kuli, grawerowania.