Napisano 07.05.2012 - 14:02
Więc co miało, bo jak widzimy blachy są wygięte do wewnątrz na całej długości obwodu kadłuba miejsca eksplozji.Kursk zatonal/zostal zatopiony osiadajac na dnie, na glebokosci ok 100m. Mam watpliwosci by cisnienie hydrostatyczne =~1000kPa mialo taki wplyw na kadlub.
Napisano 07.05.2012 - 14:10
Napisano 07.05.2012 - 15:07
Napisano 07.05.2012 - 15:10
Teoretycznie celna uwaga, ale:Zapadło się pod wpływem ciśnienia?
Napisano 07.05.2012 - 15:49
Użytkownik Tesla edytował ten post 07.05.2012 - 15:51
Napisano 07.05.2012 - 16:27
Jeszcze raz, wejdź w link badboya, tam jest kilka zdjęć tego wgniecenia.
Napisano 07.05.2012 - 17:14
Kursk zatonal/zostal zatopiony osiadajac na dnie, na glebokosci ok 100m. Mam watpliwosci by cisnienie hydrostatyczne =~1000kPa mialo taki wplyw na kadlub.
Użytkownik Sykes edytował ten post 07.05.2012 - 17:22
Napisano 07.05.2012 - 18:16
Napisano 07.05.2012 - 18:33
Widziałem te zdjęcia. Chodziło mi o jeszcze lepsze fotografie wgniecenia i otworu (wypalone krawędzie od ładunku kumulacyjnego, czy poszarpane, ślady otarć we wgnieceniu itp.). Na zdjęciach ciekawa jest za to zgięta wręga kadłuba mocnego do środka (troche na lewo i do góry od zaznaczenia Dager'a).To było do Tesli Ponieważ chce zobaczyć więcej zdjęć, tam je ma
0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych