Skocz do zawartości


Zdjęcie

Spojrzenie sceptyka na 9/11


  • Please log in to reply
609 replies to this topic

#331

Mariush.
  • Postów: 4319
  • Tematów: 60
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 5
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

turrkus, powiem to tak: dla mnie zniszczone lampy mają tylko jedno banalne wyjaśnienie - SAMOLOT. U Ciebie jak widać stanowią problem dla obu wersji. Bo jeśli nie było samolotu, to musieli być agenci z piłami. Ja w wyborze wyjaśnienia stosuję zawsze zasadę "Brzytwy Ockhama", która mówi, ze jesli masz dwa wyjaśnienia jakiegoś problemu (samolot/agenci), wybierz to prostsze.

Tak to wszystko przemyślalem powoli i stwierdziłem, że nasz spór wynika z różnic w rozumowaniu i wartościowaniu pewnych rzeczy. Pozwól, że posłużę sie przykładem a la VRP, żeby wykazać o co mi chodzi.

Załóżmy, że chcesz udowodnić płaskość Ziemi (odpowiednik nie-samolotu uderzającego w Pentagon). W celu podwazenia teorii kulistości Ziemi (wersji ze samolotem) używasz argumentu, który wydaje się jej przeczyć: Gdyby Ziemia była kulą, ludzie po drugiej stronie miusieliby chodzić do góry nogami (Twoje wątpliwości co do lamp, lotu samolotu)

I tu jest sedno naszego sporu: Bo ja uważam, że w chodzeniu do góry nogami nie ma nic dziwnego (lot samolotu i lampy OK), a Ty sądzisz, że to niemożliwe.

Krótko mówiąc: To co dla Ciebie jest ważkim argumentem, dla mnie jest bezwartościowym stwierdzeniem. Stąd ta róznica poglądów. Myślę, że na tym poziomie jest nie do zniwelowania, bo jej problem tkwi bezposrednio w założeniach.
  • 0



#332

turrkus.
  • Postów: 851
  • Tematów: 15
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Krótko mówiąc: To co dla Ciebie jest ważkim argumentem, dla mnie jest bezwartościowym stwierdzeniem.

Sugeruje zmienic podpis.
  • 0

#333

Mariush.
  • Postów: 4319
  • Tematów: 60
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 5
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Co ma do tego mój podpis?
Wyjaśniłem Ci przecież powód naszej różnicy zdań.
  • 0



#334

turrkus.
  • Postów: 851
  • Tematów: 15
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Nasza roznica zdan nie ma tu nic do rzeczy, podalem konkretny problem, ktory zamienil sie w wywody na temat mojej opinii co do lamp.

Naprawde nie zastanawia Cie, jak samolot wykonal manewr opadania nie uderzajac jednoczesnie o ziemie bez podrywania dziobu w koncowej fazie do gory?
  • 0

#335

Aquila.

    LEGATVS PROPRAETOR

  • Postów: 3221
  • Tematów: 33
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Naprawde nie zastanawia Cie, jak samolot wykonal manewr opadania nie uderzajac jednoczesnie o ziemie bez podrywania dziobu w koncowej fazie do gory?

Samolot podrywa dziób aby wyhamować przed lądowaniem. Zamachowcy nie mieli zamiaru wyhamowywać :)

Tylko tyle na razie, zmęczony dziś jestem gośćmi.
  • 0



#336

Mariush.
  • Postów: 4319
  • Tematów: 60
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 5
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Naprawde nie zastanawia Cie, jak samolot wykonal manewr opadania nie uderzajac jednoczesnie o ziemie bez podrywania dziobu w koncowej fazie do gory?


Patrz odpowiedź Aquili. W końcu lądujący samolot ma prędkość w granicach 300 km/h, a Boeing na pełnym gazie osiąga blisko 1000 km/h. Przy takiej prędkości siła nośna jest tak duża, że żadne dźwiganie dzioba nie jest tu potrzebne.
Jesli chcesz podam Ci odpowiednie wzorki i sam sobie wyliczysz, jaka to jest róznica.
  • 0



#337

ktosiuf.
  • Postów: 1007
  • Tematów: 13
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

:wow:
Nie róbcie ze mnie idioty z przetoczonych przeze mnie cytatów wprost wynika, że ROZMOWY NA POKŁADZIE SĄ MOŻLIWE

Z WP.PL

Już wkrótce zakaz używania telefonu komórkowego podczas lotu samolotem zostanie zawieszony. Pasażerom nie podoba się jednak wizja wysłuchiwania cudzych rozmów na pokładzie samolotu.

Ankieta przeprowadzona przez firmę IDC przed postanowieniami amerykańskiej Federalnej Komisji ds. Komunikacji (FCC) dotyczącego zawieszenia zakazuj używania telefonów komórkowych na pokładach samolotów, udowadnia sprzeciw wielu grup konsumenckich wobec tego pomysłu. Większość z respondentów uważa, że rozmowy na pokładach samolotów będą im przeszkadzały. Jedynie 11% spośród 50 000 przebadanych nie ma nic przeciwko.


Co ciekawe większość respondentów nie zgadza się na wykonywanie rozmów z telefonu komórkowego podczas lotu, jednakże aż 64% zgadza się na wysyłanie sms.

Przeprowadzone badania wykazały, że zniesienie zakazu zwiększy ilość danych, które pobierają użytkownicy komórek poprzez swoje telefony. To bardzo dobre informacje dla sieci komórkowych, które zdają sobie sprawę z przyszłych zysków.

Obecnie zniesieniem zakazu na terenie całych Stanów Zjednoczonych zajmuje FCC oraz Federalny Zarząd Awiacji (FAA). Jednak ostateczny głos w sprawie będzie należał wyłącznie do drugiego z podanych organów. W Europie zakaz może być zniesiony jedynie przez władze lotnicze poszczególnych krajów.

  • 0

#338

muHa.
  • Postów: 123
  • Tematów: 6
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Nie róbcie ze mnie idioty z przetoczonych przeze mnie cytatów wprost wynika, że ROZMOWY NA POKŁADZIE SĄ MOŻLIWE


Bo będą [w USA są od 2004] montowane pico-komórki, takie stacje bazowe bardzo małej mocy. A te pico-komórki już drogą satelitarną czy też inną [radiową] będą sie kontaktował ze stacjami naziemnymi.
I tyle...
  • 0

#339

turrkus.
  • Postów: 851
  • Tematów: 15
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Naprawde nie zastanawia Cie, jak samolot wykonal manewr opadania nie uderzajac jednoczesnie o ziemie bez podrywania dziobu w koncowej fazie do gory?


Patrz odpowiedź Aquili. W końcu lądujący samolot ma prędkość w granicach 300 km/h, a Boeing na pełnym gazie osiąga blisko 1000 km/h. Przy takiej prędkości siła nośna jest tak duża, że żadne dźwiganie dzioba nie jest tu potrzebne.
Jesli chcesz podam Ci odpowiednie wzorki i sam sobie wyliczysz, jaka to jest róznica.

Chcesz mi powiedziec, ze boeing w ostatniej fazie pedzil 1000km/h tuz nad ziemia :surprised:
Im mniejsza predkosc, tym mniejsza sila nosna. Na duzej wysokosci samolot obnizajac pulap nie musi podrywac dziobu do gory, bo wlasnie duza predkosc wytwarza odpowiednia sile nosna, ktora jest w stanie zniwelowac sily powstale przy manewrze opadania. Tylko jest jeszcze taka sprawa, ze przy takich wysokosciach manewr opadania nie jest wykonywany na dystansie kilkunastu metrow, tylko duzo wiekszym. a w przypadku pentagonu boeing lecial z mniejsza predkoscia (= mniejsza sila nosna), byl pilotowany przez "amatora", a na dodatek opadal pod dosc duzym katem (nad autostrada byl jeszcze pare metrow nad ziemia, by doslownie sekunde puzniej sunac juz niespelna metr nad ziemia). Tutaj sama sila nosna nie spowodowala by, ze w ulamku sekundy samolot z lotu opadajacego przeszedl by w lot rownolegly tuz nad ziemia.
  • 0

#340

Rigel.
  • Postów: 94
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

turrkus, słyszałeś kiedyś o ekranoplanach? W latach 60 i 70 w ZSRR powstało takich parę. Były to duże i ciężkie maszyny z nieproporcjonalnie małymi skrzydłami. A jednak potrafiły latać! Latały właśnie na wysokości kilku metrów nad powierzchnią wody, a to dzięki temu, że na tak niskim pułapie pod skrzydłami i kadłubem wytwarzała się poduszka powietrzna utrzymująca maszynę w powietrzu. Jest to tzw. efekt przypowierzchniowy. BTW w USA w ostatnich latach także prowadzone są prace nad taką gigantyczną maszyną, która byłaby w stanie transportować jednocześnie aż 38 czołgów typu Abrams, właśnie wykorzystując ten efekt! Ta sama zasada obowiązuje i w normalnych samolotach. Maszyna lecąca poziomo ze zbyt dużą prędkością nisko nad ziemią NIE WYLĄDUJE! W skrajnych przypadkach efekt poduszki może nawet spowodować przewrócenie samolotu na plecy! Tak więc przy dużej prędkości da się lecieć kilka metrów nad ziemią.
  • 0

#341 Gość_muhad

Gość_muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

Rigel, a nad woda masz zabudowania, drzewa, samochody, ploty, ludzi itp.?

bez przesady.
  • 0

#342

Rigel.
  • Postów: 94
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

No toż własnie ten pościnał latarnie, nie? A zasada pozostaje czy to ziemia czy woda... Zresztą ten efekt pojawia się mniej wiecej na wysokości połowy długosci skrzydła. Ekranoplany miały krótkie skrzydła, wiec latały niżej. Boeing ma skrzydła długosci nieco ponad 20 m, więc efekt mógł się pojawić, gdy był mniej więcej 10 m nad ziemią. Wtedy tuż przed uderzeniem wystarczyło tylko lekko pochylic nos...
  • 0

#343

Tiamat.
  • Postów: 3048
  • Tematów: 29
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

muhad, tak, WTC jedyne wiezowce ktore sie zawalily od pozaru, ale tez jedynme w ktore przywalily samoloty pasazerskie, chyba jest roznica miedzy pozarem ktorego przyczyna jest zapalenie sie firanki, a pozarem od uderzenia olbrzymiego samolotu nie sadzisz ?

[ Dodano: 2006-09-11, 15:02 ]
I w dzisiejszym dniu darujcie sobie te teorie spiskowe z pentagonem, uszanujcie pamiec tych co tam zgineli i ich rodziny. Bo do dzisiaj nie doczekalem sie odpowiedzi na pytanie co sie stalo z tym samolotem i tymi ludzmi co zgineli, skoro wg. was nie bylo tam samolotu. Powiedzcie to rodzinom tych ludzi, to wam glowy poukręcaja.
  • 0

#344

dj_cinex.

    VRP UFO Researcher

  • Postów: 3305
  • Tematów: 412
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 20
Reputacja bardzo dobra
Reputacja

Napisano

... chyba jest roznica miedzy pozarem ktorego przyczyna jest zapalenie sie firanki, a pozarem od uderzenia olbrzymiego samolotu nie sadzisz ?


Pragnę zauważyć iż cała kula ognia wraz z paliwem buchnęła na zewnątrz a z budynku wydostawały się w przeważającej ilości kłęby dymu... ludzie skakali żeby się nie podusić...
  • 0



#345 Gość_muhad

Gość_muhad.
  • Tematów: 0

Napisano

=[dj_cinex]=, ale po co jemu to tlumaczysz? on i tak wie swoje ;-)


Tiamat, wlasnie te rodziny wszczely dochodzenie w sprawie wydarzenia 9/11 i powstala komisja sledcza. Wszczely dochodzenie bo wiedzialy ze USA kreci. Tego tez nie wiesz?
  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych