Napisano 25.09.2011 - 20:46
Napisano 25.09.2011 - 21:03
- Metoda detonacji nuklearnych budynków 1,2 i 7 WTC była oficjalną zaakceptowaną w planach budowy. Zatwierdził ją ówczesny gubernator stanu Nowy Jork, Nelson Rockefeller. Pod budynkami wykopano tunele, którymi w każdej chwili mogłyby być dostarczone ładunki nuklearne o sile 150kT każdy. Tunele biegły od budynku 7 do 1 i 2.
Napisano 25.09.2011 - 21:13
Napisano 25.09.2011 - 21:24
Napisano 25.09.2011 - 21:36
Użytkownik GuardAngel edytował ten post 25.09.2011 - 21:45
Napisano 25.09.2011 - 22:01
Napisano 25.09.2011 - 22:09
Napisano 25.09.2011 - 22:18
Niemniej to w jakiś sposób wyjaśnia 'zniknięcie' większości stali z obu budynków.
W obu budynkach było 200.000 ton stali.
Pozostała zaledwie mała, kilku procentowa część tak olbrzymiej masy stali.
źródło: http://www.china.org...2/Jan/25776.htmBaosteel Group, the nation's largest steel firm, has purchased 50,000 tons of the scrap steel from "Ground Zero," the ruins of the September 11 terrorist attack, at no more than US$120 each ton, according to yesterday's Beijing Youth Daily.
Another shipment of 10,000 tons of scrap from the WTC arrived in India earlier this month, reported Shanghai Morning Post. The metal will be melted down and recycled into kitchenware and other household items, the paper said.
India bought its lot at US$120 per ton from the New Jersey scrap processor Metal Management, which purchased 40,000 tons of the debris at an auction held by the New York City government. Dealers estimated that the WTC disaster created more than 300,000 tons of scrap metal.
Napisano 25.09.2011 - 22:28
Uważasz zatem, że wywiad USA jest "doskonały" i wygląda i działa tak, jak na wszystkich filmach? Zobacz ilu atakom wywiad (nie tylko USA, ale i innych państw) nie zapobiegł - Kenia, Tanzania, USS Cole, Jemen, Arabia Saudyjska, Madryt, Londyn, Lockerbie, Moskwa, Biesłan, Bali, Bombaj itp..
Jakiekolwiek dopatrywanie się w działalności CIA w tej kwestii "niedopatrzenia" lub "osobliwości" jest naciągane.
Służby wiedzą i mogą więcej niż przeciętny człowiek, ale nie są wszechwiedzące. Gdyby tak było to żaden z tak wielu ataków terrorystycznych na całym świecie nie doszedłby do skutku.
Jak to zwykle u zwolenników teorii spiskowej bywa zapominasz o tym, że to nie były zwykłe pożary. To pożary połączone z uszkodzeniami konstrukcji. Naprawdę nie widzisz róznicy między budynkiem, który zaczął płonąć od zwarcia instalacji elektrycznej a budynku, który zaczął płonąć po tym, jak uderzyły w niego wielkie samoloty pasażerskie lecące z ogromną prędkością
(lub odłamki wieży WTC)?
Po pierwsze - "szybko", znaczy się "przygotowywano to już od dawna"?
Nigdy też (a przynajmniej niezbyt często) zdarza się też aby samolot uderzył praktycznie pionowo w ziemię.
Skąd pomysł ze "wciąganiem silników przez skrzydła"? Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Silniki wybiły własne dziury - a ta (wraz z uszkodzeniami budynku obok niej) pasuje idealnie do Boeinga.
I całkowitą nieprawdą jest mówienie o "wyparowaniu silników". Na miejscu katastrofy znaleziono wiele części silników, więc dlaczego piszesz nieprawdę?
Napisano 25.09.2011 - 22:55
Napisano 26.09.2011 - 01:12
Zostawmy już tą nazwę' teoria spiskowa ' , to fakt wieże nie zawaliły się od uderzeń ani od temperatury . Zostały wyburzone i pozostały po nich zgliszcza i pył . Ponad 200.000 tyś ton stali ( bo tyle było zużyte na budowę WTC ) ponad 5000 km kabli . Czy naprawdę stal podczas wmawianego nam zawalania się wyparowała ??? Na dole nie pozstało nic oprócz zgliszczy .
W zamachach na budynki World Trade Center, z 11 września 2001 roku, zginęły blisko 3 tys. ludzi. Po zakończeniu akcji ratowniczej, kolejne ekipy rozpoczęły oczyszczanie miejsca gdzie wcześniej stały wieże WTC. Z gruzów udało wydobyć się 24 tony stali, z której część (7,5 tony) posłużyła do budowy kadłuba okrętu desantowego typu San Antonio – USS New York (LPD-21).
źródło
To co się stało z resztą stali ??? rozkradli ją wyparowała .
Additionally, New York City has awarded contracts to two private scrap dealers to handle 50,000 tons of steel. Additional contracts are expected to be awarded to private scrap dealers for another 60,000 tons of structural steel, says George Wittich, senior vice president of Weeks Marine Inc., Cranford, N.J.
“I saw I-beams stacked six stories high,” he says. “Steel could make up as much as half of the site's estimated 1.2 million tons of wreckage. Plans on how to move the machinery around this site are complex.”
At press time, the amount of debris taken to Fresh Kills totaled nearly 215,000 tons, or approximately 10,000 tons per day. Total estimated debris was 1.2 million tons, including 16,000 truckloads.
Dlaczego stwierdzasz że to jest opinia ułamka , tych spacjalistów jest więcej niż rządowych .
To nie są spiskowe hasełka ....sprawdź gdzie są złoża ropy na swiecie i gdzie amerykanie prowadzą wojny ! komu i jakim krajom pomagają w rewolucjach i przewrotach by mieć kontrolę nad ich rządami pod ideą demokracji .
Jak nie wiedzą co obalają ... za wiki W zgliszczach wież odnaleziono paszporty przypuszczalnych porywaczy samolotów, które dla władz Stanów Zjednoczonych w obliczu braku innych dowodów, jak np. czarnych skrzynek, okazały się wystarczającymi dowodami zbrodni.
Paszporty przetrwały a czarne skrzynki wyparowały ... co za zbieg okoliczności . Bajki i bajeczki opowiadają , no bo jak przyznać się do wyburzenia wież i zbrodni na ludziach , trzeba znaleźć winnego by opinia publiczna poparła wojny i wydatki na nią związane .
Skoro ujawnianie oczywistej prawdy nazywasz głupotą to moje gratulacje. Ostrzeżeń się nie boję a straszyć to możesz kolegów .
P.S. widzisz nie musisz dawać ostrzeżeń kolega Yawgmoth szybko przypucował
Panie Aquila.
Mam prośbę-Wypunktuj nam oficjalną wersje-a my ją zaczniemy obalać .
Jak znajdziemy rozbieżność w oficjalnej wersji to cała układanka idzie się pi...ć
I kolejny rodzynek ... zamiast ogromnej sterty stali betonu mamy ...... kupkę pyłu i gruzu tyle materiału pozostało z wieży ważącej ponad 100.000 tyś ton .
Wdg. mnie film pt. "Loose Change - Final Cut" wyjaśnia, wyjaśnia wszystko.
W pewnej części jest pokazane nawet jak prezenterka stoi, za nią w tle WTC7, a prezenter mówi o zawaleniu się budynków WTC jak i budynku WTC7, który jeszcze w czasie tego przemówienia stał twardo przez 10 minut. I skąd media miały taką informację? Wymyśliły? Nie chcę być nie miły, ale nie potrzeba tu spisku tylko prawdy.
Wywiad USA nie jest doskonały. Przyznasz jednak, że jest to jeden z najsprawniej działających wywiadów na świecie. Za niektóre z tych wymienionych ataków zdaniem CIA odpowiedzialna była Al Kaida i stojący na jej czele bin Laden. Od tego momentu ta organizacja (podobnie jak wiele innych) była inwigilowana przy użyciu najnowocześniejszych technik wywiadowczych. Jeżeli coś jest tu naciągane to stwierdzenie, że CIA tego nie robiło i przez to nie połąpali się w porę w planach Al Kaidy. W przypadku agencji takich jak CIA, KGB, Mossad brzmi to dla mnie jak teoria spiskowa.
Moment Aquila. Ale to Ty dopatrujesz się niedopatrzenia. I masz rację jest to naciągane. O wiele bardziej prawdopodobna jest bierna postawa wywiadu i próba rozegrania tego ataku po swojemu.
Nikt nie twierdzi, że są, ale znaj proporcje mocium Panie. Przykłady zamachów, które podałeś to akty terrorystyczne, gdzie wydźwięk terroryzmu może podobny, ale skala niporównywalnie niższa. Przeprowadzenie tak zorganizowanego ataku z tyloma celami, w najbardziej strzeżonej przestrzeni powietrznej, przepływy finansowe, logistyka.
Jeżeli poączysz to z faktem iż Al Kaida i bin Laden byli inwigilowani przez CIA to przyznasz rację, że brak jakiejkolwiek wiedzy wywiadu nt 9/11 to teoria spiskowa.
wiara w to, że odłamki w połaczeniu z pożarem spowodowały zawalenie siódemki w sposób jaki to widzieliśmy to teoria spiskowa.
Tak. Plan ataku na Afganistan i Irak omawiany był sporo przed 9/11.
Kwestią sporną pozostaje jedynie, czy samolot spadł, czy jak twierdzi Donald Rumsfeld - został zestrzelony.
sęk w tym, że dopiero po zawaleniu górnej fasady...i to "na oko"
Nie ja to napisałem, ale nie znaleziono wielu części silników, znaleziono jedynie fragment turbiny, której jako swojej nie zidentyfikował ani Rolls Royce ani Pratt & Whitney.
Napisano 26.09.2011 - 09:04
Polecam anglojęzyczną książkę "The Looming Tower", dostępna w księgarniach z anglojęzycznymi książkami. Wiele wyjaśnia.
Nie w tym samym znaczeniu. Ja widzę w tym błędy wywiadu skutkujące atakiem terrorystów, a mówiąc dokłądniej - brakiem skutecznej obrony wywiadu. Zwolennicy teorii spiskowej zaś wydają się widzieć w tym celowe zaniechanie, albo inaczej mówiąc - "gdyby to był prawdziwy atak terrorystów, to CIA dawno by to wykryła i udaremniła".
Wydaje mi się, że wyolbrzymiasz. Terroryści nie konstruowali bomb, nie przesiadywali w pobliżu Pentagonu z lornetkami itp. Po prostu grupka osób zapisała się na kursy pilotażu a potem kupiła bilety.
Nie wiem czy to takie naprawdę rzucające się w oczy. No i nie przesadzajmy z tą "najbardziej strzeżoną przestrzenią"... NORAD nie skanował wszystkich tysięcy samolotów znajdujących się w powietrzu
Nikt nie mówi o braku "jakiejkolwiek wiedzy". Mowa o braku wystarczającej wiedzy, aby zapobiec atakom. Niestety nie zamknięto profilaktycznie wszystkich lotnisk ani nie zaaresztowano wszystkich wyglądających na arabów czy też tych, którzy właśnie ukończyli w szkołach pilotażu kursy.
wiara w to, że odłamki w połaczeniu z pożarem spowodowały zawalenie siódemki w sposób jaki to widzieliśmy to teoria spiskowa.
Niestety fizyka mówi co innego.
Tak. Plan ataku na Afganistan i Irak omawiany był sporo przed 9/11.
Źródło proszę.
To nie jest żadna kwestia sporna, Rumsfeld nigdy nie twierdził, że samolot został zestrzelony. Jedyne co mamy w tej kwestii to przejęzyczenie. Daleko temu do "stwierdzenia".
sęk w tym, że dopiero po zawaleniu górnej fasady...i to "na oko"
Oj, chyba mijasz się z prawdą
KLIK
Nie ja to napisałem, ale nie znaleziono wielu części silników, znaleziono jedynie fragment turbiny, której jako swojej nie zidentyfikował ani Rolls Royce ani Pratt & Whitney.
I kolejny raz mijasz się z prawdą. Znaleziono wiele części które pozytywnie zidentyfikowano jako części dokładnie tego samolotu (producent i model).
Napisano 26.09.2011 - 10:15
Wartościowy Post
24 tony stali? Zobaczmy (10 sekund z google - tak - dokładnie tak niewiele trzeba aby zweryfikować te bajki) co naprędce znalezione wyniki wyszukiwania powiedzą:
Tu nie ma kupki gruzów i złomu wszystko jest praktycznie równe z ziemiąMożesz wyliczyć nam jakiej wielkości powinien to być pagórek. Weź uproszczone wartości i do dzieła. Wykaż nam, że na 100% powinno tam być więcej tego złomu, ale wykaż w postaci bardziej przekonującej niż "oj, nie pasuje mi to, więc na pewno to spisek".
Syria - USANo to proszę, wynień je. Gdzie Ameryka "prowadzi wojny"? W Afganistanie. Nie ma tam ropy. A rewolucje w krajach arabskich (skoro już i to zdajesz się w desperacji podciągać)? To europejskie podwórko póki co. No ale wciąż liczę na jakieś dane, statystyki, tabelki itp.
Pięknie piszesz o biletach dokumentach z wnętrza samolotu , obicia siedzeń , gumowe opony , a tu pech czarne skrzynki wyparowały nie ma ich. Tu podaję jak jest zbudowana i co wytrzymuje czarna skrzynka LINK .No fajnie, ale nie wyjaśniłeś dlaczego to "bajeczki". Samo słowo "bajeczki", choćbyś użył go sto razy, nic tu nie pomoże. Musisz nam wyjasnić dlaczego to bajeczki. A będziesz miał z tym problem, bo uderzenie przetrwał nie tylko paszport, ale wiele innych podobnych przedmiotów - bilety, dokumenty papierowe z wnętrza samolotu, obicia siedzeń z samolotu, gumowe opony... Poza tym o co chodzi z tymi czarnymi skrzynkami? Masz jakiekolwiek wątpliwości że to były samoloty pasażerskie? Jeśli tak, to wyjaśnij dlaczego.
Twardziela nie zgrywam ... to że napisałem " przypominasz mi ORMOwca" nie widzę w tym nic złego .... ktoś kiedyś porównywał Biblie do książki o krasnoludkach... dla Chrześcijan to jest obraza ale żaden z pucujących się modów nie widział naruszenia regulaminu . A tu kolega Yawgmoth szybko przylizał .To nie było straszenie, tylko informowanie, więc nie musisz zgrywać "twardziela". Jak widać było coś na rzeczy. Jestem dość tolerancyjnym modem i sam nie dałbym Ci za to żadnego ostrzeżenia, ale nie mam wpływu na decyzje innych. I nie bierz tego do siebie - nie mam nic przeciwko temu abyś głosił tu swoje poglądy, ale rób to w odpowiedni sposób.
Użytkownik GuardAngel edytował ten post 26.09.2011 - 10:35
Napisano 26.09.2011 - 16:12
Aquila, średnio chce mi się wierzyć, że przeczytałeś tę anglojęzyczną, liczącą 480 stron książkę. Ale, ok, powiedzmy, że tak. Przytocz więc proszę ciekawskiemu koledze w jaki sposób Lawrence Wright (pisarz nie mający wiele wspólnego z wywiadem) tłumaczy te niedopatrzenia wywiadu? Naturalnie coś bardziej szczegółowego niż streszczenie z wikipedii.
Celowe zaniechanie jest prawdopodobne choćby ze względu na szybkość ustalenia sprawców zamachu. Czyli agencje mają informację , że coś się kroi, nie wiedzą jednak kiedy i jak, za to po zamachach błyskawicznie ustalają sprawcę (bin Laden), mało tego są w stanie przedstawić w bardzo ktrkim czasie listę porywaczy, określając, którzy znich pilotowali samoloty?
nie ma w tym żadnej przesady, przestrzeń powietrzna USA jest najbardziej strzeżoną przestrzenią powietrzną na świecie. Skanować nie musi, natomiast znajduje się w pełnej gotowości do podjęcia interwencji gdy zajdzie taka potrzeba.
Czyli wiedziano, że jacyś arabi mogą porwać i rozbić jakieś samoloty ale nie wiedziano jakie i o co? I w związku z tym nie postawiono NORADU w stan najwyższej gotowości? Niezłą teoria spiskowa.
Że niesymetryczne uszkodzenia w połaczeniu z ogniem mogą spowodować niemal symetryczne zawalenie? Nie jest. Chyba, że oprzemy się na teorii spiskowej w myśl której budynek zawalał się niesymetrycznie wewnątrz a potem fasad w dół w sposób symetryczny. I najważniejsze pytanie, co z rdzeniami?
musisz mi uwierzyć na słowo, nie odnajdę teraz wystąpienia Busha pokazywanego w TV, w którym sugerował on możliwość interwencji w Iraku, przy sprzeciwie ONZ.
to nie jest oryginalne zdjęcie, jest przycięte z dołu i powiększone. Co ze szpulami z dołu fotografii? Boeing przez nie przeniknął? Swoją drogą kiedyś słyszałem już wersję, że to części silników.
Rozmawiamy o częściach SILNIKA. I taką częścią był fragment turbiny, który zidentyfikowany przez producentów nie został.
Alternatively, this disk could be the last of the intermediate pressure compressor rotors and the larger diameter shaft we see might be the start of the shaft on which the high pressure compressors are mounted. If a photo of the opposite side of the disk were available, it should be easier to tell exactly which section of compressors it comes from. Nevertheless, the evidence documented above clearly shows that the size and shape of this debris is consistent with the RB211 turbofan carried by a 757 but not so with engines used aboard smaller aircraft and missiles.
Since this article was first published, we have received several comments from readers citing a quote from Rolls-Royce spokesman John W. Brown who said, "It is not a part from any Rolls-Royce engine that I'm familiar with..." The critics go on to suggest that this statement disproves all of our analysis indicating the disk is a compressor stage from the Rolls-Royce RB211-535. However, a simple review of the source of this quote shows just the opposite. The material is from an article titled "Controversy Swirling Over September 11 Pentagon Mystery: Industry Experts Can't Explain Photo Evidence" written by Christopher Bollyn that appeared on the pro-conspiracy website American Free Press.
The article describes John Brown as a spokesman for Rolls-Royce in Indianapolis, Indiana. This location is home to the Allison Engine factory that builds the AE3007H turbofan used aboard the Global Hawk. Brown's quote regarding the mystery wreckage states that, "It is not a part from any Rolls Royce engine that I'm familiar with, and certainly not the AE 3007H made here in Indy." Furthermore, the article correctly notes that the RB211 is not built in Indianapolis but at the Rolls-Royce plant in Derby, England. Since Brown is a spokesman for Allison Engines, which was an independent company that only became a subsidary of Rolls-Royce in 1995, it stands to reason that an engine built in the United Kingdom would be one he's not "familiar with." The article even goes on to point out that Brown could not identify specific parts from one engine or another since he is not an engineer or assembly line technician who would be familiar with the internal components of turbine engines.
Tak ciekawy artykuł możemy jeszcze w nim doczytać kto kierował akcją i kto ile zarobił na odgruzowywaniu WTC ... same wojskowe instytucje co nadal nie ujawnia gdzie podziała się reszta stali tam wyburzono 3 budynki . Po za tym pisza raz że to jest 1,5 mln ton a raz że 1,2 mln ton sami nie wiedzą ile napisać
At press time, the amount of debris taken to Fresh Kills totaled nearly 215,000 tons, or approximately 10,000 tons per day. Total estimated debris was 1.2 million tons, including 16,000 truckloads.
Total estimated cost for cleanup and rebuilding is $39 billion.
Of the estimated 1.5 million tons of WTC concrete, steel, and other debris, more than 350,000 tons of steel have been extracted from Ground Zero and barged or trucked to salvage yards where it is cut up for recycling. (fema.gov)
To w końcu ile dokładnie było no chyba że sami nie wiedzą ... a 300000 tyś ton to szczegół prawie 25% pomyłka !!!
Tu nie ma kupki gruzów i złomu wszystko jest praktycznie równe z ziemią
Ten kolos waży 93 tyś ton załadowany więc powinniśmy widziec 16 takich lotniskowców w gruzach ( wg tego co podają) ja ich tutaj nie widzę )
Pięknie piszesz o biletach dokumentach z wnętrza samolotu , obicia siedzeń , gumowe opony , a tu pech czarne skrzynki wyparowały nie ma ich. Tu podaję jak jest zbudowana i co wytrzymuje czarna skrzynka LINK .
Gdzie one są?? znalziono dokumenty papiery paszporty zamachowców a czarnych skrzynek nie znaleźli . I nie mów mi o wątpliwościach co do samolotów pasażerskich tylko gdzie są czarne skrzynki ? I to Ty masz teraz problem .
Napisano 26.09.2011 - 21:59
0 użytkowników, 8 gości, 0 anonimowych