Napisano 05.02.2013 - 16:44
Napisano 05.02.2013 - 16:52
Samolot po utracie 30% skrzydła powinien bezpiecznie dolecieć?! Większej bzdury nie słyszałem w życiu... I to są Ci eksperci ?
Użytkownik szary123 edytował ten post 05.02.2013 - 16:52
Napisano 05.02.2013 - 17:00
Użytkownik Wszystko edytował ten post 05.02.2013 - 17:06
Napisano 05.02.2013 - 17:08
Sam nie wierzyłem, że mógł coś takiego powiedzieć. Ale jednak to prawda. Facet twierdzi, że samolot po utracie 1/3 skrzydła powinien lecieć normalnie dalej, bo skrzydła mogą być nierównomiernie obciążone. Już to sobie wyobrażam jak samolot o oderwanym skrzydłem, czyli takim wystającym kikutem leci normalnie dalej.
Nie on pierwszy tak twierdzi. Binienda mówił to samo. No cóż, jaka komisja, taki ,,ekspert". Tu jest jego wykład.
http://vod.gazetapol...tm_campaign=vod
Nie są to jakieś nowe zaskakujące tezy. Berczyński mówił już o tym w zeszłym roku. Facet pomylił się w obliczeniach.
http://fizyka-smolen...nej-sily-nosnej
Użytkownik szary123 edytował ten post 05.02.2013 - 17:20
Napisano 05.02.2013 - 17:15
Jak widać nie myliłem się.Ale Wszystko zaraz powie, że tytuł doktora wcale nic nie znaczy, i że ten człowiek nie zna się na lotnictwie.
A czy Twoim zdaniem kogokolwiek z komisji Macierewicza można nazwać ekspertem? Bo po Twoich postach sądzę, że ekspertami są tylko Lasek i spółka...Nie on pierwszy tak twierdzi. Binienda mówił to samo. No cóż, jaka komisja, taki ,,ekspert". Tu jest jego wykład.
Dokładnie to samo chciałem napisać.Odnosisz się tylko do tego na co jest Ci wygodnie odpowiedzieć.
Napisano 05.02.2013 - 17:39
To on mówi że to jest 20%. Myli się. To ile ma oderwana końcówka skrzydła to wiemy, bo została znaleziona. Jej długość to ponad 6 m. To co zostało ma około 13 metrów, mierząc od środka kadłuba.Oglądnąłem już połowę wypowiedzi prof.Berczyńskiego z linku, który sam podałeś. Więc jeżeli drogi Wszystko dla Ciebie 20 % skrzydła to 1/3 to już nie będę prosił CIę o wyjaśnienie w tym temacie czegokolwiek.
Napisano 05.02.2013 - 18:09
szary, nie szalej. Sam pisałeś że teksty Atymowicza to bełkot tylko dlatego że ich nie rozumiesz. Wcześniej wrzuciłeś kilka linków do artykułów jakiegoś kolesia, które ponoć miały podważać jego ustalenia. Nie rozumiesz tego co napisał Artymowicz ale tą krytykę tyczącą się jego wyliczeń już tak? Akurat.
To on mówi że to jest 20%. Myli się. To ile ma oderwana końcówka skrzydła to wiemy, bo została znaleziona. Jej długość to ponad 6 m. To co zostało ma około 13 metrów, mierząc od środka kadłuba.Oglądnąłem już połowę wypowiedzi prof.Berczyńskiego z linku, który sam podałeś. Więc jeżeli drogi Wszystko dla Ciebie 20 % skrzydła to 1/3 to już nie będę prosił CIę o wyjaśnienie w tym temacie czegokolwiek.
czyli całość to 19 metrów.
6 z 19 to jest dokładnie 31,5%
Użytkownik szary123 edytował ten post 05.02.2013 - 18:14
Napisano 05.02.2013 - 19:48
Przy obecnych normach, może i tak. Ale nie zapominaj, że ten samolot oblatano w 1968...
Poza tym... MOŻE i by poleciał, ale wszystko wydarzyło się nieco za szybko by zareagować..
Napisano 05.02.2013 - 20:43
Znowu rozumiesz wszystko po swojemu . Nie napisałem,że jest to bełkot bo tego nie rozumiem.Bełkot dlatego ponieważ już wcześniej czytałem jak Dąbrowski udowodnił ,że Artymowicz bierze dane z kosmosu.
Napisano 05.02.2013 - 20:56
A oglądałeś film, który wstawił tutaj szary123? "Z raportu amerykańskiej firmy Universal avionics wynika, że ukryty przez komisję Millera punkt to TAWS 38, w którym samolot Tu-154M 101 leciał prosto i nie wykonywał obrotów". A właśnie, może wyjaśnisz nam dlaczego w raporcie Millera ten punkt został ukryty?Fakt oderwania skrzydła i tzw. beczka dowiodła że samolot nie mógł normalnie lecieć bez 1/3 skrzydła. Gdyby mógł to by poleciał.
A według prokuratury brzoza została złamana na wysokości 9 metrów. To jak to w końcu z tą wysokością jest, drogi Wszystko?Samolot uderzył w brzozę na wysokości około 5 metrów pod kątem ok.12.7 stopnia.
Użytkownik Bobrov edytował ten post 05.02.2013 - 21:04
Napisano 05.02.2013 - 21:09
Nie wiem o jaki inny raport chodzi. Jak zostanie pokazany, jeśli w ogóle zostanie, to będzie można coś więcej powiedzieć.A czytałeś to co napisał TSU w pierwszym poście na tej stronie? Brzoza była złamana na wysokości 9 metrów ,a nie 5 metrów jak podane jest w obu raportach skąd to przekłamanie?
Było to tłumaczone na konferencji komisji badania wypadków lotniczych o której informowałem wcześniej. Nie oglądałeś? twój problem.A oglądałeś film, który wstawił tutaj szary123? "Z raportu amerykańskiej firmy Universal avionics wynika, że ukryty przez komisję Millera punkt to TAWS 38, w którym samolot Tu-154M 101 leciał prosto i nie wykonywał obrotów". A właśnie, może wyjaśnisz nam dlaczego w raporcie Millera ten punkt został ukryty?
Napisano 05.02.2013 - 22:59
Nie wiem o jaki inny raport chodzi. Jak zostanie pokazany, jeśli w ogóle zostanie, to będzie można coś więcej powiedzieć.A czytałeś to co napisał TSU w pierwszym poście na tej stronie? Brzoza była złamana na wysokości 9 metrów ,a nie 5 metrów jak podane jest w obu raportach skąd to przekłamanie?
Było to tłumaczone na konferencji komisji badania wypadków lotniczych o której informowałem wcześniej. Nie oglądałeś? twój problem.A oglądałeś film, który wstawił tutaj szary123? "Z raportu amerykańskiej firmy Universal avionics wynika, że ukryty przez komisję Millera punkt to TAWS 38, w którym samolot Tu-154M 101 leciał prosto i nie wykonywał obrotów". A właśnie, może wyjaśnisz nam dlaczego w raporcie Millera ten punkt został ukryty?
0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych