Napisano 04.06.2013 - 17:50
Napisano 04.06.2013 - 19:53
Widzę, że bardzo profesjonalny ten "Przegląd lotniczy", skoro nawet nie wie, że Rosjanie pozbierali te szczątki i przenieśli je w jedno miejsce... Nawet nie chce mi się tego komentować.Pole szczątków jest w istocie bardzo małe, skupione w miejscu zderzenia maszyny z ziemią. Ma ono 60 m szerokości i 130 m długości. W przypadku wybuchu w powietrzu szczątki kadłuba i jego zawartości byłyby rozrzucone na dużo większym obszarze, jeszcze przed miejscem upadku
Użytkownik de Facto edytował ten post 04.06.2013 - 20:02
Napisano 06.06.2013 - 12:14
Napisano 22.03.2014 - 16:56
Są już wyniki pomiarów położenia brzozy w Smoleńsku. Jej pozycję na zdjęciu satelitarnym udało się ustalić z dokładnością do pół metra. Mówiąc w skrócie, to, co Chris Cieszewski uznał za brzozę, jest w rzeczywistości stertą desek, pozostałością płotu.
raport grupy z Polski można przeczytać pod tym linkiem
http://naszdziennik....ki-smolensk.pdf
krócej z naszego dziennika http://naszdziennik....tylko-plot.html
Przeważnie nie cytuję tej gazety, ale teraz warto.
O tym że brzoza była złamana 10 kwietnia a nie tak jak twierdził Cieszewski że już 5-kwietnia mówiło i pisało się od samego wystąpienia Cieszewskiego. Wiele osób zauważyło ewidentny błąd Cieszewskiego. No bo ustalanie autoratywnie czegoś na podstawie samych zdjęć to dużo za mało. A Cieszewski był taki pewny tego co twierdził, jak widać się na tym przejechał.
Napisano 25.07.2014 - 10:28
ale on ***
http://www.tvn24.pl/...y,453092,s.html
Blitz Wölf
Użytkownik Blitz Wölf edytował ten post 25.07.2014 - 11:35
Napisano 09.09.2014 - 09:36
Binienda nie mógł otrzymać wyników upoważniających do kategorycznegp stwierdzenia przeciwnego. Ze skrzydłem Lc-1649 sprawa przedstawia się dla Biniendy jeszcze gorzej - jest tylko około półtora raza "słabsze" w miejscu kolizji od skrzydła Tu-154. Zaś mówienie przez Biniendę o tym, że brzozę wzmocnił dziesięcioktotnie, co odpowiadłoby dziesięciokrotnemu osłabieniu skrzydła Tu-154 to czysty absurd - takie skrzydło byłoby wielokrotnie słabsze od skrzydeł Dc-7 oraz Lc-1649, których końcówki zostają oderwane na skutek kolizji ze słupami. Ponieważ Binienda uzyskał wyniki dla obiektów wielokrotnie wzmacnianych lub osłabianych na drodze takich samych obliczeń, co dla obiektów rzeczywistych, a wyniki są na pewno błędne, to obliczenia muszą być błędne w ogóle, czyli dla elementów o rzeczywistych parametrach również.
polecam całość http://mjaworski50.b...-smolenska.html
Napisano 09.09.2014 - 16:26
Nikt na siłę nie kazał im lądować ale byli speszeni i podjęli ryzyko.Jak to się skończyło wszyscy wiemy.Dla mnie jest tylko jedna niewiadoma czy macierewicz i kaczyński wierzą w to co mówią,czy dla władzy robią szopke nad zmarłym bratem.To była katastrofa,błąd naszych pilotów i trzeba to przyznać....
Napisano 11.09.2014 - 12:46
Jest tak samo prawdziwa jak oficjalna wersja WTC. Utrudniane, przeciągane dochodzenie, zacieranie śladów, zabawa w kotka i myszke, robienie z ludzi idiotów.
Ciekawie zaprezentowany materiał
http://pomniksmolens...=0#.VBGQEKMmTm4
Użytkownik OpenYourMind edytował ten post 11.09.2014 - 13:09
0 użytkowników, 12 gości oraz 0 użytkowników anonimowych