Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dowody oficjalnej wersji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
411 odpowiedzi w tym temacie

#286

luk26.
  • Postów: 384
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

nawet gdyby się wbił to chyba by go wyciągneli,zawsze tak ładnie składali samoloty po wypadkach


Pamiętajmy,że mówimy o USA,a nie o jakimś zapomnianym kraju z końca świata,myślę,że gdyby nie maczali tam sami paluchów dochodzenie nie pozostawiało by tak wiele wątpliwości a tu ciszaaaaa


  • 0

#287

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Nie jestem pewien czy to ten sam przypadek (czytałem o tym już dawno):

http://www.bbc.co.uk...gazine-15652440

Samolot wbił się w torf po awarii silnika. Gdy wyciągano go z ziemi znaleziono roztrzaskane skrzydła z doskonale zachowanymi działkami, a głębiej zgnieciony kadłub z zachowanymi barwami malowania. Wszystko zachowało się idealnie bo pod torfem była glina która oblepiła wszystkie części a gdy krater się zasypał odciął dostęp powietrza.

 

Inny taki przypadek zdarzył się w Polsce - po katastrofie myśliwca w Olszynie w 1966 roku nie udało się wyciągnąć samolotu. Pilot w gęstych chmurach stracił orientację i pełną prędkością uderzył nosem w pole. Podczas próby wyciągnięcia wraku dokopano się do 10 metrów ale zalewająca wykop woda utrudniała prace i wraku nie wyciągano.


  • 1



#288

luk26.
  • Postów: 384
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

ok tylko,tu wygląda na to,że jednego dnia samoloty przelatują przez mniejsze dziury od nich samych,jak już kiedyś pisalem dużo rzeczy wydarzyło się tego dnia po raz  pierwszy :>


  • 0

#289

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

W obu przypadkach rozmiary dziur odpowiadały szerokości kadłuba + rozstaw silników. Skrzydła się nie liczą. Gdy w latach 40. w Empire State Building uderzył samolot o rozpiętości skrzydeł 20m zostawił dziurę o średnicy 5 metrów, i w sumie tam też można by mówić "taki duży samolot a taka dziurka po nim została".


  • 0



#290

luk26.
  • Postów: 384
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

no w pentagonie chyba była mniejsza


w jakimś filmie widziałem fotke którą zrobił gościu z hotelu zaraz po uderzeniu,dziura wydawała się bardzo mała,mimo poszukiwań nie mogę tego znależć 


  • 0

#291

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Zależy jakie zdjęcie znaleźć. Już to kiedyś było omawiane że często przedstawia się ujęcie na którym strumienie piany zasłaniają dziurę przy ziemi i widać tylko parometrową górną część. Na zdjęciach po zgaszeniu rozmiary dziury widać lepiej:

hole11.jpg


  • 0



#292

luk26.
  • Postów: 384
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

nie to było foto zrobione zanim byli straży na zasadzie słyszysz uderzenie bierzesz aparat i robisz foto,tylko to już widziałem dawniej i jak mówie za cholere nie pamiętam gdzie


widziałeś może strażaka ,który tam był i mówił,że gadają ci ,że tam samolot ale ja nic takiego nie widziałem


pisałeś ,że skrzydła się nie liczą ale przed pentagonem ich nie było


  • 0

#293

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

 

pisałeś ,że skrzydła się nie liczą ale przed pentagonem ich nie było

:D I zapadło takie niezręczne milczenie :D

 

Co się stało ze skrzydłami Boeinga można zobaczyć na tych symulacjach

 

 

 

a także na tym filmiku

 

 

a tak to widzi kanał National Geographic

 

 

Inaczej mówiąc - skrzydła "weszły" do budynku razem z samolotem i tam uległy destrukcji, poszatkowane przez słupy (kilkadziesiąt słupów) wspierające strop pierwszej kondygnacji (po naszemu - parteru).

Jak pokonały wzmocnioną elewację budynku - nie wiem.

Więc nie pytaj.


  • 0



#294

luk26.
  • Postów: 384
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

może się chowały jak koła :>


  https://www.google.p...rsy2muyIapeLOaQ


takie tam teraz znalazłem krótko ,rzeczowo na dobranoc


  • 0

#295

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Stareńkie - taki elementarz dla wszystkich zainteresowanych tym tematem. Chociaż fotki fajne.


  • 0



#296

Zaciekawiony.
  • Postów: 8137
  • Tematów: 85
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 4
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

A czy spojrzeliście na podpisy na tamtej fotografii? Rozmiary dziury i rzędu uszkodzonych kolumn oszacowano na 96 stóp. Szerokość skrzydeł to 124 stopy. 77% szerokości samolotu mogło się mieścić w środku. Zaś na każdą końcówkę skrzydła przypada wtedy 11% reszty. Ta reszta poszła w drobny mak.

7c7826092fe3.jpg

facade-right-wrong.jpg


  • 0



#297

pishor.

    sceptyczny zwolennik

  • Postów: 4740
  • Tematów: 275
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 16
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Nie jestem pewien czy to ten sam przypadek (czytałem o tym już dawno):

Dzięki - to naprawdę fajna ciekawostka.

Problemem jest tylko wielkość samolotu.

Porównanie wielkości samolotu myśliwskiego typu Spitfire do liniowca pasażerskiego typu Boeing 757, wskazuje jednoznacznie, że temu pierwszemu dużo łatwiej "zniknąć" pod ziemią niż temu drugiemu.

Charakterystyka "gęstości" gruntu (w pierwszym przypadku torfowisko, a w drugim zasypane wyrobisko) również działa na niekorzyść takiego porównania (chociaż i w drugim przypadku grunt był bardziej... chłonny niż zwykła gleba.

 

W każdym bądź razie w miejscu upadku były tylko szczątki samolotu. Gdyby spadł na złomowisko i skład gruzu odnajdowanie drobniejszych części byłoby trudniejsze.

To też nie jest tak do końca.

Wprawdzie złomowiska tam nie było ale też nie można powiedzieć, że był to teren pusty i łatwy do przeszukania.

Jeśli wpisać w Google Maps frazę Shanksville Memorial to widać, że teren katastrofy jest dość gęsto zalesiony (plus, na dodatek jest tam całkiem spore jezioro Indian Lake) - a przypominam ponownie, że szczątki lotu 93, rozrzucone były na przestrzeni kilku mil.


  • 0



#298

Last Sicarius.

    Ostrzewtłumie

  • Postów: 1437
  • Tematów: 84
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Mocne obalanie D:

http://kwejk.pl/gale...ie-nt-9-11.html

Ktoś wie o co chodzi w ostatnim slajdzie?

 


Użytkownik Ostrzewtlumie edytował ten post 14.09.2014 - 22:57

  • 0



#299

luk26.
  • Postów: 384
  • Tematów: 20
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja ponadprzeciętna
Reputacja

Napisano

,jaka część zrobiła dziure w chyba trzecim pierścieniu pentagonu,bo jeżeli diób to silniki chyba powinny przelecieć przez cały pentagon 


na tym kwejku to pokazali moc,takie obalenie ze byłbym w stanie w to uwierzyć w pierwszym tygodniu po atakach-wierze rozproszyły się jak spadły :papapa: i o dzwonieniu do domu też pojechali...świetne


  • 1

#300

OpenYourMind.
  • Postów: 272
  • Tematów: 4
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja zadowalająca
Reputacja

Napisano

Mocne brednie to fakt. Chyba ten co to opracowywał, bezgranicznie wierzy w rządowe manipulacje i nawet nie zapoznał się z materiałami i wypowiedziami ekspertów, architektów, inżynierów - Architects and Engineers for 9/11 Truth.

Obalać to sobie mogą na kwejku, ale sosne lub inne drzewa w lesie :rotfl:  Te obalenia wyszły komuś komicznie muszę powiedzieć.


  • 0


 

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych