Na forum trałiłam niedawno - szukałam "historii o duchach" etc., nie rejestrowałam się bo tak naprawdę nie mam kompetencji, żeby wypowiadać się na temat i udzielić jakieś pomocy (nie znam się na rurach, płytach do ocieplania itd itd... czyli wszystkiego co może wydawać dziwne dźwięki ) Zakładam temat, bo poszukuję pomocy w pewniej sprawie. Jakoś od sierpnia 2015 r. w niektóre weekendy śpi u mnie chłopak, zabrzmi to może śmiesznie, że łączę te dwa wątki, ale własnie od tego czasu w nocy z soboty na niedziele kiedy u mnie jest, w moim pokoju słyszę jakby "cykanie"... nie wiem jak określić ten dźwięk, (kiedyś miałam chomika - ten dźwięk to jakby odgłos takiego chrupania gryzonia). Mieszkam w bloku 4 piętrowym na 2 piętrze (wątpię by były tu gryzonie:( )- podejrzewam, że to rury od kaloryfera. Nieraz wydają różne dźwięki np. stukanie - oczywiście uważam to za całkiem normalne. Martwi mnie tylko to, że takiego "cykania" nie słychać w dzień... i nie słychać "źródła"... jak się podnoszę to w którąkolwiek stronę spojrzę tam wydaje mi sie że "chrupie". Dzieje się to około 1-2 w nocy. Rozmawiałam o tym z chłopakiem, ale ten stwierdził że dookoła (w innych mieszkaniach) w bloku, tak naprawdę wszystko może wydawać taki dźwięk. Kiedy sam dźwięk się pojawia chłopak śpi jak zabity
, nie chce go budzić przez taką głupotę bo w soboty pracuje i to jedyny dzień w jaki może się wyspać.