Witam, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jak krowie na rowie, jak to działa? Shoutbox? Chciałam coś napisać i ni hu hu
Pozdrawiam
Napisano 01.06.2016 - 22:29
Witam, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jak krowie na rowie, jak to działa? Shoutbox? Chciałam coś napisać i ni hu hu
Pozdrawiam
Napisano 01.06.2016 - 23:08
Kurczę, ale nie mogę
Gdzie mam kliknąć? Jezu, jakie to jest żałosne, wiem
Napisano 02.06.2016 - 00:33
Nie jestem pewny, ale chyba Nowicjusz nie może pisać na SB, dopiero Użytkownik może.
Nie chce mi się sprawdzać, ale potrzebujesz 20 postów. Tak mi się wydaje, mogę się mylić.
Napisano 02.06.2016 - 10:33
Napisane jest tak:
Grupa Nowicjusz
Shoutbox: Aktywny, bez dostępu do archiwum wypowiedzi
Więc dostęp powinieneś mieć.
Dokładnie, ja dostęp mam, choć nie mam 20 postów.
Napisano 08.07.2016 - 22:45
od czasu do czasu przycina się ten no jak to sie nazywało eeee o już przypomniałem sobie , ten shotbox ma chyba zadyszkę bo czasem wyświetla się w białej ramce (strona się ładuje do połowy i przestaje a shotbox sie ładuje dalej ale troche rozjechany odswieżałem przeglądarke kilka razy i troche było lepiej ale prawdopodobnie winowajcą jest siec orange która miała ostatnio nie małą ustereczkę.
ps. shotbox to chyba wystrzałowe pudełko
Napisano 19.10.2017 - 23:42
Witam!
Podepnę się pod ten temat bo również mam problem z shoutboxem,mianowicie storna nie wyświetla okna tekstowego do wpisania wiadomości. Wygląda to tak jakby okienko shoutbox-a było ucięte po ostatniej wypowiedzi. Sprawdzałem na dwóch różnych komputerach i 3 przeglądarkach więc nie sądzę żeby problem leżał po mojej stronie.
Napisano 20.10.2017 - 00:34
Witam!
Podepnę się pod ten temat bo również mam problem z shoutboxem,mianowicie storna nie wyświetla okna tekstowego do wpisania wiadomości. Wygląda to tak jakby okienko shoutbox-a było ucięte po ostatniej wypowiedzi. Sprawdzałem na dwóch różnych komputerach i 3 przeglądarkach więc nie sądzę żeby problem leżał po mojej stronie.