Skocz do zawartości


Zdjęcie

Moja autorska gra 3D: Płock 3D The Game - zapraszam do obejrzenia

płock 3d

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1

szczyglis.
  • Postów: 1174
  • Tematów: 23
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Nie pamiętam, czy o tym wspominałem, ale od jakiegoś czasu po godzinach pracuję nad swoją grą w 3D. Założenie jest takie, żeby zrobić moje rodzime miasto, czyli Płock w 3D. Trochę mechaniki jest już zakodzone, a samego miasta mam już kawałek - co prezentuję na pierwszym promocyjnym spocie. Gra w stylu GTA5, ale akcja dziać się będzie w Płocku, będzie single i multi, pełna fizyka, etc. Dużo kodu już jest, ale będzie to do pobrania za jakiś czas (póki co na stronie są do pobrania stare wersje, bodajże z 2015 roku, od tamtego czasu zrobiłem przerwę, a następnie w tym roku znowu wróciłem do tego projektu). Na stronie znajdziecie też inne filmy, z testów fizyki, prezentacji broni, etc., ogólnie na pozostałych filmikach jest pokazana sama jakby mechanika, natomiast w filmie poniżej prezentuję już miasto i to jak się prezentuje. Oczywiście dopiero kawałek i dużo jeszcze brakuje, nie ma jeszcze ogrodzeń, drzew, etc., ale to niebawem.

 

Zapraszam zatem do oglądnięcia tego nad czym pracuję :)

 

Spot (obejrzeć koniecznie z dźwiękiem):

 

 

Aha, adres stronki to: https://plock3d.blogspot.com, tylko jak mówię - są tam do pobrania jedynie bardzo stare, testowe wersje (obecna będzie dopiero niebawem), za to filmy w miarę aktualne jeśli chodzi o mechanikę, bo wiele się nie zmieni w samej koncepcji.

 

Gdyby kogoś interesowało w czym to jest robione, to zawczasu napiszę:
Silnik: Unity 4
Język (kod): C#
Modele 3D: Blender

 

Jako ciekawostka, screen z Blendera:

kidiYuD.png





#2

Urgon.
  • Postów: 1297
  • Tematów: 9
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 3
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

AVE...

Z tym shaderem to wygląda jakby akcja działa się w Iraku czy innej Tunezji. Celowy zabieg?
UFO? Serio?



#3

szczyglis.
  • Postów: 1174
  • Tematów: 23
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Celowy jak najbardziej. A UFO będzie miało swój udział w rozgrywce. Swoją szosą, myślałem, że bardziej zdziwi latający Polonez ;)


Użytkownik szczyglis edytował ten post 26.06.2017 - 10:41




#4

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6711
  • Tematów: 775
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Jakiego typu grę picujesz? 





#5

szczyglis.
  • Postów: 1174
  • Tematów: 23
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

FPP/TPP, ogólnie strzelanina, ale taka pomiksowna, z interakcją ala GTA5, to się w ogóle okaże później, gdy będę miał gotowe całe miasto, kod i mechanikę. Na bazie tego będę mógł zrobić właściwie dowolną rzecz, nie wykluczam też czegoś z fabułą. W planach mam i singleplayer i multiplayer. Po trochu mam i tego i tego (jeśli chodzi o kod). Taka ciekawostka - oprogramowanie single'a to przedszkole przy multiplayerze. Niby odchodzą kwestie związane z AI i podobne, ale konstrukcja rozłożona na kilka instancji gry to strasznie pogmatwana sprawa, jest tyle aspektów do ogarnięcia, że ten kto nigdy tego nie robił nawet sobie nie wyobraża. Ale to tak na marginesie.


Użytkownik szczyglis edytował ten post 26.06.2017 - 18:48




#6

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6711
  • Tematów: 775
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Jeżeli FPS to coś dla mnie. Dasz pograć chociaż w Betę?  :szczerb:





#7

D.B. Cooper.
  • Postów: 1179
  • Tematów: 108
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 2
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

... już się nie mogę doczekać jak Stan będzie wyłapywał soczyste Headshoty z mojego snipa :P





#8

szczyglis.
  • Postów: 1174
  • Tematów: 23
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Dostaniecie, ale nie teraz.

Tak gdzieś w okolicach lipca/sierpnia będzie taka w miarę grywalna alpha do pobrania. Na chwilę obecną to tam wszystko jest porozkładane na czynniki pierwsze i muszę to trochę poskładać do kupy, żeby wrzucić wersję do pobrania. Ale będzie, będzie, pewno nie jedna i nie dwie alphy, potem bety. Stabilną wersję 1.0 (do tego czasu wyjdzie pewno z 50 wersji alpha/beta), to ja może ukończę za jakieś 2 lata przy dobrym wietrze, bo mam mocno ambitny zamysł i tak żeby zrealizować to wszystko co chcę zrealizować to niestety potrzeba mi jedynie jednego: czasu, czasu, dużo czasu. Wszystko inne mam. Też kurcze za coś muszę żyć, więc nie mogę się skupić tylko na tym projekcie. Gdybym miał taki luksus, że zamykam się na rok i siadam tylko do tego, to bym skończył całość w max rok, no ale niestety... życie.


Użytkownik szczyglis edytował ten post 27.06.2017 - 07:02




#9

ozidi.
  • Postów: 1
  • Tematów: 0
Reputacja neutralna
Reputacja

Napisano

Zapowiada się naprawdę fajnie :D Oczywiście jak na miarę Unity 4. Powodzenia w ukończeniu :)



#10

szczyglis.
  • Postów: 1174
  • Tematów: 23
  • Płeć:Mężczyzna
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

Dziękować :) Wiesz, nigdzie nie jest powiedziane, że z czasem nie wymienię silnika. Trzymam się póki co Unity4, bo po prostu znam go najlepiej. Niewykluczone, że nawet niebawem przepiszę kod na piątkę (a piątka jest już mocno na czasie), albo gdzieś tam kiedyś wymienię może na coś jeszcze mocniejszego, jakiś CryEngine, czy Unreal, z tym, że nie chce mi się ich póki co uczyć, bo CryEngine znam jedynie jako tako, a Unreala nie znam w ogóle, bo nigdy się nim nie bawiłem.





#11

Staniq.

    In principio erat Verbum.

  • Postów: 6711
  • Tematów: 775
  • Płeć:Mężczyzna
  • Artykułów: 28
Reputacja znakomita
Reputacja

Napisano

... Stan będzie wyłapywał soczyste Headshoty z mojego snipa :P

Dobry strzał nigdy nie jest zły. Ale, ale... takie teksty już mi gimbaza śpiewała. Potem mamusi w rękaw płakali. Ja też, ale ze śmiechu...  :szczerb:

Po headshot'ach ma się otwarty umysł.

Na przestrzał.







Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości oraz 0 użytkowników anonimowych