Nie pamiętam, czy o tym wspominałem, ale od jakiegoś czasu po godzinach pracuję nad swoją grą w 3D. Założenie jest takie, żeby zrobić moje rodzime miasto, czyli Płock w 3D. Trochę mechaniki jest już zakodzone, a samego miasta mam już kawałek - co prezentuję na pierwszym promocyjnym spocie. Gra w stylu GTA5, ale akcja dziać się będzie w Płocku, będzie single i multi, pełna fizyka, etc. Dużo kodu już jest, ale będzie to do pobrania za jakiś czas (póki co na stronie są do pobrania stare wersje, bodajże z 2015 roku, od tamtego czasu zrobiłem przerwę, a następnie w tym roku znowu wróciłem do tego projektu). Na stronie znajdziecie też inne filmy, z testów fizyki, prezentacji broni, etc., ogólnie na pozostałych filmikach jest pokazana sama jakby mechanika, natomiast w filmie poniżej prezentuję już miasto i to jak się prezentuje. Oczywiście dopiero kawałek i dużo jeszcze brakuje, nie ma jeszcze ogrodzeń, drzew, etc., ale to niebawem.
Zapraszam zatem do oglądnięcia tego nad czym pracuję
Spot (obejrzeć koniecznie z dźwiękiem):
Aha, adres stronki to: https://plock3d.blogspot.com, tylko jak mówię - są tam do pobrania jedynie bardzo stare, testowe wersje (obecna będzie dopiero niebawem), za to filmy w miarę aktualne jeśli chodzi o mechanikę, bo wiele się nie zmieni w samej koncepcji.
Gdyby kogoś interesowało w czym to jest robione, to zawczasu napiszę:
Silnik: Unity 4
Język (kod): C#
Modele 3D: Blender
Jako ciekawostka, screen z Blendera: