ten portal to jakaś kpina, wszędzie przekierowania, moim zdaniem ściema, ewidentne żebranie o kasę.
Użytkownik Cmb edytował ten post 13.04.2015 - 11:01
Napisano 13.04.2015 - 10:49
Powtórzyli w swoim zakresie
http://www.faktysmol...acji-w-biniendy
Tak powtórzyli tylko, że sami, a ponieważ nie są specjalistami w tym zakresie (w przeciwieństwie do Biniendy) to pomylili parametry uznając, że gęstość o jednostce kg/m3 to gęstość względna - w efekcie przepisali dane z gęstości względnej i dodali do niech jednostkę kg/m3.
Użytkownik Striker edytował ten post 13.04.2015 - 10:50
Napisano 13.04.2015 - 18:10
No to pojechałeś. Teraz chyba poziom dyskusji spadł do poziomu:
- Jest!
- Nie jest!
- Jest!
- Nie jest
- Jest!
- Nie jest bo mój tata jest dentystą i wie lepiej.
Swoją drogą myślałem, że odniesiesz się do modelu numerycznego Laska i danych jakie pomylił tworząc "pancerną" brzozę.
Użytkownik Striker edytował ten post 13.04.2015 - 18:14
Napisano 13.04.2015 - 19:18
Binienda nie jest specjalistą, to widać po tym co mówi, pisze i jakie filmy kręci.
Arytmowicz też nim nie jest :
" Cytat z Artymowicza (w jednym z programów TV):
„W chwili, kiedy ja robiłem te symulacje nie miałem pojęcia, czy one zgodzą się z danymi rzeczywistymi. Czy czas lotu do spotkania ziemi będzie 4,7 sekundy i tak dalej … „
Fragment programu Artymowicza:
slowniczek oznaczen:
t2 = dlugosc trwania lotu [s]
[...]
; define some basic data for TU-154M and the starting conditions at the birch
t2 = 4.7 ; [s] time of flight from the birch to the inverted touchdown "
Napisano 13.04.2015 - 19:38
Fragment programu Artymowicza:
slowniczek oznaczen:
t2 = dlugosc trwania lotu [s]
[...]; define some basic data for TU-154M and the starting conditions at the birch
t2 = 4.7 ; [s] time of flight from the birch to the inverted touchdown "
A możesz wyjaśnić o co chodzi z tym cytatem?
Napisano 13.04.2015 - 19:43
Pewnie sama nie rozumie tego. Z tego co widzę jest to fragment o tym że czas od uderzenia w brzozę do zderzenia z ziemią wynosił 4.7.
A striker pewnie gdzieś przeczytał jakiś tekst autorstwa kogoś, kto pewnie sam niewiele rozumie. Pokaż mi gdzie w tym referacie jest podana gęstość względna, czyli stosunek gęstości ciała do gęstości wody w temperaturze 20 stopni. Wszędzie jest gęstość drewna w kg/m3,
Na razie znam kilka referatów i obliczeń dotyczących zderzenia samolotu z brzozą. To jest:
- referat dra. Błaszczyka z konferencji smoleńskiej, który stwierdza że skrzydło łamie się przy uderzeniu z brzozą. Prezentację referatu można obejrzeć na youtube, tu jest tekst https://www.konferen...aterialy/08.pdf
- obliczenia prof. Kowaleczki z których również wynika, że skrzydło jest słabsze niż brzoza. Znajdźcie sobie sami ten tekst
- referat Morki i innych profesorów https://www.konferen...aterialy/20.pdf
- obliczenia Macieja Cona i Laska przedstawione we wspomnianym referacie
- obliczenia Artymowicza
Na razie to Binienda robi sobie kpiny. Twierdzi nawet że jak osłabia 2 razy skrzydło i zwiększa dwa razy średnicę brzozy i i tak brzoza nie łamie się.
Użytkownik Wszystko edytował ten post 13.04.2015 - 20:11
Napisano 13.04.2015 - 20:14
Fragment programu Artymowicza:
slowniczek oznaczen:
t2 = dlugosc trwania lotu [s]
[...]; define some basic data for TU-154M and the starting conditions at the birch
t2 = 4.7 ; [s] time of flight from the birch to the inverted touchdown "A możesz wyjaśnić o co chodzi z tym cytatem?
Jest to fragment programu Artymowicza liczącego trajektorię lotu Tu 154M.
W jaki sposób program obliczył czas lotu od zderzenia z brzozą do upadku? Czyli 4,7 s ?
Czy może jest to wartość zaczerpnięta z raportu Millera ?
Ale nie, nie może być bo Pan Arytmowicz stwierdził, że
„W chwili, kiedy ja robiłem te symulacje nie miałem pojęcia, czy one zgodzą się z danymi rzeczywistymi. Czy czas lotu do spotkania ziemi będzie 4,7 sekundy i tak dalej … „
To jak ten program Arytmowicza obliczył ten czas?
Napisano 13.04.2015 - 20:33
A nie znasz takiego wzoru z fizyki z którego można policzyć czas? t=s/v
t- czas
s- droga
v- prędkość
Prędkość znamy z zapisów czarnych skrzynek, a droga to odległość od brzozy do wrakowiska.
Ten wzór nie ma zastosowania w badaniu czasu lotu Tu 154. Należy wziąć także pod uwagę przeszkody znajdujące się między brzozą a upadkiem ( inne drzewa w tym przypadku ), dane z radiowysokościomierza lub chociaż bezwładność brzozy, która spowodowała zmianę kursu.
Proszę tu więcej na temat tego dokładnie zagadnienia :
http://pmk.salon24.p...wla-artymowicza
Napisano 13.04.2015 - 22:44
Ale co przeszkody? Te drzewa miały jakoś znacząco spowolnić lot samolotu?
Znacząco na pewno nie, ale w jakimś stopniu?
Poza tym samolot się wznosił jeszcze jakiś czas po uderzeniu w brzozę - trzeba do obliczeń wziąć wysokość.
Następnie wykonał obrót.
Ten wzór, który podałeś nie może być użyty do obliczenia czasu, gdyż na ten czas miało wpływ wiele czynników - chociażby te wymienione wyżej.
Napisano 14.04.2015 - 06:17
Napisano 14.04.2015 - 07:58
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych