To ja mam pytanie takie. Czy orientuje się ktoś, czy za "założenie" automatycznej obsługi telefonicznej operator daje jakiś lepszy abonament lub coś w tym stylu.
Pytam bo w obecnych czasach gdziekolwiek by się nie dzwoniło (urzędy, poradnie lekarskie, szpitale, a nawet prywatne firmy, itp) to odrazu włącza się automatyczna obsługa, która gada np: pomoc wybierz 1, dział jakiś tam wybierz 2, następny dział wybierz 3 itd. W tym czasie lecą już minuty mimo że z nikim nie gadamy, czyli operator już zarabia. dopiero po wybraniu następuje połączenie i sygnał wolnej linii lub jakaś muzyczka i można czekać czasem w nieskończoność.
Dzwoniąc kiedyś do UPC wydzwoniłem w taki sposób doładowanie za 20 zeta a itak z nikim nie pogadałem, bo ciągle było "wszyscy konsultanci zajęci, prosimy o jeszcze chwilę cierpliwośći" a kasa leciała. Rozłączałem się, kombinowałem lub czekałem aż 2 dychy poszły...