Napisano 29.11.2006 - 23:43
Napisano 01.12.2006 - 18:53
Napisano 02.12.2006 - 12:16
Napisano 26.05.2017 - 21:37
Terapie z wykorzystaniem przekazu podprogowego po niemiecku http://silentsubs.com/media/.
Kupujesz włączasz i nic nie słyszysz .
Napisano 26.05.2017 - 21:39
Terapie z wykorzystaniem przekazu podprogowego po niemiecku
Kupujesz włączasz i nic nie słyszysz .
Niemcy potrafią zrobić coś z niczego. Nawet taka cisza jest terapią Oczywiście to żart.
Napisano 27.05.2017 - 16:41
Mózg tak naprawdę składa się z dwóch systemów. Pierwszy system odpowiedzialny jest , za szybkie przetworzenie informacji. Jest on nielogiczny, bo intuicyjny i nie zużywa tyle energii. Wyciąga powierzchowne, intuicyjne informacje, ale ma większy zakres wyłapywanych z otoczenia informacji. Bazuje na naszej nieświadomości, jest energooszczędny. Drugi system opiera się na myśleniu logicznym, jest bardziej dokładny, wolniejszy i zużywa więcej energii.
W momencie zagrożenia, gdzie trzeba szybko reagować, sprawdza się doskonale system nr. 1, ale, potrafi wyłapywać informacje, na które świadomy system nie zwraca uwagi, ale są to informacje, które wychwytywane przez nieświadomą sferę, mogą skutkować podczas np. podejmowanych decyzji. Np. podczas kupowania alkoholu w sklepie monopolowym, gdzieś tam leci sobie Bawarska muzyczka. Większość nie przywiązuje do tego uwagi, w sensie świadoma sfera, bo nieświadoma, już to zlokalizowała. Podczas zliczania towaru w tym sklepie okazuje się, że tego dnia, gdy leciała niemiecka muzyka, zeszło najwięcej produktów niemieckich.
Jednak, wielu ludzi zwróci uwagę na to, że w tle lecą niemieckie piosenki i wtedy przekaz podprogowy, nie będzie już przekazem podprogowym, bo zainteresował się tym system nr. 2. Przekaz podprogowy, jest wtedy gdy system nr. 2 nie zainteresuje się tym co wyłapał system nr. 1. Dlatego jest on niezauważalny dla naszego świadomego postrzegania. Jednak oba systemy umieją się ze sobą komunikować i jeśli do takiej komunikacji dochodzi, to przekaz podprogowy dostaje się do naszej świadomości.
Napisano 26.07.2017 - 08:57
Endinajla, czytało się "Thinking Fast and Slow"? To może walnę przykład z tej książeczki związany z przekazem podprogowym, który uszczegółowi to wyżej, bo z reguły dlatego to co słyszymy nie zwracając na to uwagi ma nas zachęcać do czegoś, a nie odtrącać? Według autora przez zwykłą styczność z czymś bardziej to lubimy, jesteśmy przyjaźniej nastawieni do osób, które widujemy na codzień, ale nie zwracaliśmy uwagi / nigdy nie zamieniliśmy ani słowa, niż do osób, które widzimy po raz pierwszy. Całkiem logiczne, że boimy się niewiadomego. Tak też jakiś milisekundowe wyświetlanie nazw produktów może podświadomie wywołać poczucie znajomości i będziemy preferować produkt o danej nazwie w stosunku do innych. Z podobnego powodu firmy o zgrabniejszych nazwach typu Mulin, a nie HGMVD mają być odczuwane jako bardziej przyjazne, bo skoro potrafimy je względne łatwo wymówić, to wydają się bardziej znajome dla naszego "mindsetu".
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych