Napisano 29.12.2010 - 16:57
Napisano 30.12.2010 - 17:32
chcialbym spytac kurczaka jak sie odnosi do linku ze psisem staktow i samolotow ktore zaginely na tych terenach o ktore tak usilnie prosił?
Zamiast nawiazac do tego o co prosiles to ty wysmiewasz wiki i robisz dygresje od tematu
Napisano 30.12.2010 - 21:44
Napisano 01.01.2011 - 09:11
Napisano 01.01.2011 - 21:17
[...] lub świata, albo czarna dziura, albo baza UFO
Napisano 01.01.2011 - 22:56
shortez ci sceptycy mają swój własny świat więc jeśli jest coś nowego to od razu muszą to wyśmiać "zniszczyć " więc nie miej im tego za złe tacy są ludzie do puki ich światopogląd nie zostanie zniszczony to nie będą otwarci na nowe rzeczy
Napisano 01.01.2011 - 23:07
Napisano 01.01.2011 - 23:16
No i nic nie zrozumiałeś z tego mojego wpisu...aha czyli on "do puki" napisać nie może ale ty "dyskujtować" to już możesz:)??
jak poprawiasz innych to sam pisz poprawnie
co do samego trójkącika zastanawia mnie czemu teraz nić o nim nie słychać tylko jakieś wojenne info jest a np z tego roku nic
Napisano 01.01.2011 - 23:23
Napisano 01.01.2011 - 23:41
no właśnie nie zrozumiałem oczywiście ja kłótni wszczynać nie chce ale zapewne parę osób też go może nie zrozumieć
co do pytanie zawartego w odpowiedzi no właśnie o czym pisać skoro teraz już znamy wyjaśnienia, w takim razie temat nie powinien być w tajemniczych miejscach:) bo jak słusznie napisałeś tajemniczy to on już nie jest
Napisano 03.01.2011 - 17:14
Aircraft incidents
* 1945: December 5, Flight 19 (5 TBF Avengers) lost with 14 airmen, and later the same day PBM Mariner BuNo 59225 lost with 13 airmen while searching for Flight 19.[1]
* 1948: January 30, Avro Tudor G-AHNP Star Tiger lost with 6 crew and 25 passengers, en route from Santa Maria Airport in the Azores to Kindley Field, Bermuda.[2]
* 1948: December 28, Douglas DC-3 NC16002 lost with 3 crew and 29 passengers, en route from San Juan, Puerto Rico, to Miami.[3]
* 1949: January 17, Avro Tudor G-AGRE Star Ariel lost with 7 crew and 13 passengers, en route from Kindley Field, Bermuda, to Kingston Airport, Jamaica.[4]
[edit] Incidents at sea
* 1843: USS Grampus, schooner, last seen March 15, presumed sunk in a gale off Charleston, South Carolina.[5]
* 1918: USS Cyclops, collier, left Barbados on March 4, lost with 309 crew and passengers en route to Baltimore, Maryland.[6]
* 1921: January 31, Carroll A. Deering, five-masted schooner, Captain W. B. Wormell, found aground and abandoned at Diamond Shoals, near Cape Hatteras, North Carolina.[7]
* 1925: December, SS Cotopaxi, tramp steamer, Captain Meyers, en route from Charleston, South Carolina, to Havana, Cuba, lost with all crew after reporting by radio that the ship had water in its hold and was listing and about to sink.[citation needed]
Użytkownik Kurczak edytował ten post 03.01.2011 - 17:17
Napisano 03.01.2011 - 17:52
Użytkownik bullik edytował ten post 03.01.2011 - 17:53
Napisano 03.01.2011 - 18:22
Napisano 03.01.2011 - 22:34
Zacznijmy od znalezienia źródła tych informacji, bo po wstępnym odpytaniu Google'a mamy tyle samo informacji, co na początku -- czyli ładną historyjkę powtarzaną na setkach stron, ale niestety bez kluczowych danych pozwalających jednoznacznie zidentyfikować opisane zdarzenia. Nie twierdzę automatycznie, że są to bujdy wyssane z palca (jeszcze), natomiast do tego, by je traktować poważnie brakuje jednak wielu szczegółów.Po pierwsze, sytuacja Boeninga 727 linii National Airlines, który podczas podchodzenia do lądowania w porcie lotniczym Miami znikł na 10 minut z ekranów radarowych, po czym maszyna wylądowała zgodnie z przewidywaniami. Piloci cały czas utrzymywali, że nawet na chwilę nie utracili kontaktu radiowego. Później jednak członkowie załogi i pasażerowie zgodnie stwierdzili, że ich zegarki ''zgubiły'' równo po 10 minut
Po drugie, sprawa pilota, który prywatną awionetką lecąc z Ameryki Środkowej do Północnej (niestety, nie pamiętam ani nazwiska, ani konkretnych lotnisk i dat) zrelacjonował, że wleciał w coś na kształt burzy, która pojawiła się bardzo szybko. Momentalnie jego samolot został otoczony chmurami, a narządy nawigacyjne zaczęły wariować. Okazało się, że droga którą miał przebyć około pół godziny, zajęła mu kilka minut.
Nie do końca jest tak, jak piszesz. Przyczyna zatonięcia Threshera jest znana na tyle, na ile pozwoliło stwierdzić badanie szczątków leżących na głębokości 2500 metrów i najprawdopodobniej powodem była wada konstrukcyjna jednego z rurociągów.Do listy "ofiar Trójkąta" można zaliczyć również 2 atomowe łodzie podwodne:
w 1963r Thresher i w 1968r Scorpion
W obu przypadkach nie zgłoszono żadnych problemów drogą radiową oraz w obu przypadkach odnaleziono wraki łodzi i nie zdołano ustalić przyczyn zatonięcia
Użytkownik Kurczak edytował ten post 03.01.2011 - 22:35
Napisano 03.01.2011 - 23:07
Zacznijmy od znalezienia źródła tych informacji, bo po wstępnym odpytaniu Google'a mamy tyle samo informacji, co na początku -- czyli ładną historyjkę powtarzaną na setkach stron, ale niestety bez kluczowych danych pozwalających jednoznacznie zidentyfikować opisane zdarzenia. Nie twierdzę automatycznie, że są to bujdy wyssane z palca (jeszcze), natomiast do tego, by je traktować poważnie brakuje jednak wielu szczegółów.
Jeśli uda Ci się dotrzeć do jakichś wiarygodnych źródeł, podaj na nie namiar -- przyjrzymy się
0 użytkowników, 2 gości oraz 0 użytkowników anonimowych